[]

Konkordato ilan eden iş yerinden parayı kurtarmak

Ne yapıcaz biz paramızı almak için ya? 1,5 sene önce kazanılmış olan paramızı hala alamadık. Firma konkordato ilan etti, ödemeyeceğiz demiyorlar ama ödeyecekleri de yok. Konu zaten resmi birimler tarafından takip ediliyor ama cidden nasıl bir kanunsuzluktur bu. Kimse ne haldesiniz napıyosunuz diye sormuyor, para lazım mıydı borcun ödemen var mıydı demiyor. yattılar kulaklarının üstüne, vatandaş gebersin umurlarında değil. Bizim de bin tane alacaklımız var dededen zengin değiliz ki? Bu kadar bekletilmesi hak mı adalet mi gerçekten. Biraz dertleşmek için açışmış bir başlık oldu kusura bakmayın ama insanın gidip haksızlığa karşı kendini yakası geliyor. Bırak iflas etsin o halde bizim suçumuz ne? O etmesin siz edin diyorlar resmen.

Miktar yüz bin lira kadar bi şey. ne kadar ödeyecekleri ne zaman ödeyecekleri belli değil. Yasal faizini istemeyenlere 6 ay içinde ödeme yapılabilir gibi bir bilgi geldi. O bile 6 ay düşünün ve sadece ihtimal. Ve bizim o günden bu güne kadar faiz yüzünden artan borcumuz da önemli değil adamlar için. Gerçekten delirmek işten değil bu ülkede. Neresinden tutsan elinde kalıyor.

Dediğim gibi kusura bakmayın bi an delirdim nereye yazacağımı bilemedim, öyle dertleşmek için yazdım. belki silerim yarım saate.

 
Üzücü. Sizin durumunuzda olan başkalarını da duymuştum.
Büyük balıklar hayatta kalsın diye alt yuklenicileri hırpalıyorlar.
Sektör neydi?
  • nop  (31.05.19 18:16:00) 
yani oradaki kayyum eşek değilse işçi alacaklarını ödeyecektir. bu kayyumlar mahkemeden devletten korkuyorlar sadece o yüzden mahkeme açın, icra gönderin, bir yerden alacakları varsa ona tedbir koydurmaya çalışın, elinizden geleni yapın. işçi alacağı öncelikli olmalı hesapta para varsa bir şekilde öderler. ama öncelik kayyum maaşı, sonra çalışan maaşı, sonra varolan işlerin ödemeleri, diğer işçiler, eski borçlar diye gider.


  • ozdek  (31.05.19 20:57:46) 
@nop firma keskinoğlu hocam

@ozdek işçi değiliz üstad, firmaya iş yapmıştık borçları var.
  • bidakikanizialicam  (31.05.19 21:51:01) 
aynı süreci yaşamış biri olarak kayyuma gidin yalvarın.
muhtemelen ana paranın yüzde 80 ini falan teklif edip borcu kapatalım diyecektir. kabul edin paranızı kurtarın.
müslümana denk gelmişsiniz faizsiz alacağınızı verirlerse çok iyi ama kayyuma gitmeniz lazım.
100 bin diyince işçi alacağı sandım baştan firma alacağı yazsaydınız ona göre şeyederdim.
  • ozdek  (31.05.19 22:03:59) 
Kayyumlar genelde siyasi bağlantılı adamlar. Siyasi bağlantı kullanıp tepesine binmediğiniz, birilerine telefon ettirmediğiniz sürece, bunu yapan adamlardan size fırsat kalmaz. Adam bulmanız lazım. Gerekirse paranın bir kısmını yedirin ama bir bağlantı bulun yoksa işiniz iş.


  • roket adam  (31.05.19 23:25:55 ~ 23:26:10) 
cevaplar için teşekkürler. kendi paramızı almak için bile para yedirecek hale geldiysek ben kime ne beddua edeyim bilmiyorum artık. ülkeyi batakhaneye çevirip torpilsiz selam veremez hale getirdiler. benim bir buçuk yıl önce alın terimle kazandığım paraydı bu. o zaman borçları kapatıp üstüne para artarken şimdi borçlara bile yetmiyor. yatacak yer bulamasın sebep olanlar.


  • bidakikanizialicam  (01.06.19 00:03:29) 
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.