[]

askerlik için tabanlık

decathlona gidip almayı planlıyorum çünkü kalitesiz bir şey alamam. bir ayağım çocukken olan kırıktan ötürü içe basıyor ve yamuk biraz. bir de ayak tabanı kemiği zorlaması çok kolay oluyor bende.

önerileriniz var mı tabanlık konusunda?


 
Geçmiş olsun, ama hazırlıklı olmanız için şimdiden, sanki hiç duymamışsınız gibi ben de söyleyebilirim ki, ayaklarınız mahvolacak.

Silikon tabanlık kullandım ben 6 ay boyunca. Bir nebze de olsa rahat ettiysem o silikon sayesinde oldu. O da bir nebze. Daha profosyonelleri var mı bilmiyorum. Decathlona mutlaka bakın.
  • otonom  (02.11.15 12:41:39) 
ortopedist dukkanlarinda daha genis yelpazesi urunler bulabilirsini. bilginiz olsun.


  • evimin paspasi  (02.11.15 12:52:50) 
hacı naparsan yap o bot ayagını belliyecek:(


  • all girls dream  (02.11.15 12:57:48) 
Ortopedist dükkanı +1
Bir de skechers ayakkabıların yeni ürettiği ya da benim yeni tanıştığım ayakkabı tabanları var efsane. O da şöyle bilmiyorum hiç dikkat ettin mi harici hdd çantaları içi öyle rahat ki hani dışardan darbeye düşmeye karşı korumalı aslında düz ama hdd yi koyunca şeklini alıyor falan. Hah o tabanliklar olabilir sanki sana .

Deichmann da tabana yapışan tabanliklar var topuklu ayakkabı kurtarıcısı oradan biliyorum evet rahat ettiriyor postallarda ne kadar etkili olur bilemem.
Silikon tabanlık alacaksan şu yapışıp sonra çıkarıp yıkayarak tekrar kullanabileceğin şekilde al. Yapışmayan silikon tavanlar ayakkabı içinde kayıp kendi kendine yapışıp kopuyor.
Bunları topuklu ayakkabı ya uygun tabanlık ararken yaşadım.

Ha postalları giymeden her sabah buz gibi soğuk su ayaklara tut. Aynı şekilde gece postallaru çıkarınca.

Sabah bu soğuk su koyabilir ama postallar çıkınca rahatlik etkisi.
  • indescribable  (02.11.15 13:00:02) 
Ha bi de topuklar ya da hemen üstünü vurmalar için de yine o silikon bantlar dan alabilirsin ve kalın çorap giy bence.


  • indescribable  (02.11.15 13:00:38) 
o mağazalarda satılan tabanlıklar bi işe yaramaz. askeri malzeme satan yerlere bak. Kumaş filan olmayacak sünger olmayacak. bildiğin jöle kıvamında tabanlıklar var. baya da kalın kaba bişey. onlardan kullandım ben 25 35 tl arası satılır. diğerleri bi işe yaramıyor askeri botta.


  • ergenpezeveng  (02.11.15 13:19:13) 
Tabanlığı bota koyup giymen biraz zor.ben almıştım ama hiç kullanamadım mesela.botu büyük al.erken git dene falan tabanlıkla.veya markasını bilmiyorum da komutanlar giyordu yandan fermuarlı falan onlardan da alabilirdin daha rahattır.


  • high hopes of the sozluk  (02.11.15 13:45:08) 
düz taban olup dağcılık ve trekkingle uğraşan bir insan olarak çözümü ortopediste gidip ayak profilimi bilgisayarlı bir sistem ile çıkartıp ona uygun tabanlık üreterek buldum. 250 kayme verdim ama en azından kafam rahat.


  • argent dawn  (02.11.15 13:49:24) 
jole kivamindakiler silikon oluyor zaten.


  • evimin paspasi  (03.11.15 00:34:36) 
Tabanlıktan ziyade YDS ya da Magnum gibi iyi bir markadan, ordunun verdiği standart bota en çok benzeyen botlardan birini almanızı tavsiye ederim.

Ordunun verdiği botlar o kadar kötü ki tabanlık bile fayda etmiyor, ilk iki hafta paramparça ediyor ayağı resmen.

Son zamanlarda gördüğüm kadarıyla kimse laf etmiyor bu tip botlara. Gidince göreceksiniz zaten rütbeli personelden bile o botu giyen çok az kişi vardır.
  • crescendo  (03.11.15 03:08:50) 
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.