[dil]

Başlıktaki ingilizce gramer hatası

(1) 
Merhaba,ingilizcesi iyi olan arkadaşlar şu başlık olarak kullanılan cümledeki gramer hatasını giderm...
[film]

FFmpeg ile videoya mpdecimate işlemi uygulamak

(3) 
Merhaba arkadaşlar,Arkadaşım bir film çekti ve birtakım hatalardan dolayı bazı frameler kopyalanmış....
[q]

Video Düzenlemeden anlayanlar yardııım

(7) 
Merhaba sevgili ahali,Bir arkadaşım, bir kısa film çekmiş daha sonra kurgulanmış falan, sonra farket...
[teknik]

Fonksiyonlarla ilgili kisa bir soru (acil)

(6) 
x neden -12den 12ye gidiyor, cildirmak üzereyim. Soru da su: f(x)=4-(2/3)x...
[q]

Kyk Alırken Şirket Açmak

(8) 
3 senedir KYK kredisi alıyorum ve iki hafta içerisinde bir şahıs şirketi açacağım. Kredimi keserler ...
[q]

Vize için rezervasyon

(4) 
Önümüzdeki dönem Erasmus ile Portekiz'e gidiyorum. Yakında vizeye başvuracağım ancak uçak ve otel re...
[q]

Http 'den https'ye geçiș

(6) 
Tasarımla uğașıyorum. Bir arkadașım eticaret sitesi kurdurmuș ancak site https değil ve sanırım bu g...
[q]

Staj Hakkında aciller acili

(2) 
Arkadaşlar merhaba, cuma gününe kadar kabul belgemle okula erasmus plus stajı başvurusu yapmam gerek...
[q]

Erasmus için hangisi?

(11) 
Ahali merhaba,Birkaç gün içinde erasmusa başvuracağım. Bu şehirler (hatta üniversiteler) hakkında sö...
[q]

Manyetik Levitasyon

(1) 
Merhaba millet, Manyetik levitasyon devresi hakkında bilgisi olan var mı, maliyetli bir şey midir, y...
[sarki]

My heartbeat'li şarkı, el birliğiyle bulalım gençler

(16) 
Nakaratında my heartbeat diyor ama diğer sözler hiç aklımda kalmadı bi buldurun lütfen. Yeni şarkıla...
[q]

İzmir'de Olan Kim Var?

(1) 
Arkadaşlar Balçova'da kardeşimin yanında kalıyorum. İzmir çok sıkıcı. Bi şey sorucam yeşillendirebil...
[q]

Hukukçular bakar mı bi?

(2) 
Merhabalar,sormak istediğim bir şeyler var. Müsaitseniz bi bakar mısınız?1)Vasi ilk kez katılacağı m...
[q]

Ödüllü soru

(14) 
Arkadaşlar merhaba,Annem uzun yıllardır lise zamanından arkadaşı olan "Mehtap Kaplan"ı arı...
[q]

2. Yabancı Dil Seçimi

(4) 
Arkadaşlar 3 gün sonra 1. sınıfına başlayacağım Görsel İletişim Tasarımı bölümü için ingilizcenin ya...
[q]

Matematik sorusu 2

(3) 
q nasil bulunur sevgili arkadaslar?a*...
[q]

Matematik sorusu (acil)

(8) 
Arkadaşlar ders çalışmaktan beynim mi yandı yoksa sizce de şu basit işlemde hata var mı?Sonucu 16Q/k...
[ask]

Casanova'nın birine vuruldum. Kurtarın!

(4) 
Biriyle görüşmeye başladım. Ben; 23 yaşındayım, kendisi; 30 yaşında. Aramızda duygusallık var ama se...
[ask]

ilk buluşma sonrası yaşanan kısırdöngü

(11) 
Sayı olarak fazla insanla flört etmiş bir kadın kişisi olmama rağmen, hala çözemediğim bi durum var....
[medikal]

Ağır depresyon & Regl öncesi

(11) 
yeter artık bu nasıl bi ruh acısı. Bu normal bir şey değil. Regl öncesi, her ay daha da şiddetli dep...
[medikal]

23 yaşından sonra akne çıkması!

(3) 
Arkadaşlar bana neler oluyor böyle? Birkaç aydır ilk defa yüzümde, akne formunda sivilceler çıkmaya ...
[q]

Tayland / Bangkok'a gidiyorum! Önerileriniz?

(9) 
Şuraya mutlaka git dediğiniz yerler var mı? 19 gün kalacağım. Bembeyaz kum ve turkuaz deniz hastasıy...
[yer]

Berlin'de Arenapark yakınlarında kalacak yer arıyorum.

(1) 
30 Mayıs'taki Berlinfestival'e gideceğim. Arenapark civarında hostel arıyorum ama internette fiyatla...
[q]

Grooveshark listelerini Spotify'a aktarma

(1) 
Tek tek bulacak mıyım ben şimdi 500 şarkıyı spotify'dan yok mu bunun bi kısa yolu?a*...
[q]

Topukları yere vura vura yürümek!

(8) 
Arkadaşlar ben mi çok hassasım yoksa oda arkadaşımın topuklarını yere vurarak yürümesi normal mi? Sa...
[q]

Vücutta oluşan morluklar

(2) 
Tenim çok mu hassas nedir; ne zaman serum alsam, kan versem 2 hafta kolum mosmor geziyorum. 22 yaşın...
[teknik]

Video kaseti CD'ye çevirme

(3) 
Arkadaşlar elimde küçüklüğümden bu yana çekilmiş 30-40 civarı video kaset var. Ömürlerini tamamlamad...
[q]

Toplanın gençler, müzik grubuna isim buluyoruz!

(7) 
Tarzımız genel olarak; jazz, classic, classic rock..vs.Şimdilik cover'lama aşamasındayız.Ama beste d...
[sarki]

Çıldırıyorum lütfen buldurun!

(17) 
Dün radyoda duydum. Hemen birkaç sözünü yazdım ama google'da alakasız şeyler çıkıyor.90'ların sonu 2...
[sarki]

Sertab Erener Lal opera versiyonu

(1) 
Arkadaşlar lütfen bi buldurun sb.a*...
[sarki]

Acill! Mutlu, umut veren şarkılar aranıyor!

(19) 
Arkadaşlar bana mutluluk verici, umut aşılayan şarkılar yollar mısınız? 26sında hayvani bi sınavım v...
[q]

PDF yi TİF e çevirme

(2) 
PDF yi TİF e kalite kaybı olmadan nasıl çevirebilirim. Not : Elimde sadece ipad var :/...
[q]

Grooveshark gibi bi şey arıyorum

(7) 
Grooveshark'ı çok seviyorum ama bazı ülkelerden girilmiyor. Daha sıkıntısız müziğimi arşivleyip dinl...
[q]

Bir müzik enstrümanı olsan ne olurdun?

(8) 
Sb. nedenini de aciklayabilirsiniza*...
[q]

cesur muzisyenler araniyor!

(5) 
Muzisyen derken profesyonellikten bahsetmiyoruz. Bir gitarist ve bir vokalden olusuyoruz yanimiza ke...
[medikal]

Gün aşırı antibiyotik alınır mı?

(1) 
Dermatoloğum bana 3 kutu 3er haptan oluşan antibiyotik (Azitro) verdi. Bir gün kullan ertesi gün kul...
[dil]

Gewinne sinken, Dividenden steigen

(1) 
Bu cümlenin tam olarak çevirisi "kazanç düşüyor, kar payı artıyor" olarak çevrilebilir mi?...
[dil]

Almancası iyi olan var mı?

(3) 
Warmer Geldregen für AktionärInnen ... Während sich in der laufenden Berichtssaison auf der einen Se...
[q]

Eşitsizlikler konusuna hakim biri aranıyor! Durum acil!

(2) 
Merhaba arkadaşlar yarın üniversitede kalkıp tahtada soru çözeceğim. 13 tane sorudan 11 tanesini yap...
[film]

Twin Peaks

(3) 
Gece gece Twin Peaks'e başlayayım dedim. Ama online izleyecek hiçbir site bulamadım. Bir hayırsever ...
[q]

Fotoğraf çekerken şu olay nasıl yapılıyor?

(5) 
Fotoğraf çekerken bazen bilmeden hoşuma gidecek şeyler ortaya çıkarıyorum. Ama bunu tesadüfen değil,...
[sarki]

Nicolas Jaar sevenler baksın

(3) 
Bu şarkı size ne hissettiriyor? Cinsiyetinizi de söylerseniz sevinirim.http://www.youtube.com/watch?...
[q]

Açıklanamayan rüyalar

(1) 
Mütemadiyen rüyalarımda; ya suyun altında nefes aldığımı, ya da kuşların kanat çırpması gibi kolları...
[q]

Yaşı küçük, ruhu olgun adam

(6) 
Merhaba herkese, 2011 yılında kardeşime "Hipofiz Adenom" teşhisi kondu. Yani beyninde tü...
[teknik]

Fotoğraf için tüyo

(6) 
Fotoğraf çekerken şu ışık olayı nasıl yapılıyor? Bunun için özel bir lens ya da ayar mı var? Makinem...
[film]

Bilen, izleyen var mı? (Bilimkurgu)

(4) 
Bilimkurgu bi film vardı, 80lerde ya da 90larda. Yıllardır arıyorum. Hatırladığım yerleri; adamın bi...
[sarki]

Deep House / Electronic / IDM / Lounge / Drum&Bass (müzik paylaşımı)

(8) 
Son zamanlarda dinlediğim şarkılardan pek keyif alamıyorum. Hep aynı şarkıları dinlemekten sıkıldım....
[q]

Gürültüye tahammül edememe

(8) 
Selam çok sevgili duyurudaşlarım, bende şöyle bir durum söz konusu; başka insanlar kaynaklı çıkarıla...
[q]

Pazar yalnızlığı

(1) 
Her pazar işkence gibi geçiyor, bir derdim olmasa bile, ya da dertlerimi unutmuş olsam bile. Kalbimd...
[sarki]

İçimi ısıtacak, sıcacık, samimi şarkılar arıyorum

(8) 
Merhaba sevgili dostlarım,içinde abartısız 3000+ şarkı olan listemi açıp baktığımda dinleyecek şarkı...
12  Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.