[film]

twin peaks izleme sorunsalı / internetten dizi izleme cahili sorusu

(3) 
biraz önce gördüm mesela yeni bölüm pazartesi akşam 22.30'da fx'teymiş. ben bu fx'i internet üzerind...
[q]

yeni girilen işten ayrılmak için iş aramak nasıl oluyor?

(5) 
merhaba. yeni bir işe girmiştim 2 ay önce. ben buradan ayrılmak istiyorum. nasıl izin alıp da iş gör...
[q]

aöf öğrenci adresiyle office 360 ücretsiz

(1) 
farklı bilgisayarlarda indirilip kullanılabiliyor mu yoksa tek seferlik mi hak var?...
[yer]

adnan menderes hava alanından şehir merkezine gidiş

(2) 
izban ve havaş'tan başka yol var mı? akşam 23:50'de istanbul-izmir uçağım var. havaş da en son 1:40 ...
[q]

kuyumcudan altını piyasalar açıkken mi almak lazım?

(1) 
piyasalar kapanınca döviz gibi fiyatı değişiyor mu?...
[q]

3 hafta içerisinde çeyrek altın alacağım

(4) 
şimdi almak ya da beklemek fiyat açısından çok bişey fark ettirir mi? bi de kuyumcudan kuyumcuya değ...
[q]

büyük bisiklet vs. küçük bisiklet

(3) 
bisiklet kullanmayı bilmeyen biri için hangisini öğrenmek daha kolay olur? stadndart büyüklükteki bi...
[sarki]

böyle şarkılar

(2) 
bunların anımsattığı bir şarkı varsa yazar mısınız? tam olarak istediğim şeyi tanımlayamıycam sanırı...
[q]

türkiye'de labirent var mı?

(1) 
içine girip dolaşabileceğimiz, bi yere ulaşabileceğimiz. şunlar gibi mesela: http://mentalfloss.com/...
[q]

kahveyi kaseden içme meselesi

(9) 
filmlerde filan görüyorum arada. baya büyükçe kaseden içiyolar kahve vs. bunun sebebi nedir? neden b...
[teknik]

http get ile ilgili bir soru - çözene olası bir bira hediyesi

(1) 
aslında mesele basit aşağıdaki idefix sayfasını get methoduyla almaya çalışıyorum. klasik başka yerl...
[q]

hazır reçel tercihiniz

(14) 
hangisi? gerçi hiçbirini beğeneceğimi sanmıyorum artık ama bi sorayım dedim yine de. mesela çilek re...
[q]

petshop'ta hayvan satmak yasak değil mi?

(1) 
trump'ın en alt katında böyle bi yer var. yasak değil miydi bu?...
[q]

avrupa maçına passoligsiz giriliyor mu?

(1) 
beşiktaş-olympiakos maçına mı gitsem diyorum sanki avrupa'da istenmiyor diye duymuştum. kapıda alını...
[q]

airbnb ödeme seçeneği

(1) 
paypal kapandıktan sonra hiç kullanmadım, uzun süre oldu yani. eskiden evimde kalan insanlardan payp...
[q]

kitap satan sitelerdeki kitap bilgileri

(4) 
bu bilgiler kitap arkası yazılarından mı alınıyor birebir? farklı siteler farklı şeyler yapabiliyor ...
[q]

spotify haftalık liste güncellenmemiş

(7) 
sizinki güncellenmiş mi? benimki free ama....
[q]

büyük bisiklet vs. küçük bisiklet

(2) 
bisiklet kullanmayı bilmeyen biri için hangisini öğrenmek daha kolay olur? stadndart büyüklükteki bi...
[q]

altının güvenilir bir araç olması meselesi

(13) 
ya aşağıdaki soruyu görünce bu altın güzellemelerini hep duyduğum için sonunda açtım baktım altın 20...
[q]

sağlık raporu alma mevzusu

(2) 
sanırım bunu bağlı olduğumuz aile hekiminden alabiliyomuşuz sadece. bu saçma geldi gerçi ama böyle d...
[q]

istifa, ihbar süresi vs.

(2) 
merhaba. çalıştığımız süreye göre ihbar süremiz 6 hafta diyelim. istifa ettiğimiz şirket bizi 6 haft...
[q]

taksim'deki tömer ya da dilmer

(2) 
bunlara giden ya da gitmiş olan var mı? varsa hangi kurstu memnun kaldınız mı?...
[yer]

izmir'de 2 yer sorusu

(8) 
1 - alsancak'ta gevrek filan alıp gidip çayla filan yiyebileceğimiz bi yer var mı? eskiden bahane mi...
[q]

şu fontu bilen var mı?

(1) 
http://i.hizliresim.com/WgJgLm.png...
[q]

türk telekom faturasız hat internet meselesi

(1) 
merhaba. *120#'yi arayıp buradan bir adet aylık internet paketi seçiyorum. 15tl'lik paketi almayı ka...
[q]

istanbul dil kursu (bambaşka soru)

(3) 
merhaba. ben yeni dilleri öğrenmeyi seven biriyim. yani böyle kariyer vs. amacıyla değil öyle seviyo...
[q]

yumurtanın beyazı normalden daha akışkan

(2) 
bu normal bi durum değil di mi? bozuk yani. bazen aldıklarım böyle çıkıyor da çöpe atıyorum. daha bu...
[sarki]

en sevdiğiniz tom waits şarkısı?

(18) 
birden fazladır, zaman zaman değişir filan tamam ama ilk aklına gelen mesela nedir? ben buna takıldı...
[q]

istanbul'da masa tenisi oynanabilecek bir yer

(2) 
var mı? öyle halı saha gibi filan işte. kadıköy civarı tercih sebebi....
[q]

korkulu oyun önerisi

(4) 
steam'den bişeyler alıcam da oyun cahiliyim. öyle google'dan filan bakıyorum yani oyun. gerilimli, k...
[q]

patatesin üzerinde çıkan garip oluşumlar

(8) 
bir ay önce alınmış patates var. işte üstünde garip garip uzantılar çıkmış. yenir mi bu patates? ayn...
[q]

sscb'nin dağılışını anlatan bir şey tavsiyesi

(5) 
tercihim kitap ama belgesel hatta o günlerde geçtiği belli olan filmler de olabilir....
[teknik]

visual studio 2015 community - windows 10

(2) 
bu ikisini bir arada kullanan var mı? ben yükledim de yeni bir proje oluşturamıyorum bi türlü. bi sü...
[q]

bu alana reklam verebilirsiniz (televizyon reklamları)

(3) 
mesela bu akşam gördüm kanal d'de reklamlarda sadece dizi reklamları ve kamu spotu var ve arada da b...
[teknik]

edu uzantılı mail ile microsoft ürünleri indirme

(5) 
böle bişey vardı sanki. ben lisanslı visual studio, sql management studio vs. indirmek istiyorum. mü...
[yer]

kadıköy'den buraya toplu taşımayla nasıl giderim? (ataşehir)

(1) 
https://goo.gl/maps/vYCc88bq11P2ayrıca göztepe metrodan taksi ne kadar tutar tahminen ve taksiye bin...
[sozluk]

kenarda duran bi entry yok olmuş

(4) 
böyle bişey başına gelen var mı? uzun da bişeydi. yanlış mı hatırlıyorum diye de düşünüyorum ama yok...
[q]

depreme vapurda yakalanmak

(11) 
şimdi deprem sorusu görünce tekrar aklıma geldi. vapurdayken aklıma geliyor bazen. mesela kadıköy-ka...
[film]

gizemli film/kitap tavsiyesi

(5) 
soru ve cevaplar spoilerlı olabilir önceden belirtmiş olayım.özellikle belirteceğim türden bir gizem...
[q]

kadıköy'de nerden mantı alınır?

(2) 
oturup yemekten değil de eve getirip yapmaktan bahsediyorum. 1-2 denediğim yer vardı da beğenmemişti...
[q]

finnegans wake - finneganın vahı

(1) 
bunu okuyan var mı? çeviri nasıl, alıyım mı?...
[q]

dükkanın önündeki alan esnafa mı ait? kim haklı?

(4) 
biraz önce sokakta park yeri tartışması oldu da böyle bir yasal hakkı var mı? dükkanın önünde araba ...
[q]

işten çıkarken kalan izinlerin parasını almak ile ilgili bir soru

(2) 
diyelim ki zamanında 1 aralıkta işe gitmiştiniz. bu sene 1 aralıkta 3. yılınız dolmuş olacak. ve fak...
[q]

yurtdışından alınan telefonun kaydı için yapılacaklar

(2) 
bazı yerde 60 gün bazı yerde 120 gün diyor son türkiye'ye giriş tarihi hangisi doğru? gelince bir ve...
[q]

cv oluşturma ve ilgili kişiye mail atma ile ilgili

(2) 
kariyer.net üzerinden oluşturulan cv'nin her sayfasının sağ üstünde işte kariyer.net logosu var. bu ...
[q]

telefon cahiline tavsiye

(2) 
bugüne kadar hiç akıllı telefon kullanmadım. eski nokia, tuşlu telefonlardan vardı ama o da bozuldu....
[q]

istanbul'da sucuk ekmek

(2) 
böyle meşhur olan bi yer var mı?...
[q]

Varna'dan icki Alma sorusu

(8) 
Burda herhangi bir markette ickiler cok ucuz. Boyle alip getirsem cantada sinirda sorun olmaz di mi?...
[q]

bunu kabin bagajına koyabilir miyim?

(4) 
50 litre sırt çantası tahminimce yaklaşık 7-8 kilo olur, kabin bagajına koyabliyor muyum bunu? pegas...
[q]

futbolcularda bileğin içini öpme olayı nedir?

(3) 
gol attıktan sonra yerli yabancı böyle yapan adamlar var. bunun anlamı nedir?...
123456789  Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler aychovsky, baba jo, compumaster, deckard, fader, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, krem peynir, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.