[yer]

Belgrada yakın yerler

(2) 
Arkadaşlar selam,iki hafta sonra Belgrada gidiyorum,tamamen gezme amaçlı.Belgrada trenle 6-7 saat uz...
[q]

Burun deldirmeden hizma takmak

(1) 
Miknatisli olanlardan takan var mi?Kullanisli mi?Burun icine kacma riski var filan denmis,dogru mudu...
[q]

Bist30'dan al ve unut kağıdı

(3) 
Minimum 6 yıl vadeli bir yatırım düşünüyorum,al ve unut taktiği direkt. Tavan yapsa da dokunmucam,sü...
[q]

Borsaya giris

(2) 
Borsa ve finans konularinda bilgi sahibi olmak icin önerebilceginiz kitaplar var mi?Basit bir dili o...
[teknik]

Galaxybook

(2) 
http://shop.samsung.com/tr/p/samsung-galaxy-book-106-wi-fi-siyah-10354Su bilgisayarda bildigimiz win...
[yer]

Yıldız dijitürk

(2) 
Beşiktaş Yıldız'daki Dijitürk binası nerde?Beşiktaş/Yıldız neresi oluyor tam olarak?Barbarosa yakın ...
[q]

Ücretsiz izin

(4) 
Özel sektör ücretsiz izin olayina nasil bakiyor?Kac yil calismis llmak gerek ayni firmada bu hak ici...
[teknik]

PS3 almak veya PS4

(2) 
Televizyon isini halletim simdi de konsol bakiyorum. Playstation 3 almak şu zamanda saçma mı olur?Sı...
[teknik]

Tv izleme ve sorular

(2) 
Bizim evdeki televizyonu anama kaptırdık.Başından kalkmıyor bir türlü. Ben de kendi yaşadığım bölüme...
[q]

Playstation 4 fiyatlari

(2) 
Arastirmalarima göre fiyatlar biraz degisken.Yaninda verilen oyunlarla filan degisiyor heralde.En ba...
[yer]

tcdd belgrad sefer

(2) 
https://yolcu.tcddtasimacilik.gov.tr/bilgilendirme/istanbul-sofya-ekspresi-ile-bir-gecede-avrupa/Har...
[q]

Ehliyet alma süreci

(2) 
Yakın zamanda ehliyet alan var mı?Kurs artı sınav süreci ne kadar sürüyor toplamda şu an?Kız arkadaş...
[q]

6 aylık sunum dosyası yedekleme

(3) 
Şirket için 6 ay sürecek çok uzun ve çok önemli bir sunum hazırlamamız gerekiyor.Office programı kul...
[q]

Tchibo alışveriş sitesi

(1) 
Herkese iyi akşamlar, tchibonun sitesinde gezinmeye ve bişiler almaya bayılıyorum.Temalarını sürekli...
[teknik]

Opera yer imleri

(1) 
Yeni bir bilgisayar aldım.Operada çok fazla yer imlerim var.Bunları kolayca yeni bilgisayara aktarab...
[medikal]

Dodex igne

(4) 
Bir saat önce dodex ve d-vitamini ignesi oldum.Su an acayip enerjigim.Sabah bitik durumdaydim.Placeb...
[q]

Katlanabilir ufak bisikletler

(5) 
Bu bisikletlerden kullandiniz mi?Rahat mi sürerken?Ufak olanlari soruyorum,jant boyutunu tam bilmiyo...
[q]

Bu durumda ne yapiliyo?miras vb

(2) 
Bir yakinim 3 yıllık evliydi,esi vefat etti.Esi cok iyi bie pozsiyonda calisiyordu bi sirkette,esini...
[q]

Master kaça patlar?

(4) 
Türkiyede top 3 okulllardan birinden mezunum..5 sene çalışma geçmişim var. 3 senesi İk,2 senesi de d...
[teknik]

5000 dolar iphone

(6) 
Başlığın tamamını okuyamadım da shiftdelete ekibi nerden almış bu iphoneu bu fiyata?Kaçakcılık mı dö...
[yer]

Suudi Arabistan gezisi

(3) 
İş dolasıyla önümüzdeki ay Arabistana gidicem. 1 ay kadar kalıcam. Tavsiye edebilceğiniz bişiler var...
[q]

Avrupa yakası sinema

(1) 
Avrupa yakasının en iyi sineması hangisi?Konfor,ses sistemi vb açısından.3D filan aramıyorum.Ayla fi...
[q]

Kuşbaşılı kaşarlı pide

(4) 
Derdimi seviyom.Ya kuşbaşılı kaşarlı pidedeki ,kuşbaşı etten et tadı alan var mı aramızda?Nerde yers...
[q]

Spa ve spor merkezi üyelik ucreti

(7) 
Istanbuldaki en iyi otellerden birinin spor merkezi ve spası.Evime 10 dakika. 3 tane havuz var,fitne...
[q]

Liglerin tatili

(1) 
Şu an dünyadaki birinci liglerin yarı tatili ne zamana geliyor tam olarak?Şubat ayı içerisinde mi?Bi...
[teknik]

Gear fit 2 pro alayım mı?

(2) 
http://www.hepsiburada.com/samsung-gear-fit2-pro-kisa-kayis-siyah-p-HBV000007ORS5Gear fit 2 pro yeni...
[q]

Ukrayna-Hırvatistan dünya kupası eleme

(3) 
Selam futbol guruları,güzel maçlar var valla.;)Ukrayna-Hırvatistan maçı da bunlardan biri.Oranlar de...
[q]

Birikim en az miktar

(3) 
Selam duyurucular, bir çok kişi kendi kararınca birikim yapma derdinde ne güzel. Sizin bu birikimle...
[medikal]

Hanımlara hamilelik sorusu

(3) 
Bilgisi olan beylerde cevap verebilir tabi.Kız arkadasımın adetleri inanılmaz düzenli.Bir gün bile ş...
[q]

Aldim aliyom note 8

(7) 
Kardesler selamlar,Almanya dolaylarindayım. Samsung Note 8 alayim diyorum.Turkiyeden 1000 tl daha uc...
[medikal]

Dişlerimi yaptırayım mı?

(4) 
Dişlerimde belirgin bir eğrilik veya açıklık yok.Ortasında Madonna tarzı bir açıklık vardı o da zama...
[teknik]

Teknoloji magazası Almanya

(1) 
Almanyanın ünlü ve bir çok şehrinde bulunan teknoloji marketleri hangisi? Telefon,akıllı bişiler, xb...
[q]

Önemli bir güvenlik sorusu

(4) 
Herkese merhaba, ben biriyle ciddi atıştık diyelim Bu kişi sadece benim telefon numaramı ve isim-soy...
[q]

powerbank sorunu

(2) 
Powerbankle sarj için takıyorum teli. Yüzde 20 mesela yüzde 80'e çıkıyor.Daha tam doldurmadan powerb...
[teknik]

Anroid üst modeller

(2) 
Android sistemli üst model telefonlarda "Siri" benzeri bir şeyler var mı?Sadece iphone'a ...
[ask]

Ona küçük süprizler yapın

(3) 
Selam arkadaşlar,kız arkadaşımla çok özel bi yere gidicez Kıbrısta.3 gün kalacağız.İkimizde yenilikl...
[q]

Hd iskender

(5) 
Burdan hic iskender yediniz mi?Yahu dun yedik, bu kadar mı kötü olur.Lastik kıvaminda lezzetsiz bir ...
[q]

Smart watch olayı

(3) 
Bu akılli saat olayıni pek anlamıyorum.Neler yapılabiliyor bu aletlerle tam olarak.Tele gelen mesajl...
[q]

Whatsapp engellendim mi?Önemli

(8) 
Daha düne kadar kisinin profil fotosu ve durumunu görüyordum.Bugün görülmüyor ikisi de. Engellendim ...
[q]

Kilo verince cok degisme ve güzellesme

(4) 
Bazi insanlar var, kilo verince pek degisime ugramıyorlar. Yani fiziksel ozellikleri cok iyi degilse...
[film]

Yasamin kiyisinda terasta izleme

(3) 
Yasamın kıyısında nasıl bir film?aksam saat 9da akmerkezde acik hava gösterimi varmis.Gitmeye deger ...
[yer]

Büyükcekmece tavsiye

(3) 
Büyükcekmeceye gidicez.Tavsiyeleriniz var mı? Neler yapalım?...
[yer]

Kombi bakımı

(2) 
Avrupa yakasında kombi bakımı icin onerebilceginiz bi yer var mı?Vailant kombimiz var.Yıllık bakım l...
[q]

Siz de böyle misiniz?

(10) 
Diyelim ki iki ayakkabi var biri 300 tl digeri 150 tl. 300 olanin markası Nike, digeri Kinetix. Ikis...
[yer]

Büyükada haric

(3) 
Büýükada haric diger adalarda bisiklet kiralaniyor mu?Kücuk bir yer olsun istiyoruz iyice kesfetmek...
[yer]

129T Bostanci Taksim

(2) 
Bu hat cift biletli diye biliyorum.Peki bu hattaki her otobüs cift katlı mı? Cift katlı otobüs lazim...
[yer]

Sapphire seyir terasi

(2) 
Ben daha once gitmedim seyir terasina.Misafirlerim geldi.Gitmek istiyorlad.Sizce görmeye deger mi? H...
[medikal]

2 ögün mü yoksa ara ögünlü 6 ögün mü?

(6) 
Let the cat fight begin. Selam arkadaslar, sorularimi özlemissinizdir.Internette orda burda bolca ta...
[q]

Yurtdışındayım olayı

(1) 
Birine 3 ay süreyle yurtdışındayım dicem.Aslında Türkiyede olucam. Beni telle arayabilcek birisi bu ...
[q]

Avrupa yakası büyük teknoloji mağazası

(3) 
Avrupa yakasında büyük ve bir çok ürünü bulabilceğim bir teknoloji market var mı? Aklıma özdilekpark...
1 ... •2345678910   « Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, duyulmasi gerektigi kadar, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.