[]

Balkanlar turu - yakınlardaki başka şehir ziyareti

Merhaba

sırbistan belgrad'dan vizesiz olarak yakınlardaki hangi ülke/şehirlere geçebilirim?

araç kiralama-otobüs-tren herhangi ulaşım aracıyla ulaşabilirim.

Tavsiyelerinizi bekliyorum.

Teşekkürler.

bosna sonra karadağ.

belgradı bitirdiniz. sonrasında atlayın otobüse saraybosna'ya gelin. yada saraybosna'ya gelmeden önce srebrenitsa'ya uğrayın. zulmü görün. sonrasında saraybosna bir yada iki gün.

saraybosna'dan kiralayın arabanızı. en ucuz fabia veriyorlar günlük 50 mark yaklaşık 75 80 lira. atlayın arabaya. gelin mostar'a. bana mesaj atın bir çay kahve içelim. mostarı gezdiniz. etrafta bir iki yer var oraları gördünüz.

atlıyorsunuz arabaya aynen karadağ. kotor. çok güzel bir körfez şehri. burdan sonra geri dönüyoruz.

uzat dersen. arabayı hiç almıyoruz hep otoübs ile takılıyoruz. kotor'dan podgoritsa'ya geçiyoruz başkent. görüyoruz. ordan arnavutluk'a geçiyoruz. tiran'ı görüyoruz. ordan ohrid'e geçiyoruz makedonya'ya. ordan üsküp'e ordan prizren'e ordan priştine'ye ordan geri belgrad yada saraybosna yapıp ülkemize dönüyoruz.

başkentler hariç yazdığım tüm yerler görülmesi gereken yerler.

mostar'dan kotor'a giderken özellikle dağ yolundan giden otobüslerden yada araba ileyse dağ yolundan gidiyoruz yoksa 30dk sonra hırvatistan sınır kapısından geri dönersiniz.
  • ayiadam  (13.12.15 23:25:30)
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, duyulmasi gerektigi kadar, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.