[]

nefret ettiginiz isler

nefret ettiginiz islerde ve pozisyonlarda calismak zorunda kaldiniz mi hic? kalanlar nasil ve ne kadar sabredebildi? ya da durumu degistirmek adina yapilabilecek temel seyler var mi?

uzun sureli issizlik ardindan bir yer buldum ama 2 hafta oldu daha ve patronu bogazlamamak icin cok zor tutuyorum kendimi. her turlu emir kipleri, dallamaliklar, is taniminda olmayan bir suru gorevler, hep gec cikmalar derken cidden sabrimi asiri zorluyor. baska is bulacagima inansam aninda cikip gidicem ama bulamiyorum. bir de bu kadar ekstra goreve maasi da asiri dusuk veriyor. sabretmek icin varsa bir yonteminiz, paylasin lutfen.


 
evet bu durumda bir kac kere bulundum, su andaki durumumu tam olarak ifade etmese de böyle, cok kötü degil, ama biraz mecburiyetten girdim, patronla aramda "kovarsan ekime, kovmazsan s..ime" kadar seklinde bir iliski var, bu sirada is bakiyorum mesela, güzel cevre yaptim.


  • kurnaz  (01.08.17 12:45:12) 
bizim tiyatrocu bir hocamız vardı. hocam ne güzel mesleğiniz var hiç sıkılmazsınız işte derdik. o da: "iş olan her şey sıkıcıdır arkadaşlar" derdi bize.


  • for day to break  (01.08.17 12:53:16) 
Saydigi unilerin yarisi da yillik 40 bin tl isteyen okullar.


  • baldur2  (01.08.17 13:07:35) 
Böyle bir duruma sadece 1 gün dayanabildim adam pisliğin tekiydi 2. gün ayrıldım. Etraftan duyuyorum korkunç patronlar, abuk sabuk iş ortamları, her türlü yasal haktan mahrum şekilde çalışmalar vs inanamıyorum. Mecburiyetten çalışılır anlıyorum ama 1 saatlik öğle arası vermeden hızlıca yemek yenilip işe devam eden, aylarca sigortasız çalıştıran ofisler var. Burada çalışan insan bunu kabul ediyorsa ben o insana kızıyorum açıkçası. Kötü şartlar, asabi patron bir yere kadar ama yasal hakların çiğnendiği yerlerde çalışmam kolay kolay. Sabretmek için pek yöntem yok gibi. İş aramaya devam edin, umarım bulursunuz.


  • aquarium  (01.08.17 13:12:53) 
aylardır iş arıyorum. yaptığım iş görüşmelerimin yarısında istisnasız sabırlı mısınız? sorusu soruldu. sebep olarak bizim patron biraz sinirlidir de denildi. yönetici olunca bi bok olduk soruyorlar. eğer insan gibi davransalar ben işimde çok daha fazla gayretli olucam, daha çok çabalıcam. ama bu mal patronlar agresif olunca yaptırım güçlerinin fazla olacağını düşünüyor ve çalışanını işten sogutuyor.

son işimde de böyleydi. adam bana resmen tiksinerek bakıyordu. 6 ay sonunda ayrıldım işten. şerefsiz bunlar.

sabretmek kolay değil ama görmemek, duymamak, kişisel algılamamak gerekiyor diyorlar. valla beni patron her azarladığında insan kaynaklarına gidip ağlayıp ağlayıp geri geliyordum :)
  • moratoryumkisilik  (01.08.17 13:20:40) 
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.