[]

Erkek Adam Sesi

Ya arakadaşlar bi el atın.
Yeni farkettiğim bir şey var. Sesim çok ince. ince teleden konuşuyorum.

Bu benim sesim.

(git: voca.ro)

bu da do re mi fa sol la si do

(git: voca.ro)

Bu ses tonu ince ses sizde tiksinme yabancılama uyandırıyor mu?

Örnek verebileceğiniz karizmatik sesli insanlar ya da alıştırmalar var mı?

Varsa örnek verseniz çok sevinirim.

Bu arada çok teşekkür ederim yorumlar için. Kendimi çok daha iyi hissettim.

 
Yok la normal ses işte.


  • tarden  (16.05.20 13:21:01) 
bu senin ses kaydın sanırım. ben bir anormallik göremedim ama konu sesin değil onu nasıl kullandığın gibi.

do re mi fa sol la si falan şeklinde bir kayıt yapıp gönderir misin? sesin inceyse kadın sesine yakın bir sonuç almalıyız. ama bana sesin tenor ile bariton arasında gibi geldi. o yüzden daha detaylı kayda ihtiyaç var.

youtube da aratırsan konuyla ilgili örnek videolar var.

edit: bence tenör değilsin. bariton gibi duruyor. normal yani.
  • ozdek  (16.05.20 13:21:39 ~ 15:35:29) 
Ses tonun degil de konusma seklin belki. O da illa bir sey bulmaya calisirsak. Ozellikle yilanlar diyisin.

Ama tiksinme falan yok niye olsun hem, normal erkek sesi iste.
  • brkylmz  (16.05.20 13:27:09) 
telefon ya da kayıt kısmını bilmiyorum fakat başkaları sesimizi nasıl duyuyor diye öğrenmek için şöyle bir yöntem var, buna göre ses yüksekliğini tonlama çalışabilirsin istersen

youtu.be
  • freebird5406_2  (16.05.20 13:28:26) 
sesin normal de konuşma tarzın biraz şey. mesela ''yılanlar'' derken o r harfini o kadar bastırınca fatih ürek'imsi bir hava oluşuyor açık söylemek gerekirse. bu tarz konuşan onur özdemir var, adamın sesi normal ama böyle konuştuğu için garip bulanlar oluyor falan. çok kafaya takılacak bir şey değil yani iki cümle söylesen kimsenin dikkatini çekmez normal hayatta.


  • pearson  (16.05.20 13:33:06) 
sesin baya normal. hic çekinme.


  • lycoxin  (16.05.20 14:21:14) 
Gayet normal, hatta oyun videoları , komik videolar çekebilirsin :)


  • Northern Mariner  (16.05.20 14:22:23) 
Normal insan sesi yahu, ince falan da değil. Yalnız olmayan müzik kulağımla bile do re mi'yi detone buldum :)


  • kobuzchu kiz  (16.05.20 14:27:15) 
ses fena değil de konuşma tarzın biraz kırık gibi :)


  • rose parks  (16.05.20 14:28:30) 
Hocam ses fena degil ama R gibi sert sesleri iyi telaffuz edemiyorsun bence. Diksiyon duzgun olduktan sonra eger ses sanatlarinda bir iddianiz yoksa sorun olacagini dusunmuyorum


  • ala09  (16.05.20 15:09:09) 
daha normal bi insan sesi olamaz


  • asırlardır yandaş bir süredir çağdaş  (16.05.20 15:14:37) 
Ben de komple +1 diyeyim.
Ses normal ancak tonlama sorunlu gibi

  • kisa  (16.05.20 15:28:13) 
Ses tonu normal, son dönemde R harfini Amerikalıların Türkçe konuşurken telaffuz etmesi gibi seslendirmek modası var. Ünlülerden Kaan Sekban mesela böyle konuşuyor. Kızların tamamı da böyle. Sadece doğru bas hocam harfleri başka sıkıntı yok.


  • dougsampson  (17.05.20 12:45:49) 
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.