[q]

dideral

(5) 
kafası ne zaman geliyor bunun ksjd?sunumdan ne kadar önce içeyim....
[q]

kyk ve sigortalı çalışmak

(5) 
şimdi ben kyk yurdunda kalıyorum kyk kredisi alıyorum. yurtkur'u aradım sordum sıkıntı olur mu diye ...
[yer]

ismek zeytinburnu 58. bulvar

(1) 
yerini bilen var mı? tramvayla gidicem, hangi durakta ineyim nasıl gideyim? teşekkürler...
[q]

açici olmadan sari boya

(2) 
Koyu kahverengi, boyasiz sacta tutar mi? Ombre yapicam evde, acik sari istiyorum uclarini ennn acik ...
[q]

thy sponsor konum

(1) 
ne demek bu?https://www.enuygun.com/ucak-bileti/istanbul-ataturk-havalimani-trabzon-havalimani-ist-t...
[sarki]

stromae niye böyle bişey yapmış ya

(5) 
bedük'ün klibini çalmış :(https://www.youtube.com/watch?v=1lu45uqPatAhttps://www.youtube.com/watch?v...
[dil]

rusca bilen?

(2) 
Yarinki rusca sinavim icin turkiyeyi tanitan 30-50 kelimelik biseye ihtiyacim var. Kolay olmasi lazi...
[q]

bilgisayarcilar bi bakin

(2) 
Olecem sinirden ya. Laptopu tamire verdim dun. Sarj girisinde temassizlik vardi sarj aletinin de kab...
[q]

buyuyunce hababam sinifina sinir olmak

(7) 
Yine de gulmek ama bir yandan sinir olmak anladiniz siz uzun uzun yazmicam kolum agriyi zaten su tas...
[q]

laptop bataryası

(3) 
laptopumun modeli acer aspire 5750g. batarya alacagım da gittigidiyorda falan kimisinde sadece acer ...
[sarki]

serdar ortaçın eski güzel bi şarkısı

(7) 
slow eski bi şarkı serdar ortaç söylüyo, güzel bi şarkıydı, bu nebiçim soru demeyin aklıma bişey gel...
[dil]

2013 ly5 vs. 2014 lys5

(4) 
Hangisi daha zordu?...
[dil]

bir cümle çevirisi

(4) 
Exam time is stressful enough for students without them having to worry about what they are eating.B...
[q]

cd

(1) 
cd deki resimlerimi falan bilgisayara atıyodum bi kısmı kopyaladı durdu sonra kırmızıya döndü şerit,...
[q]

bilgisayarımda virüs var dvd yazsam onlara geçer mi?

(5) 
bilgisayardaki bütün dosyalarımı dvd ye yazıp format attırmayı düşünüyorum. 200 gb kadar film-dizi y...
[film]

bir film

(3) 
gazetede ya da dergide çalışan bir adam var. sıkıcı bir hayatı var adamın. adam çalıştıgı dergi/gaze...
[q]

tren

(16) 
trene bindiniz mi hiç...
[q]

yazı tipi

(7) 
indirdiğiniz dizilerde filmlerde altyazıyı hangi yazı tipinde ve boyutunda kullanıyorsunuz? bir sürü...
[q]

kitap

(2) 
http://www.kitapyurdu.com/arama/default.asp?anahtar=the+fault+in+our+stars&ara.x=0&ara.y=0&a...
[dil]

soru

(1) 
you .... careful while surfing the internet because you .... with the danger of different viruses.a)...
[teknik]

bilgisayar hafızası

(3) 
film müzik klasörlerim bi de artı bok püsür en fazla toplam 180 gb. kullanılan alan 237 gb diyo geri...
[teknik]

dns

(3) 
şifresi verebilir mi birisi twitter youtube için216yla başlayan bişey kullanıyodum bikaç gündür girm...
[q]

ne kadar kitabınız var?

(23) 
kaç kitabınız var kitaplığınızda?yaşınızı ve kitap okuma sıklıgınızı da merak ederim, yazın....
[teknik]

bs player

(3) 
tam ekran yapınca böyle oluyogörüntü seçeneğinden büyüt dedim değişmedi. diğer türlü normal de tam e...
[teknik]

google chrome

(3) 
görev çubuğundaki işareti böyle tuhaf bişey oldu. tekrar indirip kurdum değişmedi nasıl düzelir bu?...
[teknik]

bs player

(2) 
bazı videoları açmıyo kodek bul diyo tamam diyorum yüklüyo bişeyler ama açmıyo yine. hepsinde olmuyo...
[q]

rammstein keine lust

(4) 
http://www.youtube.com/watch?v=Y1st6O1tqII&feature=related klibinin olayı nedir...
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.