[q]

Ankara'da psikolog tavsiyesi

Zibil gibi sorulmuş, hepsine baktım duyuruların. Ancak ben özellikle anksiyete konusunda yardımcı ol...
[q]

Enginar hapı/kapsülü (karaciğer yağlanması içün)

(8) 
Erkek arkadaşımın karaciğerinde yağlanma var. Enginar epey faydalıymış ama etobur olduğu için yemiyo...
[q]

İş ilanları çok garip değil mi?

(10) 
Ya da hayatımda iş aramadığım için bana mı öyle geliyorlar? Bugün kariyer.net'tir, yenibiriş'tir fal...
[q]

Freelance iş ilanları için

(2) 
Yelpazesi geniş, güvenilir hangi siteler vardır önereceğiniz? Daha çok tercüme işleri arıyorum....
[hayvan]

Barınağımıza destek olmak ister misiniz?

(10) 
Duyuru'nun güzel insanları, uzunca bir süredir barınak gönüllülüğü yapmaktayım. Ankara'da belediye d...
[q]

Oje tavsiyesi

(5) 
Oje sürdüğümde, sanırım biraz benim mallığımla da alakalı, hemen ertesi güne tırnaklarımın uçları ka...
[q]

Saçımı maviye boyatsam mı?

(33) 
Yaşım kemale eriyor hala böyle ergenlikler peşindeyim. İş güç falan da olmayınca yaptırsam mı acaba ...
[q]

Yurt dışı yüksek lisans ücretleri

(3) 
Sevgili arkadaşlar biraz geç kalıyorum sanırım başvuru için bu sebeple hızlıca tarama yapmam lazım. ...
[film]

90'lardan bir gençlik filmi

(3) 
Çocukken izlemiştim. Böyle sanki çok hafif uzun saçları olan bir çocuk vardı, filmin sonunda sevgili...
[q]

Spor aktiviteleri ve diyet

(9) 
4 aydır evde oturmaktan yavaş yavaş göt göbek salmaya başlıyordum, spora başladım ben de. Zaten uzun...
[q]

Kendi diş macununu yapan var mı?

(2) 
Varsa tabi ilkin tarif isterim. (İnternette milyonlarca tarif olduğunu biliyorum ama ilk ağızdan alm...
[q]

Oje sürmek

(13) 
Ya ben oje sürmeyi bilmiyorum galiba. Ojenin, özellikle koyu renk olanların, şu fotodaki gibi kenarl...
[q]

4. Geleneksel Duyuru Yılbaşı Hediyeleşmesi - #4 Gönderimler (Güncellendi)

(118) 
SON GÜNCELLEME: Gönderimler bitmiştir sevgili duyurucular. Hediye alamayan arkadaşlar için önümüzdek...
[q]

4. Geleneksel Duyuru Yılbaşı Hediyeleşmesi #3 Çıkartılanlar ve Yeni Eşler

(22) 
GÜNCEL DUYURU! EŞİNİZ DEĞİŞMİŞ OLABİLİR3. etabımız eşi ile iletişim kurmayan arkadaşları çıkartıp ye...
[q]

4. Geleneksel Duyuru Yılbaşı Hediyeleşmesi - #2 Eşleşmeler (Güncellendi)

(157) 
MESAJLAŞMALAR SONA ERDİYeni duyurumuz: https://www.eksiduyuru.com/duyuru/1146588/4-geleneksel-duyuru...
[film]

Belgesel tavsiyesi

(4) 
Az evvel Çöpte Dostoyevski Buldum'u izledim, çok hoşuma gitti. Buna benzer de olabilir, olmayabilir ...
[q]

4. Geleneksel Duyuru Yılbaşı Hediyeleşmesi - #1 Güncel Katılımlar

(175) 
Bu sene de güzel katılım olacağa benziyor, çok mutlu oldum. O zaman haydin hediyeleşme şenlikleri ba...
[q]

Yurt dışında iş bulursak neler oluyor?

(11) 
Bu ara iş mevzularıyla kafanızı ütüledim kusura kalmayın duyurucular. Şimdi ben yeni işler bakıyorum...
[q]

Dolunaydan etkileniyor musunuz?

(29) 
Benim resmen altım üstüme geliyor ya. Ruh halim dolunay olduğu günde normalx100 falan daha uca sürük...
[q]

Hayatımda her şeyin bir anda sıçmaya başlaması

(20) 
Eveeet. Uzun uzun yazıp anlatacağım. Duyuru ile şu zamana kadar az çok hukukumuz oldu, bu kadarına h...
[q]

El yazısı

(2) 
Bir süredir el yazısına merak sardım. Kendi yazımı geliştirmeye ve dolma kalem kullanmayı doğru düzg...
[q]

İş ilan siteleri

(6) 
Günaydınlar ahali.Yurt dışındaki iş olanaklarına toplu olarak bakabileceğim siteler var mıdır bildiğ...
[film]

Film önerisi

(10) 
10 things i hate about you tadında böyle gençlikli, aşklı, biraz hüzünlü biraz eğlenceli bir film iz...
[hayvan]

Barınağımıza destek olmak ister misiniz?

(5) 
Duyuru'nun güzel insanları, uzunca bir süredir bilfiil barınak gönüllülüğü yapmaktayım. Ankara'da be...
[q]

Tatil yapmak

(19) 
Ne kadar masraflı bir iş ya! Şöyle 1 hafta bi tatile gideyim diyorum yol parasıdır, kalacak yeridir ...
[q]

Organik temizlik ürünleri

(10) 
Kullanıp memnun kaldığınız, ulaşması kolay olan (marketlerde vs bulabileceğim mesela ya da Türkiye'd...
[q]

Çocuklar şeker toplamaya geldi mi?

(31) 
Bu bayram ailemin yanına da gitmedim, tatile de gitmedim, evdeyim. Sitede oturuyorum, bi sürü de çoc...
[q]

Sokaktan geçen akordeoncu

(9) 
Başka şehirlerde var mı bilmiyorum ama Ankara'da akordeoncularımız var, böyle çala çala sokaktan geç...
[q]

Çöplerinizi neye koyuyorsunuz? (poşet kullanmamak için)

(8) 
Naylon atık çıkarmamak adına poşet tüketimimi sınırlamak istiyorum. Alışverişlerimi bez torba vs ile...
[q]

Duyuru'da katil aramak

(9) 
Bilmiyorum gördünüz mü ama akşamüstü bir arkadaş katil aranıyor diye bir duyuru açmıştı. Birinin adı...
[q]

Yapmaktan mutlu olduğunuz minik şeyler

(25) 
Bugün canım çok sıkkın, duyuruya sarmaya karar verdim.Evet böyle miniş ama yapınca mutlu olduğunuz n...
[q]

Ramsay Bolton

(12) 
Bu abiyi seven bi ben miyim yoksa var mı başkası? Manyaklığı bi tarafa ama bana böyle bi sevimli ve ...
[q]

Çocuklar bugün Hıdırellez

(10) 
Naaptınız bakalım, bağladınız mı dilekleri gül dallarına? :)Böyle bi neşeliyim bugün. Hepinizin dile...
[q]

Birden fazla yüzük takmak

(15) 
Hoşuma gidiyor ama bi yandan da çok abartılı, görmemiş gibi geliyor. Siz ne diyorsunuz?...
[q]

Klipteki abinin adı

(1) 
Ajda Pekkan'ın şu klibinde 1:54'te gözüken uzun saçlı abinin adını neydi ya? https://www.youtube.com...
[q]

Ankara'da cildiyeci tavsiyesi

(2) 
Salak salak ezberden ilaç, krem veren, doğru düzgün ilgilenmeyen, dandik cildiyecilerden bıktım. Ban...
[q]

Gezginler, işi gücü bırakıp köye yerleşenler

(19) 
İşimden nefret ediyorum. Yıllardır kıvranıp duruyorum bırakıcam bırakıcam diye, bi türlü cesaret ede...
[q]

Şu kitabın adı neydi?

(4) 
Böyle tutunamayan ünlü insanların hayat hikayelerini anlatan bir kitap vardı, adında aylak/aylaklar ...
[q]

Vejetaryen yemek önerisi/tarifi

(8) 
Ufak bir kutlama yemeği hazırlayacağım. Kırmızı şarap ile güzel gidecek vejetaryen tarifler arıyorum...
[q]

Cem Davran hakkında ne düşünüyorsunuz?

(20) 
Ben bi seviyorum bu adamı, bi salak la bu diyorum. Bi türlü karar veremiyorum. Uzun zamandır gündemd...
[q]

Sebze yemeği ne yapayım?

(18) 
Tek kriterim etsiz olması. Güzel kış sebzelerimizden hangisinin yemeğini yapayım, ne yapayım? Tarif ...
[sarki]

Vesikalı Yarim'de çalan şu şarkı

(3) 
Sözleri ile aradım ama Google sonuç vermedi. Videoda 33:10'da başlayan şarkı nedir bilen var mı? Yan...
[q]

Karnabahar tarifi istiyorum

(16) 
Şöyle güzel, leziz bir tarif verir misiniz bana? Etsiz-kıymasız olması lazım yalnız....
[q]

Duyuru kadınlarına sırtsız sutyen sorusu

(11) 
Kızlar sırt dekolteli kıyafet için şu sırtı/arka kopça kısmı olmayan sutyen almam lazım. Şöyle kulla...
[q]

Videodaki kim?

(1) 
Şu videoda 1:20'de konuşmaya başlayan adam kim ya da hangi filmden bahsediyor?http://www.tvhaber.com...
[q]

Sesli kitaplar için okuma yapmak

(5) 
Körler için falan bu sesli kitap olayları oluyor ya. İşte ben onlar için okuma yapmak istiyorum. Par...
[q]

e-book edinilebilecek siteler

(4) 
Nereler var tavsiye edebileceğiniz? Türkçe de olsun İngilizce de, genelde felsefe kitaplarına ihtiya...
[q]

Burası nerede olabilir?

(4) 
Hı?...
[q]

Duvarıma ne asayım?

(12) 
Salonun bi duvarı pek boş kaldı, yemek masası var önünde. Bütün duvarları da böyle tablo tablo doldu...