[teknik]

Eski bilgisayara Windows 8 ya da 10 yüklemek fark eder mi

(7) 
Hızlı olması açısından 8 daha mı iyi olur yoksa 10 her açıdan daha mı iyidir...
[teknik]

10 seneden eski bilgisayara SSD takarsak?

(5) 
AutoCAD, solidworks gibi uygulamalar çalışır mı, kaldırır mı? 120 GB SSD almayı düşünüyorum...
[teknik]

Bozulmuş 120 GB harddiskin içindekileri kurtarmak için 100 lira

(13) 
istediler. Sizce çok para mı...
[yer]

İzmir'de Bilgisayarcı Tavsiyesi

(1) 
Bilgisayarı açmaya çalıştığımda "Disk hataları onarılıyor. Tamamlanması 1 saatten fazla sürebil...
[q]

Bir kelimeye yoğunlaşınca neden o kelime garip geliyor

(4) 
Mesela biraz önce 'kadar' kelimesi dikkatimi çekti. Kelime bi anda gözümde garipleşti. Ben de bi gar...
[ask]

Birini, onun sevgisini umarak sevmek?

(9) 
Birini, birgün onun da seni seveceğini umarak sevmek gerçek sevgiye girer mi?...
[q]

Format doğru mu atıldı nasıl anlarım?

(4) 
Biraz önceki format başlığına ek olarak bir şey daha sormak istiyorum. Kuzenim format attı bilgisaya...
[q]

Bilgisayara format atmak

(8) 
Kuzenim kendi bilgisayarına format ve başka bir bilgisayara format attığını söyleyerek benim bilgisa...
[d]

Türk Telekom'da Taahhütsüz internet var

Malum online derslerden dolayı insanlar internet arayışına girdi. Bilmeyen olabilir diye yazma gereğ...
[q]

Aylık 200 GB internet yeter mi?

(4) 
Bulunduğum yerde altyapı görünmediğinden dolayı taşınabilir internet alıcam maalesef. Online dersler...
[q]

Biblo yapımı için hangi malzeme daha iyi olur?

(1) 
Teraryumun içine konan küçük biblolardan yapmak istiyorum. Alçı, polyester, kokulu mum vs. sizce han...
[q]

Uyanınca oluşan çekikliği nasıl koruyabilirim

(3) 
Uyanınca gözlerim böyle çekik çekik oluyor. Daha güzel oluyor gibi. Ama bi müddet sonra geçiyor. Bun...
[ask]

Yakın arkadaşın düğününe gitmemek

(17) 
Yaşadığımız şehirde sözü, kına gecesi oldu katıldım. Bugün de nikah olacak, ona da katılıcam. Haftay...
[q]

İzmir içi ulaşım için Moovit mi daha iyi yoksa Trafi mi?

(1) 
Hangisinden daha memnunsunuz...
[q]

Alınganlaşmaya Başlamak

(2) 
Alınganlıktan kastım sinir olmak. Yani birinin ettiği bir sözü kötü niyetle söylemediğini bilsem bil...
[q]

İzmir içi Gardırop Tavsiyesi

(2) 
Yatak odasına yaklaşık 210 cm eninde gardırop kapının önüne de ayakkabılık alacağız ya da yaptıracağ...
[teknik]

Turkcell superbox tavsiye eder misiniz

(4) 
Yoksa alternatif olarak önerebileceğiniz daha uygun bi şey var mıdır...
[q]

Uygun fiyata kar küresi, müzik kutusu

Baktığım yerlerde genelde pahalı oluyor bunlar. Uygun fiyata kar küresi vs. satan yer var mı bildiği...
[teknik]

Tavsiye ettiğiniz taşınabilir internet var mıdır

sb...
[q]

İnternet tavsiyeleri

(3) 
Bulunduğum yerde altyapı yokmuş. 1 mbps adsl altyapısı varmış sadece. Altyapı başvurusu yapınca işle...
[q]

Teknik servisi çağırmak için garanti belgesi kağıdına ihtiyaç var mı?

(3) 
Daha hiç açıkladık çamaşır makinamız var. Kurulumu için teknik servisi arayacağız. Garanti belgesini...
[q]

Apartmanın ismini nasıl öğrenebilirim

(7) 
Yeni eve taşındık. Binanın girişinde apartman ismi yazmıyor. Apartman ismini nasıl öğrenebilirim. Yo...
[q]

Spotify'da tekliden aileye geçtiğimi nasıl anlarım?

(1) 
Spotify'da tekli premium hesabım vardı. Bir eleman sayesinde aileye geçtim, onlarda eksik varmış. Ma...
[ask]

Bitmeyen Öfke

(4) 
Yaklaşık bir ay önce yakın bir arkadaşımla ilişkimi 3 sene önce olan bir olaydan dolayı pişmanlık du...
[ask]

Arkadaşlarım Benim Hakkımda Hep İyi Düşünsün Düşüncesi

(10) 
22 yaşındayım ve halen bu düşünceyi aşamadığımı fark ettim. Nedense haklı olduğumu düşünsem bile bir...
[ask]

Anne ve Babanın Çok Yorması

(13) 
Eğer benzer durum yaşayan kişiler varsa, nasıl bir yol izlediklerini söylerlerse çok sevinirimAnnem ...
[q]

20lik diş

(5) 
Sağ alttaki 20lik dişim çıkmıştı bi sıkıntı yapmıyordu. Fakat birkaç gündür yanağımın içini acıtıyor...
[ask]

Annemin evlat ayrımcılığı

(20) 
22 yaşındayım. Ama hala annemin abimi benden daha çok düşündüğünü düşünüyorum. Abim ne zaman evde ol...
[q]

Gözlüklerde buruna değen kısımlar

(7) 
Miyop ve astigmattan dolayı gözlük kullanıyorum çok ileri olmasa da. Gözüme hoş geldiği için yuvarla...
[q]

hem ingilizce hem türkçe altyazılı izlemek yararlı olur mu?

(5) 
arkadaşlar dizi ya da filmi, hem ingilizce hem türkçe altyazılı izlemek, ingilizceyi geliştirmek açı...
[ask]

Arkadaşlığı bitirmek vefasızlık mıdır?

(4) 
5 senelik arkadaşımla yeni olay olmamasına karşın geçmişte bazı zamanlarda bana yaptığı muameleleri ...
[ask]

Arkadaş Tribinde Ne Yapılmalı

(3) 
Durum şöyle. Benim iki tane çok sevdiğim arkadaşım var. Bunlardan bağımsız başka bir arkadaş grubum ...
[medikal]

Burun ucu estetiği doktor tavsiyesi

(2) 
Arkadaşlar benim burnumun kemiği düz ama burun ucumu çok kafaya takıyorum. Ortası ayrık, kanatları g...
[yer]

İzmir'de Güzel Kaş Alan Kadın Kuaför Tavsiyesi

(3) 
Bilindiği üzere 15 Mayıs'ta kuaförlerin açılacağı söylendi. Ben de İzmir'de pek kaş aldırmadığım içi...
[medikal]

Çene asimetrisi ortodonti tedavisi ile çözülür mü

(11) 
22 yaşındayım. Ön dişlerim ayrık, tel taktırmak istiyorum. Ama çenemde de biraz asimetri var. Sol çe...
[q]

Tişört Bastırma Siteleri

(3) 
Arkadaşıma doğum günü için kendi ayarladığımız bir resmi bastırıp yollatmak istiyoruz. Kalitesinden ...
[q]

Okula Tekrar Nasıl Isınılır

(6) 
Makina mühendisliği son sınıf öğrencisiyim. Bu zamana kadar bi şekilde hallettim ama artık ne heves ...
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.