[q]

Sürekli egzost kokusu alıyorum

(6) 
Durup dururken. Evde işte böyle bir kokunun olmayacağı yerlerde yani. Nedendir sizce?...
[q]

Hüzün seven var mı?

(1) 
https://www.youtube.com/watch?v=reIy0QRtH48&app=desktopManzaranın güzelliği hğznğnde yatar demiş...
[q]

Antibiyotikten kaç aaat sonra alkol alınır?

(8) 
Nasıldır ölür müyüm?...
[film]

Çok korkunçlu film önerir misiniz lütfen?

(6) 
Gerim gerim gerilelim....
[q]

Nevizadede nereye gidiyorsunuz?

(3) 
Hepsi aynı mıdır mekanların? Tavsiyeniz var mı? Ya da yürüme mesafesi yakınlarda illa rakı olacak de...
[q]

Japonyada türklere bakış açısı nasıl?

(10) 
Turist olarak gidip bir ay kadar kalmayı planlıyorum....
[q]

Bana film önerir misiniz?

(9) 
Hareketli aksiyonlu sürükleyici olsun. Öyle uyuz uyuz ilerlemesin, içine çeksin. Sürpriz sonlu, gize...
[q]

Telefon numarası başka bir ülke, hat türktelekom

(2) 
Nasıl olabilir? İki farklı telefon numarası haricinde?...
[sarki]

şu parçalara benzeyen önerebileceğiniz bir müzik var mı?

(2) 
https://www.youtube.com/watch?v=1OB3RmSYsOQ 1.27den sonrası asıl kastettiğimhttps://www.youtube.com/...
[q]

Hastalık bahanenizi alabilir miyim?

(7) 
Yalandan başka bahane de olur....
[q]

Matematikçilere sorum var

(1) 
Üç boyutlu uzayda bir doğrumuz vsr diyelim. Bu dorğuda bir noktamız var bunada xyz diyelim. Bu doğru...
[q]

Bu nasıl denir karşı tarafa?

(2) 
Mail yazıcam. Konaklama ve akşam yemeği bize ait diycem de, bu akşam yemeği kısmı biraz tuhaf kaçıyo...
[q]

Resimdeki taşın ne olduğunu bilen var mı?

(2) 
Değerli taş mıdır? Sanki başka bir şeyle karışmış sonra taşlaşmış gibi duruyor. https://i.hizliresim...
[q]

Youtube tan nasıl müzik indiriyorsunuz?

(6) 
Eskiden bi site vardı, linki yapıştırınca laaps diye vuruyordu masanın üstüne. Uzun süre kullandım a...
[q]

Üçüncü havalimanı hk

(4) 
Bu yapılınca atatürk havalimanı yerine millet bahçesi kuracaklarmış. Madem kapasite yetmiyor diye ye...
[q]

-kepsli- Bu tişörtlerden nerde bulabilirim?

(1) 
https://goo.gl/images/kwD33sŞabanın üstündeki ve soldaki arkadaşın giydiği kırmızı tişört tarzı şeyl...
[yer]

Y. Dudulludan sarıyere toplu taşımayla nasıl giderim?

(2) 
Nasıl olur?...
[q]

Sabah bi duyuru vardı

(1) 
Elemana bi hatun aşkını ilan etmiş. Eşinle senin köleniz olayım falan diye mesaj atmış. Silindi mi n...
[q]

Yalnız takılmayı sevmeyen bir ben miyim duyuruda?

(12) 
Yalnız takılanlar hep bi övünme derdinde, kendini sevmiyor falan diye yeriyorsunuz. Tek başına eğlen...
[q]

iphone 6 telefonu ekran değişimine vericem

(1) 
Normal tamirciye. İlla şifre falan istiyorlar mı? Ekran kırık....
[q]

Çevrenizde taıdığınız yarı tanrı insanlar var mı?

(6) 
Nasıl anladınız?...
[ask]

Gençler ne var ne yok?

(8) 
Ben atatürk havalimanında mahsur kaldım. Uçak durup durup rötar yapıyor. Sıkıldım sinirim bozuldu. S...
[ask]

Bu redpill olayı nedir genşler?

(6) 
Biraz okudum ama bir şey anlamadım. Aydınlatırsanız sevinirm....
[q]

Bildğiniz kaliteli valiz markası ne var?

(9) 
Kabin boy, dört tekerlekli. İnternetten siparişli....
[q]

Adrese posta gönderen bi internet sitesi vardı

(1) 
İkibinli yılların başında ben lisedeyken denemek için bizim eve bi mektup göndermiştim. İki hafta so...
[q]

Soy kütüğü şeysinde

(6) 
Sizinki sistemde görünmüyor, nüfus müdürlüğünden alabilirsiniz diyor. Var mı böyle bir şey gören?...
[q]

Appstore problemi

(3) 
Ücretsiz bir şey indiricrm, bana kredi kartı blglerimi soruyor. Daha önce yoktu böyle bir şey. Nasıl...
[q]

Uçmak için motora ihtiyaç duyulmaması

(3) 
Yerçekiminin yenilmesiyle uçmak bir gün mümkün olur mu?...
[q]

Sonu hep et beni diye biten şiir var mı bildiğiniz?

(8) 
Var mı?...
[q]

Görüntü yönetmeni ne iş yapar?

(2) 
Ne iş yapar?...
[q]

Atakan özyurt falan

(1) 
Kaç pata kazanıyor? tüm işleri video çekip yayınlamak sanırım. Arada instagramda denk geliyor....
[q]

Arveles ile alkol deneyimleyen var mı?

(10) 
Az önce birayla içtim bir tane, sıkıntı olur mu?...
[q]

bu opera tarayıcı ne kadar dandik oldu ya?

(1) 
gömülü vpn falan iyi güzel. ben bunu t 2007de kullanmaya başlamıştım. o zamanlar sayfada ileri geri ...
[q]

Ekteki problemin çözümünü bilen fizikçi var mı?

(5) 
Yardımcı olur musunuz?...
[q]

2 yıllık superonline aboneliğim bitiyor

(5) 
Ne alayım sizce? Şimdi bunlsr bana aynı fiyata dsmart artı internet teklif ediyor. 60 liraya. Siz ne...
[q]

bankada 2M kadar dolarınız olsa nasıl değerlendirirdiniz?

(15) 
yani yaklaşık......
[q]

Dolarları bozdurdunuz mu?

(4) 
Ne zaman düşer?...
[q]

Farklı bir dilde olup anlamını bilmediğiniz kelimeleri cümleleri

(4) 
Sıralayarak ibadet etmek size normal geliyor mu?...
[q]

İzmir veya urlada takı balık yapmalık nereler var?

(2) 
Bildiğiniz var mı fiyat performans açısından?...
[q]

Genşler çok unutkanım

(6) 
Nasıl hafızayı güçlendireyim? Sizin yapıp sonuç aldığınız bir şeyler var mı? Cidden unutkanım yaşlı ...
[medikal]

Gençler dişim feci ağrıyor

(3) 
Arveles de etki etmiyor artık. Ne yapılır? Farklı bi şehirdeyim şimdi. Yarın uzun yola çıkıcam, paza...
[q]

Plakadan isim nasıl bulunur?

(4) 
Nasıl?...
[q]

Aragorn biraz içine kapanık bi çocuk mu?

(2) 
Küçükken ne yaşamış olabilir ya da karakteri mi böyle? Kılıcı kuvvetliymiş orasına lafımız yok....
[film]

Doksanlarda izlediğim bi dizi vardı

(1) 
Adamın bi kamyonu vardı dizinin introsunda kamyon görünmez oluyordu, bi radarın önünden çok hızlı ge...
[q]

Ekonomi haberlerini nerden takip ediyorsunuz?

(2) 
Nerden?...
[q]

Hayvanların da yüz ifadeleri olsaydı

(6) 
Hala onları yiyebiliyor olur muyduk? Hayat nasıl olurdu?...
[q]

Ayfonda çalışan fake gps programı var mı?

(1) 
Bildiğiniz?...
[q]

Planlı kelimesinin tersi neydi?

(6) 
Rastgele yaşamak gibi bir şey vardı?...
[yer]

İzmir pink mekanı bilenler var mı?

(2) 
Nasıl bir yer, ayrıntı verebilir misiniz. Akşam gitmeyi düşünüyoruz da....
[teknik]

Tekefonun üzerine araba parfümü döküldü ve mic çalışmıyor

(7) 
Ne yapabilirim? iPhone6+...
12  Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.