[q]

Hesap Kesimi

(2) 
Duyurunun guzel insanlariPS storedan oyun alayim diyorum da hesap kesim tarihim bugundu. Ben simdi g...
[q]

PS Hangi Oyun

(5) 
Duyurunun Gamer’ları mutlu seneler2 ay önce PS Pro aldım. GoW 3 - 4 oynadım ve bitirdim. Şu an last ...
[q]

Iphone batarya

(4) 
3 yildir 6s ile guzel bir birlikteligimiz var. Ancak batarya pert durumda ben bunu orjinaliyle degis...
[medikal]

Grip hangi bolum

(3) 
Duyurunun guzel insanlariAskerde hastalandim. Terhis oldum geldim hala hastayim yaklasik 1 hafta old...
[q]

Ahlatlibel

(2) 
Haftaici kaca kadar aciktir? Bi de evlilik teklifi icin bir seyler dusunuyorum izin verirler mi? Bil...
[q]

Ankara Manzara

(4) 
Duyurunun guzel insanlari guzel bi is icin ankarada manzarali yesillik agaclik sakin bi lokasyon ari...
[q]

GoW ya da Last of Us

(5) 
GoW son oyunu 134 tlye dusmus firsati kacirmasam mi? Sizce hangisi...
[q]

Ps4 oyunu

(6) 
Ps4 pro aliyorum bugun de kesin oyna dediginiz oyunlar nelerdir?...
[q]

Filtre Kahve Makinesi

(5) 
Duyurunun kahve severleriFiltre kahve makinesi bakiyorum almak icin ancak o kadar cok secenek var ki...
[q]

Netflix dizi onerisi

(12) 
Ne izlesem?Izlediklerim,-dark-peaky blinders-la casa de papel...
[q]

En ucuz ps4 pro

(3) 
Ayrilik sonrasi cilemi cekmek icin inzivaya ayrilcam da ps4 pro almak istiyorum. En ucuz nerden alab...
[ask]

Ayrılık

(5) 
28 yaşına geldim hala aşk acısı çekiyorum. Ayrılma sebebi de o kadar saçma ki birikmişlikler vs. Bu ...
[q]

Kardiyo

(5) 
Selam fellasSabaari ise gitmeden spor olayina sardim. Sadece kardiyo yapiyorum. Ancak kosu sonrasi y...
[q]

Dolar sorusu

(2) 
800 dolar kadar bi para var uzun vadeli bozdurulmali mi? Bekletmeli mi?...
[q]

Dolar kuru

(3) 
Bu aksam FED aciklamasindan sonra kur ne olur? Artar mi azalir mi?...
[q]

TV Onerisi

(5) 
Sam duyurunun guzel insanlari12 yillik emektar tv omrunu doldurdu. Ilk cikan plazmalardandi alet ama...
[q]

Antreman oncesi shake tariflerinize talibim

(3) 
Sb Mix & Go da yapacagim...
[q]

Sinyal Yukseltici

(3) 
Wifi odalara ulasmadigi icin sinyal yukseltici ariyorum. F/p urunu olup ben kullaniyorum memnunum di...
[q]

Kurumsal Logo Tasarimi

(4) 
Duyurunun guzel insanlari,Yeni bir mimarlik ofisi icin logo ve kurumsal ( kartvizit, fatura vs ) uru...
[q]

Domain ve Hosting

(4) 
Selam duyurunun guzel insanlari,Bir mimarlik sirketi icin site acmak istiyoruz ancak bu isleri adim ...
[q]

Sampiyonlar Ligi Digiturk

(1) 
Arkadaslar selam Digiturkplay alma arefesindeyim superlig ve spor extra dusunuyorum ancak bu sampiyo...
[q]

Bedelli Sorusu

(1) 
Arkadaslar merhaba dun islemleri tamamladim. Yuksek lisans tecilim bozdurulmadan zaten islem yapilam...
[q]

Instagram Sorusu

(1) 
Selam fellas Instagramda takip ettigim arkadaslarimin gonderilerini goremiyorum. Hep boyle takip ett...
[q]

Günlük Ayakkabı

(2) 
Selam duyurunun guzel insanlariYaz aylarinin kavurdugu su gunlerde erkek kisisi olarak gunluk kullan...
[q]

Bedelli Askerlik ve Kidem Tazminati

(9) 
Duyurunun guzel insanlari bir sorun olacakti.Ben 3.5 senedir bir sirkette calismaktayim. Sirf kidem ...
[q]

Photoshop Bilen

(3) 
Photoshop bilen insanlara nereden ulaşabilirim?...
[q]

Sporda Giymelik

(3) 
Atletleri nereden alıyor bu millet? Under armour falan baya pahalı değmez yani nereden almak lazım b...
[q]

Kahveyi nerden almalı

(5) 
Selam duyurunun kahve guruları,French press için öğütülmüş kahve almak istiyorum (ama taze ve orta k...
[q]

Zara Erkek Parfumler Nasildir?

(6) 
Sb...
[q]

Filtre Kahve

(11) 
Selam duyurunun gurmeleri,French press ile kahve dünyasına ben de adım atmış bulunmaktayım. Pek fazl...
[q]

LinkedIn Premium

(5) 
Ne işe yarıyor tam olarak? Almaya değer mi Türkiye için? Sektör inşaat sektörü bu arada alakası vard...
[q]

Hangi Oyunlar

(5) 
Selam duyurunun gamerlarıEkran aldım laptopa da oyun oynayayım diyorum. Sizin oynayıp kesin oyna bun...
[q]

Kayak

(3) 
Selam dostlar yarın Ilgaz'a günübirlik bir tur ile gideceğim. Ama ilk kez kayak aktivitesi yapacağım...
[q]

Pre-Workout

(4) 
Selam duyurunun Arnold'lariAgirlik idmani oncesi enerjinin bitmemesi icin ne tarz supplementler kull...
[q]

Hangi is?

(8) 
1. Is su an calistigim yer-Sektorunde ismi bilindik yari kurumsal bir yer patron sirketi ne de olsa ...
[yer]

Ankara Mekan

(1) 
Ankarada 7 8 kisi ile dogum gunu kutlamalik mekan ariyorum. Gaga manjerodan biktim ama o tarz bi mek...
[q]

Ankara En İyi Genel İngilizce Kursu

(1) 
Hangisidir? Ek olarak ODTÜ nasıldır?...
[q]

Araba Kliması

(5) 
Duyuruda açtığım en saçma duyuru ama cidden anlamadım. Araçta klima var ancak bu klima ısıtma kısmın...
[q]

Enpara

(6) 
İşbankası kredi kartım var. Enpara hesabı açtırayım dedim. Sizce değer mi spotify ve netflix için aç...
[medikal]

Kas Gevsetici

(1) 
Selam duyurunun guzel insanlari spor yaparken agirligi fazla almaktan oturu kol kaslarimda sikinti v...
[q]

6s vs Note 8

(3) 
6s'den Note 8'e gecsem cok sover miyim kendime ?...
[q]

İş Görüşmesi

(7) 
Salı günü bir iş görüşmesine gittim. Ortaklarla da konuşalım tekrar arayacağız sizi dediler. Sonra k...
[q]

Saç Bakımı

(5) 
Selam duyurunun güzel insanları,Şimdi elimizde tip olarak yağlı, güçsüz ve dökülen bir saç var. Kadı...
[q]

Araba Temizliği

(6) 
Selam arkadaşlar aracın koltuklarda lekeler var ama detaylı iç temizliğe 300 400 tl verecek halim yo...
[q]

Askerlik Tecili

(3) 
Selam arkadaslar yuksek lisans yapiyorum ama tecilimi gazi universitesi yapana kadar tecilim bitecek...
[q]

Araç Kaskosu

(3) 
Selam duyurunun güzel insanları, Elimde bir adet 2016 polo araç bulunmakta 1000 tl tramer kayıtlı Eu...
[q]

Askerlik Tecili

(1) 
Selam duyuru halki,Tezli yuksek lisans yaparken bitirmeden ikinci bir yuksek lisansa kaydoldum. Dige...
[q]

İos 11

(4) 
Telefon 6s geçsem mi ki ios 11'e maksat yenilik....
[q]

Yuksek lisans dondurma

(2) 
Selam duyuru sakinleri yuksek lisans yaparken tekrar bir yuksek lisans kazandim ordan kaydimi sildir...
[q]

Yarin kargolar acik midir?

(5) 
Sb...
123  Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.