[q]

Palme biyoloji pdf

(1) 
Elinizde var mi? Ya da nerelerden bulabilirim ?...
[q]

Macfit uyelik

(6) 
Altunizadeye macfit aciliyormus haziranda, uyelik kaydi aliyorlar simdi, ben yaptirayim diyorum. Nis...
[film]

vizyondaki filmlerden tavsiyeniz

(4) 
pek sinemaya giden biri degilim, gitmişken güzel bir şey olsun diyorum...
[yer]

Haftasonu istanbul ve cevresinde ne yapabiliriz?

(2) 
yarın bütün gün müsaitiz, arkadaşımla neler yapabiliriz?...
[q]

Bu kolyeyi nasil kombinleyebilirim?

(10) 
Arkadaslar taki kulturum yok, kolye kulturum hic yok. Fakat hediye geldi sevdigim birinden, takmak i...
[q]

Otel sampuaniyla dus alayim mi?

(12) 
Yanima sampuanimi almadim, bunu kullanayim mi? Saclarina, parlakligin onem veren bir bagyan olarak s...
[q]

genşler çoğ sıkılıyorum

(8) 
siz neler yapıyosunuz?...
[q]

Istanbul buyuk gratis

(1) 
Gunaydin, urun cesidinin bol oldugu gratisler nereler akliniza gelen?...
[q]

Booking.com icin vpn deüiştirme

(8) 
Arkadaşlar VPN'i nasıl değiştirebilirim? Bu işlerden pek anlamıyorum, anlatacak biri var mı?...
[yer]

priştine nasıl bir yer?

(5) 
Bikac günlük gezmeye değer mi, gidilir mi?Bir de saraybosna mı priştine mi? Hangisini tercih edersin...
[q]

Mücverim yağ cekiyor

(10) 
Kabak mücver yapıyorum ama koydugum yagın neredeyse tamamını cekiyor, yarın yine yapacagım, yag cekm...
[q]

Pazar gunu kadikoyde nerden cikti alabilirim?

(1) 
Metrobuse yakin olursa daha iyi olur benim icin...
[q]

Bu canta nasıl? Alayım mı?

(14) 
İki modeli var, alırsam hangi modelini alayım. Seyahat dısında günlük hayatta da kullanmak gibi bir ...
[q]

Kira sözleşme uzatma

(2) 
Nisan ayında kira sözleşmesinin süresi doluyor, dün ev sahibim aradı, normal tefe tüfe neyse artık o...
[q]

ayakkabı sipariş ettim, 2 tane geldi

(33) 
Arkadaşlar sanal çadır adlı internet sitesinden ayakkabı sipariş ettim, aynı ayakkabıdan 2 tane gönd...
[q]

Aldıgım biberin cekirdekleri yok

(4) 
gecen gün pazardan ufak biberler aldım, kıtır kıtır, tadları da çok güzel ama bu biberlerin cekirdek...
[q]

Yahu bu yaz ne zaman gelecek?

(6) 
Arkadaslar cok sıkıldım, kazaklardan, botlardan, montlardan, cizmelerden, soguk havadan! Soyle o haf...
[q]

Istanbul da lime (misket limonu) nereden alabilirim?

(3) 
Bi de avokado fiyatlari almis basini gidiyor? Bunun uygun fiyatli satildigi yerler yok m...
[q]

Boregi guzel yer

(3) 
Arkadaslar bikac gundur canim cok borek istiyor, istanbulda boregi guzel pastane vs nereler var one...
[q]

Altin daha da geriler mi?

(9) 
Grami satista suan 144 lerde. 143, 142 yi gorur mu?...
[q]

Hattın benim talebim olmadan taşınması

(7) 
Arkadaşlar vodafone kullanıcısıyım, aveadan bikaç saat önce mesaj geldi, hat taşıma talebiniz alındı...
[q]

bvlgari omnia parfum

(1) 
arkadaşlar bu parfumun kokusu nasıldır? sabunsu ve cicekci kokuları seven biri bu parfümü sevebilir ...
[q]

falıma bakalım mı?

(1) 
üç-beş ne görürseniz, ağzınıza sağlık:)http://i.hizliresim.com/69l7m3.jpghttp://i.hizliresim.com/371...
[q]

Ben olsam suan su sarkiyi dinlerdim

(1) 
Dediginiz sarkilar neler? Ben dinleyecegim de:)...
[q]

Hanimlar fondoten onerileriniz neler?

(4) 
Pembe alt tonlu, islak bitisli, icerisinde hafif ışılti bile olabilir ve mumkunse yapisi ince olan f...
[q]

Bir arkadasim ekolu

(2) 
Arkadasimin erkek arkadasi santiye sefi olarak 3. Havaalani insaatinda calisiyormus, 10 yillik insaa...
[q]

Roka salatasi

(5) 
Begendiginiz roka salatasi tariflerinizi bekliyorum arkadaslar...
[q]

hangi renk canta?

(8) 
gönlümden haki geciyor ama 30 lira fark var, deger mi?https://www.brandroom.com.tr/longchamp-le-plia...
[q]

izmir mi antalya mı?

(5) 
mayıs ortasında bir iki günlük kafa dinlemelik bir seyahat icin, izmir mi, antalya mu? ya da yurtici...
[q]

Lavobo giderindeki sorun

(3) 
Gunaydin arkadaslar, Ben zemin katim, 5 katli bir apartman toplamda ve 5 aile. Ve sifon cekildiginda...
[q]

ucaktaki teknik ekip?

(4) 
arkadaşlar özellikle japonya, çin, amerika gibi uzun uçuşlarda pilot ve hosteslerden oluşan kabin ek...
[q]

Bilgisayarim acilmiyor

(9) 
Arkadaslar dizustu bilgisayarim acilmiyor. Yani ilk olarak aciliyor ve dell yazisi ekrandan beliriyo...
[q]

kahvaltıya oricınıl önerileriniz

(19) 
kahvaltım genelde, tereyağlı yumurta, omlet, zeytin, peynir, çay, nutella ayarında oluyor. yarın bun...
[ask]

cesur ve güzel'deki kıvanc tatlıtuğ mu yoksa sühan'ın abisi korhan mı?

(11) 
evettt arkadaşlar bir işin yok mu sorusu ile daha karşınızdayım.starda kıvanç tatlıtuğun oynadığı di...
[q]

Edward de Vere

(1) 
Arkadaslar cahilligimi bagislayin fakat bu Edward de Vere, Earl of Oxford kalibindaki Earl of Oxford...
[q]

aksama ne corbası yapayım?

(6) 
protein içerikli olursa sevinirim...
[q]

saat olmuş 23 30, limonlu kurabiye yapayım mı?

(10) 
arkadaşlar son bikaç gündür başınızı şişiriyorum, öncelikle özür dilerim, malum sömestır tatili başl...
[q]

yemekten sonra gelen tatlı istegi

(6) 
normalde canım istemezdi fakat iki gündür tatlı tatlı diye ölüyorum, bakınıp duruyorum etrafa, doysa...
[q]

avmnin kapanmasına 1 saat var

(4) 
gideyim mi? eve 7 dakika falan yürüme mesafesinde, amaç üst baş bakınmak, yarın kızlarla buluşçaz, m...
[q]

taharet muslugu takma

(10) 
birgün böyle bir başlık açacağımı düşünmezdim ama kaderde bu da varmıs. arkadaşlar ben bunu söktüm y...
[q]

elimde balkabağı var, ne yapabilirim?

(9) 
tatlı ve çorba dısında?...
[ask]

yere yolda balgam atan erkek

(23) 
10 gündür falan görüştüğüm bir çocuk var, gayet de iyi anlaşıyoruz, güzel gidiyor herşey derken bugü...
[q]

Besiktas ve cevresinde kahvalti

(6) 
Gunaydin gencler, sıkıcı bir kahvalti sorusu ile daha karsinizdayim? Besiktasta surada kahvalti yapa...
[q]

Hersey dahil otel rezervasyonu

(4) 
Somestir tatilinde bikac gun antalya tarafinda tatil yapmak istiyoruz arkadasimla, hersey dahil, her...
[q]

Birinin akbilini buldum

(6) 
Yolda dusurmus, tc si var ustunde, kendisine nasil ulasabilirim? Ya da ne yapabilirim?...
[q]

çorumluları nasıl bilirsiniz?

(14) 
evet, nasıl:)...
[q]

paraf param var

(2) 
bugün son günü, internetten alısverislerde kullanabilir miyim? dısarı cıkamam, cok üseniyom...
[q]

Evli cifte ev hediyesi

(13) 
Iki arkadas yeni evli bir arkadasimiza aksam yemege gidecegiz, ilk gidisimiz. Ne alalim hediye olara...
[q]

kadıköyde kahvaItı

(7) 
nerelere gidelim? önerilerinizi bekliyorum...
[q]

Tv kanaIIarı yk

(4) 
Canak anten var, dün kar yagarken gitti. Bugün hala gelmedi. Bi de tvyi acınca bir tane usb işareti ...
123456789  Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler aychovsky, baba jo, compumaster, deckard, fader, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, krem peynir, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.