[]

Aldatılmaktan korkmuyor musunuz?

Bahsettiğim şey sözle aldatılmak, kandırılmak.

ve önemsediğiniz herhangi birini kapsıyor.

birinin sizin hakkınızda farklı düşünmesine rağmen bunu dile getirmeyip çeşitli nedenlerle bambaşka davranıyor olma ihtimali kafanızı kurcalamıyor mu? gerçek çok üzücü olsa da, kandırılıyor hissine kapılmak daha yıkıcı bana kalırsa.

benim isanlarla iletişim kurarken takıldığım en önemli konu bu. sizin "bana karşı samimi davranmıyor" dediğiniz kişiler oluyor mu, düşüncenizde haklı çıkıyor musunuz?

insanlar neden çoğunlukla net olmamayı seçiyor?

 
"bana karşı samimi davranmıyor" diye düşündüğüm insanlardan kaçıyorum ya da iletişim kurmuyorum. bu sebepten pek hatta neredeyse hiç insanım yok. böyle olunca pek düşünmek gerekmiyor.

hiçe yakın olanlar için aklıma böyle bir şey geldiğinde uygun bir yolla sormaya çalışıyorum beni tereddütte bırakan şeyi.


ama tabii bazen sorsan da arkasından koştursan da yapacağını yapan insanlar var.

net olmayan insanlar......... çok ayıp ediyorlar
  • yuvarlanantencereninkapagi  (20.10.16 01:33:51 ~ 01:36:18) 
zaten konuşmak dediğimiz şeyi yalan söylemeden yapmak mümkün değil. bunu düşünüp pek de takılmıyorum, nasıl olsa yalan söylüyor nasıl olsa yalan söylüyorum, nasıl olsa bir kısmını söyleyemiyorum benle ilgili olanın, o da bir çeşit yalan söylemek.


  • dafaisss  (20.10.16 01:39:43) 
evet, hep oluyor. başkalarıyla paylaştığımda ihtimal vermedikleri çok ekstrem düşündüğüm şeyler gerçek oldu. keşke olmasaydı, keşke olmasa, keşke sorun hep bende olsaydı da böyle düşünmekten vazgeçmiş olsaydım.

tabi samimiyetsizliğin sınırları var. her samimiyetsizliğin karşılığı zarar değil. ben de herkese karşı samimi ve net davranmıyorum. önemsediğim kişilere net ve samimi davranırım. ama o kişiyle çok yakın değilsek samimi, net davranmak yorucu geliyor.

kasti zarar veren, aldatan insanları anlamıyorum. çok bilinçli olmadan aldatan kişiler kendilerine net olamıyor. kendilerinin zayıflıklarının, isteklerinin, tembelliklerinin, bencilliklerinin onları aldatmaya yönelttiğini kabul edip kendilerini aldatan, samimiyetsiz diye tanımlamak istemiyorlar. onun yerine oyunbazım, ama o da şunu yaptı, her insan böyle yapar diye düşünüyorlar. kendini olduğu gibi kabul etmemek, olmak istediği kişi olarak kendini görmek, kendin gibi değil olmak istediğin kişi davranmak, davranışlarını sebeplendirmek samimiyetsizliğin kaynağı bence. kendilerine net olsalar aldatarak yaptığı şeyi, direkt göz önünde yaparlardı, aldatma olmazdı.
  • cikis yolu  (20.10.16 01:43:55) 
Korkuyor muyum tam emin değilim. Aldatılmak istemem. Kimse istemez. Bu benle ilgili bir şey değil. Karşımdakinin karakteriyle ilgili. Onun karakterine müdahale etmek zaten mümkün değil. O yüzden çok takmam. Çünkü o aldatırsa ben de aldatabilirim. O beni yok sayıyorsa ben de onu yok sayarım. Sevdiğim biriyse üzülürüm.


  • dissendium  (20.10.16 01:49:14) 
Samimi davranmadigini düşündüğüm insanla samimi olmam. Yanılabilir miyim? Elbette. Ancak bu olasılık yüzünden de o şekil bir korku oluşturmak yersiz. Aldatsa ne olacak yani en kötü ilişkiyi keserim yeter. Ne gerek var kendime dert etmeye.

Haa insanların yanlışları söylememesi, biriktirmesi ve sonra saçma sapan yerde patlamasi olayını sevmiyorum. Bu da bi nevi samimiyetsizliktir de beni kandırma durumu yok çünkü benden ziyade kendilerini kandırıyorlar. Yani o an arkadaşlığa vs zarar gelmesin diye kendilerince bisekil fedakarlık yaptıklarını düşünüp daha sonra bunun karşılığını beklemeleri ve kendilerini yavaş yavaş doldurmaları iyi değil. Sevmiyorum böyle şeyleri. Çevremde birinin hatası/yanlışı varsa direkt yüzüne söylüyorum ve onlara da benim hatam/yanlışım olduğunda gelip yüzüme söylemeleri gerektiğini söylüyorum.

Net olmama konusu da işlerine gelmemeleri yüzündendir. Başka neden olacak ki :D
  • j r r tolkien hayrani  (20.10.16 02:59:34 ~ 03:00:40) 
Boyle seyleri cok dusunmemek gerek haci, isin icinden cikilmiyo cunku. Ihtimaller her zaman olacak


  • baldur2  (20.10.16 08:09:54) 
Kimseyi o kadar önemsemezsen böyle dertlerin olmaz.


  • arnold schwarzeneger  (20.10.16 12:41:27) 
Hiç korkmam. Aldatılırsam o benim salaklığımdır karşımdakinin bile değil. Yanlış kişiyle birlikte olmaya karar vermişim veya yanlış kişiyi sevmişim demektir.

Hatamı kabullenirim, devam ederim.
  • chiper  (20.10.16 12:45:17) 
ben bu tip insandan koşarak uzaklaşıyorum bayadır, en yakınım da olsa ufak bir yalan veya arkamdan farklı düşündüğünü hissedip sorgulamadan gidiyorum öneririm


  • tiredpanda  (20.10.16 12:50:13) 
ailem dışında kimseye güvenmem. öyle bir şey olursa da zaten bekliyor olurum.


  • tute  (20.10.16 13:26:01) 
Tute +1

Ailem dışında kimseye güvenmem ve kimseyi önemsemem. Diğer insanların bana karşı samimi olup olmamaları umrumda bile değil.
  • köstebek kurabiye  (20.10.16 14:07:27) 
kimseye onlara muhtaç olmuşcasına bağlanmamak gerekiyor bunun için. esnek davranmak gerekiyor. bir tek sevgili hariç. sevgilide "tam aidiyet" bağı yoksa sevgililiğin de bir önemi olmuyor bence. yoksa şüphenin sonu yok. herşeyi şüphe ile kirletebilirsiniz. çok basittir bu. azcık düşünmek yeter. hızlıca yayılır zihne. bulanır kısa sürede. paranoyak olursunuz ama. olmayın.


  • matrix  (20.10.16 21:48:07) 
3 ilişkimin ikisinde aldatıldım, şu an 4. deyim tırsıyorum hafiften. karşımdakine değer vermekten ziyade kendi değersizliğimden, özgüven eksikliğimden oluşan bi durum.


  • nice tnetennba  (21.10.16 23:20:50) 
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.