[]

ACİL 0 Rh(-) kan ihtiyacı bulunmaktadır!!!

iletişim: Çağrı Kayaokay, 05332252828

Yer: Ankara


 
[]

2 haftalik kedi yavrulari

Catida ara ara eve misafir gelen, besledigimiz disi yavruladi.


Yavrular 2 haftalik. Daha onceki yavrusu yuksekten dustu, kurtaramadik. Bu sefer de ayni mekana yavruladi, strese girmemesi acisindan yavrulara dokunamadim. (Alip yerlerini degistirmeye çalışıyor, onceki yavrusunu bu şekilde dusurdu)


Asagida yavrularin fotograf ve videosu var. Ikisi de erkek, inanilmaz tatlilar.


Iletisim icin ozel mesaj gonderebilir, e-posta atabilirsiniz.

Yer: Istanbul/Avcilar
E-posta: alisverisfg et gmail nokta com
Tel: sifir besyuzotuz 396 78 yetmisbir

Video:

sendvid.com (sendvid mahvetmis videoyu, tekrar yukleyecegim)

Fotograf:

imgbox.com
imgbox.com

 
[]

Tez Anketi / 10 dakikanıza talibim yardım nolur :(

Merhaba
Aşağıdaki anket için 400 kişiye ihtiyacım var. Şu an sadece 130'dayım ve zamanım çok kısıtlı.
Çok mutlu olurum eğer katılım sağlarsanız.

tr.surveymonkey.com

PS: ( biraz yukarıda kalabilir mi? :( )

 
[]

kronik yorgunluk

Aşırı yorgun gözüküyorum Gören diyor çok yorgun gözüküyorsun, özellikle yeni tanışdığım insanlar, yoğun bi depresyon yaşıyorum sürekli hayatıma yerleşti bu. Gözlerim de kısık uykulu gibi uzun yıllardır. Napacağımı bilmiyorum saçlarım mı dağınık gözüküyor asker tıraşı mı olsam. 27 yaşında erkeğim. Bu arada halil sezai gibi hareketlerim, aklıma bu örnek geldi.

Kronik yorgunluk mu var bende çözümü var mı?


 
[]

Selenium test konusunda bilgili biri var mı?

Selam, sb.




 
[]

İstavrit nasıl pişirilir?

Dün 2 kilo istavrit aldım kediler için. Normalde çiğ veriyorum. Dün veremedim. Bugün pişirip vereyim diye düşündüm.

Hayatımda hiç balık yapmadım. Google'dan bakınca hep kızartması çıkıyor. Kızartma olursa kokusu eve yayılır, mutfak açık. Balık kokusuna dayanabileceğimi de söyleyemem.

En kokusuz ve en kolay nasıl pişirilir balık? Tek seferde hepsini yapacağım.

Teşekkürler.

 
Eğer kediler yiyecekse, bence düdüklüde haşlayın. Böylece hiç koku çıkmaz. Hem suyuyla etini karıştırıp verirsiniz, daha besleyici olur.
Burada çok artistik bir tarif var mesela:)
www.youtube.com
  • agluna  (19.09.18 16:59:38) 
[]

Bodrum için kalacak yer

Sevgili duyuru ailesi merhabalar;


yeğenim Bodrum Sıtkı Koçman Üni. GSF kazandı okulun yeri için çok bir fikrim yok ancak kendisine kalacak bir yer arıyoruz ve sanırım oldukça zor fikri olan ya da tavsiye verebileceklerinizi dinlemek isteriz...

Nerede kalabilir? Uzak bir yerde kalsa ulaşımı nasıl sağlayabilir?

 
[]

Yabancı dil için yurt dışı

Bi çıkayım diyorum ama nereye çıkayım bilmiyorum. Yazın gideceğim, yaza kadar bi 8000 filan biriktiririm. En ucuz yollarla en ucuz ülkeye en kısa sürede imkanlar dahilinde en iyi şekilde geliştirmem lazım İngilizce konuşmamı.

Tavsiyeleriniz neresi ?


 
[]

Bedelli askerlikte pazar günü tatili olacak mı?

Tatilden kasıt kışla dışına çıkabilecek miyiz?




 
[]

girisi soyunma odasinda sevisme ile baslayan eski bir film

sanirim gec 90lar filmiydi. adi birkac iyi adam miydi? var mi bilen sinefiller?




 
[]

Esenler otogardan Zincirlikuyu'ya nasıl giderim ?

otobüs firmalarının servislerinde bulamadım




 
Metro ile yenikapı, yenikapı'dan da diğer metro hattına binebilirsin.


  • liberal  (19.09.18 16:44:20) 
otogardan havalimanı yönüne giden metroya binin, merter ya da zeytinburnu durağında inin. ordan da metrobüse binip zincirlikuyu durağında inin.


  • tabirimekruh  (19.09.18 16:46:35) 
Servisle mecidiyekoye gel ordan otobusle gecersin 5dkya


  • sen nasıl bir insansın  (19.09.18 16:51:06) 
trafi diye bir uygulama var muhteşem. yolu yürüme, dolmuş, metro bütün seçenekleri ile gösterir.


  • uyuya kalip kavimler gocunu kaciran adam  (19.09.18 16:51:36) 
alibeykoy'de inmeniz gerekiyor olabilir.

mecidiyekoy servisleri Astoria avm nin onune kadar gider. orda inip yuruyebilirsiniz. (20dk)

besiktas servisine binip dolmusla zincirlikuyu veya 4 levent servisine binip dolmusla z.kuyu
  • jimicik  (19.09.18 16:54:40) 
[]

Öğrenci Affı Süreci

Geçen hafta üniversiteye af başvurusu yaptım. Görevli bana okul tarafından mektup gönderileceğini söyledi. Dün de bitti başvurular, bu mektup ne zamana gelir? Sonraki süreç nasıl işler? Bilgisi olan paylaşabilir mi? Öyle boş boş bekliyorum :/




 
[]

Pegasus Havayollari - Ucakta Gitar Tasimak

Merhabalar,

Milano Bergamo havalimanindan istanbula ucuyorum. Kabine gitarimi de cikarmak istiyorum. Normalde muzik aletleri 45 euro karsiliginda asagiya birakiliyor. Daha once Milano Bergamo havalimanindan veya yurtdisindaki baska bir havalimanindan kabine gitarini cikaran oldu mu? Bu isi mumkunse para vermeden halletmek istiyorum.
Tesekkurler simdiden.

 
  • elorelia  (19.09.18 16:32:26) 
baharda

izmir/istanbul
istanbul/berlin
pegasus ile ek bir ucret odemeden kabinde tasimistim
  • lifeframe  (19.09.18 16:40:51) 
Evet ama havalimanindaki gorevlilere gore degisebilir. Yurtdisindan gelirken de tasiyabilir miyim acaba?


  • rendekart  (19.09.18 16:42:44) 
[]

Ben vs Yurtiçi Kargo

Yillardan beri suregelen bir sekilde yemeksepeti, bitaksi ve tum kargolu alisverislerimi gercek ismimle degil "Jane Doe" tarzinda bir mahlasla yapmak gibi bir aliskanligim mevcut. Su zamana kadar herhangi bir sikinti yasamadim. Gel gelelim Yurtici Kargo bugun bana urunu bu isimde birisi olmadigi icin teslim edemeyecekleri konusunda cok ciddi sikinti cikartti. Yahu alt tarafi kozmetik aliyorum sanki degisik isler karistiriyormusum gibi enteresan bir yaklasim sergilediler. Neyse alisveris yaptigim siteye ulasarak kargo sirketine ismim guncellenmis sekilde mail atmalarini rica ettim. Maili ilgili subeye atip bana da forward ettiklerini gordukten sonra tekrar kargocuya gittim. Adam mailleri check etmekten aciz, tcmi dogru duzgun yazmaktan bihaber "Gecersiz TC" diyip hala sorun cikarmaya devam etti ta ki ben ekrana bakip uyarana kadar.

Gunumu rezil ettiler kisacasi.

Kim hakli? Sonucta parasini oduyor ve urun aliyorum kime ne ki? Ilk kez boyle bir sey goruyorum. Bir de adam Facebook isminiz mi falan diye sorup duruyor salak salak.

 
Lakin ki öyle değildir...


  • anon1m  (19.09.18 16:24:16) 
Kargocu haklı bence. kayda geçen şeyler bunlar. yemeksepeti falan bi derece hadi ama, kargo için gerçek isim gerekli diye düşünüyorum.


  • veritaslibertas  (19.09.18 16:24:35) 
Bir gun biri gidip senin kargonu hic bir kimlik gostermeden “-merhaba ben jane doe, kargomu alabilir miyim?” Diyerek alirsa, o gun anlarsin ne kadar gerekli oldugunu :)


  • lynda.com  (19.09.18 16:31:38) 
kargo teslimlerinde kimlik ibrazı zorunlu değil mi? adam üzerinde jane doe yazan kimlik görmediği sürece o malı alanın siz olduğunu nereden bilecek?

yani kargocu haklı.
  • elorelia  (19.09.18 16:31:47) 
Adamlar hakli, yine iyilik yapip duzeltmisler istese basini belaya sokabilirlerdi.

Kargo olaylari birkac senedir cok ciddi takip ediliyor, herkesi tek tek kayit ediyorlar.
  • acemi  (19.09.18 16:31:50) 
ay bu benim de basima gelmisti. yillar once internetten bi sey alirken adim soyadim yerine “pamuk sekeri” yazmistim. adam gelip pamuk sekerine teslimat oldugunu soyleyip tee o zamanlar bile kargomu bana vermemisti. cok haklilar bence


  • limonlu cola  (19.09.18 16:34:25) 
Benim ismim genelde yanlış yazılır kargolara, yani öyle bir harf falan da değil bambaşka bir isim haline getirilir kargonun üstünde de o isim bulunur, bugüne kadar kargo tesliminde bir sıkıntı yaşamadım zira kargocular da isimden çok TC NO'ya bakıyorlar, hem ismi hem TC NO'yu yanlış verdiysen sen haksızsın, isim yanlış TC NO doğru ise sen haklısın.


  • angelus  (19.09.18 16:37:28) 
@angelus Annem kendi TC sini verdi :D
Uf bilemedim cidden.

  • perfectum  (19.09.18 16:39:49) 
[]

İnternet cafelerde usb bellek kullanılabiliyor mu?

Arkadaşlar freedos bir bilgisayar aldım, cd sürücüsü yok mecbur usb ile win 10 kuracağız ama şöyle bir sorun var. Asıl bilgisayarım bozuldu ve hiçbir şekilde başka bir pc ile uğraşamıyorum. Usbye win 10 kurulumu yüklemem için pc lazım. Neyse uğraşmıyım gidip bilgisayarcıya yaptırırım dedim 50 lira çekti hepsi. 5dklık işe o kadar para vermem.

Neyse özetle usb bellek kullanabileceğim interneti hızlı bir net cafe lazım. Ankara’da önerisi olan var mı? Balgat’ta oturuyorum.


 
İşletim sistemini kaçak mı kullanacaksınız? Yok kaçak kullanmayacaksanız, 50 lira gayet uygun. İnternette anahtarlar da o fiyatlara satılıyor. İşletim sistemini kaçak kullanmak, mermiye kafa atmak gibi biraz.


  • windowsguvenlikduvari  (19.09.18 16:14:55) 
Elimde kod var zaten ama yükleyecek adam korsan yükler, hangi bilgisayarcının orjinal windows kurduğu görülmüş hocam :)))))


  • Drakath  (19.09.18 16:21:13) 
retail code'lar 10 lira yav. bilgisayarcılar bile artık orjinal yüklüyor :)


  • Tears of Devil  (19.09.18 17:01:06) 
Yaw arkadaşlar derdim kod değil. Kurulum için gerekli setup yok diyorum siz kod diyorsunuz.


  • Drakath  (19.09.18 17:02:57) 
internet cafe sahibine rica etsen kendi bilgisayarında istediğin usb'ye onu indirip ayarlar sanırım. ya da oturduğun bilgisayarın usb sini aktifleştirir


  • washe  (19.09.18 17:10:45) 
[]

Kiralık kasa

> Aşağıdaki sorudan aklıma geldi.Kiralık kasa kiralasam küçük, buna haciz gelme ihtimali var mı? Kyk'dan dolayı her an tetikteyim,hesaplarimi kullanmiyorum.Araştırmalara göre kasaya ne koyduğunu kimse bilmiyormuş senden baska.Bu durumda haciz gelmesi saçma olur diye düşünüyorum ama kesin bilgisi olan var mıdır?




 
Haczedilebilir ne yazık ki


  • kisa  (19.09.18 16:10:21) 
devlet babadan birileri gelip kasa beraber açılıyor. hem icradan hem maliyeden


  • silah taciri  (19.09.18 16:22:06) 
Kasa açmak için hesap açıp depozito ve yıllık ödeme yapıyorsun. O sebeple yakalayıp öpebilirler.


  • oligomer  (19.09.18 16:27:49) 
Coin olarak saklayabilirsin. Tether alabilirsin mesela. Dusmez de artmaz da.risk de alirim dersen btc al dursun.


  • lynda.com  (19.09.18 16:34:50) 
[]

Sevgili ile oynanabilecek shot oyunu

neler olabilir, sizin oynayıp eğlendiğiniz neler var?




 
(bkz: cumshot)


  • Tears of Devil  (19.09.18 16:50:39) 
[]

amazon

amazon'dan kulaklık alacaktım sorun oluştu. daha önce kullanmıştım bu sorunu yaşamadım. 2 farklı kartla denedim aynı. sorun ne olabilir? hesaptan baktım parayı çekmemiş. ödeme aracını kontrol et deyince ödeme bilgileri güncellendi diyor ama sonra yine aynısı çıkıyor.




 
kartın limiti var mı? ben de 99 liralık alışveriş için sanal karta 100 lira limit tanımladım, ödeme alamadı. 150 lira limit tanımladım, ödeme başarılı oldu.


  • inheritance  (19.09.18 16:02:26) 
yok limitle ilgili olduğunu sanmıyorum. biri banka kartıydı zaten. para da vardı. ama anlamadım. gerçi sipariş kısmına girine 20 eylül'de kargolanacak diyor. belki olmuştur. ama alırken bugün kargolanır diyordu. anlamadım.


  • nick bulamadim  (19.09.18 16:09:43) 
Bank kartınız internet alışverişine açık mı?açıksa aylık int alışveriş limiti varsa onu aşıyor olabilirsiniz.Aynısı az önce başıma geldi,limiti arttırıp yeniden denedim,başarılı oldu


  • arenas  (19.09.18 16:20:03) 
[]

Akademik okumalarınızı nasıl yapıyorsunuz?:(

Felsefe, sosyoloji, tarih vs gibi sosyal bilimler alanlarında okumalar yaparken akılda kalıcılığı arttırmak için ve odağınızı korumak için neler yapıyorsunuz? Altını çizmek, not almak vs gibi yöntemleriniz var mı? Varsa neler ve örneğin not alırken çok zaman harcamayacak ama akılda kalacak şekilde nasıl not alıyorsunuz?

Normalde okuma hızım ve dikkatim iyidir ama tabii roman vs okumalarında. Akademik okumalar yaparken birkaç cümlede bir dikkatim dağılıyor ve aynı cümleleri tekrar tekrar okumam gerekiyor. Hem çok zaman kaybediyorum hem de kısa zamanda unutuyorum. Haliyle 5-6 sayfa sonra sıkılıyorum.

Birkaç ay içerisinde bu durumu değiştirip akademik okumalar yapmayı alışkanlığa dönüştürmem gerek. Tavsiyelere ihtiyacım var :/

 
Teknik derslerde bile böyle uzun yazılı ders notları/kitapları oluyordu.

Bir tükenmez kalem bir de kurşun kalem ile altını çizerdim.
Çok önemliler için tükenmez, önemliler için kurşun kalem kullanırdım.

nereyi nasıl değerlendireceğim derken akılda kalıyor.
Bir de tabii ki özet ve aklında kalmasını istediğin şekliyle yeniden yazmak. Alacaksın kalemi yazacaksın. başka türlü kalmıyor bende.
  • burfak  (19.09.18 15:55:58) 
Renkli kalemlerle çiziyorum dönmek isteyeceğim yerleri. Gerekirse tablolar grafikler çiziyorum veriyi görselleştirmek adına. Ve bir makale defterim var, anlamakta zorlandığım kısımları oraya yazıyorum.


  • playing star again  (19.09.18 16:00:38) 
sayfada, araştırma yapmakta olduğum konuyla doğrudan ilgili olan yeri highlight edip, o sayfaya bir post-it yapıştırıp, o post-it'in üzerine de, o sayfada işaretlediğim yerin neyle ilgili olduğunu tek bir kelime ile yazıyorum.


  • idonthaveatvset  (19.09.18 16:01:43) 
Tablolar, grafikler+1 ama sözel ve çok katmanlı şeyler için de.

Bir de belli bir bölümü/tanımı/çalışmayı okuduktan sonra sanki yanımda biri varmış gibi ona da anlatıyorum. Anlamadığım kısmı tekrar okuyorum. Ha bu zaman alıyor, o yüzden çok önemli kısımlara yapıyorum.
  • mor bembombom  (19.09.18 16:04:36) 
Zengin bir babam var ve kirasını ödediği bir ev tutuyorum. Mutfak alışverişini ve faturaları verdiği harçlıkla ödediğim için kafam rahat oluyor. Dairelerin ikisinin kirası da benim hesaba yatıyor. Arabamla gidip geldiğim için üniversiteye veya akşam takılmalarına bu yönden de kafam rahat oluyor.

Ha bir de altını çiziyorum okurken öyle aklımda kalıyor.
  • ecel ol koynuna sar beni  (19.09.18 17:01:27) 
[]

Dopamin ve Serotonin beynin hangi lobundan salgılanır?

Soruyu doğru şekilde sordum mu bilemiyorum.
Anlayanlar anlatırsa çok sevinirim.



 
Dopamin birincil olarak orta beyinde substantia nigra ve ventral tegmental area'dan salgilaniyor. Serotonin ise beyin kokundeki raphe cekirdeklerinden salgilaniyor.


  • lamira  (19.09.18 15:43:01) 
[]

Sosyal medya üzerinden yasal mağaza açmak

Sevgili arkadaşlar merhaba. Şöyle ki, üç arkadaş sosyal medya üzerinden (facebook, instagram, whatsapp vb.) yasal olarak butik mağazası açmak istiyoruz. Ancak bu süreç Türkiye'de nasıl legalize edilir? Prosedür nedir, yasal yükümlülükler, tahmini giderler (yasal işlere ait giderler) nelerdir? Ayrıca ticari olarak kanuni yükümlülüklerimiz nelerdir, tüketici hakları vb şeyler işte.. netten bak işte diyeceksiniz ama çok fazla sitede çok fazla bilgi var ve birinin bize tek tek, tane tane, yazdıklarını adım adım takip ederek işe koyulacağımız bir yardım ricası içerisindeyiz.

Tecrübeli arkadaşların ve de hukukçu mali müşavir arkadaşların desteğine ihtiyacımız bulunuyor.

Şimdiden çok teşekkür ederim.

dışarıdan cevap için: masajinizvaryesili@gmail.com

 
yasal olarak bir yer tutmanız gerekli, küçücük bir depo da olur- EV de olur......

onun dışında en ucuz şahıs şirketidir, bunu açacaksınız, şu andaki ucretleri bilmiyorum --şahıs şirketinin sahibini bağ-kur lu yapacaksınız (canınızı yakacak)
temel bu.

sonrasında gelen siparişlere fatura keseceksiniz. kargoyla anlaşacaksınız falan... yani basit olarak bu.
  • binder dandet  (19.09.18 15:29:03) 
[]

Hindistan ve kast sistemi ile ilgili aklima takilan 1 soru

Merhaba arkadaslar,

Bugun aklima dustu birden. Hindistanda calisan insanlarda is hayatinda yukselme nasil oluyor? Yani bu kast sistemi ile bir cakisma oluyor mu acaba? Cakisma olmuyorsa nasil bir sistem var bu konuda acaba?

Kast sistemine dair de cok bilgili degilim, umarim sacma bir soru olmamistir.

Tesekkurler.

 
Tanıdığım bir hintli kast sisteminin eskilerde kaldığını(80-90 lar) ve artık herkesin eşit şartlarda olduğunu söylemişti. ne kadar doğru bilmiyorum.

Tabi toplumsal damgalama bence hala vardır- kolay silinmez mesela bir parya- dokunulmaz kolay kolay o lekeyi(!) silemez.
  • binder dandet  (19.09.18 15:24:46 ~ 15:26:13) 
Kast zaten ekonomik bir sistem. O nedenle, zengin zenginler içinde yarışıyor, fakir zaten sokakta.

@binder dandet - işlerine gelmediği için kalmadı diyorlar. Ama bir sormak lazım sevgilisi farklı kasttan olunca evlenmesine izin verecekler mi? Benim tanıdığım 2 hintli arkadaşım da, kendi kastlarından evlendi. hatta biri 10 yıllık kız arkadaşından zorla ayrıldı bu yüzden.
  • lcha  (19.09.18 15:34:09) 
ilk paragraflardaki sorularınıza cevap veremeyeceğim; ama şuanki başbakanları modi'nin bu konuda yapıcı şeyler dediği bir kaç konuşmas var, belki klasik farazi politik laflardır; hint politikasına aşina olanlar cevap verebilir.

kast sistemiyle alakalı okuduğum en güzel içerik, national geographic tr'nin 2005 veya 6'daki "dokunulmazlar" edisyonuydu. nat. geo'nun sitesinde hata var; bulamadım tam sayıyı.

ek edit: kastın diğer her şey gibi ekonomik temelli de olsa, bir sebebi de kuzeyden gelen açık renkli ırkla esmer ırkın karışmasını önleme üzerine.
  • biryervarbiliyorum  (19.09.18 15:38:31 ~ 15:41:59) 
[]

Star Wars BB-8 Droid

Yurt dışından aldığım droid'i satıyorum. 1-2 kere anca kullanmışımdır. Ürün kutulu, gayet temiz ve herhangi bir sorunu yok.

Fiyat: 350 TL.


 
[]

R | R Studio bilen var mıdır?

ya elimde baya basit bir proje var. bi sebepten error veriyor da, error'un sebebini falan bulmaya çalışıyorum.

mesela şuan console'da, bi fonksiyonun olmadığını söylüyor.

(r bilgim sıfır bu arada, ilk kez bugün bakıyorum)

pp <- pelele("deneme", "source/deneme")

şeklinde bir fonksiyon için;

Error in pelele: could not find function "pelele"

diyor.
şimdi anladım, pelele fonksiyonu yokmuş. ama ben bu "pp" classının geldiği yeri göremiyorum. yani gidip pp class'ına bakıp niye fonksiyon yokmuş vs. incelemek gerekirse fonksiyonu yaratmak vs. istiyorum.

nasıl bakıyoruz kısaca bu class'ların detayına falan :D

 
R'a ben de çok hakim değilim ama fonksiyonun ait olduğu paketi yüklememiş olabilirsiniz.


  • fotrsapka  (19.09.18 15:23:47) 
"pelele" adli paketi once kurmaniz gerekiyor
su sekilde;

install.packages("pelele")
library(pelele)

sonra yukardaki yazdiginiz kodu deneyebilirsiniz.

pp dediginiz sey bir klas degil bir tablo ya da fonksiyonun sonucunun yazili oldugu bir veriseti. fonksiyon duzgun calistiginda environment penceresinde pp seklinde belirecektir,
  • lifeframe  (19.09.18 15:34:39 ~ 15:46:38) 
[]

At kafası nerden bulurum?

mecazi sorulan bir soru olmakla beraber alt kata akıtan banyo için jandarma çağırıp annemi 70 yaşındaki haliyle merkeze ifade vermeye yollayan alt kat komşuları için ne gibi küçük ve güzel sürprizler yapabilirim?

Gerçekten ata acımasam godfather filmindeki gibi bırakıcam kapı önlerine şu anda o derece sinirliyim.


 
şiddet. aile hassas konum, ev basmam ama dışarda kıstırırım. en delikanlıcası bu.


  • hayati cozemeyen adam  (19.09.18 15:14:08) 
arabaları varsa lastik patlatan delikli çivilerden bul. koy arabalarının lastiğinin dibine. uğraşsınlar. sakın evlerinin kapısına filan gitme. dokunma bile.


  • silah taciri  (19.09.18 15:27:04 ~ 15:27:31) 
Kıstırabilirsen dışarda kıstır. Tenha bi yerde. Lastiklerini bıçakla yanlardan. Yaptırınca tekrar. Yaptırınca tekrar... Dikkat et ama yakalanma.


  • komando kani var bende  (19.09.18 15:33:09) 
gece zillerini çal.


  • tabudeviren  (19.09.18 15:35:14) 
100 farklı restorana sipariş ver uğraşsın dursunlar.elektrik,gaz,su arıza bildirimleri yap. suyu kes su vanası üzerine japon yapıştırıcısı sür. vanalarını sök. sahte mühürle su vanasını kapat.işi ile şikayetlerde bulun özel sektörse firmasına esnafsa belediyeye maliyeye.... atlara dokunma yeter ki :)


  • grunge  (19.09.18 15:37:25) 
suçlu duruma düşeceğiniz şeyler yapmayın yahu.

siz de en ufak terslikte arayın jandarmayı. gecenşn yarısı arayın mesela şu evden kadın çığlığı geliyor diye. gece vakti dayansın jandarma kapısına. mala kasıtlı zarar vermektense asılsız ihbar yapmış olmak daha makul. "yanlış duymuşum, televizyonmuş eheh" dersin, jandarma en fazla size kızar. lastik yararken yakalanırsanız mahkemelik olursunuz.
  • kibritsuyu  (19.09.18 15:41:19) 
aynısını sen de yap, en ufak bir olayda jandarma çağır. www.youtube.com


  • idonthaveatvset  (19.09.18 16:03:31) 
[]

Satılık JBL Charge 3 Taşınabilir Hoparlör

Selam arkadaşlar,

İhtiyaç fazlalığı olduğu için JBL Charge 3 hoparlörümü satıyorum. Herhangi bir sorunu veya problemi bulunmamaktadır. Orijinal kutusu, kabloları ile sıfır gibi üründür.

Fiyat:650 TL.

 
[]

n11 kupon

Merhaba n11 kuponu oluo kullanmayan var midir acaba? Çok makbule gecer. Şimdiden teşekkürler




 
Alışveriş tutarınız ne kadar?


  • himmet dayi  (19.09.18 15:11:04) 
[]

Windows efs ile şifrelenen dosyaları kurtarmak

Windows’un efs sistemiyle şifrelenmiş dosyalarım vardı. Daha sonra bilgisayarım formatlandı. Şu an bu dosyaları açmaya çalıştığımda erişim engellendi uyarısı veriyor. Bunları açmanın bir yolu var mıdır? Teşekkürler iyi günler.




 
[]

uzuz uçak bileti almanın yolu

ocak ayına bilet alasım var hindistan için. kampanya filan haberdar olmak için ne yapmalıyım?




 
[]

avcılar'da sırt çantası yırtığı dikecek herhangi bi yer var mıdır?

sb.

marmara caddesi civarında özellikle tercih sebebi.

teşekkürler.

 
[]

bir miktar para saklama

merhaba, az olmayan bir miktar para var elimde, döviz cinsinden. uzun bir süre lazım olmayacak. şimdi ben bunu nasıl saklayayım sizce? eve çelik kasa mı alayım yoksa banka kasası mı daha mantıklı? bankada hesapta tutmak içime çok sinmedi. internet bankacılığı açık falan fistan. kasa fiyatları veya döviz faizi falan çok önemli değil. çevrenizde veya siz nasıl yapıyorsunuz?




 
bankaya gidip hesaba yatırıyoruz, nasıl yapacağız. hesaptan korkuyorsan banka kasasına koy.


  • cay koy geliyorum  (19.09.18 14:38:13) 
İnternet bankacılığı dediğiniz şeyler bilgisayarı düzgün kullanıyorsanız hiçbir sorun yaratmayacak şeyler. Siz esas evinize sakladığınız paranın akıbetinden korkun bana kalırsa.

İlle de hesaba yatırmak istemiyorsanız arkadaşın dediği gibi banka kasası. Ama sizin korku çok rasyonel gelmedi bana.

Ek: Banka kasası için de kira vereceksiniz.
  • monogram  (19.09.18 14:42:13 ~ 14:42:40) 
-Eve kasa almak çok gereksiz. Youtube'da bir dünya test var. Adam balyozla bi koyuyo içine göçüp kırılıyor. Milyarlık kasaları bile bebek oyuncağı gibi açıyor çilingirciler şak diye.

Hesapta para tutmak istemiyorsan banka kasası olabilir. Silah falan koymak yasak. Sar poşete söyleme ne olduğunu. Kasaya paraya koyduklarını bilirlerse bir esprisi kalmaz zaten. Hesaba el koyulursa ilerde kasaya da el koyarlar. Eğer şüphen buysa.
  • Cesario  (19.09.18 14:43:08) 
Evde bir duvara küçük bir delik açıp poşet içine parayı içine koyup üzerinde alçı ile kapatıp boyayabilirsiniz


  • kisa  (19.09.18 14:50:39) 
Mesela çamaşır makinesinin arkası bile olabilir bu


  • kisa  (19.09.18 14:51:09) 
banka kasası kirala. her şubede bulunmaz kiralık kasa ama ebatları vardır ve fiyatları da ona göre değişir. bankanın kasada bulunan şeylerden sorumluluğu yoktur. içinden uyuşturucu çıkarsa sen sorumlusun, kasaları hırsızlar soyarsa yine sen sorumlusun


  • silah taciri  (19.09.18 14:52:33) 
Döviz hesabı aç online bankacılıktan akarı yok kokarı yok tertemiz


  • Uncle Sam  (19.09.18 14:52:59) 
500 bin dolar üzerinde ise karbonfiber bir kutuya koyup gömebilirsin. haa altında ise bankaya yatırın. ama şu cümlenizden çıkardığım kanı (internet bankacılığı açık falan fistan) bence parayı altın yapıp yastık altı yapın.


  • giovanne  (19.09.18 15:15:26) 
ankara'daki imar bankası'nda kasamız vardı. annemin bütün altını ziyneti içindeydi. imar bankası batınca kapıya mühürü vurdular. kasa masa hep içeride kaldı. bankanın kapısını açtırsan kasa dairesi kilitli. içeride ne personel var, ne kasa dairesinin defteri var, ne kasayı açacak ikinci anahtar var.

mevduatı olanlar devlet garantisinden aldı, kasa da affedersiniz zik gibi kaldı içeride. babam epey gitti geldi, kavga dövüş nasıl ettiyse girdi aldıydı o dönem.

annem öldükten sonra akbank beşevler şubesinde kasa kiralayıp koyduk içine. birkaç ay sonra baktık aaa bizim şube kapanmış. mesaj geldi, hesaplar tandoğan şubesi'ne aktarıldı diye. e kasalar? onları da taşıdık götürdük dediler.

amk banka batar kasa içeride kalır. şube taşınır yerinden kaldırıp taşırlar. yani banka kasasına da nasıl güveneceksin? baksana yerinden söküp öteki şubeye taşımışlar. öyle kaldırıp götürülen bir şey demek ki. içinde ne olduğu da belli değil. ipnenin biri kalk gidelim diye kamyona yükleyip götürse hiçbir haltı kanıtlayamadan uçup gidecek.
  • kibritsuyu  (19.09.18 15:31:02 ~ 15:32:43) 
yakın zamanda bankadan kiralık kasa kiraladım. küçük boy 380tl yıllık ödemesi var 300tlde depozito veriyorsunuz depozitoyu kiralama süreniz bitince geri alıyorsunuz. 2 adet anahtar veriyorlar anahtarları kaybederseniz özel çilingirci getiriliyor depozito ücreti onun için. kasayı açarken 1 anahtar banka görevlisi 1 anahtar siz takıp kilidi açıyorsunuz.


  • deligine yuvarlanmis tavsan  (19.09.18 15:45:27 ~ 15:46:30) 
bizim evde gizli bir yerde kasa var duvar içerisine gömülü, ortak kullanıyoruz ev ahalisiyle


  • mirty  (19.09.18 15:58:59) 
Banka hesabından korkmaya gerek yok.

Kullanmadığınız bir bankaya gidin USD hesabı açtırın içine yatırın. Hesap cüzdanını alın. İnternet bankacılığını kapatın. Gelecek tüm hesap kartlarının internet ve telefon alışverişine kapalı olmasını sağlayın ardından kırıp atın.

Kredi kartı kabul etmeyin.

Gerektiğinde hesap cüzdanıyla şubeden çekin.

Kendinizden korkuyorsanız şubeye gitmeye kadar gitmezsiniz :).
  • sumuklurakun  (19.09.18 17:05:26) 
[]

bedelli askerlik basvurusu

parayi odedim
subeye gittim
aile hekimine gittim

edevlette goruntu bu

tekrar subeye gitmem gerekiyor mu ?

 
rez


  • KendineAteist  (19.09.18 14:53:16) 
gidip dekontları vereceksin


  • Cruyff  (19.09.18 15:32:15) 
Şubeye dekontları ver bitiyor.


  • vasilias  (19.09.18 15:41:30) 
beyler zaten yaptigim ilk is bankaya gidip dekontlari aserlik subesine goturmekti. askerlik subesinde basvuruyu yapip 2 gun sonra da aile hekiminde muane oldum.

dekontlari ver demissiniz ama zaten verdim???
  • seljax  (19.09.18 15:58:04) 
[]

esenboğa - beytepe

esenboğa'dan hacettepe beytepe kampüsüne gitmek için nasıl bir yol izlemem gerek?




 
havalimanından kalkan servisler ile kızılaya geliyorsun. oradan koru metrosu ile beytepe durağında iniyorsun. daha sonra da kampüse giden ring servisler ile kampüse kadar ulaşım sağlıyorsun.


  • kablelvuku  (19.09.18 14:32:48) 
çok teşekkürler.


  • nick bulamadim  (19.09.18 14:35:02) 
havalimanından kalkan iki servis var. belko ve havaş. havaş kızılaya gitmiyor. belkoya bineceksiniz.

kalanı kablelvuku'nın tarif ettiği gibi. çok güzle tarif etmiş. +1
  • elorelia  (19.09.18 14:56:25 ~ 15:19:19) 
[]

Çocuklar için almanca

Merhaba,

5. sınıta ilk defa almanca görecek bir çocuk için kaynak öneriniz var mıdır?
Youtube kanalı da olabilir.
D&R'a gittim ama pek güzel bir kitap bulamadım.

Ja, nein demeyi bilmeyen çocuk özel ders alsa çok mu saçma olur daha mı iyi olur?

Danke.

 
yarin almanyaya tasinmiyorsaniz cok komik ve sacma olur evet.


  • xportant  (19.09.18 15:01:57) 
duolingo'yu denediniz mi? uzun zamandır severek kullandığım bir uygulama. başlangıç için güzel. bazı öğretmenler sınıf oluşturup kullanıyorlar. 10-12 yaşında veletler benden daha çok haftalık puan kasıyor.


  • ganbatte  (19.09.18 15:24:48) 
bence ozel ders en mantiklisi. o yasta temellerini aldiktan sonra ilerde cok daha kolay ogrenebilir. hoca odev vererek cocugun calismasini zorunlu kilar ki bu da dil ogrenmenin en onemli kuralidir.


  • lifeframe  (19.09.18 15:43:29) 
Turk-alman kitabevine gidip bir de onlara sorarsiniz. Ozel ders alabilir de okulda sadece haftada 2 ders almanca gorecekse filan. Onda da iste pedagojik egitim filan onemli. Ben olsam yurtdisina dil okuluna yollarim trde para dokene kadar.

Bu arada almancayi kullanmazwa unutur. Ingilizcesi nasil?
  • kuehles blondes  (19.09.18 16:04:33) 
@kuehles blondes, almanca haftada 10 saat görecek.

ingilizcesi eh işte, şu aşamada almancayı belli bir seviyeye getirmek, sınıf arkadaşlarına yaklaşması gerekiyor.

10 yaşında cocugu tek başına yurt dışına göndermek çok garip gelse de seneye yaz tatilinde viyana'ya göndermeyi düşünüyorum.
  • liberal  (19.09.18 16:27:06) 
[]

Aofte güzel bolumler

Daha sonra fakülteye tamamlama imkanı olan iş imkani iyi olan bölümler neler? Adalet, ilahiyat gibi ? Var midir başka böyle bolum?




 
Adalete kaydoldum ben, askerden kaçmak için.


  • Drakath  (19.09.18 14:33:20) 
adalet değildir. adalet bundan 5 sene önce falan iyiydi. kimse çok bilmiyordu, aday sayısı azdı hukuka geçiş yapmak için. şimdi adalet okumayanı ıslak odunla dövüyorlar aöf burolarında.

ben okuyacak olsam programlama dili üzerine olan 2 yıllık bi bölüm vardı. onu okurum kesinilikle. dgs ile bilgisayar mühendisliğine geçiş imkanı var hem. hem de çok fazla aday yok en azından adalet kadar değil yani.
  • rahat ya  (19.09.18 14:43:44) 
Sosyal hizmetler iyidir, adalete göre şu an önü daha açık


  • bir fincan kahve ile film izlemek  (19.09.18 15:15:34) 
[]

SQL küçük büyük I sorunu

Arama için şöyle bir sorgu yazdım postgresql de

"select **** where name ilike 'name' "

Bu şekilde olunca büyük küçük harf sorun olmuyor. Yani 'avc' yazsam da 'AVC' yazsam da AVCILAR sonucu çıkıyor. Ama ı da sıkıntı var çünkü I'nın küçüğü olarak i'yi algılıyor. Dolayısıyla 'AVCI' yazınca AVCILAR sonucu çıkıyor ama 'avcı' yazınca çıkmıyor. Nasıl düzeltebilirim bunu?

 
sql in colletion ayarlarını incelemen gerekiyor.


  • prezarlatif  (19.09.18 14:26:26) 
Postgresql kullanmıyorum ama konfigürasyon ayarlarından veya bilgisayarın sistem değişkenlerine ekleyeceğin/değiştireceğin bir parametreden halledebilirsin.


  • chicha  (19.09.18 14:43:29) 
[]

Vodafone biletix kodu?

Biletixin salon iksv kampanyasından yararlanmak için kod rica ediyorum yardım edebilen olursa çok sevinirim?




 
[]

D5200 Nikon Fotoğraf Makinesi + 18-55 mm Lens + 16 GB Sandisk Hafıza Kartı

Shutter Count : 12273

Kutusu, içindeki tüm aparatları (kablolar, kullanım kılavuzu vs.), 16 GB Sandisk harici kartı ile birlikte verilecektir. Üzerinde 18-55 mm lensi vardır. Çiziksizdir. Cevahir AVM'deki Teknosa'dan Karfo güvencesiyle alınmıştır. Garantisi bitmiştir.

Sahibinden Linki: www.sahibinden.com

 
[]

Yeditepe Diş Hastanesi Fiyatları Hakkında Bilgi Arıyorum

Önceki duyurumda gerekli bilgilerim var. Daha önceden Okan Diş'te muayene oldum. Yeditepe'de sirf fiyat almam icin bile muayene ucreti verip tekrar ayni surecten gecmem gerekiyormus. Eger pahaliysa vaz gececegim. Her yere fiyat sormak icin ucret odemek istemiyorum. Ama benim Okan'dan aldigim fiyata yakın veya ucuzsa muayenenolup orada yaptırırım o sorun degil.

Bunu öğrenebilmem icin fiyatlari bilen veya bilen birisini taniyan kisileri ariyorum. Yapilacaklara bakip, bunlar Yeditepe'de xxx TL civari olur diyebilecek var mi?


 
[]

Kirasını ödemeyen işyeri kiracısı

Dostlar selam,

Kirasını son bir kaç aydır ekonomik krizi sebep göstererek kirasını "kendi" belirlediği eksik yatıran, her fırsatta atarın allahını yapan, bize mahkemede hakkınızı arayabilirsiniz diyen ve aralık ayında sözleşmesi dolan bir kiracımız var.
Bu kiracıya ödemediklerine ve başına buyruk hareket etmesine istinaden bir sopa göstermek istiyoruz. Eğer bu süreç içerisinde kiracı konuşulabilir seviyeye gelirse, hukuki işlemleri durdurarak anlaşma sağlamak temel hedefimiz.

Şimdi sorular;
1. Bunu avukat aracılığıyla yapacak olsak, avukat haciz işlemine kadar götürecektir diye düşünerek işlemlere ilk başta bireysel olarak biz başlasak, sonrasında çıkmaza girince avukata versek olur mu?
2. Bildiğim kadarıyla ilk noterden ihtar göndermek gerekiyor, bu işlemi biz yapıp çözüm bulamazsak avukata devretsek nasıl olur?
3. Nasılsa içeride sağlam ödemediği tutar var kiracının, dolayısıyla avukatın koşturacağı bir maddi tutar var. Direk avukata versek ve tahliye davasına giden süreci başlatsak daha mı doğru yapmış oluruz?

teşekkürler,

 
Merhabalar, şimdiye kadar takip ettiğim işlerden ve çevremde duyduğum olaylardan çıkarımda bulunarak söyleyebilirim ki, işi bu raddeye getiren kişiler ödeme konusunda gözdağından vs. etkilenmiyorlar.

Bir avukata vekalet verdiğinizde avukat sizin istemediğiniz bir işlemi yapmaz. Siz haciz yapmayın tamam dedikten sonra "illa yapıcam illa yapıcam" demez yani. Size hukuki olasılıkları, sonuçları çizer; siz de talep ettiğiniz işlemi belirtirsiniz.

Durumunuzu net anladıysam ihtarname göndermenize gerek yok. İhtarname yalnızca zaman kaybı olup, zararınızı artırır.

Tavsiyem bir avukata vekalet vererek doğrudan tahliyesi için aksiyon almanız olacaktır.

Bir de belirtmek isterim ki, birkaç özel durum haricinde kira sözleşmenin kiraya veren tarafından sonlandırılması gibi bir husus söz konusu değil. Kiracının iradesi bu yönde oldukça kira sözleşmeniz aralık ayında kendiliğinden yenilenecek.

Yine sormak istediğiniz bir şey olursa yardımcı olurum.

Kolay gelsin şimdiden.
  • okuyamıyom ben ya  (19.09.18 13:59:03) 
@okuyamıyom Protesto çekerek boşaltmasını ve sözleşeyi yenilemeyeceğini bildirebilir. Öyle ömürlük kiralama diye bir şey yok.


  • farabi  (19.09.18 14:07:01) 
Sözleşme dolunca boşaltmasını* noter onaylı tabii


  • farabi  (19.09.18 14:07:29) 
Eğer elektrik-su mulk sahibinin uzerineyse kestirin. Ben bu sekilde yapmistim.


  • sibrizzio  (19.09.18 15:04:54) 
cevap 3

mesken kirala ve isyeri kiralama arasinda farklar var. Burdan alacagin cevaplarin cogu mesken icin yorum yapanlar olacak...

Muhattap olma adamla.
  • darkrocq  (19.09.18 15:28:20) 
Darkroc haklı özür diliyorum yanıtım mesken için geçerlidir


  • farabi  (19.09.18 16:35:53) 
[]

TSF Satranç Seti (Ankara)

Nereden satın alınır? (Internet harici)




 
[]

romantik ilişki araştırması

Selamlar,

Arkadaşımın romantik ilişkilere dair yaptığı çalışmaya bağlantıyı tıklayarak katılırsanız çok seviniriz. Şimdiden teşekkürler.

anket linki: metupsych.qualtrics.com


mod arkadaşlar birkaç gün üstte kalırsa sevinirim.

 
[]

margarin yerine tereyağı (1/1)

aşağıdaki margarin sorusunu görünce aklıma geldi.

günümüzde neredeyse hiçbirimiz margarin kullanmıyoruz. ama biliyorsunuz ki bundan 10-20 yıl önce herkes margarin kullanırdı. sana yağı evimizden, becel soframızdan eksik olmazdı.

rahmetli anacığımın tarif defterinde de zamanında çok severek yediğim pastanın, kekin, tatlının, poğaçanın tarifi var, hepsinde de zamanının şartlarına göre sana yağı yazıyor.

şimdi ben burada yazan sana yağı kadar tereyağı koysam aynısı olur mu? yoksa farklı ölçüde mi olmalı?

ya da amaan boşver, sana yağı mı koyayım gitsin?

 
bizim eve margarin asla girmez.
ama eşim ayda yılda bir poğaça yaptığı zamanm margarini basıp geçiyor.

  • teritori  (19.09.18 13:24:09) 
bizim eve de asla margarin girmez, has tereyağ bulunur, sızdırılır(uzun süre dayanması için) ve istenilen her yemeğe, keke, popaçaya

kısaca margarinin konduğu her şeye konur.

marketten alacağın normal sana margarin ambalajındaki tereyağ olarak satılan şeylerde tereyağı değil. onlar da margarin.

bu sefer yüzde 25 az koy, duruma bak.
  • killerbee  (19.09.18 13:25:17 ~ 13:26:28) 
Sadece poğaça ve kremalı pasta için margarin kullanırım onun dışında hiçbi şeyde kullanmıyorum. Onlar da zaten her gün yaptığım şeyler değil. Kek için de yarım bardak zeytinyağı veya ayçiçek yağı kullanırım.


  • mslny  (19.09.18 13:35:24) 
annem diyor ki; bizim zamanımızda margarin çok güzeldi şimdi bozdular ne yaptılarsa diyor.


  • for day to break  (19.09.18 13:37:28) 
Bizim eve o margarinler zamanında koliyle gelirdi :(

Rahmetli annemin tarifleri de öyle. Bunlar yarım tereyağı yarım zeytinyağı ölçeğiyle güzel sonuç veriyor. Anneminki gibi olmuyor ama bunun sebebinin yağ olduğunu sanmıyorum :(
  • SiyamkedisiZorro  (19.09.18 14:10:42) 
poğaçada tereyağı olmayabilir, yumuşatır gevrek olmaz, ancak onun dışında hemen her tarifte (kurabiye, pasta vs.) tereyağı kullanabilirsiniz.


  • giovanne  (19.09.18 14:19:23) 
Okuduğum son araştırmalarda ''prensip olarak bitkisel yağdan yapılmış margarinler tereyağından daha sağlıklı'' ifadesi var.

Almanya'da marketlerdeki margarinlerle tereyağları karşılaştırıldı, her sene binlerce ürünü test eden objektif bir vakıf tarafından. Karşılaştırılan ürünler arasında, organik tereyağlar da var bu arada.

Stiftung Warentest diyor ki: ''Margarinlerdeki düşük doymuş yağ oranları, birçoğunun omega-3 omega-6 omega-3 yağ asitleri oranları, tereyağdakine göre uygun bir oranlara sahiptir. Özellikle bol miktarda kolza, ayçiçeği ya da keten tohumu içeren margarinler daha ikna edici.''
Sayfayı ingilizceye çevirirseniz, anlaşılırlığını yitirmiyor: utopia.de

Margarinde içerik önemli kısacası. İçeriğine bak, kafana yatıyorsa koy gitsin.

Salt margarin düşmanlığı, daha büyük bir karteli, süt endüstrisini destekliyor. Gidip margarin ısıralım demiyorum. Zaten ''yağ''ı sevmiyorum. Ama karşılaştırmaların insafsızlığının da farkındayım.
  • buf-e kür  (19.09.18 14:28:42 ~ 14:30:06) 
[]

vestel televizyon kalitesi

öncelikle vestel'in köküne kibrit suyu. durum farklı bu sebeple bu konulara girmeyelim lütfen :)

aynı özelliklerdeki televizyonlarda vestelde neredeyse 1000 tl'ye kadar fiyat farkı var?
kalite olarak samsung ve lg ile aralarında çok çok büyük farklar var mıdır?
kullanan eden varsa beni aydınlatabilir mi?

 
Bence pek bir fark yok, tv'yi de aktif kullanan biri degilim.


  • Deathrow  (19.09.18 13:22:13) 
bizim evde var. kötü değil, çok iyi de değil, ortalama. fiyatı daha uygun diye almıştık 3 yıldır iş görüyor. full hd led tv var bizde.


  • Neill  (19.09.18 13:26:20) 
model var model var. 2 sene önce araştırdığımda 1500e kadar vesteller her türlü markayı tokatlardı. üst segmentte tabii ki yeri yoktu. ucuz yollu bir şey düşünülüyorsa türk markası alınabilir. ben 700e lg aldım mesela. renkleri çok kötü.


  • glamdr1ng  (19.09.18 13:26:24) 
Vestel'in TV bölümünde çalışan mühendis bir arkadaşım kendine asla Vestel TV almayacağını söylemişti.


  • crown  (19.09.18 13:33:09) 
Vestelin duzgun urettigi tek sey televizyon, ama modeline bakmak lazim kronik sorunu vs var mi diye.


  • acemi  (19.09.18 13:52:37) 
Alınır ama yazılımı yavaş ve arada hata veriyor, reset atıyor, bol bol takılıyor. Bunu bilerek almak lazım. Kanal geçişleri berbat.


  • diffarentiationation  (19.09.18 15:04:33 ~ 15:30:07) 
[]

kadıköyden sabiha gökçene ulaşım?

selamlar, kadıköy den hava alanına gitmek için en rahat ve hızlı yol havabüs mü yoksa e-10 ya da e-11 hattı mı? bir de 18,50 uçağına binmek için hangi saatte binilmeli? bagaj yok online check in yapıldı, teşekkürler.




 
En rahatı havaş tabii ki. 4:45 ya da en kötü 5:15 aracına bin.


  • cay koy geliyorum  (19.09.18 13:22:06) 
E-10 değil E-11 hızlı gidiyor. Havabus de hızlı ve rahat. Her ikisini de tercih edebilirsiniz.

Yurtiçi uçuşu mu yurtdışı mı olduğuna bağlı olarak saat değişir. Haftasonu mu haftaiçi mi yine değişir. Saat için bir şey diyemiyorum. Daha net söyleyebilen arkadaşlar çıkacaktır.
  • monogram  (19.09.18 13:23:10) 
uçağın yurtiçi ise en geç 16.30'da hareket eden bir araca bin. ama bu kesinlikle E-10 olmasın. E-10 çok fazla durakları olan ve dolanan bir hat. E-11 veya diğer servis araçları olsun.

uçak yurtdışı ise daha erken çıkman lazım.
  • tabudeviren  (19.09.18 14:01:48 ~ 14:02:09) 
[]

23 yaşında üniversiteye başlamak çok mu geç?

merhaba öncelikle. ben bazı sağlık problemleri ve maddi sebeplerle okuduğum üniversiteyi dondurmuştum ve sonra okulu tamamen bıraktım ve bu sene yeni üniversiteme başladım. okulun adını vermeyeyim ama bölümüm ilk 25 binde girdim. benim sorum 23 yaşında üniversiteye başlamak sizce çok mu geç? yaş konusu kafama çok takılıyor. düşünceleriniz neler?




 
bu hafta 30 yaşında istediğim bölüme başlayan biri olarak hiçbir şey için, hele hele üniversiteye başlamak için geç olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim.

bir de geç nedir onu anlamıyorum. bir yere mi yetişiyorsunuz? kiminle yarışıyorsunuz? hayatla ve işle ilgili beklentilerinizi kendinize göre ayarlamanın doğru tercih olduğunu düşünüyorum. siz neyi nasıl istiyorsanız öyle.
  • click here to see her naked  (19.09.18 13:17:22) 
bir ara asistanlık yaparken bir tane öğrencim vardı.

kadın 39 yaşındaydı. kocasından boşanmış, engelli bir çocuğu vardı. annesi, engelli çocuğu ve kendisi yaşıyor. bu kadın itü'de bir mühendislik bölümünü bitirdi. o yaşta, o hayatla o kadın başlayabiliyorsa 25 yaş önemsiz bence.
  • godsparticle  (19.09.18 13:19:31) 
Aynı durumdayız kardeş. Ben de 23 yaşındayım önce odtü makina sonra bilkent bilgisayar bıraktım. Tekrar hazırlanıyorum, merkezi geçiş işi olursa eski puanımla hacettepe tıpa geçeceğim olmuyorsa sınava tekrar giriş. Araştırma aşamasındayım şuan.

Geç kaldık biraz ama vasıfsız asgari ücretle çalışan eleman olmaktansa 27-28 yaşında bir üniversite mezunu olmak çok daha iyidir.

Hangi üni ve bölüm istiyorsun? Bu arada askerliği hallettin mi? Yoklama kaçağı olursan ve tecil ettiremezsen kazansan bile yeni okula kaydın olmaz.
  • Drakath  (19.09.18 13:19:58) 
30 yaşında bir tanıdığım tıp fakültesine girdi geçen sene.
hakem oyna devam diyor :)

not: maddi olarak hayatını idame ettirebilmen önemli bir mevzu.
  • teritori  (19.09.18 13:21:01) 
Maddi sıkıntı yoksa ve istediğim bölümse tekrar başlardım.


  • reactionic  (19.09.18 13:22:04) 
O kadar çok değişken var ki.

Şöyle söyleyeyim: Geri kalan her şey yolundaysa ve tek sorun yaşsa hiç sorun etmeyiniz. Yolunuz, kararınız ne olursa olsun açık olsun.
  • farabi  (19.09.18 13:41:58) 
Okul ve bölüm iyiyse yani okuduğuna değecekse geç değil. Ancak bitirince 2-3 yıl iş arayacaksan geç.


  • empedokles  (19.09.18 13:58:06) 
Kuzenim mimarlık okudu, bir süre mimarlık ofisinde çalıştı, sonra "ben sevmiyorum bu işi" deyip herşeye sıfırdan başlayıp Boğaziçi'nde bilgisayar mühendisliği okudu. Bitirdiği zaman muhtemelen 20'lerinin sonlarındaydı. Ama zehir gibi kızdır, ki üniversitenin son senesinde bebesi vardı kucağında.


  • SiyamkedisiZorro  (19.09.18 14:14:51) 
[]

Findeks Raporu

Risk raporuna baktığımda toplam borcum 4234 TL olarak gözüküyor ama benim 2366 TL borcum var. Bu nasıl oluyor?

Edit: Kredi kartı borçlarım 2366 TL, başka bir yere borcum yok zaten.


 
e-devletten bir şeyler sorgulanabiliyo galiba, bir kurcalarsanız.


  • benaslinda  (19.09.18 12:56:04) 
avans hesaptan kullanmış olabilir misiniz?


  • azeriturku  (19.09.18 13:01:26) 
Güncelleme yapmamışlar maalesef o yüzden böyle gözüküyormuş. Teşekkürler.


  • lana del rey  (19.09.18 13:12:46) 
[]

Solaryum için ne düşünüyorsunuz?

Şahsen sadece yazın tatil sonrası ekim ayına kadar tende hafif bronz takıntım var, asla aşırı değil yalnız, en fazla 10 dakikalık seans şeklinde. Sebebi de o rengi sevmek, ten makyajına gerek olmaması, giydiğin herşey daha hoş durması vs. bunlar zararlarını görmezden gelmeye yeterli mi ve gerçekten o kadar zararlı mı yoksa abartılıyor mu bilemiyorum. Sizlerin düşüncesi nedir?




 
İnsan garip bir canlı. Bazısı sırf rengi siyah diye yaşayamazken, diğeri biraz da olsa siyahlaşabilmek için kanser olma riskini artırmayı göze alabiliyor. Bazısı sırf siyah diye taşlanmış tarihi süreçte. Ya da siyah diye polis ortada risk olmadığı halde çekip vurabiliyor. Veya ten rengi kızıla çaldığı için yok edilenler var.

Neyse uzatmayayım. Kansere yakalanma ihtimalini milyarda bir gibi ufak bir oranda etkileyecek herhangi bir şeyi bilinçli olarak yapmam. Hele bu dış görünüşümle ilgiliyse, anlık bile düşünmem. En yakınlarımdan birini kanserden kaybetmiş, hastalığın ve tedavisinin her anını gözüyle görmüş biri olarak söylüyorum bunları.

Abartıldığını da sanmıyorum. O mesafeden direkt olarak etki eden, deriyi yakan bir ışığın, kanserojen olmama ihtimali yok.
  • windowsguvenlikduvari  (19.09.18 13:11:20 ~ 13:11:53) 
Gereksiz olduğunu düşünüyorum. Boşver ten makyajı da yapma, normal gez mis gibi.


  • cay koy geliyorum  (19.09.18 13:24:19) 
plajda bronzlaşıyılorsun, bir farklılık, hoşluk oluyor ve bir süre sonra geçiyor eyvallah. onun dışında bütün sene suni bir şekilde bronz gezenler bana değişik geliyor. beyaz ten bence iyidir, güzeldir.


  • Neill  (19.09.18 13:37:02) 
Cok belli oluyor komik geliyor bana. Bizim sirkette bi eleman var devamli havuc gibi dolasiyor.
Zarari da ayri tabi.

  • acemi  (19.09.18 13:38:22) 
Sağlıksız. Aksini kanıtlamış bir şey görmedim/duymadım. İnsan niye kendini tost makinesine sokar, aklım almıyor. Esmerim, esmer ve bronz teni kesinlikle beğeniyorum, sağlıklı görünüyor bence de. Ama solaryum bronzluğu öyle değil.

Ten makyajı yapmıyorum, bilmiyorum o solaryumdan daha doğal duruyor mudur ya da cilde daha az mı zararı olur, bunları karşılaştıramayacağım.
  • buf-e kür  (19.09.18 14:14:42 ~ 14:16:09) 
[]

behzat rasuli -matematik

bu adamın videolarını izleyen memnun kalan var mı?
ales-dgs için matematiğimi geliştirmek istiyorum bir çok kişi tavslye etti sosyal medyada ama burada bu videoları izlemiş tecrübe etmiş arkadaş var mı?



 
Hayatımda yaptığım en yüksek matematik metini bu adam sayesinde 2 aylık çalışma ile yaptım. Verilen parayı kuruşu kuruşuna hak ediyor. Gözünüz kapalı alıp çalışabilirsiniz.


  • bir fincan kahve ile film izlemek  (19.09.18 13:02:13 ~ 13:02:36) 
bir fincan kahve; hangi sınavda kaç netten kaça çıktınız hocam


  • ercu cozer  (19.09.18 13:06:02) 
@ercu cozer; hocam 2011, 2012, 2013, 2015 ve 2016 üniversite sınavlarına girdim. Sözeldi çıkışlıyım ve matematik ile aram düzelmemişti. En son 2016’da okuduğum bölümü bırakıp tekrar sınava girmeye karar verdim ve o zaman keşfettim Behzat rasuli’yi. 7-12 arası net yaparken ygs matematikte , 2016’da Behzat Rasulullah’ın ile çalışarak 21 neti gördüm. Hep 300 küsür puan alırken ilk kez 2016’da 420 puan yaptım matematiği yükselterek.

Önümüzdeki yıl kpss’ye de Behzat Rasuli ile çalışmayı düşünüyorum.
  • bir fincan kahve ile film izlemek  (19.09.18 15:12:51 ~ 15:13:53) 
[]

kafam çok dolu işe odaklanamıyorum

nasıl atlatabilirim?




 
Tam şu an aynı durumdayım ve kendime saat tutup 20 dk bu doluluğu ve sebeplerini düşünücem, sonra işe geri dönücem.

Bu doluluktan çıkan konu başlıklarını da yazıp çözüm kısmını akşam düşünücem. Tasiye ederim.
  • mor bembombom  (19.09.18 12:49:40) 
günde milyon kez oluyor bana bu. bi on dakika boş yapıyorum sonra işe dönüyorum

bknz tam da şu an
  • kablelvuku  (19.09.18 12:50:40) 
yak bi cuğara.


  • datnet  (19.09.18 12:55:50) 
@mor bembombo yazacak enerjiyi bulamıyorum kendimde şu an
@kablelvuku 10-15 dk boş yapıyorum hala devam ediyor
@datnet sigaryı bahsediyorsak bıraktım
  • kirmizi kart  (19.09.18 13:00:17) 
Ben genelde çıkıp bir hava alıyorum. Sonra ofise dönünce Duyuru'dan çıkıyorum. Telefonun da internetini kapıyorum. Böylelikle dikkat dağıtacak hiçbir şey kalmıyor. Mecburen çalışıyorum.


  • monogram  (19.09.18 13:08:02) 
Bir bahane bulup sefere çıkıyorum (başka birimlere), bahane bulamazsam da bizim binanın etrafında bir tur atıyorum ben. Bir açık havaya çık iyi gelir yani.


  • pati  (19.09.18 13:25:56) 
Tam olarak bu yüzden alkolik oldum.


  • Drakath  (19.09.18 13:38:53) 
[]

reklam

bu alana reklam gelebilir.

Bu tip duyurunun adı mavi duyuru.

Haftalık/aylık olarak bağış karşılığı yayımlanabilecek mavi duyuru, genellikle host masraflarını karşılamaya, arada sırada da arkadaşları toplayıp (mesela ssg) yemeğe çıkmaya yönelik kullanılacaktır.

Çok kişisel duyuruların öncelikli kategorisine konması yasak olduğundan, burada yayımlanması bir seçenek olabilir.

Mavi duyuru, bugün ve Her Bir Şey sayfalarının en altında veya en üstünde mavi işaret ile yer alır. Her türlü kategoriye sahip olabilir. Duyurular, her zaman sözlük ve internet kullanıcılarının görebileceği şekilde yayımlanır.

iletişim için,
compumaster: scr.im
veya sozlukten mesaj atınız.

 
1234  Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.