[q]

orjinal belgeye apostil

(1) 
orjinal belgeye direkt olarak diplomaya apostil yapılıyor mu yoksa notere mi gitmem gerekli?teşekkür...
[q]

Dün asker uğurlaması

(1) 
Arkadaslar, dun otobus her girdigi garajdan asker aldi. Bedelli mi bu yoksa uzun donem mi? Onceden i...
[q]

yapılandırılmış kyk borcu

(1) 
yapılandırılmış kyk borcumun ilk 3 taksidini ödedim, bu ayki borcu ay sonuna kadar ödemem lazım ama ...
[q]

Emanet eşya

(6) 
Arkadaslar bir arkadasim, bana kitabimi sinifta unuttum, alip guvenlige verebilir misin demisti.Bend...
[q]

saçlarınızı ne sıklıkla boyatıyorsunuz?

(5) 
arkadaşlar çok beyazım var diye bugün kendi rengine boyattım, bir daha ne zaman boyatmalıyım? ekstra...
[q]

Direksiyon sinavimdan sonra

(1) 
Arkadaslar, sinavi gectim. Dosya falan varmis galiba, ben surucu olmak icin degil ehliyet icin aldim...
[q]

Ilac yazdircam, randevu

(3) 
ozelde yaptirdigim tahlil var, ilac yazilacak. Devlet hastanesine bugun baska bisey icin muayene old...
[q]

ozon, keratin bakım falan

(4) 
arkadaşlar, saçlarınıza ozon bakımı, keratin bakımı falan yaptırdınız mı?işe yarayan şeyler mi bunla...
[medikal]

Almanya'da lazer epilasyon

(1) 
Yapan bizdeki gibi yerler var mi? Yoksa doktorlarla mi ilgili.Tesekkurler...
[q]

hangi elbise?

(7) 
kırmızı olanı hırkayla giycem kolları açık old. içinteşekkürler.https://i.hizliresim.com/Nnn87k.png...
[q]

Hangi spor salonuna gideyim?

(6) 
1. Agirlik ve kosu bandlari falan var. Ulasim cok kolay ama cok fazla gelen oldugu icin, kosu ve bis...
[yer]

ybu'den ankamall'a nasıl gidebilirim?

(2) 
arkadaşlar, yıldırım beyazıt üniversitesi'nden, (antares avm'ye yakın olan kampüsünden) ankamall'a n...
[q]

Kabin valizi

(5) 
Arkadaslar, havaalaninda hosteslerde falan goruyorum, evrak koyma yeri olan, dikdortgen kabin valizi...
[q]

Ziraat bank. Dekont

(2) 
Arkadaslar pasaport ucretinin dekonutunu nufusa vermistim. Simdi tekrar lazim oldu. Istesem tekrar v...
[q]

Ani fren, direksiyon kursu

(12) 
Arkadaslar, ilk direksiyon hocasi bir anda frene basarak ani fren yapmami soylemisti, simdi baska bi...
[dil]

ing. çeviri sorunum.

(1) 
arkadaşlar, yunanistan'da 2 haftalık kursa gideceğim, karşımdaki hoca benim çok uğraştı, kurs parası...
[q]

sandalye yeniliyorum

(8) 
arkadaşlar sandalyemin bez kısmını değiştirdim.demirleri siyah, sprey boya satılıyor ya onunla boyas...
[q]

yakın zamanda yeni kimlik çıkaran var mı?ücret

(2) 
randevuya giderken, yeni kimlik ücretini bankaya ödeyip, dekontla mı gideceğiz yoksa nüfusta mı ödey...
[q]

Kariyer sorusu

(7) 
1. Avrupa'da doktora, Tr'ye donuş, ankara'da calismak.2. Kayseri'de ogretim gorevliliği.1. Secenegim...
[q]

dil yeterliliği ve master

(5) 
arkadaşlar kardeşim için soruyorum,yurtdışına yüksek lisansa gitmek istiyor, göndereceğiz. zaten bir...
[q]

Farkli numara lens

(1) 
Arkadaslar sinavim var. 2 numara olan lensim kalmadigi icin, evde olan 2.5 numarayi taktim iki gozum...
[dil]

ingilizce

(2) 
Three out of five tablets now hitting.....5 tabletten üçü ; Three out of five şeklinde mi yazılıyo...
[dil]

Ingilizcemin daha iyi olmasi icin

(6) 
Bazi degisiklikler yapma karari aldim.Mesela turkce hicbir sey yok artik. Film, muzik vs. Telefonumu...
[yer]

Aysel sabuncu yasam merkezi'ne nasil gidilir?

(3) 
Nerede ki burasi ya? Nasil gidilir?Tesekkurler...
[q]

fotoğraf makinesi almak istiyorum.

(3) 
profesyonel fotoğrafçı değilim, fotoğraf çekmek hobimde değil aslında. ihtiyacım oluyor.benim istedi...
[q]

Atatürk'ün yurt dışına gönderdiği öğrenciler

(8) 
veya o zamanlar bursla yurtdışına eğitime gönderilmiş bildiğiniz kişiler var mı?benim bildiğim bi ka...
[yer]

fransa'nın hangi şehirlerini gezmeliyim?

(3) 
arkadaşlar mayıs ayında fransa'ya gideceğim arkadaşımın düğünü için, daha önce hiç bulunmadım. Gitmi...
[q]

resmi belgeler..

(2) 
kağıda basılırken mesela noter senedi falan arkalı önlü mü olmalı? yoksa kağıdın arkası boş mu olmal...
[q]

Kyk borcu sorusu

(3) 
Arkadaslar, kyk borcumu hic odemedim. E devletten baktigimda da vergi dairesine yonlendirdiklerini y...
[q]

apple dizüstü

(2) 
apple ın diz üstü bilgisayarlarından almak istiyorum.air, pro vs. hangisini tavsiye edersiniz?iş içi...
[ev]

Istanbul'da kalacak yer.

(2) 
2 yabanci arkadasim gelecek. Istanbul'u gezmek icin. Ben de onlarla kalacağim. Otel, airbnb nasil bi...
[dil]

ingilizce gramer test kitabı

(1) 
arkadaşlar, çok zor, çok sağlam gramer testi, kitap arıyorum. yds için değil. tavsiyeniz var mı?...
[teknik]

Telefonumda surekli reklam cikiyor.

(3) 
Ne zaman telefonu elime alsam once reklam kapatiyorum. Ustelik kullandigim cok uygulamada yok.Nasil ...
[q]

Amerika-Waffle makinesi

(5) 
Amerikadan gelecek arkadasimdan waffle makinasi istemistim. Star wars'li. Ama hic dusunmedim, burada...
[q]

hm-gözlük

(2) 
şu gözlüklere optik cam takılabilir mi?http://www2.hm.com/tr_tr/search-results.html?q=g%C3%B6zl%C3%B...
[q]

Şoyle bir şey yapsam suç olur mu?

(6) 
Taciz sikayeti yapmistim. Takipsizlik karari cikmis. Simdi ben adamin adini soyadini iste bu sapikti...
[yer]

itü için hangi metro durağında iniyoruz?

(1) 
itü için hangi metro durağında iniyoruz?teşekkürler...
[q]

Amerika ile ilgili 2 soru

(9) 
1. 1900 dolares ile bir phd ogrencisi gecinebilir mi, iyi mi? 2. Abd'de tekstil nasil? Mesela, atiyo...
[q]

istanbul'da büyük beden kıyafet

(5) 
nerden bulabiliriz? avm falan nereye bakalım? annem ve teyzem gelicek, gezdireceğim. alışveriş yapac...
[q]

Akademisyenler icin

(6) 
Yilbasinin bi onemi var mi. Iki tane makale yazmistik, duzeltme istediler. 3 aydan beri ne oldu diye...
[q]

Istanbul universitesi kutuphanesi

(5) 
Kutuphane 24 saat acikti hala oyle mi?...
[q]

sabiha gökçen

(1) 
uçak saat 02 de inecek, 6'ya kadar bekleyebileceğim bir yer var mı sabiha gökçen de?teşekkürler...
[q]

Belgrad'ta otel

(6) 
Onerisi olan var mı?...
[q]

Akademik arkadaslar bisey sorcam

(4) 
Simdi tubitak projesi yaziyoruz daha dogrusu yazdik. Hoca bana sadece yazim hatasi vs. duzelt diye v...
[q]

avukat arkadaşlar yardımcı olabilir mi?

(3) 
aslında çok saçma bi olay yani nasıl anlatayım bilmiyorum.şimdi otobüste arkamda oturan adam oturduğ...
[q]

ak gençliğin sevdiği yazarlar kimler?

(7) 
akpartili gençliğin sevdiği yazarlar kimler?arkadaşın tezi için lazımteşekkürler...
[q]

Pirincin icindeki bocek

(4) 
Şok oldum ya. Minik minik karinca gibi bocekler var bazisi ölü. Kirik pirinc almistim 2 3 ay oldu. B...
[film]

dizi önerisi

(5) 
hem izlemek için hem de ders çalışırken sese alışmışım.1 türkçe dizi, duymuyorum bile ama yurtta baş...
[q]

Mulakat maas vs.

(7) 
Arkadaslar ben bu mulakat isini beceremiyorum. Gecen ki gorusmemde maas pazarligi yaptim. Ama burasi...
[yer]

Eskisehir, organize sanayi

(1) 
Arkadaslar merhaba, otogardan organize sanayiye nasil gidebilirim?...
12345   « Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.