[sarki]

Video klip için fon müziği

(1) 
Arkadaşlar selam,Okulda bir kulübümüz var, çeşitli kültür sanat etkinlikleri filan yapıyoruz. Filim ...
[teknik]

büyük boyutlu dosya gönderme

(7) 
350 tane filan fotoğraf göndermem gerekiyor arkadaşıma toplam boyutu 2,02 gbwetransferden denedim ço...
[q]

hafıza kartı veri kurtarma

(1) 
geçen gün telefonu usb kablo ile bilgisayara bağladım hafıza kartındakileri bilgisayara atarken bağl...
[q]

Mephistoda çalan şarkı

(4) 
Tam şazamı açtım şarkı bitti, sözlerini hatırlamıyorum Türkçe olabilir Kürtçe olabilir başka bir dil...
[q]

dizi tavsiyesi

(13) 
yeni bir diziye başlamak istiyorumbunlar izleyip bayıldıklarımbreaking badfargoprison breakgame of t...
[q]

oyunculuk kursu bitirme tiradı

(5) 
kuzenim oyunculuk kurusuna gidiyor, son hafta modern bir tiyatro eserinden bir tirad seçip çalışmala...
[q]

Migren için ilaç

(5) 
Eczaneden reçetesiz alabileceğim kuvvetli bir ağrı kesici var mı?Apranax fort hariç ağrımı kesen bir...
[q]

Baharatlı patates kızartması

(6) 
Nasıl yapılıyor bilen var mı :)...
[q]

aranızda gönüllülük faaliyetinde bulunmuş olan var mı?

(6) 
arkadaşlar selam, bir dersin vizesi için gönüllülük hikayesi lazım bana.gönüllü arkadaşlar hikayeler...
[q]

hp bilgisayarım bozuldu galiba

(1) 
fan yerinden toz çıkıyo böyle içinde bir şey varmış gibi sesler geliyor daha geçen yaz aldım ya ne o...
[q]

animasyon dünyasına giriş

(6) 
giriş yapmak istiyorum, 3d studio max, cinema 4d, maya, blender, vray, zbrush vs vs bu tür programla...
[q]

Starbucksta ders çalışmak

(6) 
Kütüphaneye gitmek istemiyorum, starbucksta çalışılır mı? Avrupa yakasında hangi şubede daha iyi olu...
[q]

Açık kütüphane var mı

(4) 
İstanbulda sabaha kadar açık kütüphane var mı, İstanbul Üniversitesi merkez kütüphane 10 da kazanıyo...
[q]

Kedi evi dış cephe falan

(5) 
Arkadaşlar bi kedi evi yaptık geçen gün sokağa koymadan önce biraz sıcak olsun dayanıklı olsun diye ...
[film]

better call saul

(2) 
ya bunun yeni bölümü niye gelmedi peaky blınders ve diğer güncel diziler ne zaman başlayacak ?...
[medikal]

psikiyatr ya da antidepresan kullanan var mı

(4) 
225mg sulinex (efexor) ve lustral special 200mg kullanıyordum düzenli3-4 gündür bitti ilaçlar içmedi...
[q]

Telefon hafızası dolmuş

(1) 
Ya arkadaşlar 16gb dahili var 32gb hafıza kartı aldım yüklediğim uygulamalar telefon hafızasına gidi...
[q]

Uykuyu bastırmak için ne alayım

(4) 
Dün gece 4 saat uyudum bu gece de çalışmam lazım, hem uykum gelmesin hem de sağlam kafayla ayakta du...
[q]

aromalı sigara

(2) 
neden piyasada aromalı sigara yok? çilekli olur çikolata muz olur ne bileyim neden yok bunlar?tütünü...
[q]

doktor yazısından anlayan

(6) 
dün şiddetli baş ağrısı şikayetiyle acile gittim, ne olmuş bana ? yaptıkları iğne neydi ? neden başı...
[q]

ingilizce çalışabileceğim site

(3) 
sıfırdan başlayıp ingilizce çalışabileceğim bir site var mı? defter tutacağım tabii ki....
[film]

hangi filmi izleyeyim

(9) 
çok moralim bozuk hangi filmi izleyeyim?...
[q]

mail geldiğinde bildirim gelsin

(4) 
mail geldiğinde bildirim gelsin istiyorum telefona gmail falan dahil. ama anında gelsin bildirim mes...
[film]

the nıght of izleyenler

(9) 
izlemiş arkadaşlar bi sorum varşimdi ben henüz sadece birinci bölümü izledim ve gerçek katilin kim o...
[q]

greencard başvuru hak.

(7) 
bu site güvenilir mi? beş yıllık olana başvuracağımhttp://www.greencardturkiye.com/greencardbasvurus...
[film]

film tavsiyesi

(5) 
şöyle saracak sonu mutlu biten bi film arıyorum?...
[film]

güzel filmler

(4) 
stranger than fiction ve flipped gibi izleyince mutlu olacağım film arıyorum var mı ?...
[q]

puzzle alacağım

(4) 
çok parçalı kafamı dağıtacak zor bir şey olsun istiyorum var mı bildiğiniz ?nereden alsam daha ucuz ...
[yer]

Taksim den kadıköy e

(5) 
En hızlı nasıl gidebilirim?...
[q]

bu diş iflah olur mu?

(4) 
geçen hunharca polo şeker yerken dolgulu dişim kırıldı kurtarılma şansı var mı ?polo şeker yüzünden ...
[q]

Depresyonun çok iyileşmesi

(4) 
Doktorum bazen ilaçlar depresyonu düzeltip normal durumu geçiyor ve aşırı davranışlarda bulunabiliyo...
[q]

steam yaz indirimleri

(4) 
arkadaşlar ne aldınız ?...
[q]

bilgisayar ekran videosu kaydetme

(2) 
hangi program yapıyor bu işi kullandığınız var mı ?...
[q]

Hafta sonu döviz kurları farkı

(1) 
Bugün bozdursam haftaiçine göre çok zarar eder miyim? Piyasalar kapalı diye fark oluyormuş galiba...
[q]

Matematik sorusu

(6) 
Arkadaşlar aşağıdaki sorulardan çözebildiğiniz varsa anlatabilirseniz çok güzel olurdu behttp://i.hi...
[q]

Pazar günü açık kütüphane

(2) 
İstanbul Üniversitesi merkez kütüphane pazar günü açık mı? Açıksa kaça kadar? Değilse Avrupa yakası...
[q]

sözlükten bi yazara ulaşmam lazım

(1) 
sözlükten slayerbuffy nickli yazara ulaşmam lazım bi yardımcı olur musunuz ?...
[q]

mobil uygulama yazmak

(2) 
sıfırdan başlamak istiyorum, hiç bir şey bilmiyorum zaten bu konuyla ilgili.bi kitabı eğitim seti fa...
[q]

bisiklet alacağım

(6) 
http://www.decathlon.com.tr/26-vtt-rockrider-340-da-bisikleti--id_8302232.htmldecathlon'dan şu bisik...
[q]

vodafone faturalı

(5) 
dün nihayet ensarcell hattımı kapattım vodafone alıcam faturalı, yaş 20 firizon falan bişeyler varmı...
[q]

freud hangi yayından okunmalı

(1) 
tutku yayınlarından aldım kitapları, daha yeni farkettim ben anlamıyorum sanıyordum meğer çeviri bok...
[q]

game of thrones gibi dizi

(5) 
şu diziyi izlerken aldığım zevki çok az şeyden alıyorum buna benzer dizi var mı ? sadece tür olarak ...
[q]

Android tarayıcı

(3) 
Hangisini kullanıyorsunuz? Ben Chrome kullanıyorum hala ama yavaşladı biraz yok mu şöyle güzel bi ta...
[q]

Diş ve çene hakkında

(2) 
Uzun süre sadece sağ tarafla çiğneyince çenede sıkıntı olur mu yada başka bir sorun ? Olursa nasıl d...
[q]

yüzüstü yatmak

(5) 
yüzüstü yatmak istemiyorum artık ama olmuyor rahat edemiyorum başka türlü nasıl kurtulurum bundan ya...
[q]

sessiz makine motoru

(6) 
arkadaşlar şu linkteki makinenin motoru acayip gürültülü çalışıyor onu söküp aynı güçte sessiz bi mo...
[q]

makineciler gelin bi

(2) 
şu makine parçalarını nerede yaptırabilirim ?http://www.gerdem.com.tr/urunler/sugino/coklu_kafalar.h...
[q]

bu nasıl 2000 euro ya

(2) 
şu fotodaki mandren 2000€ az önce aradım japonyadan siparişle geliyormuş bunun ucuz yollusunu bulama...
[q]

turkcell hat değiştirme

(6) 
1 ay önce turk telekom dan geçtim şimdi boykot için iptal edicem 12 ay taahhütlüydü 6 ay dolmadan t...
[q]

susmayan iş yeri alarmı

(4) 
binanın altındaki dükkanın alarmı ötüyor. sabaha kadar ötecek geçende olmuştu. polisi arasam bakarla...
1234   « Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, duyulmasi gerektigi kadar, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.