[film]

dizi önerir misiniz?

(23) 
çerezlik dizi olmasın çok sarsın istiyorum, ard arda izleyebileyim. piyasadaki çoğu güzel diziyi izl...
[q]

Bu adam bunu nasıl yapıyor?

(5) 
https://www.youtube.com/watch?v=cR-AZMpxR8c 6.38i açın adam uyarırcasına arka lambaları açıp kapatıy...
[q]

şunların adı neydi

(2) 
http://prntscr.com/fvzed5...
[q]

game of thrones'u yine torrentten mi izlicez?

(2) 
geçen yıl yayın hakları falan filan mevzusu olmuştu. bu yıl internette yayınlanır mı yoksa engelleni...
[q]

chrome

(4) 
seçili alanı gizlemek istiyorum nasıl yaparım? sayfa full width olsun. bunu yapabilecek bi eklenti v...
[sarki]

şurada 0.22ye kadar çalan şey ne

(3) 
https://www.youtube.com/watch?v=Rv6IKbYU5sksonrası da çok güzel bu arada ama öncesi farklı bişey onu...
[teknik]

şöyle bi mac alsak internete falan girer mi?

(2) 
https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-dizustu-notebook-powerbook-g...
[q]

Lys puan kırılma mevzusu

(3) 
Elimizde diploma notu 94 olan, kaydını yaptırmış, şu anda okuyan bi adet öğrencimiz var.Bu öğrenci b...
[q]

Aranızda memur varsa bana bi yazabilir mi?

(2) 
Birkaç tane çok uzun olmayan sorular soracağım. Normalde direk sorarım ama bu sefer karşılıklı konuş...
[q]

koru hastanesi olayını

(4) 
özet geçebilir misiniz?...
[ask]

Hot baby playing new toy

(5) 
https://i.hizliresim.com/dPyrYZ.jpgifşa var dediler :D...
[q]

Türkiyede hukuk okumak nasıldır?

(4) 
Zor mudur? Iş hayatı zahmetli olur mu? Bir arkadaşım için soruyorum.Edit: siyasi sebeplerle sormakta...
[q]

şöyle bir hesap makinesi var mı (para, faiz vs.)

(2) 
10k paramız olsun, ayda da üzerine 1k atıyoruz. 10k ile ayda 100 lira faiz kazanıyoruz diyelim, 1 yı...
[q]

whatsapp

(1) 
https://www.andronova.net/whatsapp-musteri-hizmetleri/whatsapp-numara-degistirince-mesajlar-silinir-...
[film]

Lie to me izleyen gelsin (spoiler içerebilir)

(7) 
Not: izlemeyi düşünenler okumasın************************************************************Cal lig...
[q]

Yeşil üzerinde en belirgin renk nedir?

(7) 
Sb....
[q]

iphone whatsapp yedek mevzusu

(4) 
ekranı kapalı bi telefonum ve ekran kapalıyken gelmiş olan mesajlar var. telefondan umudu kestim gib...
[q]

iphone 6s hangisi

(5) 
iphone 6ste 64gb altın rengi mi alayım 16 gb beyaz mı? ikisi de aynı fiyat. bide kutulu faturalı aks...
[q]

iphone ekrana noldu?

(5) 
ekran yukarıdan aşağı çizgi çizgi oldu. 1 tane ortada büyük var 2 tane de kıl gibi sağında. 3ü de yu...
[q]

laptoplarda ide sata dönüşümü oluyor mu?

(9) 
sb...
[q]

Bankalar kişiye özel faiz veriyor mu?

(6) 
Şimdi bi mail geldi yapıkredi vadeli mevduat faizimi bize(kimeyse artık şirkete heralde) özel 12,65e...
[q]

Multinetimi çaldırmışım

(7) 
Oçun biri bi süpermarketten 300 liralık alışveriş yapmış. Tarihi saati belli tabi bende. Görüntüleri...
[q]

memurluk

(2) 
rahat memurluklar nelerdir?rahat memurluklar için üniversitede bölüm seçecek olsak bunlar ne olabili...
[q]

Sözlükten bi entry

(2) 
Bi adam vardı sevgilisinin ailesiyle tanışıyordu ve iyi anlaşıyordu sonra kızdan ayrılınca ailesiyle...
[q]

Haxball gibi iki kişilik tarayıcı oyunu

(4) 
Önerileri alalım...
[q]

css sorusu

(2) 
divi nasıl içine bir şey eklendikçe büyür hale getiriyoruz? menü yapıcam da. yukarıdan aşağı açılıca...
[q]

Şu ev göz kararı kaç metredir?

(8) 
http://igx.4sqi.net/img/general/width960/29762886_o_RcCDCMZlua7O67ma2np7xPB_4Gt8p8jvUX_FloilA.jpg...
[q]

wordpress get header

(1) 
yapmak istediğim şey anasayfada headerin bulunması(var) fakat tekil yazıya girdiğimde header'ın kayb...
[q]

Şunları ne diye aratıp bulucaz?

(4) 
https://68.media.tumblr.com/tumblr_lxwjsnCb9r1r4zm1qo1_540.jpg...
[q]

flash bellekler neden bu kadar pahalı?

(8) 
8gb şeye 30 lira yazmışlar. en ucuzu 20 lira. niye böyle bunlar? nerden ucuz flash bulucam?...
[q]

sahibindendeki playstationlar

(6) 
bunların alayında 20-30 oyun var nasıl oluyor bunlar? zaten 20-30 oyun playstationdan daha pahalı am...
[q]

wordpress subdomain

(5) 
public_html'nin içine bi klasör açtığımızda bu subdomaine dönüşüyor biliyorsunuz ki, yani blog diye ...
[q]

Tampermonkey

(4) 
9 milyon kişi ne diye kullanıyor bunu? Olayı ne?...
[q]

Duyuruya tasarım yazıcam nasıl bişey yapiyim?

(5) 
quora gibi yapiyim mi burayı? Headerı genişletip sabitledim şöyle. Napsak karar veremedimhttp://i.hi...
[q]

hala cs 1.6 oynayan var mı? gelin hele

(6) 
oyunyöneticisi csdurağı gibi şeyler vardı ya başka ne vardı böyle? hatırlayanınız veya hala oynayıp ...
[q]

biosta first boot device yok ve

(3) 
boot menüsünden sıralamayı değiştiremiyorum. ne yapabilirim? bu eski pclere format atmakta ölüm ya :...
[q]

şu rapte bahsedilen film ne?

(2) 
https://www.youtube.com/watch?v=G7YvXlAIG-IHedef ak yüzü görmek aynada Sokakta her yerde satır ve sa...
[q]

chrome tarayıcıda yazmaya başlarken her harf büyük olsun

(3) 
var mı böyle bir şey? veya bilgisayara kurulan bir yazım düzeni programı da olur. mesela nokta koyun...
[q]

excel sorusu

(1) 
slashtan önce ne varsa silsin istiyorum nasıl yaparım?BAHÇIVAN CD. 0 / ALTINDAĞ-ZÜBEYDE HANIMPLEVNE ...
[q]

hard diski nasıl geri dönüşü olmayacak şekle getiririz?

(6) 
ben üzerine bir şey yazılınca daha sonra recovery programlarıyla dönmeye çalışıldığında verilere ula...
[q]

php sorusu

(2) 
sadece sayfa açıldığında çalışmaya başlayan bi clientım var. yani sayfa açılıyor ama tablo sonradan ...
[q]

excel sorusu

(13) 
metnin yan tarafındaki hücre boş olunca metin yan tarafa kaymasın diye ne yapıyorduk? bi yolu vardı ...
[ask]

tinder kullanmaktan çekinmiyor musunuz?

(14) 
hazır aklıma gelmişken soriyim, gerçi ben çekindiğimden kullanmıyor değilim ama merak işte. mesela i...
[q]

dün kedi elimi tırmaladı

(3) 
çok az boncuk gibi kanadı. bişey olacağını sanmıyorum şimdiye kadar düşünmedim ama internete bi baki...
[q]

açıköğretim kaydı 1 gün geçtikten sonra yaptırılabilir mi?

(2) 
dün ödeme sayfasında hata vermişti sonra yapmayı unuttum....
[q]

hangisini alayım?

(5) 
1-https://www.flo.com.tr/hummel-reflex-total-tonal-low-siyah-unisex-sneaker.html2-https://www.flo.co...
[q]

web programcılar, birkaç soru

(1) 
1-phpdeki file_get_contents ve preg_match_all 'un pyhton'daki karşılığı nedir?2-pyhton'u web üzerind...
[q]

bu insanlar nasıl böyle kendini kandırabiliyor?

(19) 
https://eksisozluk.com/entry/66420999 ne kadar istemesek de evet çıkacağı kesin değil mi?...
[q]

google my maps

(1) 
buraya csv xlsx kml gpx şeklinde içeri aktarma yapabiliyormuşuzamacım şu: elimde 5000 tane yerin far...
[q]

kaçıp gitmeli eski tarz film

(4) 
var mı öyle bildiğiniz güzel doğa filmleri? into the wild gibi....
123456789  Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.