[q]

Şimdi ben biraz kilo verdim

(5) 
85 >> 68. 1 nisan 1 eylül arası. Şimdi istiyorum ki az biraz şekle şemale girsin vücut. Ama iş...
[q]

Playstation 3’te netflix’in uygulaması var ya hani ssport plus da var mı

(1) 
Tv den izleriz ne güzel....
[q]

Yutup premium ödeme yaparken

(2) 
Apple hesabından öde seçeneği çıkıyor. Ben istyorum ki kart bilgileri gireyim. Nasıl yapılır....
[q]

Spotify iptal edicem

(2) 
Ama bana her ay 5 tl atan aileme üye u.g isimli arkadaşın nikini ve telini bilmiyorum. Napıcam. Burd...
[q]

Böyle orman sokak yol var mı yürünecek

(7) 
Soğuk bir hava hayal edin. Yağmur kar yok ama soğuk. Orman içinde yürüyüş yolu var. Sonbahar haberci...
[alsat]

Netflix 2 kişilik hd pakete ortak arıyorum 15 tl aylık

İsteyen var mı....
[teknik]

Kablosuz bluetooth kulaklık alalım bana

(1) 
150 max bütçem. Iphone kulaklığı gibi olsun yani kulak içine girmesin. 3-4 müzik götürsün. Sağlam ol...
[q]

Aliexpress’ten gelen ürüne nasıl vergi koyuluyor

(4) 
85 tl lik ürün geldi mesela. Napıyolar nası oluyo. Ne yapmak lazım....
[q]

Kulaklık sorusu

(1) 
Şunun kulağın içine girmeyenlisi yok mu? 150 max olacak şekilde. Xiaomi Redmi Airdots Tws Bluetooth ...
[q]

Altıntepeden ümraniyeye hangi otobüs

(1) 
Adres bu. Saray Mah.Dr. Fazıl Küçük Cd. No:9 Ümraniye/İSTANBULNakil Vasıtaları Vergi Dairesi Müdürl...
[q]

Kablonet komple gitti sizde de öyle mi

(4) 
Altıntepe. Kablonet teledünya kablotv. Komple yok. Uygulaması da giidk. Açılıyor ama kayıt açılamıyo...
[q]

Mi band 4 whatsapp bildirimleri

(4) 
Selam. Bunun olayı neydi. Telde sadece bildirim olarak gözüküyodu saatten okuyabiliyoduk. Şimdi olmu...
[q]

Akşamki gs maçını izlemeyecek var mı

(1) 
Beinconect’ini alabilir miyim. Ücret de ok. Babamlara vermem gerek....
[q]

Boynum tutuldu 3 gündür geçmedi

(4) 
Nöbetçi eczaneye gidicem ne alayım....
[q]

Çamaşır makinesi de gitti

(2) 
Önce bu. https://www.eksiduyuru.com/mobil/duyuru/1372680/bulasik-makinesine-bisey-olduBugün de çamaş...
[q]

Yarın izinliyim de akşam film izlim diyorum

(3) 
Netflix’e son 6 ayda falan gelen güzel film var mı....
[q]

Saç ekimi

(2) 
Tecrübe eden var mı. 29 e. İstanbul anadolu yakası öneriniz var mı. Sorularım aşağıda. 1: fiyatlar n...
[q]

Kasım 15 te kapadokyaya gidilir mi

(7) 
Kar istiorum ben. Olur mu? Soğuk olur kasımda diyolar da sıcaktan iyidir ya....
[q]

Bulgur pilavı zararsız mı

(4) 
Şimdi ben nisan’dan beri şunu yaptım. Pilav makarna ekmak hamur işi tatlı abur cubur falan yemedim. ...
[q]

Numara taşıdıktan sonra fatura

(2) 
Selam. Numarayı tt den vf a taşıdıktan sonra kredi kartından otomatik ödenen faturaya bir şey yapmak...
[q]

Vodafone red’de +2gb mı var

(1) 
Vodafone’cu eleman öyle dedi. Red tarifelerinde mesela redli 8’de 8gb + 2gb oluyor dedi. Doğru mu bi...
[q]

50 euroyu

(4) 
Enparaya atm den yatırabilir miyim. Sonra onu online işlemlerde tl ye çevirsem iyi mi olur. Yoksa ku...
[q]

Laptop tamircisi önerisi

(2) 
Küçükyalı olur. Olmadı kadıköy olur. İşinde iyi çok geçirmeyecek bir tamirci var mı direk oraya gide...
[q]

Psikolog paralı arkadaş mıdır?

(10) 
Psikoloğa gitmek, parayla arkadaş satın almak, arkadaş edinmek midir?...
[yer]

Altıntepeden dudullu kamil koç’a

(6) 
23.59 da otobüs kalkıyor. Benim yanımda nakit yok :) bitaksiden eve taksi çağırsam 22’de, sıkıntı ya...
[q]

Şimdi size fantastik bi soru

(1) 
Cuma 23.59 da kamil koc otobüsüm var. Dudulludan binicem. Oraya çok ama çok yakın wifi olan kafe var...
[q]

Sıcakta yürümek daha mı çok kilo verdirir?

(1) 
Akşam yürümekle öğle sıcağında yürümek mesela. Daha çok terliyosun ya. Öyledir diyin de çıkayım ben ...
[q]

Fm2008 nereden bulabilirim

(1) 
Steam’de bulamadım. Nereden satın alınır. Sanalda xp de çalıştırıcam. İndir desen linkler patlamış. ...
[q]

Bulaşık makinesine bişey oldu

(3) 
Lan benim neyime bulaşık makinesi çalıştırmak ya. İçine küp plastik içinde detarjanı koydum. Haznesi...
[q]

Siyah kan ve sisle gelen ölüm’ü aldım ya ben

(4) 
Grange’dan şeytan yemini’ni okumuştum. Beğendim. Aldım sonra iki kitabını da. Ben sandım ki başkomse...
[q]

Hangisi kilo yapmaz? Onu sipariş vercem akşam.

(7) 
Et döner - patates mi, ızgara köfte mercimek çorbası mı. Döner de canım çekti. Diyet gibi değil de k...
[q]

Blutv sini 1 saat ücretiyle kiralayacak var mı şimdi gençler.

(1) 
He?...
[q]

Evde spor

(3) 
Matilda’nın duyurusu da bunu açmamda etkili oldu. cts pazar 1-2 saat yürüyüş yapıyorum. Ama hafta iç...
[q]

Size de oluyo mu ben mi malım

(6) 
Cinayet romanı okuyorum. Ahmet ümit seviyorum çok bitirdim ama hepsini. Grange’dan şeytan yeminini o...
[q]

Pegasus bilet iptalinde ücret iadesi yapacak ya

(6) 
Hani maili geldi. Şimdi bunun bi koşulu cartı curtu var mı deneyen var mı. Agustos sonunda bi bileti...
[q]

Jean christopher grange’ın şeytan yemini’ni okudum

(3) 
Hangi kitabını önerirsiniz alayım hemen....
[yer]

Cunda’ya gidicez de

(2) 
Akşam. Ne yiyelim. Ne önerirsiniz nereyi önerirsiniz. Bu 1. 2: tuzla bakıkçısı gibi löp et olarak ba...
[q]

Prime’ın bi hizmeti vardı neydi o

(1) 
Havaş? Saw’dan bostancıya nasıl gideyim. Bunla ilgili hizmetini bulamadım sitesinde ayrıcalıklara da...
[q]

Tüm twitler görmek mümkün mü

(2) 
2 saat bakmadık diyelim twitter’a. Özet twitler ve günceller olarak devam ediyor ya hani. Daha fazla...
[q]

Yazık olacak meyvaya napsam

(6) 
Sığır gibi fazla almışım. Prş sabahı çıkıyorum sonra 10 gün yokum evde. Ev boş. Kayısı, şeftali, elm...
[film]

Kimseyi bulamadım dışarı çıkacak netflix film bol bol pls

(1) 
Her türlü film önerinizi alırım gençler. Netflixte olsun lütfen. Bol bol ne beğendiyseniz yazın. Ben...
[q]

Çayı musluk suyuyla yapıyorum

(4) 
üşeniyorum bazen. Musluktan koyuyorum. İstanbulda. Zararlı dimi kaynayınca zararı gitmiyodur....
[q]

Haftaya cuma için iki hafta önce aldığım pamukkale otobüs biletini

(3) 
İptal edip ücret iadesi alabilir miyim....
[q]

Mercimek köfte neden yok

(5) 
Yemeksepetinde yazdım bi tane yerde çıktı. Çok güzel bişey bu neden yok. Çiğ köfteden daha güzel ben...
[q]

Nbl probiyotik gold

(1) 
1: tuvalete günlük ve rahat çıkmamı sağlar mı. 2: ben diyet yapıyorum kilo da verdim. Bunda şeker fa...
[q]

Dark’ın 2.sezonunu nasıl izlicem

(4) 
İlk sezonu izledim de baya oldu. Zaten zor dizi. Hatırlamıyprum da. Hepsini baştan da izleyemem. Gen...
[q]

apple car play

(4) 
selam.bende 2017 sportage var. şimdi bu apple car play nasıl oluyor. bunun uygulaması ne app store'd...
[q]

Beyaz ayakkabı temizleme günleri 2019 tedx

(6) 
Selam. Us polodan beyaz bez ayakkabı aldım efso. 1 haftada kirlendi :d ıslak mendille çıkmıyo. Napsa...
[q]

Bostancıda internet klima ve sigara içilebilen alan olan

(2) 
Çalışabileceğim yer. Starbucks geliyor aklıma. Cordon mu yapsam? Neresini önerirsiniz....
[q]

Üye olmadan pegasustan tc numaram ile aldığım biletleri

(3) 
Üyeliğimi açarak ekleyebiliyor muyum. Puan mil falan verir mi....
123  Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.