[q]

sınırını bilmeyen arkadaş

(9) 
uluslararası 25 kişilik ekipten oluşan bir girişimin kurucusuyum. zaman planlamasını sürekli mükemme...
[q]

2 defa korona geçirmek mümkün mü?

(3) 
antikor testi yaptırdığımda korona geçirdiğimi öğrendim. ve 2. defa geçirme ihtimalimi merak ediyoru...
[q]

25 yaşından sonra gelen ani damak tadı değişimi

(14) 
Ani bir damak tadı değişikliği yaşayanınız oldu mu? Kahveden nefret ederdim. Tadı zehir gibi gelirdi...
[q]

covid testi yapmıyorlar

(18) 
eniştemi geçen hafta covid'den kaybetmiştim. sonrasında ablama çok lazım olan eşyaları götürmek için...
[q]

corona şüpheli bebeğe bakmak

(10) 
gece eniştemin hayatını kaybettiğine dair yazıp aynı soruyu sormuştum ama 2 saat sonra aradılar kalb...
[q]

istanbul'daki yoğun bakım ünitelerinin dolması

(4) 
dün eniştem karantinaya alındıktan sonra kötüleşmesi üzerine yoğun bakıma alınması gerekti. bulunduğ...
[q]

eniştem karantinaya alındı

(2) 
kendisiyle etkileşime geçtikten bikaç gün sonra ateşim yükselmişti ama öksürük gibi belirtiler yoktu...
[q]

arduino nano satan yer acil

(1) 
beşiktaş çevresi ya da avrupa yakası herhangi bir metrobüs durağına yakın arduino nano alabileceği m...
[q]

girişimde pay mevzuları

(2) 
ekipte 3 teknik ortak kurucu var ve yapılan işin bilimsel validasyon ve doğruluk kısmında yardımcı o...
[q]

ani baş dönmesi

(1) 
bu akşam her şey çok iyiyken metrobüs'te aniden gözüm karardı ve biraz başım dönmeye başladı. bazen ...
[q]

mecidiyekoy metrobus duragi yakininda kirtasiye

(1) 
telefonun konum ozelligi delirmis durumda google aramasinda bi seyler bulsam da harita bazli bulamiy...
[q]

küçük çocuğa programlama öğretmek

(3) 
9.5 yaşında kardeşim var. kendisine matematik ve ingilizce çalıştırıyorum ara ara. programlama / rob...
[q]

ik, staj teklifi sonrası geri dönüş yapmadı

(1) 
merhaba, önceki duyurularımda bahsetmiştim amazon'dan staj teklifi almak üzere olduğuma yönelik. öze...
[q]

babasını kaybeden arkadaşı teselli etmek

(12) 
merhaba, bugün arkadaşım babasını kaybetti. telefonda sesi çok kötü geliyodu ve ağlıyodu. bu gece uç...
[dil]

japonca öğrenmek

(4) 
aynı anda 2 dil öğrenme konusundaki tecrübelerinizi duymak isterim.1) fransızca ile japonca öğrenme ...
[q]

amazondan staj teklifi almak üzereyim

(5) 
merhaba arkadaşlar,çok ama çok uzun zamandır amazon'da staj yapmak istiyordum. hayvan gibi AWS, veri...
[q]

ogrenci akbili aylik tarifeye çevirme

(2) 
zaten para yuklenen iett ogrenci akbilim var. buni aylik tarifeye en kolay yoldan nasil geciririm? o...
[q]

yurtdışından adderall getirmek

(3) 
elimde 70 kadar adderall var.Fransa'dan Türkiye'ye yanımda reçetesiz adderall getirsem ilaçların çöp...
[q]

kimler plak istiyor?

(22) 
hepinize iyi akşamlar duyuru, şu an staj gereği paris'teyim. 2.el kitap ve plak satan çok güzel yerl...
[q]

uygun avrupa rotası

(1) 
Paris'te başlayıp paris'te biten bir avrupa turunu en uygun nasıl yaparız? Her yere flixbusla gitmek...
[q]

erkek sırt çantası

(7) 
dağcı gibi göstermeyen, smart casual kombinlerle birlikte güzel gidecek, aynı zamanda kullanışlı ve ...
[q]

yabancı patrona türkiye'den hediye

(17) 
merhaba paris'e 2.5 aylığına staj yapmaya gidiyorum. türkiye'den bir şey götürmek istiyorum kendisin...
[q]

vfs global hk.

(7) 
ikamet ettiğimiz şehirde ofisleri olduğu halde tarih geç diye başka ofisten alabiliyor muyuz randevu...
[q]

vize için ikametgah gerekiyo mu?

(1) 
ben en son taşındıktan sonra ikametgah ile uğraşmadığım için boşa düşmüş şu an. 24 gün içinde yurtdı...
[q]

paris'te bisiklet sürmek

(3) 
kız arkadaşımla birlikte bu yaz paris'te staja gidiyoruz. hibe ve maaş durumu var ama ek olarak naki...
[q]

booking rezervasyon hatası

(1) 
Üzgünüz, talebinizi işleme alırken bir sorunla karşılaştık. Rezervasyonunuzu tamamlamak için lütfen ...
[q]

pariste işe girmek

(4) 
yazın pariste staj yapacağım ama çalışacağım kişi sadece haftada 1 buluşup rapor vermemi istiyor. ge...
[q]

erasmus ile staja gitmek

(2) 
daha önce fransaya erasmus stajı için giden var mı? erasmus stajı olunca arada vize kabulü daha mı k...
[q]

türkiye tabipler birliği'nin gücü ne?

(1) 
özel hastanelere yönelik kurallar falan yayınlamışlar bir sürü kısıtlandıran. bu birlikte sektör tar...
[q]

hukukçu arkadaşlara...

(3) 
diyelim xyz isminde bi şirket var ve xyz.com.tr diye domainleri var. ve xyx'nin çalıştığı benzer ala...
[q]

migren için rapor

(6) 
migren krizi için istirahat raporu veriyorlar mı acilde? yoksa bi şey olmaz geçer diyip iğne vurup g...
[sozluk]

sözlükteki kaç tane başlık var?

(4) 
kaç bin tane başlık var görebiliyo muyuz? yani entryde olduğu gibi bunlara da numaralarla bakma var ...
[q]

istanbul buz pateni pisti

(2) 
kendi buz pateninle gidip düşük ücretli uzun süre kullanılabilir belediyeye ait paten yerleri var mı...
[q]

şunun üstünde ders çalışır mı?

(4) 
https://mcdn01.gittigidiyor.net/40487/tn50/404871658_tn50_0.jpgyataktan çalışmayı çok seviyorum. nor...
[q]

besiktasta ne yapalim

(1) 
kiz arkadasimla simdi besiktasa gidiyoruz. pub vs disinda farkli olarak yapilabilecek bi oneri var m...
[q]

freelancer nasıl fatura keser?

(5) 
bu serbest meslek makbuzu olayları nedir? yani tüzel şirket açma vs belirli bi süreçle uğraşmadan hı...
[q]

dogum gunu kutlamalik mekan

(3) 
bu aksam 6-8 kisiyle kiz arkadasima surpriz dogum gunu kutlamasi yapmak istiyorum. bunun icin orta b...
[q]

dgs nasıl bi sınav

(2) 
dgs sözel 270 puan yapmak ne kadar zor? bu geçişi süreci nasıl işliyor. ortalamaya bakıyolar mı? abl...
[q]

soyut matematik hk.

(3) 
bununla ilgili onerebilceginiz ders videolari var mi? genelde youtubeda aratinca soyut cebir cikiyor...
[q]

ambulans çağırmalı mıyız?

(6) 
arkadaşımın annesi bi takım sağlık sorunları yaşıyomuş bikaç gündür. akşamları ağlamaya başlayıp son...
[q]

hepsiburada'dan parfüm almak

(3) 
satıcı hepsiburadanın kendisi. ek olarak %20 sepet indirimi denk geldi. sizce güvnerek alınır mı? ht...
[q]

nakliyeye ne zaman para verilir?

(3) 
hedef konuma gitmeden önce mi verilir sonra mı para?...
[q]

bunlar nasıl taşınır?

(6) 
görseldekine ek olarak ağırlık plakaları ve squat rack demirleri var. bunları en hesaplı şehirdışına...
[q]

yüksek su faturası

(5) 
Sürekli 40 lira civarı gelen su faturası. kullanım oranı aynıyken nasıl bi anda 120 liraya çıkar?...
[q]

kullanılmayan eşyalar napılır?

(4) 
başka şehre taşınıyorum. taşımak istemediğim baza dolap falan var. hem alıcı bulacak vaktim yok hem ...
[q]

boğaz şişmesine ne iyi gelir?

(9) 
4 gün önce falan üstüm açık cam açık yatınca üşütmüşüm. o zamandan beri yavaş yavaş ilerliyor. boğaz...
[q]

taşınma öncesi adam tutmak

(11) 
çok fazla atılacak eşya var, kolilenecek de 4-5 tane sökülecek spor aleti var sadece. 2 kişi toplamd...
[q]

yeni doğan bebeğe ne alınır?

(3) 
ablam kız çocuk doğurdu bi şeyler almak istiyorum. ama bu durumlarda ne yapılır hiç bilmiyorum. altı...
[q]

İnce'ye oy atar mısınız? (HDPlilere)

(14) 
Evet HDPli olup ilk turda Selo'ya atacak olanlara soruyorum. 2 turda tayyip ile ince başbaşa kalsa b...
[q]

gelecekte ömrümüz kaç sene olacak?

(3) 
2070'te falan ortalama yaşam süresi bayağı yükselmiş olur mu sizce? türkiye için kaç sene olur tahmi...
12  Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.