[teknik]

AutoCAD 2018 dosyasını AutoCAD 2015'e çevirebilecek biri var mıdır?

(1) 
merhaba, elimde autocad 2018 dosyaları var ama autocad 2015'im olduğu için açamıyorum. autocad 2018 ...
[yer]

Esenler Otogarına Anadolu Yakasından Nasıl Geçerim?

(3) 
sb...
[q]

AVM'de para düşürdüm galiba

(13) 
merhaba herkese, bir avmde para düşürdüm galiba avm olduğundan da emin değilim. eğer avm'de düşürdüy...
[q]

Facebook künyeme nasıl link ekleyebilirim? (Örnek linkte)

(2) 
merhaba herkese, facebook künyemde sitemin linkinin tıklanabilir bir şekilde olmasını istiyorum anca...
[q]

Laptop sarj aletim patladi tekrar kullanabilir miyim

(3) 
merhaba arkadaslar, dun gece laptopumu sarja takarken sarj aletim patladi ve sigortalar atti. Su an ...
[q]

İngilizce Konuşma Pratiği Yapabileceğim Bir Platform

(1) 
merhaba herkese, insanlarla ingilizce konuşma pratiği yapabileceğim bir platform arıyorum. yazılı ol...
[q]

Dijital Bir Reklam Ajansı Kuracak Olsanız İsmi Ne Olurdu?

(4) 
selam herkese, dijital reklam ajansı kuruyorum ancak isim bulmakta güçlük çekiyorum. aklınıza gelen ...
[q]

Marmaris'ten Fethiye'ye hangi taşıtlarla gidebilirim?

(1) 
Marmaris'ten Fethiye'ye hangi taşıtlarla gidebilirim? Minibüs falan var mıdır?...
[yer]

Marmaris'te Bodrum'a günübirlik nasıl giderim?

(3) 
merhaba şu an marmaristeyim bodruma gitmek istiyorum 1 günlüğüne arkadaşımın yanına. minibüs ya da o...
[q]

PDF dosyasını Adobe Illustrator Dosyasına Nasıl Çeviririm?

(1) 
arkadaşlar elimde pdf dosyası olarak bir logo var ve bu logoyu adobe illustrator dosyası (uzantısını...
[q]

Teknoloji alanındaki bloggerlar

(4) 
bildiğiniz teknoloji bloggerları var mı, twitter, youtube herhangi bir platform olabilir...
[q]

Autunna ne demek

(3) 
giflerin üstüne falan yazıyolar ne demek buex. https://www.facebook.com/gifporn1/posts/4982730238447...
[film]

Dizi öneriniz var mı?

(1) 
selam bir dizi önerisi arıyorum. önceden izlediğim şu diziler güzeldi; californication, entourage, ...
[q]

Komik Instagram hesapları var mı bildiğiniz?

(4) 
ama hakkaten komik...
[q]

Bir erkeğe doğum gününde ne alınır?

(8) 
bi arkadaşım erkek arkadaşına dığum gününde hediye almak istiyo bütçesi 500 tl ve işin içinden bi tü...
[q]

Kıyafet alacak yer bulamıyorum (erkeğim)

(6) 
selam herkese,benim kıyafet beğenme sorunum var. eskiden pull&bear'den, topshop'tan zara'dan fal...
[q]

Yurtdışından iPhone aldıracağım ama...

(1) 
merhaba amerikada bir arkadaşım var, onun aracılığıyla amerikadan iphone almak istiyorum. amazon'dan...
[sarki]

En iyi techno şarkılarını nereden bulabilirim/takip edebilirim?

(2) 
techno şarkı bulma konusunda güçlük çekmiyorum ama dinlediklerimin büyük bi kısmı yeni çıkmış ya da ...
[teknik]

PDF dosyasını Adobe Illustrator Dosyasına Nasıl Çeviririm?

(3) 
arkadaşlar elimde pdf dosyası olarak bir logo var ve bu logoyu adobe illustrator dosyası (uzantısını...
[q]

beyaz, levi's logolu bi tişört arıyorum ama yok

(1) 
günaydın millet. beyaz, üstünde kırmızı levi's logosu olan normal düz tişörtten arıyorum. ama hiçbir...
[film]

Coupling tarzı İngiliz dizisi

(10) 
merhaba komik ve abartısız ingiliz dizisi arıyorum. coupling tarzı olabilir. öneriniz var mı...
[dil]

Çok kısa bi sözcük öbeği, ne olduğunu anlamadım

(1) 
iyi geceler millet. yabancı bi firmanın çalışma saatleriyle ilgili bi soruyla karşılaştım. Soru şöyl...
[teknik]

Laptop arıyorum

(2) 
Merhaba max 1800-1900 tl bütçem var. Laptop arıyorum ama hepsine birileri bir kulp buluyor. Çok fazl...
[q]

Videonun görüntüsünü nasıl kırpabilirim?

(1) 
Merhabalar benim elimde bir video var, ama sağdan iki cm lik bir şeriti komple videodan kesip, görün...
[teknik]

1000-1700 TL arası photoshopu kasmayacak laptop

(2) 
arkadaşlar benim okul ödevlerim dolayısıyla sürekli photohop tarzı programlar kullanmam gerekiyor ve...
[q]

Bir software tester neleri bilmeli

(2) 
arkadaşlar software testerlık yapmış olanınız varsa içinizde beni aydınlatabilir mi? mesaj kutumu ye...
[q]

Twitterda gercekten komik doyebilecginiz hesaplar

(2) 
Twitterda gercekten komik doyebileceginiz, sizi gulduren hesaplar var mi?...
[q]

İstanbul Erkek Lisesi fotoğrafı olan var mı?

(3) 
Merhaba millet, 4'e kadar 2 sayfalık ödev yetiştirmem gerkiyor ve ödevin içinde İstanbul Lisesi (Esk...
[q]

Gün içinde ne sinirlerinizi bozabiliyor?

(13) 
beni bazen duş alırken sıcaklık derecesi ayarını yaparken zorlanmak bile gerebiliyor. sizi de böyle ...
[q]

Hisse senedi nasıl alınır? (Yabancı bir şirketten)

(1) 
Merhabalar, daha önce borsayla hiç ilgilenmedim. Ama değerinin artacağını düşündüğüm yabancı şirketl...
[q]

hepcazip.com guvenilir mi?

(3) 
Aradigim parfumden satiyorlar. Ama ne kadar guvenilir bilemedim. Fiyatlari %50 indirimli falan. Siz...
[q]

Held By Customs TR 3401 ne demek

(5) 
iyi akşamlar hanımlar beyler. aliexpressten ürün siparişi verdim. Track koduyla internetten baktığım...
[q]

AliExpress'ten sipariş verdim, ya evde yoksam?

(6) 
arkadaşlar ben aliexpresten sipariş verdim ve çinden bir ürün bekliyorum. Ürün geldiğinde evde kimse...
[q]

Garanti belgemi bulamıyorum

(5) 
6-7 ay önce aldığım laptopumun garanti belgesini kaybettim. Şu an ekranı yamuldu ve servise gösterme...
[dil]

Bir cümlelik çeviri

(2) 
When they specified roofing manufacturers by name, architects invariably included a clause which all...
[q]

Twitterda 20000 takipçinin üstündeki insanları nasıl bulabilirim?

(3) 
Merhaba herkese, twitterda 20000'den fazla takipçisi olan insanları arıyorum.Bunu araştırmanın bir y...
[q]

İş Bankası Hesap İşletim Ücreti

(4) 
arkadaşlar merhaba, iş bankası benden hesap işletim ücreti diye 50-60 tl civarında para çekmiş. beni...
[q]

Metrobüsten Maramaray'a nasıl giderim?

(4) 
Merhaba arkadaşlar, benim sabahları metrobüs durağından (Söğütlüçeşme) Marmaray Ayrılıkçeşme durağın...
[q]

Ek kontenjan olayı nasıl işliyor?? ACİL

(3) 
Arkadaşlar merhaba, ben tercihlerde bir üniversiteye yerleştim, ama açıkçası memnun değilim ve terci...
[q]

Dershanelere noldu şimdi?

(3) 
Ben önümüzdeki sene sınava hazırlanacağım ama bu dershanelere noldu bilen var mı? Ben nereden çalışa...
[medikal]

Gövdemi ve bacaklarımı kalınlaştırmak için fitness hareketleri

(7) 
Arkadaşlar belim bacaklarım falan çok ince, kalınlaştırmak istiyorum. Bunun için hangi fitness harek...
[q]

Facebook'ta isim nasıl değiştirilir?

(3) 
arkadaşlar soru başlıkta. facebook ismimi değiştiremiyorum, bunu nasıl yaparım? facebooka şikayet me...
[film]

Mod yükseltici filmler

(1) 
İzleyince yaşama sevincimi artıran filmler arıyorum. Hüzünlü olması, masal kafasında olmasın, Wolf o...
[q]

Fotograftakini anlamadim

(2) 
Arkadaslar ben espriyi de anlamadim fotografi da :( anlayan varsa slyleyebilir mi...
[teknik]

Laptop onerisi olan??

(1) 
Arkadaslar son bilgisayarimi 8 sene once aldigim icin artik bu islerden anlamaz oldum. Bana max 2000...
[q]

Vücudumun her yerini traş edebileceğim bir makine arıyorum

(4) 
Erkeğim ve artık jiletle falan uğraşmak istemiyorum. Var mı böyle bi makine? Çok pahalı olmazsa iyi ...
[q]

Vücut dengemi nasıl artırabilirim?

(5) 
arkadaşlar ben dans ediyorum ve sadece sosyal amaç gütmediğim için, işin tekniğine inmeye başladım. ...
[q]

Kredi kartı çıkartmaya karar verdim öğrenciyim

(12) 
arkadaşlar hangi bankanın kredi kartı bi öğrencinin daha çok işine yarar?...
[q]

Logo yaptım ama çözünürlük?

(3) 
arkadaşlar ben powerpointten wordart becerilerimi kullanarak basit bi logo yaptım. sonra bunun scree...
[q]

Photoshop fırçası arıyorum

(3) 
Arkadaşlar dansla ve sahneyle alakalı photoshop fırçaları arıyorum (cs4). Nereden bulabilirim?...
1234   « Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.