[yer]

Kuşadası nı bilenler

(3) 
Konaklamak için bir otel ayarladık . Nereler gezilir .Mesela Şirince vb .Teşekkürler ....
[q]

iPhone 8 alınır mı , iPhone 7 makul değil mi ?

(6) 
Yani 8 pek matah bişey gelmiyor gibi ?Bir de farklı bşrmmarka model tavsiyesi olan var mı ?...
[q]

iPhone 8 arka kapak

(2) 
Çok çabuk kırılır mı ?Narin bir cihaz mı ?...
[q]

Cnc pantograf hakkında bilgisi olan

(1) 
İyi günler , Bilgili arkadaşa , temel birkaç şey soracağım ....
[medikal]

Sağ ayak tabanımın iiçe Bakan kısmında yırtılma hissi

(3) 
Yürürken yaşadım , bir kaç kez de tekrar etti . Sanki yırtılıyor gibi oldu . Neden kaynaklanır ?...
[q]

Bu duvar tabağı süreci nedir? Çizim, kalıp , pirinç

(1) 
İyi günler ,Linkini verdiğim fotograftakine benzer bir ürünü yaptırmak İçin hangi süreçleri takip et...
[q]

Boş plak bulabilme ihtimalim var mı ?

(1) 
Aliexpress te falan baktım ama doğru arama kelimesi nedir ?...
[q]

10 rakama kadar rumuz ne demek

(1) 
Yarışma şartlarında var ? Neden rakam ....
[q]

Balkonda sebze

(3) 
3 kök çilek fidesi aldım . Ektim toprağa . Cansu’yu nu verdim . Arada sulandım falan . Ama çileklerd...
[q]

Anlık seçim sonucu İstanbul

(7) 
4.001.8103.946.289 Gördüğüm grafiği söküyorum arkadaşlar ....
[q]

Yerel seçimlerde el değiştirmesi muhtemel il ve ilçeler ?

(7) 
Nereler arkadaşlar ?...
[q]

Lubitel 2 fotoğraf makinesinden anlayan var mı ?

(2) 
Varsa elimdeki fotoğraf makinesinin bir parçası eksik , acaba problem olur mu onu soracağım ?...
[q]

Cins'i Ala Sigara Kağıdı

(1) 
Herkese iyi seneler diliyorum .Cins'i Ala Sigara Kağıdı Kitabın PDF i bulunabilir mi acaba ?...
[teknik]

Facebook canlı yayın sorusu ?

(1) 
Normal hesaptan canlı yayın yapabiliyoruz ?Peki açtığımız “ sayfa” üzerinden canlı yayın yapamıyor m...
[q]

Bolu yu bilenler bakabilir mi ?

(2) 
Demirciler köyü Narven deyiz, 3 gece daha burada kalacağız . Program falan yapmadan geldik . Nerele...
[q]

Düğün günü için sakinleştirici

(10) 
Ne kullanılabilir ? Uçuşta psikiyatr bir ilaç vermişti , eh işte işe yaramıştı ?Tavsiye verin gereki...
[q]

Matba baskı fiyatı

(2) 
Yaklaşık bir fiyat verebilecek var mı ,Özel bir zarf kesimi , 270 - 300 gr kağıt , altın Varak baskı...
[q]

Paris Hilton parfümün hangisi

(1) 
Arkadaşıma alacağım . Çakma parfümcüden beraber almıştık . Orjinalini hediye alıyım dedim ama 4 -5 m...
[q]

Deniz bölmek

(1) 
Deniz doldurarak mı yapılıyor? Yani yeni bir koy oluşturmak nasıl mümkün ?...
[yer]

Gezginler yardım

(2) 
İyi günler arkadaşlar , Isparta'dan çıkıp Salda gölüne gelmiştik , burada iki gece çadırda konakladı...
[q]

AliExpress, kargom ne olmuş anlamadım

(2) 
TR4200 TR, Out for Delivery2018-07-18 17:17TRISTB TR, Arrived at customs2018-07-17 18:59TRISTE TR, D...
[q]

Çeyrek altın sonrası düğün hediyesi

(3) 
Sıkça gittiğimiz mekanda kadın çalışan düğünü olduğunu öncesinde işi bırakacağını söyleyip tarih ve...
[q]

Yeni oluşan kesik izleri için

(6) 
Krem veya bilumum ot , yağ tavsiye edebilecek var mı ?...
[q]

Çiçek sepeti ( yenilebilir ürünler )

(1) 
Sürekli gittiğim cafeden 3 kişi , başka bir işe girdiler . ( 3 ü de aynı mağazaya ) , çiçek sepetind...
[q]

Xoami power bank

(1) 
Bu ürünün 3. Nesili falan çıkmış , ince olanlardan hangisini nerden alıyım ?Fiyatı /p ....
[q]

Milletçe kafayı mı yedik ?

(5) 
Yoksa medyanın yer vermemesi mi itiyor , bu tarz şeylere.https://youtu.be/IjHfQo555-s(Ben oyumu sp ...
[q]

Şu matematik sorusunun çözümünü paylaşabilecek var mı ?

(1) 
Soru ekte....
[q]

yürüyüş ile alakalı , ağrı

(2) 
Son 6 gündür yürüyorum , itfadan önce 40 dakika , iftardan 2 saat sonra yaklaşık 30 dakika şeklinde ...
[q]

Zam gelmesi muhtemel ürünler ?

(5) 
Sigaraya falan zam gelir mi ?...
[q]

Ramazan’da günün hangi zamanı ne kadar yürünmeli

(2) 
Kilo almama ve verme niyeti ile yürümek istiyorum , Sahurdan sonra en az 2 ye kadar uyuyorum veya ev...
[q]

Doğu Perinçek 110.000 imza

(8) 
Doğu beyin yeterli imzayı bir andan !? Toplamasını nasıl değerlendiriyorsunuz ?(110.000 olmuş )...
[q]

Temel -meral

(10) 
Daha önce sormuştum .Şimdi imza vermek için 5 kişi gidiyoruz . 2 misiz kesin temel e verecek . Diğer...
[q]

SP Cumhurbaşkanı adayı Temel Karamollaoğl' na İmza verelim mi?

(2) 
Şimdi 100.000 İmza toplanacakmış, CHP zaten kurtardı, biz kime imza verelim?...
[q]

Facit hesap Makinesi

(1) 
İlgilenen var mı ?...
[q]

Laterbalı oyuncaklara çalan müziğin adı

(2) 
Okul zil sesi , kapı sesi falan olarakta kullanılan meşhur ses ?...
[q]

Tonerlerin muadili çıkmış , muadil ? Orjinalii ? Dolum?

(1) 
Brother TN 2355 miş kullandığım fiyatlarına bakıyım dedim , oo 300 tl civarı , dolumunu 30 tl ye fal...
[q]

Google earth, belli bir bölge , belirli tarih görüntüsü

(3) 
Alma imkanım var mıdır , ücretli vb ....
[q]

Bekar ve yalnız yaşayanlar , evlerimiz nasıl ?

(12) 
Yani nasıl mobilyalarınız , eşyalarınız var , gardrop yatak vb . Kattle kahve makinesi falan . Evdek...
[q]

türk kahvesi pişirmek için ocak önerisi

(1) 
Evimdeki ocak elektrikli, kahve yaparken , yanıp sönme, olayından dolayı (Türk) kahvesi istediğim kı...
[q]

Mide bulantısına mevcut ilaçlarla çözüm

(6) 
Nexium, spasmomen, reflor ,metpamid, bunlar var arkadaşlar . Daha önce kullandığım ilaçlar ,hangisi ...
[q]

Seboroit dermatit

(10) 
Artık kafa kaşıntısından uyuyamaz noktaya geldim . Bulamadığım için head & shoulders clinical st...
[q]

Ürünü patentletmiş , üretmiş bulunduk . Destek ne alabiliriz

(4) 
Üzerine 1 senedir , uğraştığımız , ürünü ürettik , patentlerini aldık (6 farklı şeklini ).( itiraz ...
[q]

Şu köy evini ne renk e boyalatalım

(3) 
Malesef son halinin fotosunu çekmeyi unutmuşum. Bu halinden sonra dışına yalıtım yapıldı. Fotoğraf...
[q]

Çekiliş sitesi ( kendi çekilişimiz için )

(2) 
25 kişi arasında bir çekiliş yapacağız , isimleri girip çekiliş yapabileceğimiz site vs bişey var mı...
[q]

İçinde monday geçen şarkı

(15) 
Hatırlayabilecek var Mıdır ....
[q]

Keratokunus- göz hastalıkları ile ilgili

(3) 
-Bu hastalığı doktor göze bakarak mı anlar, yoksa numara değişimlerini takip ederek mi? (Hızlı bir ş...
[medikal]

Kan tahlilinde glukoz

(1) 
Normal sınırlarda olması , şeker hastası olmadığını mı gösterir ?...
[q]

iphone yedekleme

(1) 
garantiye verilecek telefondaki foto videoları, PC ye kes yapıştır yapsam yetmez mi?Banka uygulamala...
[q]

Yatırım teşvik belgesi almak zor mu

(2) 
İşlemleri kendim takip edebilir miyim ?Danışmanlık firmaları Nasıl ücret belirliyorlar , ne civardad...
[q]

iPhone büyütülmüş ekran kullanan var mı ?

(5) 
Standart ekran daha güzel gözüküyor , fakat duruşumu bile değiştirdi , büyükmüş ekran kullanımı göz ...
123  Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.