[q]

ev çok pis kokuyor

(7) 
annem bir şey yapmış koku tüm eve sinmiş. odam da kokuyor. ne yapayım nasıl çıkar bu koku havalandır...
[q]

akademisyenlik için üniversite farkı var mı

(3) 
akademisyenlik düşüncem var. doktorayı ya da yüksek lisansı iyi bir üniversitede ya da kötü bir üniv...
[sarki]

always remember

(4) 
sözü geçiyor içinde. büyük ihtimal zenci bir kadın söylüyor. nakarat kısmı ya da en güzel kısmı buyd...
[q]

ygs zor olur mu

(3) 
seçim öncesi ygs yi kolay mi sorarlar yoksa zor mu ? ya da hiç alakası yok da biz mi bağlantı kurmay...
[q]

amatör karikatür

(3) 
dergilerde filan çıkan klasik karikatürcüler değil de çizimlerini internette paylaşan karikatürcüler...
[q]

ales sınava giriş amacı

(1) 
alese başvurunca sınava giriş amacı nedir diye soruyor.seçenekler:1 AKADEMİK PERSONEL OLMAK 2 LİSANS...
[q]

ygs sınav yerleri belli oldu mu

(1) 
olduysa nereden öğrenecez? aday işlemleri sisteminde bişey yok....
[dil]

university degree ne demek

(2) 
University degree in computer engineeringdiye yazan bir iş ilanında mezun olma şartı aranıyor mu? bö...
[q]

mezuniyet balosu nedir nasıldır napayım

(7) 
üniversite için olanından bahsediyorum. bu aralar sınıftakiler balo ayarlamaya çalışıyorlar da ondan...
[ask]

internetten kızla konuşmak

(2) 
ben genelde çizim işleriyle uğraşıyorum, oyüzden tumblr ı takip ediyorum. takip ettiklerimarasında 5...
[teknik]

html editor

(3) 
html dosyasında değişiklikler yapmak istiyorum ama biraz acemiyim. değiştirdikçe preview yapabileceğ...
[teknik]

hostinger hosting

(1) 
nedir bu? bedava veriyor, altından bir şey çıkmasın :) name.com'da domainim vardı. donainimi buradak...
[q]

github site barındırmak

(1) 
github'da site barındırmak için herhangi bir şart var mı? site bir uygulama sitesi mi olmak zorunda?...
[q]

son zamanlarda çalan fransızca şarkı

(2) 
radyolarda çok duyuyorum. sözlerini pek anlamadım fransızca olduğunu düşünüyorum. bir kadın söylüyor...
[q]

bedava portfolyo sitesi/blogu

(1) 
hostingi kendim almak istemiyorum. çünkü bir sürü sorun oluyor, yavaş oluyor, her zaman ulaşılamıyor...
[q]

bilkent teknopark a nasıl gidilir?

(3) 
otobüsle olabilir, servisle filan olabilir. nasıl gidilir?...
[ask]

aşık olunan kızı sevgilisinden ayırmak

(9) 
normal bir şey midir? sonuçta insanlar her zaman doğru kişiyle birlikte olmayabilir.yoksayanlış mıdı...
[q]

bitcoin siteleri

(2) 
türkiye'de koinim ve btcturk var. bir de yabancı siteler var. ben şöyle düşünüyorum, bu bitcoin işin...
[q]

fizik - basınç sorusu

(5) 
şekildeki gibi 2 kap var. içi gaz dolu bu kapların. x cismi kap 1 e konunca pistol c ye iniyor. aynı...
[q]

beni öss ye hazırlıyoruz

(13) 
olayimi anlatayım. ben son sınıf üniversite öğrencisiyim. hedefim akademisyenlik. alese hiç çalışmad...
[q]

yds sınav başvurusu

(3) 
son sınıf öğrencisiyim. internetten başvuru yapacağım ama eğitim bilgilerinde sadece lise var. okudu...
[q]

endüstri mühendisliği seçmeli dersler

(6) 
şu derslerden hangilerini seçsem?1. veritabanı yönetim sistemleri 2. ağ akış analizi 3. stok planlam...
[q]

facebook yakın arkadaşlar listesi

(1) 
başkaları görebilir mi? yoksa sadece kişi kişinin kendisi mi görebilir?...
[medikal]

sağ kulağım ağrıyor

(1) 
sebebi ne olabilir? nasıl geçer?...
[q]

grafik tablet nereden alınır

(2) 
ankarada grafik tablet nereden alınır mediamarkt ta yok. wacom tablet satılan yerler neresidir?...
[teknik]

grafik tablet

(1) 
grafik tablet almayı düşünüyorum. wacom lar pahalı lapazz filan nasıldır iyi midir yoksa wacom al ge...
[teknik]

bedava html internet sitesi

(3) 
html olarak bir siteyi nerede host edebilirim? veritabanı yok. sadece css foto ve html olan bir şey....
[q]

hocaya vurma geyiği doğru mu

(9) 
eskiden lisedeyken filan hep olurdu bu geyik hoca sana vurunca 1 saniye içinde sen de vurabiliyormuş...
[yer]

ankarada sınav yeri olarak nereyi seçeyim

(2) 
öss için yer seçmem lazım. eryamanda oturuyorum. otobüsle gitmesi kolay olarak nereyi seçmem mantıkl...
[q]

bankamatikten sınav için para yatırma

(7) 
sınav ücreti 40 tl. ben 50 tl yatırsam nolur? 10 tl para üstü verir mi?...
[q]

ubuntu fedora pardus ?

(5) 
yılların ubuntucusuyum ama son 2 3 senedir hiç memnun değilim. fedora filan mı kursam ne yapsam? var...
[q]

loser türkçesi

(9) 
Ne olabilir? Ezik mi talihsiz mi kaybeden mi .....mi ......mi...? En iyi şekilde nasıl söylenir? Los...
[teknik]

bilgisayara android kurmak

(4) 
bilgisayara android kurulabiliyor mu? android kurup oradan foursquare, instagram gibi uygulamalar ça...
[ask]

güzellik

(5) 
güzellik neye göre nasıl tanımlanıyor insan beyninde? ben birisine baktığımda güzel derken neye göre...
[q]

bugün kızılay da bir şey mi var

(1) 
tüm kızılay otobüsleri dolu geçiyor. durmuyorlar. bir olay filan mı var kızılay da bugün? (kızılay =...
[ask]

insanlar zamanla sevdiklerinden soğuyabilir mi

(5) 
bazen görüyorum sevgililer oluyor. aradan zaman geçiyor bunlar ayrılıyorlar. sonra neredeyse hiç gör...
[q]

şu resim neyle yapılmış?

(9) 
ne kullanılmış?teknik ne?böyle resim yapmak için ne tip çalışmak lazım?http://25.media.tumblr.com/tu...
[ask]

ona küçük sürprizler yap

(3) 
küçük sürprizler yapacağım ama ne yapacağımı bilmiyorum. bir kaç örnek verin ne yapayım kı kız etkil...
[q]

kitap sosyal ağı

(4) 
var mı takıldığınız? kitap okumak üzerine kurulu bir sosyal ağ, şunu okudum, sunu okuyacağım, şunu t...
[q]

facebook ta çizim

(2) 
son zamanlarda görüyorum facebook ta karakalem çizime kafa çizimini ekliyorlar. bu hangi programdan ...
[q]

yılbaşı için hediye

(4) 
sınıfta 7-8 arkadaş arasında kura çekildi. herkes birbirine hediye alacak. bana da bir kız çıktı. be...
[q]

karakalem seti ne alayım nereden alayım

(3) 
portre, çizim, karakalem işlerine merak saldım. önerdiğiniz bir marka filan var mı? özellikle şunu a...
[q]

adaçayı nerede bulunur

(8) 
nerede bulunur? deneyeniniz var mı nasıl bişey bu?...
[q]

şampiyonlar ligi kura çekimleri

(5) 
ahmet çakar chealsea çıkacak demiş.nerden biliyor bu adam? hile var mı bu kura olayında?...
[teknik]

aynı anda hem tweet hem de facebook post atmak

(1) 
nasıl yapılabilir bu? uygulaması var mı? facebookun içinde twitleri paylaşmayı kastetmiyorum. onda ...
[q]

yılbaşı için hediye

(3) 
çekilişi yaptık okulda. herkes birine hediye alacak. ben ne alayım?ben: 22 yaşında erkekhediyeyi ala...
[q]

portre çizip hediye etmek

(4) 
ne hissedersiniz bi arkadaşınız portrenizi çizip hediye etse size?hediye edenin kız veya erkek olmas...
[q]

fotoğraf güzelleştirme ya da efekt

(1) 
normal çekilmiş bir fotonun üstteki foto gibi güzel olması için ne gibi programlar ya da ne gibi aya...
[ask]

kıza acilsam mi

(2) 
bizim bölümde bi kız var aşık olduğum. ben utangaç biri sayılırım. o yüzden çok aramız yoktu. ama so...
[q]

hotmail şifremi unuttum

(6) 
girmeyi deniyorum girilmiyor.şifremi unuttuma tıkladım sonra benden yeni bir mail istedi ve bir form...
1 ... •4567891011   « Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.