[q]

Saçım şekil almıyor

(1) 
Saçımın ön tarafı sağa, arka tarafı da sola yatıyor, atmayı sağa yaşayınca kabariyor, dikleşiyor, ön...
[q]

bir parfüm açıldıktan sonra kaç sene dayanır

(6) 
evet, bir parfüm ne kadar gider?...
[q]

telefonun bataryası öldü

(2) 
1-2 senedir kullanıyorum, bataryası öldü. sarj olmakta zorlanıyor ve hızlı boşalıyor, garantisi hale...
[ask]

Kadınların kalçası neden büyük oluyor?

(8) 
Merhaba, dikkatini çeken bir şey var, squat bile çalışmamalarına rağmen büyük bir oranda gördüğüm ka...
[medikal]

Yağ bezesi neden olur?

(3) 
Merhaba en son koltuk altında çıkmıştı ve uzun süre sonra geçti, şimdi yanağımda da çıkmış ve kötü d...
[q]

göz çizdirme, lazerle göz ameliyatı

(10) 
evet arkadaşlar bunu yaptıran var mıdır?...
[q]

25 yaşından sonra sigorta?

(3) 
Merhaba halen okuyorum ve 25 yaşımı doldurdum, 3 gün önce sigortadan artık faydalanamıyorum, ne yapm...
[q]

Fitness ile uğraşanlar?

(5) 
5 aydır spor yapıyorum kollarım iyi gelişti diğer bölgeler daha yavaş, kollar hacimli duruyor ama gü...
[teknik]

camı nasıl törpüleyebilirim

(3) 
arkadaşlar camı nasıl belirli bir kısmını kesebilir törpüleyebilir veya inceltebilirim. teşekkürler....
[q]

photoshop vb program önerisi

(1) 
Merhaba Photoshop dersi görüyoruz okulda ama bizim kullandığımız CS.5 o da çok eski ve videoları yok...
[q]

Instagram'da takip edilecek sayfa önerisi?

(3) 
Sanatsal ve Tatihi olabilir, fotoğraf, sanat, tarih, mitoloji, arkeoloji..Teşekkürler....
[q]

Bilgisayardan anlayanlar, bu cihaz nasıl?

(2) 
Yakın zamanda 3-4 ay önce bu cihazı satın aldım. Özelikleri bu şekilde, nasıldır. Hangi oyunları oyn...
[teknik]

oyun oynarken bir süre sonra yavaşlaması

(4) 
bilgisayarım böyle bir sorun var nba 2k18 oynuyorum canavar gibi bir süre sonra kasıyor ve yavaşlıyo...
[q]

Avatar filmi ve Şamanizm etkisi?

(2) 
bir hocamız böyle bir şeyin olduğunda bahsetmişti, Mitoloji hocamız, kaynak var mıdır nette bulamadı...
[q]

bu site güvenilir midir, alışveriş yapan var mı

(5) 
https://www.sporthink.com.tr/urun/hummel-ayakkabi-porter-hu-203203-u-6595bir ayakkabı alacağım incel...
[q]

eski ayakkabılarınızı ne yapıyorsunuz?

(14) 
Hiç sevdiğiniz ve giymemenize rağmen sakladığınız ayakkabılar var mı, tasarımı beğendiğiniz, ya da b...
[q]

Ayakkabı için güzel site önerisi?

(4) 
Evet arkadaşlar ayakkabı almak istiyordum hangi siteyi önerirsiniz, hem indirimli hem de güvenilir....
[q]

Takviye tozlar hakkında bilgisi olan?

(6) 
Merhaba 4-5 aydır spora gidiyorum ama kilo alma sıkıntım var, boyum 183-184kilom 65-66 şimdi mevcut...
[teknik]

bilgisayarım yazıcıyı görmüyor

(3) 
ne yapmam gerek bilgisayarım yazıcıyı bir türlü görmüyor?başka bilgisayarda tanıyor ama benim bilgis...
[q]

başım belada, hoca beni yakacak gibi.

(13) 
Merhaba, hemen konuyu kısaca anlatayım, şimdi dersteydik ve hoca yemeğe gidecekti, son birkaç arkada...
[q]

Fitness'a gidiyor musunuz gidenlere Bir sorum var.

(5) 
3 aydır spora gidiyorum, kol 31'den 35 oldu, diğer her yer 5-6 cm genişledi,ç. fena değil, amacım ...
[ask]

Latin Amerika'da evlilik ve cinsellik yaşı

(2) 
Merhaba,soru başlıkta....
[teknik]

sadece ekran kartı mı etkilidir?

(1) 
merhaba, aynı ekran kartı farklı cihazlarda olsa ve birisinde ram daha yüksek ve işlemci daha güçlü ...
[q]

gta san adreas ve gta 4 farkı?

(4) 
merhaba, iki oyunun arasındak, sene sadece 3 olmasına rağmen san andreas gibi dandik grafikten gta 4...
[q]

anti-virüs önerisi

(2) 
merhaba full ve sağlam anti-virüs arıyorum ne önerirsiniz? cihazıma kuracağım....
[q]

laptop ekran kararması 1-2 snlik

(1) 
merhaba yeni laptop aldım lenovo ideapad 320, sorunum özellikle youtube açtığımda 1-2 saniyelik ekra...
[medikal]

Sırt ağrısı

(2) 
Merhaba, kaç haftadır sol kanat kısmı denilen sırt yerim ağrıyor, bu ağrı yıllarıdır olup bazen sidd...
[q]

GTA 4 nasıl yüklenir

(1) 
uzun bir süredir sil yükle sil yükle yapmama rağmen bir türlü kuramadım. timeliner midir nedir bilgi...
[ask]

Sevgilisi olan biriyle konuşmak

(10) 
Merhabalar, sevgilisi olan bir kızla sohbet etmek, arkadaş olarak da olsa yanlış mıdır,kız benimle k...
[q]

steam oyun paylaşımı var mı?

(1) 
öyle bir şey var mı? varsa hayrına gta 4'ü paylaşacak var mıdır:)...
[q]

gta 4 yükleme sorun

(3) 
bir türlü yükleyemiyorum salak salak social bilmem ne kuruyor oyunu açamıyorum 14gb bir de, manuel a...
[q]

Windows 10 yazıcı ekleyememe

(3) 
USB ile tanımiyor CD ile de yüklenmiyor çünkü Windows 10 için uyumlu değil diyor, eski cihaz HP C42...
[q]

Laptop 1 saniyelik ekran kararma?

(1) 
ara sıra laptop'umda 1 saniyelik ekran kararma oluyor görev çubuğu ve ses var diğer görüntüler yok c...
[q]

Laptop önerisi

(8) 
Merhaba arkadaşlar grafik ve tasarım programları kaldıracak, kasmayacak, ara sıra oyun da oynayacağı...
[q]

Renkli kalemde ten rengini nasıl elde edebiliriz?

(3) 
Evet arkadaşlar elimde 10lu renkli kalem var, bu gördüğümüz hiper gerçekçi renkli kalem çizimleri na...
[ask]

Duygusal bağlanmanın önüne geçmek?

(8) 
Merhaba, kısa sürede bağlanma sorunum var, değmeyecek insanlara bile gittiklerinde boşluğa düşüyorum...
[ask]

Bu yaptığı şey adamlıga sığar mı?

(15) 
Merhaba yakın zamanda aşk değil de beğendiğim ve konuştuğum bir kız vardı, kızı bir yere davet etmek...
[q]

Bunun sebebi nedir?

(8) 
gece yatağa girdiğim zaman zihnimde sesler duyuyorum ciddi söylüyorum şaka falan değil, mesela bir ş...
[ask]

Mutlu olamıyorum

(10) 
Arkadaşlar depresyona girdim, sanki hiçbir şey iyi olmayacak gibi ve bir türlü yoluna girmeyecek gib...
[q]

Dağ Keçisi avlamak yasak ise bu adam nasıl poz verebiliyor?

(3) 
Merhaba dağ keçilerini avlamanın yasal olmadığını ve yasak olduğunu biliyorum, karakalem çizim için ...
[q]

İnstagram müzik paylaşma?

(1) 
nasıl yapabilirim bunu android'den?...
[film]

bir film vardı, adam kendinden heykel yapıyordu

(1) 
filmde 3 hikaye vardı, askerden gelen ve domuzla ilişkiye giren komutanı bunu vuruyordu, obez bir ba...
[medikal]

1-2 gündür midem sıkıntı veriyor

(6) 
ne önerirsiniz, göğüs kafesimde sıkışıklık, hazımsızlık ve sık sık hıçkırık oluyor bazen geğirme iht...
[q]

Siyah çiçek var mıdır?

(4) 
yapay yani kırma değil de, doğal siyah/kara çiçekler var mıdır?arkadaşlar doğal diyorum, kırma olanl...
[q]

Instagram'da nasıl müzik paylaşırım?

(4) 
evet, spofity hikayelerde sadece görüntü var. kısaca müzik çalmıyor ki? nasıl müziği paylaşabilirim?...
[q]

Telefon veya bilgisayarda resmi kareleme programı

(3) 
Böyle bir şey lazım bana, bulabilir misiniz?...
[q]

Tester parfüm alma

(3) 
Evet bildiğiniz güvenilir bir yer var mıdır?...
[q]

yağlı cilt için ne önerirsiniz?

(2) 
yüzüm genetik olarak yağlı, bu yüzden akneler falan oluşuyor. eskiden kalma akneler siyah noktalar v...
[ask]

Bıyıklarım seyrek çıkıyor, kesmeli miyim

(9) 
https://eksiup.com/2e2225384792Öncelikle objektif yorumlarınız önemli, sakallarım çene altindan çıkı...
[q]

hangi doktora gitmeliyim?

(4) 
uzun süredir topuklarımda ağrı var eskiden beri ara ara olur doktora gitmiştim ortopediye röntgende ...
12  Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.