[medikal]

Doktorlar hastalığımı bulamıyor :D

(5) 
her şey 3 yıl önce hızlı hızlı yokuş çıkarken iki bacağımı da elime almamla başladı. ilk önce kramp ...
[q]

kaza anında donup kalma olayı

(7) 
arada canım sıkılınca youtube'da açıp kaza videoları filan izliyorum. dikkatimi bi şey çekti. mesela...
[ask]

ifşaat

(6) 
normal ifşa: roger waters istanbul'a gelsin ifşası:...
[film]

babayla izlemelik film

(7) 
bana babayla izlemelik filmler önerebilir misiniz?kendisi fotoğrafçı ve gezmeyi çok seviyor ama ne t...
[q]

gitar öğrenmek

(2) 
şimdi elektro gitar alıp yavaş yavaş öğrenmeye başladım. selim ışık'ın videolarını izliyorum. bu vid...
[q]

güneş kremi önerisi

(2) 
gün içinde toplamda 15-20 dakika güneşin altında yürümek durumunda kalıyorum çoğunlukla. şapka taksa...
[q]

oz'daki favori karakterleriniz

(17) 
oz'u izleyenler favori karakteriniz veya karakterleriniz hangileri??benim omar white manyağı. ilk gö...
[q]

kan verme sonrası morluk nasıl geçer?

(2) 
geçen hafta kan vermiştim. 1 haftadır morluk hala geçmedi, hala tenis topu büyüklüğünde. bu nası geç...
[q]

ehliyet randevusu

(2) 
nüfus müdürlüğünün sitesinden randevu almaya çalışıyorum ama "uygun saat bulunmamaktadır" ...
[q]

Cumartesi Ankara'dan İstanbul'a giden

(1) 
ve ücreti karşılığında beni de arabasına alabilecek var mıdır?...
[film]

New Mexico, Texas civarında geçen filmler

(7) 
new mexico, texas coğrafyalarında geçen film önerilerinizi alabilir miyim?hatta böyle bi tür mü ne v...
[q]

Sizce Dişlerim Sarı Mı?

(10) 
kendimi bildim bileli günde 2 kez fırçalarım dişlerimi, çok abur cubur filan da yemem yani ama sanki...
[film]

The Darjeeling Limited gibi film

(1) 
the darjeeling limited tarzı film öneriniz var mı?wes anderson'un diğer filmlerini izledim.böyle yol...
[ask]

Olum bugün camel var lan!!!

(1) 
finaller filan derken bi türlü havaya giremedim. yeni yeni gerçekliğini algılamaya başlıyorum. şaka ...
[q]

Konser fotoğrafı çekerken dikkat edilecekler?

(2) 
Bu akşam okuldaki kapalı mekanda konser fotoğrafı çekme görevi bana verildi. Daha önce fotoğraf çekt...
[ask]

ifş

(5) 
bu saatte ifşa mı olur ifşası: no more linknormal ifşa: o more link...
[sarki]

Travis biletleri bitti mi yav?

(2) 
sb....
[q]

şişliden şişliye tek parça nakliye?

(1) 
şişli bozkurt mahallesinde ikinci el bi 3lü koltuk buldum. şişli esentepe'ye taşıtmak istiyorum. en ...
[q]

Skolyoz Tedavisi

(6) 
skolyoz için fizik tedaviye gitmek istesem, ücretler hakkında ortalama bi bilgisi olan var mı?...
[q]

tatliş çorap

(1) 
şimdi benim çok tatlı çizgili çoraplarım vardı ama kaybolmuşlar, galiba pazardan almıştım. şimdi onl...
[film]

dizi önerisi

(13) 
izlerken orgazm olduğum diziler:breking badbetter call saulthe sopranossix feet underizlerken sertle...
[q]

Gitar Taşıma

(7) 
ankaradan istanbula gelirken yanımda gitar taşımak için seçmem gereken en uygun ulaşım aracı hangisi...
[ask]

Arkadaş İfşası xD

(5) 
Ev arkadaşımın duyuru hesabı yok ve beni de ifşala diye çok israr etti. ben de dayanamadım. zaten da...
[q]

oyun önerisi

(3) 
bana oyun önersenize ya kafa dağıtmalık. şimdi sims 4 indiriyorum. bi de hearthstone indircem. bunla...
[q]

Sözlükte Su Kesintisi Neden Gündem Değil?

(2) 
Sb....
[q]

Aylık Lens Kullanımı

(6) 
şimdi ben acuve oasys'in aylık lensini kullanıyorum. sizce bunu 1 aydan uzun süre kullansma bi şey o...
[q]

Gitar Seçimi

(1) 
sizce şu gitar nasıl? https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-muzik-muzik-aletl...
[q]

Politika'dan İktisat'a Geçsem Mi?

(8) 
Boğaziçi politika'da okuyorum. sizce merkezi yerleştirme şeysiyle ekonomi bölümüne geçsem mi? Şimdi ...
[medikal]

Kısa Süreli Hayvanı Derecede Sese Maruz Kalmak

(3) 
Abi demin arkadaşın eve giriyodum, alarm var. Nası kapancağını anlattı da, he diyip geçtim tam anlam...
[ask]

ifşa xD

(7) 
ifşa xDno more link...
[q]

Üniversitede Geleceğe Yatırım İçin Yapılabilecekler

(7) 
üniversite 1. sınıfım, siyaset bilimi okuyorum. belli bir gelecek planım yok ama sizce herhangi bir ...
[q]

Fotoğraf Makinesiyle Ne Yapılır?

(6) 
ya şimdi ben de nikon d7200 var. öyle bomboş duruyo.sizce ben bununla tfsf yarışmalarına katılmak dı...
[q]

Bankanın Hesabıma Yanlışlıkla Yüklediği Para

(10) 
Geçenlerde şöyle bir olay başıma geldi.Bankamatikten para çekmeye gittim. hesabında 55 tl para vardı...
[q]

Elektro Gitar Önerisi

(7) 
şimdi gitara yeni başlıcam, yani hiç bir şey bilmiyorum öyle düşünün. kendim evde videolarla öğrenme...
[q]

Oryantalist Rock Şarkıları

(8) 
bildiğiniz içinde doğu ezgileri barındıran şarkiyatçı/oryantalist rock parçaları söyleyebilir misini...
[q]

Şu Kulaklık Nasıl?

(1) 
sizce şu kulaklık nası: https://www.amazon.com/Sennheiser-CX-3-00-Red-Headphone/dp/B00NQ17SKU/ref=sr...
[q]

Yemek Yapmayı Öğrenmek

(4) 
bana öğrenci evi için uygun pratik yemekler yapmayı öğreticek bi youtube kanalı, site söyler misini...
[q]

Kulaklık Önerisi

(4) 
eski sennheiser cx300 ii kulaklığımın tek tarafı cortladığı için yeni kulaklım alıcam. tavan fiyat 2...
[q]

Elektro Gitar Önerisi

(4) 
19 yaşındayım. elektro gitara başlamak istiyorum. gitar türleri, markaları, modelleri hakkında hiçbi...
[q]

sennheiser kulaklığım cortladı :(

(4) 
sennheiser kulaklığımın sağ tarafından ses gelmiyor. garanti belgesi filan kayboldu tabi. yaklaşık 9...
[q]

Nereye İşiyim?

(7) 
5 saattir sular kesik. tuvalete çok fazla işediğimiz için koku yapmya başladı. nereye işiyim sizce? ...
[q]

Suyu kesik olan var mı?

(2) 
Gayrettepe-Esentepe, mecidiyeköy civarında olup suyu kesik olan var mı?sabahtan beri elektrik de yok...
[q]

Spotify yerel dosya

(1) 
şimdi spotify'da ponçik listeler yapıyorum ama listeme eklemek istediğim bazı şarklıar spotify'da yo...
[q]

Duvara Poster Asmak

(5) 
Şunu (https://wallpapercave.com/wp/ElfQlR9.jpg) odamın duvarına büyük boy olarak asmak istiyorum. na...
[q]

Mont Önerisi.

(1) 
ya kışın giymek için şöyle hafif kalınca, kat kat gibi gözüken, kapşonlu montlardan arıyorum.pinkman...
[q]

Yazışmalarda Sohbeti Bitirme Sorunsalı

(4) 
ya şimdi çok saçma bi soru olcak galiba ama sormam lazım.şimdi mesela biriyle yazışırken filan whats...
[q]

Filtre kahve önerisi

(12) 
Hangi filtre kahveyi alayım sizce? Starbuckstan filan. Çok anlamıyorum da....
[q]

Uzun Süre Lens Kullanmak

(4) 
Uzun yıllar boyunca lens kullanmanın bir zararı olur mu?mesela haftanın 6 günü sabah 10-11'den gece ...
[q]

Ücretsiz lens muayenesi

(2) 
İstanbul avrupa levent şişli civarında ücretsiz lens muayenesi olabileceğim bi yer var mıdır ya? Vey...
[q]

Photoshop Öğrenmek İçin Youtube Kanalı Önerisi

(1) 
sb....
123  Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.