Bunu anlamanın bir yolu var mı?




 

özel sağlık sigortanızı başlatmayabilirler, süreç uzadı falan diye br bahane uydurarak.

condom kurşunu

evet başlatmadılar. bu yasal bir şey mi?

perfectlysplendid

Ben de şimdiki işimde deneme süremdeyken özel sağlık sigortası deneme süresi bittikten sonra başlayacak denmişti.

umutsuzevjınıkı

deneme süresinde her şey mübah sanırım, ik'cılar daha iyi bilir. gerçi ik'cıların uyuşukluğundan da olabiliyor sağlık sigortasını başlatmama durumu.

condom kurşunu

Özel sağlık sigortası zorunlu bir şey değil. Hiçbir zaman yapmayabilir de. Ayrıca bu bir masraf olduğu için deneme süresinde emin değilken harcamak istemeyebilir. Bunu anlamanın yolu aslında o süreçte ne kadar iş yaptığın ile ilgili biraz. Önemli projeler, devamlı işler sana verilmiyorsa kendini öyle boş işler yapıyormuş da stajyer gibi vakit harcıyormuş gibi hissediyorsan muhtemelen olmaz.

nawar

Yöneticin belli eder. İK personelinde de bir değişme olur. Biraz suratsız olurlar.

dissendium

Orada değilmiş gibi hissediyorsanız (deneme süresi sonunda ne olacağına karar verecek ya da bundan haberi olabilecek kişilerle etkilesiminizde bilhassa) bir aşamada orada olmayacaksınız demektir.

encokbenisevinnolur

sektor, is alani nedir bilmiyorum ama ben simdiye kadar deneme suresinde isten cikarilan kimse gormedim. kendi cikan gordum ama. deneme suresinde cikarilmak icin gercekten kotu calisiyor olmak lazim, ya da cok ters bir hareket yapmak lazim.

lemmiwinks

deneme süresinde bişey anlaşılmaz. 6 ay'a kadar çıkartılırsan çıkartılırsın çünkü 6 aydan sonra işçinin işe iade davası açmaya hakkı oluyor. onun da son anına kadar beklenmesi, yine işçinin lehine, dava açılmaz diye bişey olmaz çünkü mahkeme onda da kötü niyet arar.

özel sağlık sigortasını eski şirkette herkese 2 aylık deneme süresi sonrasında yapıyorduk mesela. ama senin şirkette herkese ilk günden yapılıyorsa ve seninki yapılmamışsa bu eşitlik ilkesine aykırı, onu konuşarak İK'ya gidebilirsin. hal ve tutumdan da anlaşılır bence.
yani bi çalışanın değeri de şirkete sunduğu katkıyla ölçülür. ilk 2 ay zaten sadece potansiyele bakılır, sen ne düşünüyorsun? sence atılmalı mısın? çalışanlar genelde yaptığı işi katkıyı -ben de dahil- büyütme eğiliminde olur. sen bile atarlar beni diye düşünüyorsan iş aramaya başla zaten bence. bugün olmaz, yarın olur.

sirkelimon
1

mobil görünümden çık