[q]

eylül'de izmir - gümüldür'de tatil yapılır mı?

(3) 
Merhaba, Tatili ancak Eylül ayında yapabiliyoruz, geçen sene Fethiye'ye gitmiştik. Bu sene İzmir- Gü...
[q]

misafir kediyi eve alıştırma.

(2) 
Cumartesi günü 3 sularında evimize 1 haftalık misafir olarak 1 yaşında dişi bir pisi geldi. Geldiği ...
[q]

iphone kullananlar çok acil bakabilir mi?

(2) 
MerhabaEski kullandığım telefonumu sıfırlayıp anneme verecektim. Sıfırladım. Annemin parmak izini ok...
[medikal]

Burnum cok az koku aliyor

(11) 
Merhaba,Derdini sikeyim butonu yok ama olan varsa versin. Burnum kendimi bildim bileli az koku alir....
[teknik]

Excel siralamasi bozuldu

(1) 
Selamlar,Bizim excel siralamamiz soyleydi. Proje proje siralamistik mesela ocak 1-2-3-4, subat 1-2-3...
[ask]

başkasının derdini dert edinmekten sı-kıl-dım :(

(4) 
Merhaba, Başka insanların derdini kendi derdim gibi sahipleniyorum. Geçen gün eşimin iş yerine biri ...
[q]

paytr'den gelen ödemeler

(1) 
Merhaba, Paytr'den ödeme alıyoruz yani müşteri kredi kartıyla ödüyor, paytr komisyon kesip bize gönd...
[q]

bir klip arıyorum ama..

(2) 
Çok uzun seneler önce izledim ve sadece klibi hatırlıyorum şarkının tek sözü aklımda değil. klip şöy...
[teknik]

Telefonumun ekrani nemlendi :(

(2) 
Selamlar, Az once dustayken telefon da banyodaydi ve suyla alakasi olmayan bir yerdeydi (kapakli cam...
[q]

Tanimadigimiz bir kisinin ölüm sebebini ögrenme

(3) 
Merhaba, Garip bi soru olacak belki. Dedemin mezarinin yaninda bi mezar var. Farkinda olmadan butun ...
[medikal]

3 gündür geçmeyen hıçkırık

(6) 
Babam tam 3 gündür hıçkırıyor. Hastaneye de gitmiş, 2 kere iğne, 1 serum kar etmedi. Hıçkırmaktan uy...
[q]

aşırı saran mobil oyunu önerisi

(1) 
Öyle savaşmalı falan olmayan, ölüm atlamalı, bir yerlere gelebilmek için deli gibi para harcamanın g...
[q]

eve gelir gelmez uyuma sorunsalı

(7) 
Selam herkese, 1-2 haftadır işten eve gelir gelmez üstümü bile çıkartmadan salonda tv karşısında uza...
[q]

Hilal için Gökhan Özen'e mutlaka ulaşmamız lazım

(9) 
Herkese merhaba,Daha önceden Hilal için Gökhan Özen'e ulaşmıştık ve sesimizi duyurup Gökhan Özen'in ...
[q]

burası neresi (istanbul - avrupa yakasi)

(5) 
arkadaşlar bu fotoğrafın çekildiği bina neresi olabilir. karşıdaki beyaz binalar sanırım mashattan v...
[q]

Akil danisma sorusu

(11) 
Herkese selam, İki arada bi derede kaldik. Biraz akila ihtiyacimiz var. Yeni evlendik. Hic borcumuz ...
[q]

Acikogretim gecmis borc odeme sorunu

(2) 
Kayit yenileyecektim ama gecmis borcum varmis. Sistemde borcumu gorebiliyorum ama odeme sistemi hata...
[q]

Regl geciktirme sorunu

(4) 
Prolaktin yuksekliginden dolayi berbat bi regl duzenim var. Dun regl oldum mesela. Eylulun 9unda ise...
[q]

İnstagram hesabima neler oluyor?

(2) 
Dun nisanlim instagram hesabima bakmis orada bi gozluk reklami gibi bir sey paylastigimi gorup bu ne...
[q]

İos'dan youtube kullananlar bi bakabilir mi

(1) 
Selamlar, Su an youtube'da ses yok bende. Bazen de garip ve kesintisiz bir ses cikiyor. Normal sesle...
[q]

Üçüncü dünya savaşı çıkma ihtimali

(9) 
Nedir sizce? Ne dusunuyosunuz bununla ilgili?...
[q]

amazon kindle'dan satın alınan kitabı yazdırma?

(1) 
Böyle bir şey mümkün değil mi bulamadım bir türlü. 9.99 dolara bir kitap aldık ama bunu indirip yazd...
[teknik]

cs:go'da online olma

(6) 
Dün CS:GO yükledim. Steam'da da görünüyor ama oyuna girince CS:GO çevrimdışı diyor. Bunu nasıl çevri...
[teknik]

Netflix baglanti problemi

(2) 
Netflix'e wifi ile baglanamiyorum. Wifiyi kapatinca sorun yok ama wifiyi acinca internet baglantisi ...
[q]

tahakkuk fişindeki harfler

(3) 
Cep Şubesinden ödeme yapmaya çalışıyorum ama şöyle harfler var kabul etmiyor. Diğer fişlere bakıyoru...
[teknik]

google docs kullanmayı bilenler bakabilir mi?

(3) 
Benim google docs'da yaptığım bir değişikliği tabloyu oluşturan kişi sonradan görebiliyor mu? Şu kiş...
[q]

telefonu 1-2 saat kullanamamak için program?

(9) 
Ben akşamları freelance çalışıyorum. Dikkatimi toplayıp başlasam 1,5 saat sürecek işimi telefonla ya...
[q]

Gökhan Özen'i Hilal'e getirelim mi?

(2) 
Herkese yeniden merhaba, Bundan 1,5 sene önce Gökhan Özen'e duyuru aracılığıyla ulaşmıştık. Hilal iç...
[teknik]

bilgisayarımı kapatamıyorum

(4) 
Laptopu kapatamıyorum. Ne denediysem olmadı. Başlat/Kapat da olmuyor. Güç düğmesi de. Güç seçenekler...
[q]

Osmanlı Tarihi kitabı

(2) 
Osmanlı Tarihi'ne ilgim var ancak bir türlü istediğim gibi bir kitap bulamadım. Ansiklopedi gibi değ...
[q]

Apartman masraflarini odemeyen ev sahibi yuzunden bizi mahkemeye veriyorlar

(5) 
Bizim bi ev sahibimiz var kendisi Almanya'da. Apartmandaki tadilat olaylarinda vs asla para verdirtm...
[q]

muhasebeciler bakabilir mi? çek ciro edilmesi hk.

(2) 
Merhaba,Bize bir çek geldi. Tacir yazıyor türünde. Çek bize ciro edilmemiş arkasında çeki bize gönde...
[sarki]

nişanım için dans şarkısı bulalım mı?

(16) 
Popüler şarkılar istemiyoruz kesinlikle. Eskilere götürsün bizi. Bizim bile doğmadığımız yıllara. Öz...
[medikal]

Ağzımdan gitmeyen garip his

(2) 
Arkadaşlar selam,2-3 gündür ağzımda garip bi his var. Sanki su içmemişim ve ağzım kurumuş gibi ama s...
[q]

Eylül'de Bodrum nasıl oluyor?

(4) 
Şimdi şöyle bi durum var. Seneye evlenicem ama Temmuz'da izin alamıyor müstakbel eşim. Ağustos sonu ...
[hayvan]

kedim garip davranışlar sergiliyor

(1) 
arkadaşlar selam, 3 yaşında bi kedim var. 30 günlükken bulduk o günden beri ben bakıyorum. hiç sokak...
[q]

dans kursu ve dans tavsiyesi

(3) 
sanırım seneye evlenicem. düğünde farklı bir şey yapmak istiyorum. gerçi çok da farklı bir şey sayıl...
[q]

Ailesi uzakta olanlar nasıl dayanıyor :(

(20) 
Annemin tek hayali ben evlendikten sonra (ki sanırım seneye Temmuz'da evleniyorum) İzmir'e taşınmak ...
[q]

en sevdiğiniz şiir?

(17) 
böyle kısacık şiirleri okumayı seviyorum. uzun değil de 4 mısra bile olur. sizin sevdiğiniz şiirler ...
[ask]

Eski sevgiliyle nasıl arkadaş kalınıyor?

(8) 
Ya ben arkadaş kalmayı bırakın -zaten topu topu 4 eski sevgilim var- hiç biriyle selamlaşmıyorum bil...
[q]

Hafta sonu bisiklet kiralayıp gezilecek yer

(5) 
Merhaba,Hafta sonu 2 kişi bisiklet kiralayıp gezmek istiyoruz. Daha önce hiç yapmadık. İstanbul-Avru...
[q]

Bu tarz şeyleri nasıl aşabilirim ya?

(10) 
Arkadaşlar baştan söyleyeyim evet ben de derdimi sikeyim. Gündüz ofiste geç yemek yediğim için akşam...
[q]

AÖF'de bölüm değiştirme

(1) 
Google'ladım ama ne yapacağımı tam anlamadım. Bankacılık ve Sigortacılık bölümündeyim. 2014'te falan...
[q]

Çalışan evliler yemek temizlik olayını nasıl hallediyosunuz?

(13) 
Özellikle Cumartesi yarım gün falan çalışanlar nasıl yapıyor ya. Zor olmuyo mu temizlik yemek vs yet...
[q]

Şu fotograf hakkinda ne dusunuyorsunuz?

(13) 
Bir arkadasim yeni dogum yapti. Cocugunun fotografini surekli bu sekilde paylasiyor. Cildiriyorum go...
[medikal]

Diş Törpületme

(5) 
Merhaba,Benim ön dişlerimden biri (zaten iki tane var haliyle ) maalesef diğerinden daha kısa ve bi ...
[teknik]

iphone'unuzun şarjı çabuk bitmeye başladı mı?

(3) 
1 ay sonra 2 senesini dolduracak bir iphone 6 telefonum var. son birkaç gündür şarjı çabuk bitiyor. ...
[q]

Freelance iş gönderen patronuma mesaj atmalı mıyım?

(4) 
Bionluk üzerinden iş gönderiyor bana. Her hafta liste atıyor. Ben liste bitince bionluktan teslim ed...
[teknik]

Excel dosyayı açmıyor yardım :(

(1) 
Ağdaki çok önemli bir dosyada "Dosya biçimi veya dosya uzantısı geçerli olmadığından dosyayı aç...
[q]

mesai saatini 1 saat geri çekmek isteyen patron (haklı fesih?)

(3) 
normalde mesaimiz 9 iken tamamen keyfi olarak 8'e çekmeye çalışıyor. sözleşmemiz vs yok. 8'e çekerse...
123456789  Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.