Giriş
(4)

kapı tavsiyesi

kibritsuyu
bodrum'da denize yakın bir muhitte yer alan yazlığın sokak kapısı 1998 yılında iyi bir marangoz tarafından kaliteli ve dayanıklı bir ağaçtan yapıldı. ahşap kapı. iç tarafından bakınca hala sapasağlam. ama dış tarafı epey yıprandı. sanırım bu geçen 30 senede en fazla 1-2 sefer zımpara vernik yapıldı.
bodrum'da denize yakın bir muhitte yer alan yazlığın sokak kapısı 1998 yılında iyi bir marangoz tarafından kaliteli ve dayanıklı bir ağaçtan yapıldı. ahşap kapı. iç tarafından bakınca hala sapasağlam. ama dış tarafı epey yıprandı. sanırım bu geçen 30 senede en fazla 1-2 sefer zımpara vernik yapıldı.

şu anda kapı içeriden sıfır gibi dursa da, kasası ve dışarısı epey yıpranmış durumda. ben bunu değiştirmek istiyorum.

çelik kapı diye düşündüm, dediler ki nemli ortamda paslanır, küflenir, seni üzer. dış cephe çelik kapılara bakıyorum fiyatlar anasının örekesi. yine ahşap yapayım diyorum, hem yine bakım isteyecek, hem nispeten güvensiz. pvc desen hela kapısı gibi hiç olmaz.

bana fiyat performansı yüksek, nemli ortama dayanabilecek, sağlam bir çözüm önerebilir misiniz? neyden yapayım ben kapıyı?
0
kibritsuyu
(5 saat)
alüminyum?
0
co2s2
(5 saat)
Konum olarak birebir aynı eve fiyati uçuk olmayan çelik kapı taktirdik ve 2-3 yıl sonra kapı belirttiğiniz sebeplerden o kadar zor açılıp kapaniyordu ki, hırsız istese de giremezdi :)

Şaka bir yana sadece dış görünüşse sorun bakımla halledin bence. Çelik kapı alacaksınız oralarda paraya kiymaniz lazım.

Biz ne yaptık? Çelik kapıyı söküp marangozdan sağlam bir ağaçtan ahşap kapı :)
0
makbur
(5 saat)
iki kapımız var çelik olan pastan tekme atsan parçalanır, ahşap olan daha çok yağmur almasına rağmen sapasağlam, marangoz 1 kere götürdü kabaran yerlerini düzeltip zımpara cila yapıp geri getirmişti .. belki marongoz halledebilir..

çelik kapı için önüne kutu şeklinde(bir nevi avlu gibi) pimapen yapabiliriz demişti firma su nem almasın diye, çelik yapılcaksa bu düşünülebilir, komşuda aluminyum var ama güvenlik açısından sıkıntılı bence ya çok ince çok güvenliksiz geliyor bana
0
eja
(4 saat)
ha bir de asıl meseleyi söylemeyi unutmuşum, sadece dış görünüş değil, kapının özellikle kasasını içeriden böcekler yemiş. yerde hep talaş döküntüleri var, kasa da kof yani bi vursam içine göçecek.

ya bi de rahmetli babam kapının dışına bakım yapıcam diye spiralle kapının dışını zımparalattı, bütün olmaz yapma etme dememi dinlemeyip kapının anasını ağlattı. evet zımparalandı, üstüne vernik çekildi ama çok kötü görünüyor 750 yıllık antika kapı gibi eğri büğrü. zımpara yapayım desen de yapılmaz artık.

ben bir marangozla görüşeyim.
0
🌸kibritsuyu
(3 saat)
(3)

robot / dikey / normal süpürge

bay b
gerçekten tarih öncesi çağlardan kalma bir süpürge vardı evde, daha önce tamir de görmüştü ama artık hepten gitmiş. yeni süpürge almam lazım artık temizlik yapamıyorum :( 42E tek yaşıyorum ev 3+1 ama 1 oda kiler gibi çok kullanmıyorum zaten ama arada kaldım.karar vermekte güçlük çektiğim için sizler
gerçekten tarih öncesi çağlardan kalma bir süpürge vardı evde, daha önce tamir de görmüştü ama artık hepten gitmiş. yeni süpürge almam lazım artık temizlik yapamıyorum :( 42E tek yaşıyorum ev 3+1 ama 1 oda kiler gibi çok kullanmıyorum zaten ama arada kaldım.

karar vermekte güçlük çektiğim için sizlerin fikrini almak istiyorum hangi tür bir süpürge alayım? ya da robot + ucuz bir dikey / normal vs gibi mi? normalde titizimdir ama bozuk süpürge 1.5 aydır seyahat vs derken ev tatsız bir duruma geldi artık bu işi çözmem lazım. teşekkürler.
0
bay b
(6 saat)
bana kalırsa, titiz ve kabloluya alışık bir insan için, robot+ucuz dikey işi çözmez.
bizde dyson dikeyin en son modellerinden biri var ama, kablolu süpürgeyi çıkarmaya üşendiğimiz günleri kurtarıyor ancak. kafası her yere girmiyor; istemediği taneleri almıyor; zemine göre sürekli başlık değiştirmek gerekiyor vs.. ucuzu bu kadarını da beceremeyecektir.
bu sebeple o kombinasyon titizi tatmin etmez diyorum. kablolu miele öneriliyor, bir bakın derim.
+1
lil siztah
(6 saat)
eve normal süpürge şart, robotta insani yönden şart. robot yuzelsel alsada halının içindeki en dipteki kumu çekmiyor.
6000 pa robot var üzerine normal süpürge ile geçince alttaki esas kurum/mayt/dpteki toz geliyor. ayda 1 temizlikçi kullanıyor normal süpürgeyi, ben uzun süredir normal süpürge kullanmadım.
robotta kendi mopunu temizleyen alırdım şimdiki kafam olsa, ucuz ama çekişi iyi normal süpürge şart.
iyi robot +ucuz normal süpürge.
+1
eja
(6 saat)
robot, dikey ve normal var hepsinin de amacı farklı.

Robot kaba tozu alsın diye, dikey şarjlı hızlıca bölgesel temizlik için ve standart olan da kapsamlı temizlik için.

Şarjlılarla ev büyükse kapsamlı düzgün temizlik zor. Şarjı da bela çekim gücü de normal bir makinayla kıyaslanamaz.
+2
kimlanbu
(6 saat)
(11)

Kendi kendine konusma seviyem normal mi part2

optimistbakunin
Oncesi;https://www.eksiduyuru.com/duyuru/1622954/kendi-kendine-konusma-seviyem-normal-miMerhaba,Yukarida paylastigim duyurunun ilk haliydi. Simdi sorum su. Mesela bu aralar is yerindekiler de bazen dalip gittigimi guldugumu konustugumu falan soylediler. 5 6 kisiyiz bir odada ve karsilikli masalar. A
Oncesi;
www.eksiduyuru.com

Merhaba,
Yukarida paylastigim duyurunun ilk haliydi. Simdi sorum su. Mesela bu aralar is yerindekiler de bazen dalip gittigimi guldugumu konustugumu falan soylediler. 5 6 kisiyiz bir odada ve karsilikli masalar.
Ailem de demisti yemekte falan ben gidince. Ama birilerini gormuyorum. Hayali bir figure kisiye vs sahip degilim. Sadece olasi bir senaryo ya da gecmiste bir an ya da gelecekte yapsam yaptigimdaki senaryolar gibi seylerdir o an güldüğüm daldigim anlar. Umarim anlatabilmisimdir
0
optimistbakunin
(18 saat)
Bence bir psikiyatristle görüşmeniz uygun olur.
0
Mirket
(18 saat)
Sizde veya cevrenizde var midir? Belki normaldir. Normal hayatima veya iş hayatima etki ettigini dusunmuyorum
0
🌸optimistbakunin
(18 saat)
etrafindakilerin dikkatini cekecek kadar belli oluyorsa ciddiye almak lazim. is hayatina etki etmemesi bir kistas degil. sokakta kendi kendine bagirip konusanlar bir gunde oyle olmuyor. uzman birine gorunun iciniz rahatlasin.

edit: burdan da duyurularina bakip cikarim yapabilirdik; ama duyurularini goremedim. 270 duyuruya yazip 266'sini silmissin. gerci bu bile anormal biseylere isaret ediyor.
+1
buenosdias
(17 saat)
@buenos dias
Yok be hocam cevabimi almisimdir ondan silmisimdir. Bunda da ozel cikarim yapilacak bir sey yoktur :))
-1
🌸optimistbakunin
(13 saat)
ortamda abes durup insanlar sen ne yapıyorsun diye bakıyorsa, bu kendi kendine konuşmaktan çok psikoza doğru giden bir tablo olabilir. zaten psikozsan bize bunu taraflı anlatıyorsundur.
0
mikahakkinen
(9 saat)
@mikahakkinen
Ailem falan yemek yerken demisti iste arada. Giyim kusamimda sosyal yasamimda bir sorun yok; psikozu arastirdigim icin soyluyorum. Sadece disaridan nasil gozuktugunu gozuktugumu bilemiyorum. Belki de hastaligi googleda aratip hep kanser gormek gibi bir seydir diye sizlere sormak istedim. Gunluk islerimde engel hissetmiyorum veya miskin de degilimdir
0
🌸optimistbakunin
(9 saat)
yıllardır ben de kendi kendime konuşurum. babam da konuşur. şimdi kızım da konuşuyor.

bir zararını görmedik.
0
babilfish
(8 saat)
Soru sormaya değil de bunun normal bir durum olduğuna bizi ikna etmeye gelmiş gibisin.
0
Mirket
(8 saat)
birilerini görmemenize tamam da, "dalıp gitmişim, gülmüşüm" falan demenize bakılırsa, o sıra siz de pek orada değil gibisiniz.
çevremde yok; normal de bulmadım açıkçası. bence fazla uzatmadan bir uzmanla görüşün.
0
lil siztah
(6 saat)
bizim iş yerinde bi abla vardı böyle, ben ayrıldıktan sonra iyice ilerletmiş önüne boş sayfa açıp yazıp kendi kendine konuşup gülüyormuş, sonra duydumki ailesi yatırarak tedavi ettirmiş bir tanı almış, kesinlikle bir destek alın doktora danışın sorunu baştan yakalamak önemli, normal düzeyde olabilir alışkanlıkta olabilir ileri seviye bişeyde olabilir.
0
eja
(6 saat)
Sadece normal mi yoksa abartıyor muyum emin olamamistim. Belki bir gun hazir hissettigimde psikologa giderim bilemiyorum
0
🌸optimistbakunin
(5 saat)
(1)

Keten ceket evde yıkanıp ütülenir mi?

benaslindayohum
Hiç evde yapmadım bu işi. Kuru temizlemeye 500 bayılmak istemiyorum. Zor bir şey mi ceket yıkamak ütülemek
Hiç evde yapmadım bu işi. Kuru temizlemeye 500 bayılmak istemiyorum. Zor bir şey mi ceket yıkamak ütülemek
0
benaslindayohum
(19 saat)
soğuk su narinde sıvı deterjanla yıkayıp buhar kazanlı ütü ile ütülüyorum bir şey olmadı 2 keten ceketime.
0
eja
(9 saat)
(6)

sağlık ocakları antibiotik yazamıyor mu?

eja
sorum başlıkta aslında, özel hastanenin yazdığı 3 adet bitti ama iyileşme yerine kötüleşme var, sağlık ocaına gitsem yazamıyor mu artık?(ps. kontrole git özele tekrardan diyecekler hastane 40 km uzakta)
sorum başlıkta aslında, özel hastanenin yazdığı 3 adet bitti ama iyileşme yerine kötüleşme var, sağlık ocaına gitsem yazamıyor mu artık?
(ps. kontrole git özele tekrardan diyecekler hastane 40 km uzakta)
0
eja
(03.06.26)
Yazabiliyor da sanırım doktorun gelirinden düşüyor.
0
izmitcan
(03.06.26)
rahatsızlığınız nedir? 3 kutu antibiyotik içtiniz ve düzelmediyseniz belki çare antibiyotikte değildir.
+2
elorelia
(04.06.26)
3kutu değil 1 kutu içinde 3 adet antibiotik, çare doktor yönlendirmesinde zaten doktorum iyileşme olmazsa antibiotiği arttırırız demişti konunun hastalıkla ilgisi yok
0
🌸eja
(04.06.26)
acile git orda yazarlar.
0
kveldulv
(04.06.26)
Bir kutuda 3 tane varsa muhtemelen azitromisindir. Eğer 3 doza rağmen hiç gerileme yoksa enfeksiyonda, başka grup antibiyotiğe geçmek gerekebilir. Doktora gidin.
+2
dilemma of subscribtionability
(05.06.26)
(21)

lavabonun içine sebze soymak normal bir davranış mı?

yenibirgüzelnick
ben mi çok takıntılıyım? oğlumun bakıcısı oğluma kahvaltı yemek hazırlarken mutfak lavabosu içine sebzeleri soyuyor. yumurta kabuğu, salatalık domates patates kabuğu oluyor gün sonunda temizliyor onları. ben çok tiksinirim böyle şeylerden. lavaboya bakamıyorum gün içinde. acaba kibarca uyarsam mı di
ben mi çok takıntılıyım?

oğlumun bakıcısı oğluma kahvaltı yemek hazırlarken mutfak lavabosu içine sebzeleri soyuyor. yumurta kabuğu, salatalık domates patates kabuğu oluyor gün sonunda temizliyor onları.
ben çok tiksinirim böyle şeylerden. lavaboya bakamıyorum gün içinde. acaba kibarca uyarsam mı diyorum ama eşim de böyle bir şey için kalbini kırma boşver üzülür diyor.
📊 genelde yapılan bir şey mi?
evet herkes yapar %51.8 (29)
bence de iğrenç %48.2 (27)
-3
yenibirgüzelnick
(20.05.26)
Eşim de önceden böyle yapıyordu. O görüntü benim de hoşuma gitmediği için söyledim dikkat ediyor artık.

Kalp kıracak bi şey yok düzgünce söylerseniz niye kalbi kırılsın siz bu kadar rahatsız olacağınıza o davranışını düzeltsin. Kendi evinde, kendi düzeninde istediği gibi davranabilir.
0
chicha_v2
(20.05.26)
Hemen alsa olabilir de, gün boyu biraz show olmuşş
+4
üğpoıuy
(20.05.26)
bu alışkanlık meselesi. nazikçe uyarın. çözüm olarak da lavabo içine konan çöp kutularından alın. şunun gibi:

m.media-amazon.com
0
co2s2
(20.05.26)
Lavabonun içine soyup işlem bitiminde alıp hemen çöpe atar, lavaboyu elimi yıkarım.
Gün sonuna kadar o çöpü orada bekletmek bildiğin iğrençlik. Çöplük mü orası?
+8
Mirket
(20.05.26)
ya ben bu yuzden hafta sonu anneme carladım lavabo içinde sebzemi soyulur sonra gider tıkanır diye. çöpte 5 cm yanında yani. manasız.
eskiden yapmazdı televizyonda görmüş pratik gelmiş, çok titizdir asla böyle bişey yapmaz dediğim annem bile yapıyorsa..

söyleme boşverrr bakıcı çok zor bulunuyor
0
eja
(20.05.26)
@ co2s2
Mutfak tezgahına takılan küçük çöp kovası var aslında
0
🌸yenibirgüzelnick
(20.05.26)
yumurtada değil de sebzelerde ben de bazen yapıyorum ya, çöp de cidden 5 cm uzakta olduğu halde. ama hemen topluyorum tabi, anlık kullanıyorum. bence de kırmadan söylenebilir, düzgünce konuşunca neden kırılsın ki, ilerde başka uyumsuzluklar da olacak onları da "aman kırılmasın" diye içinizde mi tutacaksınız? her şey konuşulur
0
mezzosprite
(20.05.26)
"gün sonunda temizliyor " ibaresini görene kadar normal bi davranıştı 😅 ben anında temizliyor sandım. sinek oluyor falan diye tatlı dille uyarırdım ben de şahsen.
+3
truf
(20.05.26)
Gün sonuna kadar bekletilmez. Anlık soyar ve temizlersin. Ben olsam söylerdim.
0
elorelia
(20.05.26)
Bulaşık için kullanılan sünger bile orada bırakılmamalı .
0
diyecevaplandı
(20.05.26)
çok çirkin.

lavabodan sıçrayıp üstüme gelen su damlasından bile rahatsız oluyorum ben.
0
yurtsuz john
(20.05.26)
ben lavabnun içine soyuyorum çünkü çöp kutusu tezgahın hemen yanında değil arkamda kalıyor, her bir sebze için arkamı dönüp bir ayağımla çöp kutusunun açma pedalına basılı tutup çöpün içine soyup sonra sulu bir şeyse suyunu akıtmadan tezgaha koyup diğerini alıp aynı şeyleri yapmak vs bana zor geliyor. patates soğan salatalık vs vs ne varsa topluca lavabonun içine soyarım, acelem varsa yemeği yaptıktan sonra çöpe atarım topluca, acelem yoksa soyup bitirdikten sonra yemeğe başlamadan önce topluca atarım çöpe. ama yemeği yaptığım halde çöpleri orda bırakıp gitmiyorum. bütün gün bırakması bence de biraz garipmiş.
+1
Sadece soruyorum
(20.05.26)
lavabonun içine soymak, tezgaha takılan çöpe soymaktan çok daha hijyenik ve temiz. çöpün içine soymaya çalışırken illa 1-2 parça kabuk çöpe denk gelmez, yere düşer, ya iş bitene kadar bırakır, ya yere düşeni almak için ellerinizi yere değmek zorunda kalırsınız.

lavabonun içine soyar, işim bitince de kabukları alır çöpe atarım, lavabo süzgecini de çöpe silkeler, lavaboyu yıkar, tertemiz bırakırım.

lakin günün sonuna kadar çöplük gibi her şeyi lavaboda biriktirmek iğrençmiş.
+4
kibritsuyu
(20.05.26)
gün sonuna kadar bekletilmez ama yemek yaparken soyulacak sebxzeleri lavaboya soyarım. hazırlık bitince lavabo toplanır ve eller yıkanır. kavun karpuz keserken de kabuklarını önce lavaboya koyarım. tezgah üzerinde biriktirince her yer yapış yapış oluyor
0
exlibris
(20.05.26)
İğrenç diyemem belki ama gereksiz değil mi ya? Hem kötü görünüyor, hem iki işe sebep oluyor. Bunun yerine tertemiz çöpe veya poşete soy geç değil mi?
0
akhenaten
(20.05.26)
@yenibirgüzelnick: tezgaha takılan çöple bu çöp tam aynı şey değil. kullanımları çok farklı. bir milyoncularda 100-200 liraya bunların plastikleri vardır illa ki..

uyarın, lavaboya attığı çöpleri hemen temizlemesi gerektiğini söyleyin. çok insani bir şey. alınacak edecek bir şey yok bence.
0
co2s2
(21.05.26)
Yumurta soğan sarımsak gibi kokan şeyleri lavaboda soymam poşet çıkarırım her seferinde. Ama salatalık domatesi lavaboda soyduktan hemen sonra temizlerim. Belki de onu diyebilirsin. Bekletme sebze meyvelerin kabuklarını hemen temizle koku yapıyor de.
0
Hallegadola
(21.05.26)
herkes yapar mi bilemem ama bence normal bir davranis.
+1
Sour
(21.05.26)
O an soymak normal ama bütün gün bekletmek normal değil bence. Yemek pişerken o ara temizlenir iki dakikada.
0
peki madem
(21.05.26)
ben yapmam ve iğrenirim +1 evimde yapan olursa da uyarmaktan çekinmem.
eşiniz böyle ültimatom tarzında konuşacağınızı falan düşündü herhalde ama "abla/ayşe yaa, kabukları direkt çöpe atar mısın, orada biraz şey oluyor öyle" falan deseniz, kadın gereken mesajı alır ve olay çözülür.
0
lil siztah
(21.05.26)
acaba daha önce çalıştığı bir yerde çöp öğütücülü lavabo kullandı da oradan mı alışkanlık kaldı? ben eskiden minik bir poşete ya da plastik kaseye soyardım ve oradan dökerdim çöpe. ama lavabonun yanındaki minik gözlü kısmına çöp öğütücü taktırdığımdan bu yana direkt oraya soyuyorum.
0
cedilla
(22.05.26)
(5)

Wi-Fi Extender Zamanla Performansı Düşer Mi?

bay b
Ne zaman aldığımı bile bulamadım son 1 aydır falan genişletilen ağla normal ağ arasındaki hız ve performans farkı dağlar kadar. Yeni extender önerisi olan var mı? Modem salonda evde L şeklide bir koridor var ben L'nin diğer ucunda çalışıyorum, iyi bir extender'a ihtiyacım var. Extender L'nin tam köş
Ne zaman aldığımı bile bulamadım son 1 aydır falan genişletilen ağla normal ağ arasındaki hız ve performans farkı dağlar kadar. Yeni extender önerisi olan var mı? Modem salonda evde L şeklide bir koridor var ben L'nin diğer ucunda çalışıyorum, iyi bir extender'a ihtiyacım var. Extender L'nin tam köşesinde duruyor (duracak) modemin tam karşısında.
0
bay b
(20.05.26)
herhangi bir mesh sistem işini görür
0
gercekdunya
(20.05.26)
performansı düşebilir ama bu fiziksel olarak donanımdan değil genelde parazitten, kullanılan bandın/kanalın kalabalık oluşundan olur.

mesh +1
fakat herhangi bir mesh almayın, Deco serisi iyidir. Sinyal güçlendirici almayın, bir kez düzgün bir mesh kurun yıllarca rahat edin. Bant/kanal işini o kendisi halleder.
0
orient blue
(20.05.26)
mesh'i duymuştum ama şu an hiçbir bilgim yok, bir araştırayım bakalım. 50mbit bağlantı modemde 100 alıyorum extenderda 10 falan alıyorum hızı o kadar fark var öyle söyleyim.
0
🌸bay b
(20.05.26)
Mesh li extenderlarda var, bende tp link ext. kullanıyorum meshsiz olduğu için uzaktakine bağlı kalıp 1 çubukta düşük hız veriyor, yakın olana geçmiyor. benimkinin üzerinde çekim gücü çucukları var 3 tam çizgi ideal konum demek , hızda azalma olmuyor bu şekilde ..yakın olmaması gerek extenderın ana modeme diye biliyorum.
0
eja
(20.05.26)
Yorumlar çok basit kalmış. Deco diyen olmuş ama binbir tane modeli var, misal Deco E4 tam bir çöp iken deco XE75 tam bir canavar.

Evdeki mevcut hızınıza göre seçim yapmanız lazım, deco alırsanız S7 altında bir model almayın, yoksa lan portu 100mbps desteklediği için evde 1.000mbps hız olsa bile cücük kadar hızınız olur. ana deco kabloyla modeme girilecek, dağıtım yapacak deco mümkünse çok kenarda köşede kalmayacak. Sizin durumunuzda bir deco modem yanına diğeri de koridora gelirse 2 tane kullanıp sorunu çözersiniz
+2
kimlanbu
(21.05.26)
(6)

Ev alma amaçlı kapora verdik peki sonra?

rayde
Sahibinden ev alıyoruz arada emlakçı yok, ev sahibi uygun fiyattan satıyordu açıkçası bir de tapuda satış fiyatı neyse ondan göstereceğiz diyor. Aslinda 5 sene geçmeden sattığı için vergi ödeyecek ödediği vergiyi de yükseltecek satış bedelinden göstermek. Tapu masrafını da yüzde 2 paylaşırız dedi. M
Sahibinden ev alıyoruz arada emlakçı yok, ev sahibi uygun fiyattan satıyordu açıkçası bir de tapuda satış fiyatı neyse ondan göstereceğiz diyor. Aslinda 5 sene geçmeden sattığı için vergi ödeyecek ödediği vergiyi de yükseltecek satış bedelinden göstermek. Tapu masrafını da yüzde 2 paylaşırız dedi. Melek misin be adam…
Böyle süreç olumlu gidip evi de beğenince kaporayi verdik ama acaba evin bi sorunu mu var diye kıllandik.
Ev site icerisinde hic oturulmamis, kendileri oturma niyetiyle boya badana yaptirmis sonra vazgecmisler ankastreler falan hic kullanilmamis jelatiniyle duruyor belli yani.

Acaba site yönetimine aidat borcu yoktur gibi bi yazi alma amacıyla gidip siteye dalmisken karsi komsunun kapisini mi calsak? Bir de sahibinden gizli site yonetiminden borcu yoktur gibi bi yazi alinabilir mi kimsiniz lan siz derler mi? Kapora sozlesmesi var elimizde su an.

Baska neler arastirilabilir?
Evin de cok bi sorunu oldugunu dusunmuyorum bu arada proje avrupa konutlarinin projesi.

Tesekkurler.
0
rayde
(19.05.26)
tapunun kopyasını alıp tapudan ve belediyeden gerekli sorgulamaları yaptınız mı?
aidat konusunda, tapuyu devraldığınız tarihten sonra aidat vs sorumlulukları başlar. bunun için endişelenmeye gerek yok ama önceden gidip hem yöneticiyle hem de komşularla görüşmek faydalı olabilir.
onun haricinde, yasal süreçlerde herhangi bir pürüz yoksa satıcı gayet olumlu yaklaşıp yardımcı oluyor gibi duruyor.
+1
MtKrt
(19.05.26)
Birlikte edevletine girip web tapudan tapuyu sorgulattik, ornegini aldik, kimliklerimizi kontrol ettik. Herhalde yeterli olmustur ya.

Bu kadar olumlu saticiya denk gelmek ülke kosullarinda insani huylandiriyor :/
0
🌸rayde
(19.05.26)
Birçok nedenle uyguna satabilir insan. İlla artniyetli olması gerekmez. Kurala kanuna bağlı bir insan gibi duruyor. Olmaz mı olur. Birikmiş aidat borcu falan da onu ilgilendirir. O sebepten düşüğe satmaz. Acelesi vardır parayı başka bi şekilde kullanacaktır, paraya sıkışmıştır vs vs. Haklısınız böyle bir insan bulmak zor ama bir kaç önce de benim arkadaşım normal fiyatından baya uyguna bir ev aldı gayet de memnun. O satıcı da iyi birisiydi mesela hiç sıkıntı çıkarmadı.
0
rodeocu
(19.05.26)
evden çok satıcıyı araştırın. satan kişi kimdir nedir ortak tanıdık bulabilirseniz az cok bilir zaten ticaretinin düzgün olup olmadığını.
0
visenfoni
(20.05.26)
şu sıralar çokça haber var rayiç bedel gösterilip aslında daha fazlaya satıldığı için maliye tüm rayiç bedel satışların peşine düşüyor. rayiç göstermeyin. birde şöyle bir gönderi ve örnek daha varmış satan kişinin borcu var ama evi çok ucuza sattığı ortaya çıkınca yine icradan evin satışının iptali olabiliyormuş.
bunlar uç örnekler tabi
0
eja
(20.05.26)
satıcının ofisine gittik kapora işlemleri için, adam şirket sahibi ihracat vs yapıyolarmış linkedin stalkladım hatta şirketin yılbaşı yemeği fotoğraflarını bile buldum instagramda kfhdsf doğru görünüyor her şey ama daha önceki ticaret işlerini bilemem tabi, kaporada gözü olacak biri gibi değil de daha çok evin bilmediğimiz bir sorunu olabilir mi diye düşünürdü.
rayiç bedel konusu dediğiniz gibi olabilir belki ama.
teşekkürler cevaplar için.
0
🌸rayde
(20.05.26)
(2)

orkide bakimi

acelaacedebela
yeni aldigim orkidemi uzerinde yazan miktar kadar haftada 1 suluyorum, bol isik alan bir yerde duruyor. Ancak yinede yaprakları dökülmeye başladı. Daha öncekiler de ayni sekilde oldu ve kesmeme ragmen hiç yeni çiçek açmamisti. Bu da öyle mi olacak acaba? Farklı ne yapmam gerekiyor? Siz orkidelere na
yeni aldigim orkidemi uzerinde yazan miktar kadar haftada 1 suluyorum, bol isik alan bir yerde duruyor. Ancak yinede yaprakları dökülmeye başladı. Daha öncekiler de ayni sekilde oldu ve kesmeme ragmen hiç yeni çiçek açmamisti. Bu da öyle mi olacak acaba? Farklı ne yapmam gerekiyor? Siz orkidelere nasıl bakıyorsunuz?
0
acelaacedebela
(14.05.26)
sıcak bir ortamda mı duruyor acaba? orkide sıcağı pek sevmez.
0
lil siztah
(14.05.26)
sadece şeffaf olan saksıyla kalsın, kökleri güneş alsın yazıyordu bizimkinin talimatında
0
eja
(14.05.26)
(5)

Kurutma makinesi tavsiyesi

kaiserr76
Mevcut Arçelik KM 800 serisi ısı pompalı kurutma makinemiz, günlük yoğun kullanım senaryosunda donanımsal arıza vermiştir. Geçen yıl garanti süresinin bitimine yakın kurutma fonksiyonunu yerine getirmediği için serviste anakart değişimi yapılmış; ancak aradan bir yıl geçtikten sonra aynı arıza nükse
Mevcut Arçelik KM 800 serisi ısı pompalı kurutma makinemiz, günlük yoğun kullanım senaryosunda donanımsal arıza vermiştir.

Geçen yıl garanti süresinin bitimine yakın kurutma fonksiyonunu yerine getirmediği için serviste anakart değişimi yapılmış; ancak aradan bir yıl geçtikten sonra aynı arıza nüksetmiştir. Yeni bir cihaz satın alma planımız mevcut.

Benzer şekilde günlük yoğun kullanım şartlarında stabil çalışan ve kronik sorunu bulunmayan marka/model tavsiyesi olan varmı?
0
kaiserr76
(13.05.26)
bosch var bizde yoğun şekilde kullanıyoruz memnunuz bütçenize uygun bir modelini seçebilirsiniz
+1
basond
(14.05.26)
yoğun kullanımdan kasıt nedir, günde kaç kilo kurutma yapıyorsunuz.
belki makinenin konumlandırılması doğru değildir. yeni alacağını makine de benzer sorunlar olacaktır.
şimdi dolap içine koymak moda oldu ama çok zararlı.
-1
duyuruuser
(14.05.26)
çocuk olunca her gün çamaşır işi oluyor, 6. seri bosch var, memnunuz, bi sıkıntı çıkarmadı.
0
antihero
(14.05.26)
bosch kendini temizleyen seri 8 aldım şunun 2 model eskisi ekranı farklı zaten sadece hasta sonu çamaşır yıkadığım için 2 gün çok yoğun kullanımda problem yaşamadım. o zaman sadece seri 8 almanyada yapılıyor(daha sağlam) diğerleri polonyada daha düşük malzeme ile yapılıyor demişti satıcı.
www.bosch-home.com.tr
0
eja
(14.05.26)
Evde 5 yaşında çocuk olduğu için sürekli bir çamaşır yıkama rutini var.

Çamaşır Makinesi üstüne konumlandırılmış, kapakları sürekli açık bir dolap içinde. Dolap konusunu değerlendirip yeni gözlem yapacağım.

Teşekkürler cevaplar için
0
🌸kaiserr76
(14.05.26)
(15)

Mediamarkt'tan kim, ne alıyor?

eisberg
Geçen bir hediye alayım diye girdim, hemen hemen tüm ürünler dışarıdan daha pahalı. Amazon, hepsiburada falan çok net daha ucuz ve oralardaki satıcılar kendileri. Hatta samsung, huawei bile daha ucuza satıyor aynı ürünler. Amazon, HB 9 taksit yapıyor burada öyle bir şey de yok. Siz buradan alışveriş
Geçen bir hediye alayım diye girdim, hemen hemen tüm ürünler dışarıdan daha pahalı. Amazon, hepsiburada falan çok net daha ucuz ve oralardaki satıcılar kendileri. Hatta samsung, huawei bile daha ucuza satıyor aynı ürünler. Amazon, HB 9 taksit yapıyor burada öyle bir şey de yok. Siz buradan alışveriş yapıyor musunuz? yapanlar hangi motivasyonla yapıyordur?

Teşekkürler
0
eisberg
(13.05.26)
Acil ihtiyaç varsa alıyorsun. Klavye, mous, USB bellek son aldıklarım. Mediamarkt diğerlerine göre daha çeşitli ve uygun oluyor
0
artıküyeolmakistiyorum
(13.05.26)
ben nadir alışveriş yapıyorum.
hatta kendim için hiç buradan bir şey almadım.

geçen günlerde kardeşime telefon aldık buradan.
rengini, modelini kendisi seçsin istedim o yüzden internetten sipariş vermedim. fiyatları amazon/hp/vs hepsinde aynıydı. o yüzden mağazaya gidip almak istedim.

yıllar önce de süpürge almıştık anneme. kendisi görsün denesin istemiştim. kampanya vardı. ama mağazada stok kalmamış, online vermiştim siparişi.

her zaman pahalı değil, ürün özelinde dışarısıyla aynı belki ucuz olabiliyor.
bir de hala bir çok kişi görmek, denemek, satıcıdan bilgi almak istiyor.
-1
biseysorcaktim
(13.05.26)
ben lg oled aldım, lg bayisinden daha ucuz oldu. epttavm'de adı bilinmedik dükkanlardan belki bir kaç bin tl daha ucuza olurdu ama istemedim.

teknosa %5 ucuza veriyordu media markt çalışanına söyledim %6 indirim yaptı.

LG bayisine göre %6 indirim verdiler.

edit:lg bayisi muhtemelen tv değil de başka bir fatura düzenleyip 6 taksit yapacaktı, tv'lerde maksimum 4 taksit olabiliyor.
0
liberal
(13.05.26)
mediamarkt en avantajlı yerlerden biri. teknoloji konusunda ciddi harcamalar yapan biriyim ve herhangi bir anda kampanyalar şunlar bunlar değerlendirince genelde son durak hep mediamarkt oluyor.
0
aguen
(13.05.26)
Media marktta surekli idnirimli urun bulabiliyprum kimse yazmamis ama
0
üğpoıuy
(13.05.26)
Çamaşır makinesi aldım.
0
gabe h coud
(13.05.26)
bilen adam almaz zaten de internet alışverişi yapmayan çok insanlar. nadiren gençler ama yaşlılar çoğunlukla. kredi kartı kullanmayan insan sayısı da fazla.
0
jelly bear
(13.05.26)
Piyasa araştırması için mediamark gezmeyi seviyorum ama en son ne zaman ürün aldım hatırlamıyorum
0
basond
(13.05.26)
Ben genelde şarj kablosu/aleti gibi acil şeyler için giriyordum ama 2025de Çİne satıldıktan sonra artık hiçbir şey için tercih etmemeye başlaıdm.
0
truf
(13.05.26)
ben alıyordum kendim görerek alayım kargoda hasar falan oluşur diye, ama hem fiyat şişirmelerinden hemde çamura yatmalarından bıraktım.
telefon alıcam mesela ömrümde hep burdan aldım ama artık almıyorum, vatndan teknosadan bakıcam. marka yönetimleri sıfır.
0
eja
(13.05.26)
bu ve türevlerine sadece almak istediğim ürünü incelemek için giderim.

genelde fiyat, piyasa araştırması yapmayan, çoğunlukla belli bir yaş üstü tercih ediyor. güvenli bir alışveriş algısı var ama durum tam tersi. sattığı ürünün arkasında durmaz. satana kadar bin bir yalan bilgi verir. ekstra güvenlik ıvır zıvır ekler bunları almazsan o fiyata ürünü satmaz. birçok örneği sözlük ve sikayetvarda var.
birde buradaki çalışanlar sıfır bilgiyle hangi ürünü satmaları söylenmişse onu iteleme derdinde. bir ürün sorarsın senin istediğine bok atar gider onun altını sana satmaya çalışır.
amazon-hepsiburada varken bunlara para kaptırmak en hafif tabirle enayilik.
kaldı ki bu zamana kadar hiç uygun fiyat görmedim. olsa olsa amazon ve hb ile aynı fiyata satmıştır. sorunsuz iade ve değişim içinde her zaman amazon ilk tercih ardından hb.
0
my fault
(13.05.26)
Benim yakın arkadaşım ve onun ailesi sadece Vatan, Teknosa, Mediamarkt gibi yerlerden alıyorlar elektronik ürünleri. Bak hb'de çok daha ucuz diyorum, asla güvenmiyorlar. Onlar gibi düşünen çok insan var. O yüzden bu markalar zaten hala ayaktalar. Güven meselesi biraz.
+1
himmet dayi
(13.05.26)
İnternette en ucuz 9300 TL olan kulaklık Media Markt'ta 10.000 TL'ydi , 700 TL için beklemeye değmez dedim gittim, 1500 TL kasa indirimi verdiler , 2000 TL'de world puanım vardı 6.500 TL'yi yanlış hatırlamıyorsam 8 taksite mi ne bölmüştü, internetten alırken ne kasa indirimi, ne puan kullanımı ne de vade farksız taksitlendirme yoktu almaya kalktığım sitede.
0
loch ness
(13.05.26)
Elektronik eşyalarda kargolara güvenmiyorum. Bu nedenle mağazadan tercih ediyorum absürt bir fiyat farkı yoksa. Burda da tercihim vatan computer ya da mediamarkt oluyor
+2
gadlemler
(13.05.26)
0
my fault
(14.05.26)
(3)

bayramda denize girilir mi acaba?

yenibirgüzelnick
izmir civarında?
izmir civarında?
0
yenibirgüzelnick
(12.05.26)
çeşmede mayıs sonu çok girmişliğim var ama akşamları rüzgarlı olabiliyor konuma göre, bi koy dalgalıysa diğer ruzgar almayan tarafa gitmek gerekebilir.
0
eja
(12.05.26)
Hava sıcak olur ama deniz soğuk olur, rahat girilir.
0
kimlanbu
(12.05.26)
2-3 hafta önce fethiyede girdim izmirde de girilir.
0
erty_ksk
(12.05.26)
(3)

Apple uygulama kullanım verisi

Rondak
Apple bizim hangi uygulamayı ne kadar kullandığımızı biliyor mu?Bu konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi, herkese iyi günler dilerim.
Apple bizim hangi uygulamayı ne kadar kullandığımızı biliyor mu?

Bu konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi, herkese iyi günler dilerim.
-3
Rondak
(11.05.26)
evet, instagramda şu kadar zaman geçirdin şu kdr mb veri kullandı diye tutuyor verisini.
ekran süresi diye geçiyor adı
sadece bu işle ilgilenenler derken? telefon tamir veya yazılımı ile ilgilenenlerden mi bahsediyorsun ?
+2
eja
(11.05.26)
Ekran süresi sadece sana sunulan kısım. Apple bunun ötesini de biliyor. Ama privacy matters diyerek bu verileri anonim olarak kullandıklarını iddia ediyorlar. Yani onların gördüğü data senin adına eşlenik değil anonim. Ama tabi bu onların pazarlaması. sistem tamamen kapalı kutu olduğu için belki de görüyorlardır.

Eğer telefon tamircisini falan diyorsan o birşey görmez sadece ekran süresini görebilir. onu da temizleyebilrisin.
0
nuevo
(11.05.26)
Biliyor tabi ki hocam. Aslında bir kısmını uygulamanın yayıncısı ile bir kısmını da kullanıcı ile de paylaşıyor.
0
nickini vermek istemeyen uye
(11.05.26)
(7)

Bahcemde kedi dogurmus, anne beslemiyor

narod
Neyle besleyebilirim yavrulari?
Neyle besleyebilirim yavrulari?
0
narod
(11.05.26)
Sulandırılmış süt verebilirsin ama sulandırılmış olsun sek süt verme sulandırarak ver, sulu süt.
0
kizil karga
(11.05.26)
biberonla verilen kedilere özel süt tozları var, yalnız kahve süt tozu değil karıştırmayın. royal canininkiler iyidir.

www.hepsiburada.com
+2
eja
(11.05.26)
Etrafinda yeni dogum yapmis anne kedi varsa ve emziriyorsa getirebilirim. Belki anne kabul eder.
Anadolu Yakasinda'yim
Ben beslemeye basladim siringa ile ama ne kadar etkili olur bilmiyorum tabi
0
🌸narod
(11.05.26)
kendileri yemek yiyecek çiğneyecek kıvama geldiyse yavru kedi maması olur. henüz süt emme aşamasındaysa royal canin kedi sütü tozu lazım. normal sütler ile sağlıklı olmaz.
+2
orpheus
(11.05.26)
benzer şekilde beslemeye niyeti olmayan bir anne vardı bende de. ilgilenecek kadar yaklaştırıyorsa ve vaktiniz varsa, ara ara anneyi yaş veya ödül mamasıyla oyalayıp, bebeklerin olabildiğince emmesini sağlamak en güzeli olur.
yakındaki bir pet shop veya veteriner'den yenidoğan mama seti alabilirsiniz. içinde ölçü kabı, biberonu vs oluyor. süt ishal edip, kötüleşmelerine sebep olabilir; çok mecbursanız, laktozsuz sütü sulandırabilirsiniz. enjektörle beslerken de dillerinin üzerine damla damla bırakmaya özen gösterin, yoksa ciğerlerine kaçabilir mama. kolay gelsin.
0
lil siztah
(11.05.26)
Piyasadakilerin çoğu işe yaramıyor. Biz en çok faydayı şundan gördük:

www.royalcanin.com
0
yadigar
(11.05.26)
yeni doğduğundan emin misin, belki yeterince anası beslemiştir zaten.
0
antihero
(12.05.26)
(7)

Mide balonu etkili mi? Yaptiran ve doktor önerisi olan?

sonhakan
...
...
0
sonhakan
(07.05.26)
bu durum yaş kilo yaşama tarzına göre çok değişiyor
emekli annem 1 kere taktırdı üzerine kilo aldı evde olması hareketsiz olması etkendi balon iştah kapatmıyor doygunlukta yapmıyor. annem tüp mide de oldu 20 kilo verip 3 sene sonra kilo aldı çunki yaşam tarzı aynıydı.
ama 30 yaş kuzenim heralde 5-6 kere kendi kendine eriyen biraz daha uçuk fiyatlı olandan taktırdı ama diyetini sporunu beraber yapınca her seferde 4-5 kilo verdi.
0
eja
(08.05.26)
Çevremde yaptırıp peşine kilosunu koruyan kimse olmadı. İlk aklıma gelen 4 kişi.
Faydası elbette var ama bu sadece yeni bir başlangıç sağlıyor. Bu sefer daha dikkat et diyen bir şans. Bazı şeyleri değiştirmezsen sonuç farklı olmaz.
Ama sonuçta çok ciddi bir ameliyat. Denemediysen endokrin ile mounjaro gibi iğneleri konuşman çok daha mantıklı olabilir. Kafana göre başlayacağın bir şey değil bu da elbette.
0
kisa
(08.05.26)
kuzenim yaptırdı. ne kadar kgnun altında saklı hastalığı varsa ortaya çıktı. en son kemik erimesinden engelli raporu aldı. şu an tüm kilolarını geri aldı. kgsunu koruyanlarda çok zor hayat geçiriyor bence. sürekli kendini kontrol etmeye çalışmak strese sokuyor.
0
mikahakkinen
(08.05.26)
Bilmiyorum ama ozempic vs falan gibi haplarla zayıflamak artık daha kolay gibi
0
euteamo
(08.05.26)
mounjaro gibi, yan etkisi yok denecek seviyede olan şeyler varken balon, mide küçültme vs. gibi şeylere girmek delilik. o sektörler tamamen bitti arkadaşlar, sakın o toplara girmeyin.
0
tchuck
(08.05.26)
mounjaro kendi kendinize başlamayın, annem şu an doktor takibinde kullanıyor böbrek etkileşimi olduğu için her ay böbreklere ve bir kaç test daha bakıp devam ettiriyor doktor.
0
eja
(08.05.26)
@eja, böbrek ile mounjaronun alakası ne ki?
safra ile alakası söyleniyor, o da teorik düzeyde aslında. "kontrolü ve takibi iyi olur" noktasında. ama böbrek veya karaciğer ile doğrudan hiçbir etkileşimi olan bir ilaç değil?
0
tchuck
(08.05.26)
(2)

İstanbul'da estetik merkezi (karın germe)

Kahvedesu
Var mı deneyip memnun kaldığınız?
Var mı deneyip memnun kaldığınız?
0
Kahvedesu
(06.05.26)
karın germe çok ağrılı oluyor sonrası estetik merkezinde de yaptırmam hiç bir "ameliyatı" yoğun bakımı olan hastanelerde yaptırın.
oradaki kaslar birleştirme uzamanlık ister doktoru iyi seçmek bu ameliyatı çok yapmış birini bulmanız lazım.
+1
eja
(07.05.26)
Bir arkadaşım için soruyorum. Yok mu tavsiye ettiğiniz biri?
0
🌸Kahvedesu
(10.05.26)
(4)

Erkek kedi kisirlastirma ameliyati hakkinda

icimdekipollyannatinerebasladi
Merhabalar,9-10 aylık arası erkek bir kedim var 4 kiloyu geçti. Veterinerimiz yaz gelmeden sıcaklar başlamadan kısırlaştırma ameliyatını yapalım dedi.Güncel fiyatlar hakkında bilginiz var mi?Ameliyatla ilgili nelere dikkat etmeliyim?Teşekkürler
Merhabalar,

9-10 aylık arası erkek bir kedim var 4 kiloyu geçti. Veterinerimiz yaz gelmeden sıcaklar başlamadan kısırlaştırma ameliyatını yapalım dedi.

Güncel fiyatlar hakkında bilginiz var mi?

Ameliyatla ilgili nelere dikkat etmeliyim?

Teşekkürler
0
icimdekipollyannatinerebasladi
(06.05.26)
gaz anestezi öneriyorlar,(bizimki gerek görmedi istediğim halde zaten toplasan 10dk sürüyor dedi ameliyat)
sabah olmasında fayda var, tüm gün yanında kalmıştım, üşüyordu ısıttım, sersem şekilde çıkıyor anestezi etkisinde sağa sola çarpabiliyor evde, o yüzden takip etmek lazım, anesteziden sonra doktorun söylediği güvenli saatlerde yemeğini yedimi suyunu içtimi kontrol etmek lazım, aynı şekilde çişini / kakasını yaptımı, kan fln yok diye dikkat etmeli tuvaleti temizlerken. başlık takıyorlar kendini yalamasın diye bazı haylazlar çenesini sıkıştırıyor onun içine ağzı açık kalıyor kapatamıyor buna dikkat etmek gerek(benim başıma geldi)
ama kızlara göre erkekler çok basit atlatıyorlar dikişi olmuyor ve kızlara göre daha kolay bi operasyon, şimdiden şifalar diliyorum.

istanbul tarifeleri listesi; www.ivho.org.tr
0
eja
(07.05.26)
erkeğinkinin gerek operasyonu, gerekse iyileşme süreci dişiye göre çok daha kolay; ücreti de 1-2 bin lira daha düşük. ücretin içine nelerin dahil olduğunu sorabilirsiniz; genelde tam kan tahlili yapıyorlar, bu sebeple biraz pahalı görünebilir (ben seri şekilde sokak kedisi kısırlaştırdığım bir dönem uygun bir yer bulmuştum; uygun olmasının sebebi kan testi yapmamasıydı mesela. ev hayvanı için, imkanınız varsa baktırın muhakkak). anestezi öncesinde bir gece aç bırakmanız öneriliyor; aynı insanda olduğu gibi. uyanırken ne olduğunu anlamadığı için ve acı sebebiyle bir yerlere kaçıp sinmek isteyebiliyor; bunun için sersemlikle doşalırken kendine zarar vermesin diye, iyice ayılana kadar box içinde tutulması öneriliyor genelde. uyandıktan sonra yemekte çekingen kalırsa ya da ilk seferinde kusarsa endişe etmeyin; ameliyattan çıkan insan gibi, anesteziyi atana kadar midesi hassas oluyor. bir kaç gün aşırı, atlamalı zıplamalı hareketlerden kaçındırırsanız güzelce iyileşir. şimdiden geçmiş olsun.
0
lil siztah
(07.05.26)
Benim kedim british olduğu için vet ısrarla kalp hastalıkları yatkınlığı var vs vs dedi, check up gibi bir şey yaptı. Eğer kalp hastalığı varsa anestezi daha kötü yapar diye. Benim arkadaşlarım kedisini 6-7 bin tlye kısırlaştırdıkları zamanlarda ben 12 mi 13 bin mi öyle bi para vermiştim. Ama telefonla bize yakın vetleri aradık fiyat aldık. Genelde hepsi ivho asgari ücret tarifesindeki kısırlaştırma ücreti + hemogram kan testi ücretini alarak yapıyordu. Benim maddi durumum karşılamaya elverişli olduğu için check up da yaptırdık, ama istemesem yaptırmazdım tabi. Biraz size bağlı biraz da vetin gerekli testleri önermesine bağlı. Belki kalbine vs bakmaya gerek yoktur o zaman çok yüksek ödemezsiniz.
0
Sadece soruyorum
(07.05.26)
Teşekkür ederim,

Aldığım fiyat kan tahlilleri, ameliyat, ameliyat sonrası bir gece kesin yatış, ikinci gün durumuna göre yatış ve yattığı sürece kullanılacak ilaçları kapsıyor.

Kedim daha önce bir operasyon geçirdi çok şükür sorunsuz atlattık. Umarım bunuda öyle atlatırız.
+2
🌸icimdekipollyannatinerebasladi
(09.05.26)
(3)

buhar kazanli utu ve dikey supurge

baldur2
selam arkadaslar, orta fiyatta, fiyat performans orani iyi olan urunler bakiyorum bu iki urunde. neleri onerirsiniz?
selam arkadaslar, orta fiyatta, fiyat performans orani iyi olan urunler bakiyorum bu iki urunde. neleri onerirsiniz?
0
baldur2
(06.05.26)
buhar kazanlı ütü kesinlikle philips markası tercih et ayrıca kireç çözücü özelliği olsun birde alırken gidip bakmak lazım bazı ütüler çok ağır tuttuğun kısım bu ütü yaparken inanılmaz fark yaratıyor. 1 kere alınıp uzun süre kullanacağın için ek özellikli modelleri (otomatik buhar ayarı yapan mesela) olan alırsan ütü daha konforlu hale geliyor.basınç bar birimi önemli.
0
eja
(06.05.26)
Normalde vestel ürünleri kötüdür ama annem bunun buhar kazanlı ütüsünden aldı yıllar önce. Hala kullanıyor ve memnun.
0
Unde bach canim
(06.05.26)
süpürge tineco alma. 3 sene demeden toz haznesi kırıldı. parçası süpürge fiyatı. ütüde ne alırsan al tefal al.
0
mikahakkinen
(07.05.26)
(4)

Nissan Qashqai Kronik Sorunlar var mı?

OgutucuRecep
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T bu modelde kronik sorunlar nasıl alan kullanan var mı acaba?
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T bu modelde kronik sorunlar nasıl alan kullanan var mı acaba?
0
OgutucuRecep
(30.04.26)
çekişi düşük diye değiştirdi babam, 1.3 değildi 1.6 idi galiba, off road yapmıyor tabiki.
0
eja
(30.04.26)
Bu motor clio 4teki ve megan 4teki tce motorun aynısı. Bakımsızsa sorun çıkartabiliyor. TCE motorlar alüminyum blok. Termostat sorunları var. 1.3 tce'de olan her sorun bunda da olabilir. 1.33 diye geçiyor ruhsatta. O yüzden 1.6 vergisi ödüyorsunuz.

2021 qashqai skypact + kullanma şansım oldu. Araç gayet tatmin edici. Sizi mutlu eder. Yüksek km almayın ama. Sorunları araştırdıktan sonra tabii.
0
jackyr
(30.04.26)
2018 sonrasi dizellerde adblue tanki eklenmistir ve problemler artmistir muhtemel.
dizel bakarsan ,
2018 öncesi 1.5dci,1.6dci. dahanaz problemlidir.
google a da bir sor tabi.
0
designer
(01.05.26)
2017 1.6dci var bizde, 100binde falan, otomatik.
hic sikinti cikartmadi. cekisi konforu falan baya iyi.
bence iki puruzu var:
1 - cvt'den nefret ediyorum, cift kavrama otomatik olsaydi mukemmele yakin olurdu.
2 - cam tavan acilmiyor.
0
cooperr
(01.05.26)
(16)

20 dakikalık komedi dizisi

elorelia
beğenilenlermodern familybrooklyn 99friendscommunityabbott elementarybeğenilmeyenler himym (fazla karikatürize karakterler)the office (bu tarzı sevmiyorum)life in pieces (modern family gibi ama nedense sarmadı)30 rock izledik bi bölüm ama gülmedik. amazon, netflix, hbo üyelikleri var. bu platformlar
beğenilenler
modern family
brooklyn 99
friends
community
abbott elementary

beğenilmeyenler
himym (fazla karikatürize karakterler)
the office (bu tarzı sevmiyorum)
life in pieces (modern family gibi ama nedense sarmadı)
30 rock izledik bi bölüm ama gülmedik.

amazon, netflix, hbo üyelikleri var. bu platformlarda olan benzer dizi önerisi istiyorum. karakterlerle bağ kurulabilen, duygusal bi yanı da olan dizi istiyoruz sanırım.

eklemeyi unutmuşum. scrubs, the good place izlendi beğenildi.
-1
elorelia
(30.04.26)
friends hariç sevdiklerimiz ortak gibi. Scrubs tam sizlik hem feel good tarzı komik hem de duygu yoğunluğu da yer yer yüksek tavsiye ederim ama disney'de var şu an sanırım. Ki yıllar sonra yeni sezonu da çıktı.

Onun dışında yine Ted Lasso da güzel bence ama o da apple tv'de ülkemizde yok anca malum yollardan izlenir. Onun da bu yaz yeni sezonu çıkacak birkaç sene sonra.

Bi de Derry Girls'ü tavsiye edebilirim, tipik sitcom gibi değil ama izlerken çok eğlenmiştim. Netflix'te var bu. Bu diğerleri kadar feel good mu tam emin değilim ama Troubles dönemi Kuzey İrlanda'da geçen dönem dizisi tadında bile izlenir. Onun dışında mizahı da bi Office kadar insanı geren bir mizah değil (office, its always sunny in philadelphia tarzı komedileri izleyemiyorum ben maalesef başkaları adına utanmaktan asjdsjd)
0
nundu
(30.04.26)
coupling. platformlarda var mi bilmiyorum.
+4
lemmiwinks
(30.04.26)
Thats 70s show?
0
eja
(30.04.26)
Tabii ki THE GOOD PLACE, komik, duygusal ve bag kurduran her sey var. Basi sonu belli ve cok guzel baglayarak bitirdiler, boslukta kalmadi.

Ted Lasso'yu komedi sinifina koymazdim ben ama Nundu bahsedince fikir belirteyim dedim, cok duygusal ve derinligi olan bir oyku bazen mizahi de olabilen anlarla anlatilmis. Yeni sezon gelmeyecek diye son sezonun iki bolumunu seyretmedim bitmesini istemiyorum cunku o kadar guzel.
+3
warrior princess
(30.04.26)
the office sevmemeniz üzücü olmuş izlediğim en iyi komedi dizisi. ilk sezonu izleyip cringe bulduysanız vazgeçmeyiniz.

zamanında ben de böyle bi soru sormuştum:
www.eksiduyuru.com
+1
jelly bear
(30.04.26)
The Big bang theory? Modern family'den sonra en sevdiğim sitcom dizisidir.

The good place +1

Bir de tam komedi sayılmaz ama iyi hissettiren bir dizi: nobody wants this
+2
fraise
(30.04.26)
lillyhammer netflix.
0
mikahakkinen
(30.04.26)
Seinfeld
+1
nothing in my way
(30.04.26)
Happy Endings
0
peki madem
(30.04.26)
Hacks ve Two Broke Girls ekleyebilirim gönül rahatlığı ile.
+2
denizmaniaherif
(30.04.26)
Schitt's Creek ve Louie
+2
devilone
(30.04.26)
curb your enthusiasm.
fleabag.
it's always sunny in philadelphia.
+2
konusma ben konusuyorum daha bitirmedim
(30.04.26)
Schitt's creek +994848382
Ara ara dönüp izliyorum kesitleri.
The office ve 30 Rock nasıl sevmediniz anlamadım. Bence 30 rock biraz daha zaman verin, gelmiş geçmiş en iyi dizilerden birine bir bölüm biraz az olmuş.
Onun dışında biz de hanımla izliyoruz böyle bizim sevdiklerimiz;
Raising hope
Ghosts ama ingiliz versiyonu
Parks and rec
What do we do in the shadows
The it crowd
Black books

Animasyon olursa;
Bob's burgers
King of the hill
0
logisticsmanager
(30.04.26)
The Good Place +3
Seinfeld +2


Animasyon olursa;
Family Guy
0
put it in your appropriate place
(30.04.26)
Coupling yazmaya geldim ama zaten yazılmış direkt +1 vereyim.
0
kimlanbu
(01.05.26)
it crowd
0
renegade
(01.05.26)
(2)

Bu televizyon nasil?

Uncle Sam
https://www.lg.com/tr/tv-soundbar/nanocell/65nano80a6b/buy/ Evime en son aldigimda sene 2017-2018 falandi 43inc arcelik hala is goruyor, model yukseltmeye karar verdim ve bunu buldum. Bu televizyon nasildir? Gunluk kanallar, dizi, film vs. izlemek oncelikli amac, gamer degilim ama olurda PS vs. alma
www.lg.com

Evime en son aldigimda sene 2017-2018 falandi 43inc arcelik hala is goruyor, model yukseltmeye karar verdim ve bunu buldum. Bu televizyon nasildir? Gunluk kanallar, dizi, film vs. izlemek oncelikli amac, gamer degilim ama olurda PS vs. almaya imkanim olursa haftada birkac gun olabilir. Bu daha iyidir dediginiz model veya marka varsa karsilastirma yapmak icin onu da gormek isterim.
0
Uncle Sam
(30.04.26)
Bu tarz kararlar bütçeye göre değişir. Attığın tv günlük ihtiyaçların için de işini görür. Ancak bu NanoCell LG'nin giriş segmenti. Yani çok daha iyileri var.

LG de segment sıralaması şöyle.
G>C>B>QNED>NanoCell

G-C-B modelleri oled modeller. Ben olsam almışken OLEd alırım. hatta direk C serisi alırım. Olmuyorsa da B. Ancak dediğim gibi bu olaylar tamamen bütçe meselesi.
0
nuevo
(30.04.26)
gidip görerek almak gerekiyor, nanocell 70+ bi ekran aldı 65 bin TL'ye arkadaşım, benim evdeki 15 senelikten kötü görseli ve renkleri. tamam büyük ama bulanık gösteriyor o parayı ona vermeye demez. nanocell cidden kötü renkleri
yukarda belirtilen segmentler + görerek al. bende yapay zeka ile beğendğim tv yi burda sorunca kötü segment amiral ürün değil dediler.
0
eja
(30.04.26)
(3)

Babaannem icin yetiskin hasta bezi tavsiyesi

nefertarii
Babaannem yatalak oldu ve ozellikle bacaklari cok zayif ve kullanilan hasta bezleri inanilmaz sizdirma yapiyormus. Iyi bir marka onerisi olan var mi?
Babaannem yatalak oldu ve ozellikle bacaklari cok zayif ve kullanilan hasta bezleri inanilmaz sizdirma yapiyormus. Iyi bir marka onerisi olan var mi?
+1
nefertarii
(29.04.26)
Annem için birçok markayı denedikten sonra, kalınlık ve emicilik bakımından Medcare maxi 8 damla emici külotta karar kıldık.
Bizde özellikle gece idrar çıkışı artıyor. Bu yüzden üst üste iki külot giydiriyoruz geceleri. Hatta külot içine emici olsun diye ped de koyuyoruz.
Tek bir muhteşem bez önerisi olmadı ne yazık ki ama çözümü böyle bulduk.
+1
pro9it9is9
(29.04.26)
Medcare +1
Medikallerden alıyorduk biz. Diğerlerine göre pahalıdır ama en iyi marka bu.
0
asue
(30.04.26)
devlet yatalak hastalara bez yardımı yapıyor eğer rapor çıkartırsanız, 4-5 sene önce rapor çıkarmışlardı.. çok ufak bir para olsada hiç yoktan iyidir. malesef ne raporu olduğunda bilgim yok, aynı zamanda eve deoktorda geliyor yatalak hastaya aile hekimleri ile görüşün yardımcı olurlar.
0
eja
(30.04.26)
(10)

binadaki işletmeden gelen yağ kokusu

art cat chocolate
binanın girişinde küçük bir işletme var. belli ki kızartma yapıyorlar. tüm gün geceye kadar kuryeler gelip gidip yemek alıyor oradan. katlanılmayacak seviyede bir yağ kokusu geliyor ve tüm ev siniyor. cam açıp evi havalandıramıyorum resmen.buna bir çözüm bulunamaz mı? yöneticiyi aradım, belediyeden
binanın girişinde küçük bir işletme var. belli ki kızartma yapıyorlar. tüm gün geceye kadar kuryeler gelip gidip yemek alıyor oradan. katlanılmayacak seviyede bir yağ kokusu geliyor ve tüm ev siniyor. cam açıp evi havalandıramıyorum resmen.

buna bir çözüm bulunamaz mı? yöneticiyi aradım, belediyeden izin aldıysa bir şey yapamayız diyor.

ben 10 yıldır bu binadayım. çevrede çok esnaf var yemek yeri var yani. karşımda tostçu var. hiçbiri böyle kokmuyor. yani anlatılmaz yaşanır bir yağ kokusu. evime eşyalarıma sindi yemin ederim. ayrıca astımım da var öksürmekten mahvoldum. taşınabilsem taşınırdım.
+1
art cat chocolate
(29.04.26)
Yönetici sorumluluktan kaçmış resmen. Ne demek belediyeden izin aldıysa bir şey yapamayız? Belediyeden çevreyi kirletme izni mi almış? İşletme izni almış olabilir. Doğru dürüst havalandırma yapacak. Etrafa koku yaymayacak şekilde filtreleyecek. Dev gibi restoranlardan gram yağ kokusu çıkmıyor. El kadar yerden nasıl o kadar koku çıkar diye beldiye gelip inceleme yapacak gerekirse ceza kesecek ama o işletme bu havalandırma sorununu çözecek. Belediyeye şikayet edin direkt.
+2
himmet dayi
(29.04.26)
yönetici şimdi işletmeyle konuşmuş, beni aradı. benden başka şikayet eden sadece 1 kişi olmuş. daire sahiplerinden izin almışlar gıda olduğunu söyleyerek ve ona göre işletme açmışlar. ben kiracıyım, hiç haberim olmadı bu işten. çözülmesi kolay değilmiş, masraf gerekirmiş vs. izinleri de almışlar belediyeden.

valla mahalle yemekçi dolu, dönerciler kebapçılar var, ev yemekçileri var. her gün önlerinden geçiyorum. hiç böyle kokmuyor. 1 odalık bir alan bu işletme gerçekten küçücük ama çok kötü yağ kokusu geliyor.
0
🌸art cat chocolate
(29.04.26)
düşük kalite yağ kullanıyor ya da kullanırken yağı yakıyor belli ki.
ALO 174 Gıda Hattı varmış. Arayın, gelip incelesinler.
0
lil siztah
(29.04.26)
"Çözülmesi kolay değil, masraf gerekir"

Bunu söyleyerek zaten bir usülsüzlük olduğunu da itiraf etmiş oluyorlar. Kusura bakmayacaklar da bu işe girerken onu düşüneceklerdi. Masraf gerekiyorsa o masrafı yapacaklar. Kimse o yağ kokusuna maruz kalmak zorunda değil.
+3
himmet dayi
(29.04.26)
Dükkanın ayrı bacasinin olması lazım eğer yoksa zabıtaya şikayet edin
+1
mirty
(29.04.26)
Chat GPT CEVABI:

Bu durum “katlanmak zorundasın” denilecek bir şey değil. Özellikle sağlık (astım) etkileniyorsa, hukuken de teknik olarak da çözümü var. Ama gerçekçi olalım: bu genelde tek adımda değil, birkaç yoldan aynı anda ilerleyince çözülür.
Şunu net söyleyeyim:
Belediyeden ruhsat almış olmaları = her şeyi doğru yaptıkları anlamına gelmez.
Koku, duman ve filtre konusu ayrıca denetlenir.
🔴 Asıl sorun ne?
Senin tarif ettiğin şey çok büyük ihtimalle:
Yetersiz baca sistemi
Ya da filtre (karbon + elektrostatik) eksikliği
Ya da baca çıkışının yanlış yerde olması
Yani teknik olarak düzeltilebilir bir problem.
Zaten diğer esnafta olmamasının sebebi de bu.
⚖️ Hukuki olarak hakkın var mı?
Evet, hem de güçlü şekilde.
Türk hukukunda:
“Komşuya zarar veren kullanım” yasaktır (kat mülkiyeti + borçlar hukuku)
Koku, duman, gürültü → “rahatsızlık” sayılır
Sağlığı etkiliyorsa (astım) durum daha da ciddileşir
Kiracı olman hiçbir şeyi değiştirmez. Hakların var.
🧭 Ne yapabilirsin? (En etkili yol haritası)
1️⃣ Belediyeye şikayet (en kritik adım)
Bağlı olduğun ilçe belediyesine:
Zabıta
Çevre Koruma Müdürlüğü
şikayet et.
Şunu özellikle söyle:
“Yoğun kızartma kokusu var”
“Filtre/baca yetersiz”
“Evime doluyor, sağlık sorunu yaşıyorum (astım)”
👉 Bu çok önemli:
“koku ölçümü / baca denetimi talep ediyorum” diye özellikle belirt.
2️⃣ CİMER’e yaz
Belediye bazen ağırdan alır.
CİMER’e yazarsan:
Dosya resmi kayda girer
Belediyeye geri yönlendirilir ama daha ciddiye alınır
3️⃣ Sağlık boyutunu vurgula
Astımın olduğunu mutlaka belirt.
Mümkünse:
Devlet hastanesinden “koku tetikliyor” şeklinde bir rapor alırsan
→ Bu iş çok hızlanır
4️⃣ Yöneticiye tekrar baskı (ama doğru şekilde)
Yönetici yanlış söylüyor.
Şunu net söyle:
“Bu durum kat maliklerine zarar veriyor”
“Baca ve filtre uygun değilse müdahale etmek zorundasınız”
Yani konu:
“izin aldılar” değil
“şu an kurallara uygun mu?”
5️⃣ Son çare (ama güçlü): Sulh hukuk / ihtar
Eğer düzelmezse:
Noterden ihtar çekilebilir
“rahatsızlığın giderilmesi” davası açılabilir
Bu noktada genelde işletme geri adım atar çünkü:
Filtre sistemi kurmak, dava ile uğraşmaktan daha ucuz
🧠 Pratik kısa çözümler (geçici)
Bunlar çözüm değil ama seni biraz rahatlatır:
Cam tarafına karbon filtreli hava temizleyici
Kapı altına izolasyon fitili
Aspiratör filtresi takmak (pencereye yakın)
Ama bunlar sadece “idare eder”, sorunu çözmez.
💬 Açık konuşayım
Bu tür küçük işletmeler bazen:
Masraftan kaçmak için filtre takmaz
Ya da “idare eder” diye geçiştirir
Ama seninki normal değil.
Senin söylediğin seviye → denetimlik durum
İstersen
Senin adına:
�⁠Belediyeye yazılacak net bir şikayet metni
�⁠CİMER başvurusu hazır metni
hazırlayayım. Direkt kopyala-yapıştır yaparsın.
Bu iş çözülebilir, yalnız değilsin bu konuda.
-3
anaphylacticshock
(30.04.26)
Kısaca:

Doktordan astım raporu alın.
Belediyeye yazılı olarak şikayet edin ve bu raporu da sunun.
Belediyeye şikayetin hemen ardından cimere de başvurun ki kayıt açılsın.

Bunlar yeterli olacaktır.

Gene de olmazsa noterden ihtar çekin.
0
anaphylacticshock
(30.04.26)
belediyeye e-şikayet ettik(yönetim), gelip havalandırmasını kontrol ettiler ve yükümlülük dışında kullanım var diye hava filtresini mi ne değiştirttiler, belediyeden yazı geldi ilgilendik çözümler tebliğ edildi diye..
0
eja
(30.04.26)
Düzelmedi diye bir daha başvurun o zaman.
Gürültüden falan şikayet etseniz desibel ölçümü yapılır da koku olayı sıkıntı.
Kokuyu objektif olarak değerlendirecek, ölçüm yapacak bir cihaz yok galiba.
0
anaphylacticshock
(30.04.26)
herkese teşekkürler. ben de belediyeye şikayet ettim. genel olarak her şeyleri uygunmuş. sadece aktif karbon filtrelerinin kullanım ömrü dolmuş. tutanak tutup değiştirmeleri için resmi süre vermişler.

umarım zor bir yaz geçirmeyiz apartman olarak. herkes panjurlarını kapatmış resmen binada. bir de tek cephe olunca gerçekten çok zorlanıyoruz.
+2
🌸art cat chocolate
(02.05.26)
(4)

İstanbul beylikdüzü

metal69
https://shbd.io/s/Fv1TwCMK``Bu ilandaki fiyat gerçek mi, gerçekse neden bu kadar ucuz? Eğer yazan fiyatsa yarın almaya gideceğim.
shbd.io

Bu ilandaki fiyat gerçek mi, gerçekse neden bu kadar ucuz?

Eğer yazan fiyatsa yarın almaya gideceğim.
0
metal69
(29.04.26)
Hayırlı olsun o zaman
0
artıküyeolmakistiyorum
(29.04.26)
Her ay en az iki kez gelen tipik "beylikdüzü neden ucuz" sorusu.

www.eksiduyuru.com
+3
himmet dayi
(29.04.26)
bu ev 3 senedir falan ilanda (ya da benzerleri), gürpınarda evler ucuz ulaşım sorunu deprem sorunundan ama emlakçılarda sazan avi. yapıyor çoğunluk.
0
eja
(30.04.26)
Cevap da vermiş olayım: O ilanlar sahte. Müşterinin ilgisini çekmek için "click-bait" ilan yani kısacası. Sen o emlakçıyı arayınca "ağabey o 2,5 milyonluk ev satıldı da, istersen hemen bir sokak arkasında (yalan, 25 km kuzeyde, esenyurt'un en pislik yerinde) biraz daha yüksek fiyata (6 milyona yani) bir daire göstereyim sana." diyecek.
0
himmet dayi
(30.04.26)
(13)

evli çiftler kaç tane yemek takımınız var?

yenibirgüzelnick
1-kaç yemek takımınız var?2-kahvaltı takımı diye ayrıca bir takımınız var mı?3-hatta şu sunum takımı dediğimiz kocaman tabaklı takımlardan var mı?
1-kaç yemek takımınız var?
2-kahvaltı takımı diye ayrıca bir takımınız var mı?
3-hatta şu sunum takımı dediğimiz kocaman tabaklı takımlardan var mı?
0
yenibirgüzelnick
(22.04.26)
bir tane beyaz sade 12 kişilik, bir tane renkli desenli 6 kişilik var. bir de kahvaltı takımı var, onun tabaklarını da bazen yemekte kullanıyorum
-1
dfn4
(22.04.26)
1 tane var. onu da ikea 365 serisinde almistim, duz beyaz porselen. ihtiyacim olan bir sey oldugunda gidip hop diye ekleme yapiyorum. mesela kayik servis tabaklari ekledim. 3 farkli boy, 4'er tane. Baktik gelen giden cok oluyor, meze koyacak tabak yok gidip aldik. Sonra 4 boy kase aldik. Buyuk salata kasesi, orta boy salata kasesi (tek kisilik kase), buyuk boy corba kasesi ve normal corba kasesi.

Ben tek takim kullanmayi seviyorum. Misafir catal-bicak setim de yok mesela. Kirildiginda ekleme yapabiliyorum, istersem 1-2 desenli alip ekleme yapiyorum. Duz beyaz oldugu icin her sekilde gidiyor. Bir de ikea oldugu icin her daim var.
+1
65 derece
(22.04.26)
12 kişilik 1 tane tam takim misafir için büfe de yatıyor.
6 kişilik 2 tane de mutfakta ruh haline göre kullanilan gündelik takim.
0
sinematikcrop
(22.04.26)
Takim olarak 0 :)
Toplama her sey. Ben böyle daha cok seviyorum. 40 yas üstü falan oldam takim alirdim ama. Bir de bizim öyle misafir agirlama imkanimiz yok.
-3
Purple life
(22.04.26)
1- günlük tabaklarım var çok fazla değil. bir tane de misafir yemek takımımız var ama onları da günlükte kullanıyoruz.
2- kahvaltı takımımız yok
3- sunum takımı, supla vs yok. birkaç tane amerikan servis annem yapmıştı örgü şeklinde, benim de özenip aldıklarım var ama hiç kullanamadık.
+1
Hallegadola
(22.04.26)
1 tane 12 kişilik misafirlik yemek takımım var onu sadece misafir gelince kullanıyoruz, genelde konsolun içinde öyle duruyo. 3,5 yıllık evliyim, bu süreçte kırılan parçalar oldu takım bozuldu yani.

günlük kullandığım 6 kişilik beyaz düz tabaklarım var ama onun da bir kısmı kırıldı birkaç tanesi komşuya gidip geri gelmedi :) takım bozuldu yine.

yine günlük kullandığım 8 kişilk de kahvaltı tabaklarım var pasta tabağı boyutunda, o takımın küçük tabakları da var reçel filan koymak için ama o küçük tabaklara ne bulsak koyuyoruz akşam yemeğinde turşu filan. tabi ki bunun da bazı parçaları kırılmak sureti ile takım bozuldu.
+1
Sadece soruyorum
(22.04.26)
1- 1 takim var 12 kisilik, gunluk pek kullanmiyoruz. 1 de toplama gunluk kullandiklarimiz var, cesitli.
2- hayir
3- hayir
0
lemmiwinks
(22.04.26)
1 adet 12 kişilik takım var ama misafir için konsolda duruyor. sadece misafire çıkarıyorum.
1 adet 6 kişilik gündelik kullanmaya aldığım takım var. takımlığı da pek kalmadı kırıla kırıla.
haricinde annemden çarptığım kırılanların yerine koyduğum tabak çanaklar var.
2şer adet 12 kişilik çatal bıçak setim var. eşimin ailesi kalabalık olduğu için hepsi geldiğinde ya da kirlendiğinde 12 kişilik yetmiyor. çatal bıçak çok kirliye gittiği için de iyi oluyor açıkçası.
kahvaltı takımı yok ekstradan. bence gereksiz. o mini mini kahvaltılıklar kullanılmıyor bile.
sunum takımı da yok.
+1
rayde
(22.04.26)
12 Kişilik 2 full tam takım çorbalık servislik dahil. en az 20 tane borcam en az 10 tane ayrı servis tabağı.
günlükte 1 takım 12 kişilik var, evde sanırım 100 tane çay bardağı vardır.
2 tane kahvaltı takımı var bunlardan ayrı olarak biri günlük kullanılmıyor diğeri misafirlik.
bunlar annenin senelerdir topladığı hediye gelen vefat eden büyüklerden falan kalanlarla oluştu. ama en son çok beğendiği bi 12li çay bardağı seti aldık yinedeee..
çok almamak lazım ilk evlenildiğinde sürekli modeller değişiyor insan sıkılıyor alıyorsuni hediye geliyor vs vs
0
eja
(22.04.26)
Misafirden misafire çıkan 12 kişilik konsolda yatıyor.
1 tane 6 kişilik günlük set
1 tane 6 kişilik kahvaltı takımı
Takımı kendi yaptığım outlet setim var bir de gündelik takım gibi
0
cilekli pasta
(22.04.26)
evde tek takim set var.
onu da hem kendimize hem de misafire kullaniyoruz.
bizim en gereksiz geleneklerimizden biri oldugunu dusunuyorum misafire ayri set falan, gereksiz masraf ve yuk.
0
cooperr
(22.04.26)
Misafir için tek bir 12’lik set var a’dan z’ye her şeyiyle…
Evde de günlük tabaklarımız var. Mesela 20 civarı servis tabağı. Bir o kadar yemek tabağı. (Kırıla kırıla azalıyorlar) Yine günlük kaseler, meyve tabakları vs…
Kahvaltı için bazı takımlarımız var ama özel şeyler değiller. Düz beyaz ve boy boy. Bazısı gondol gibi, bazısı kare, bazısı salata tabağı gibi farklı boylarda beyaz şeyler.
Sunum tabakları da bol maalesef.

İlginç olan, senede bir-iki misafir almamız…
0
yadigar
(23.04.26)
misafir biz neyle yersek ondan yer. tek takım, kırılmışları düşersen %75 takım falandır.
0
robokot
(23.04.26)
(7)

Kargolar elektronik ürün kabul etmiyor mu?

rayde
Tablet gönderecektim gayet de güzel paketledim koliledim vs. DHL'ye gittim elektronik ürün kabul etmiyoruz dedi. Sadece PTT ile gönderim yapabilirsiniz hiçbir firma kabul etmez dedi.Kalktım Yurtiçi kargoya gittim hiç sormadan aldılar.Yani ben şimdi bireysel gönderi olarak telefon, tablet falan gönde
Tablet gönderecektim gayet de güzel paketledim koliledim vs. DHL'ye gittim elektronik ürün kabul etmiyoruz dedi. Sadece PTT ile gönderim yapabilirsiniz hiçbir firma kabul etmez dedi.
Kalktım Yurtiçi kargoya gittim hiç sormadan aldılar.
Yani ben şimdi bireysel gönderi olarak telefon, tablet falan gönderemiyor muyum? Yoksa ordaki sorumlu kişinin işine mi gelmedi.
0
rayde
(21.04.26)
ediyor ama sigortasız gönderiyolar sorumluluk almıyolar. pttde sigortalı gidebiliyor sanırsam.
0
jelly bear
(21.04.26)
mediamarket siparişim ptt harici firma ile geldi kucuk elektronik urundu, ptt ile gelen elektronik ürünüm hiç olmadı neredeyse,
0
eja
(21.04.26)
ticari gönderi ya da iadede sorun yokmuş da bireysel gönderi yapamazsınız dedi resmen açık açık :S
0
🌸rayde
(21.04.26)
Daha dün dhl ile laptop gönderdim. İçinde ne var dediler laptop dedim. Kutunun üzerine dikkat kırılır etiketi yapıştırdı ve aldı . Sizin gittiginiz şube sizi başından savmış
+1
limonlu eksi
(21.04.26)
yurtiçi ile telefon gönderdim. sigortasız, başına bir şey gelirse biz karışmayız diyerek kabul ettiler.
0
inheritance
(21.04.26)
ticari gönderide aletin yanında faturası var sıfır olduğu belli, fiyatı belli. şahsi gönderide içinde herhangi bişey olabilir kaybolduğunda tazminatı çok belirsiz. dandik bir telefon kaybolunca içinde iphone17 vardı diyecek fırsatçıların önüne geçmek içindir.
0
orpheus
(21.04.26)
ptt kargo ile kamera, lens göndermiştim.
0
yurtsuz john
(21.04.26)
(1)

pet tül, fransız balkon vs

mezzosprite
merhabaevde küçük çocuk var, öncelikle güvenlik sonra da sineklik işlevi için camcı çağırdım da pet tül önerdi. camları silebilmek için dışarı doğru açılabilir yapacakmış, iki ayrı sürgü ve ortasında kilit olacakmış çocuğun açamaması için. kasalı gelecekmiş. fransız balkona da bunu takacak ama korku
merhaba
evde küçük çocuk var, öncelikle güvenlik sonra da sineklik işlevi için camcı çağırdım da pet tül önerdi. camları silebilmek için dışarı doğru açılabilir yapacakmış, iki ayrı sürgü ve ortasında kilit olacakmış çocuğun açamaması için. kasalı gelecekmiş. fransız balkona da bunu takacak ama korkuluklardan dolayı çok az açılabilecek. tam aklıma yatmadı fransız balkonlar için. az açıldığı için camları silmek baya zor olacak, korkulukları silmek imkansız olacak. korkulukların arası geniş ve evet dengesini kaybederse düşer ama normal sinekliği açıp içeri alıp sonra korkuluklardan sarkacağını düşünmüyorum çocuğun ya. zaten temkinli bi çocuk genel olarak. ama camcı da oranın camlardan daha önemli olduğunu söylüyor, ben camlardan daha çok korkuyorum aslında. kafam çok karıştı. deneyimleyen var mı, ne önerirsiniz?
0
mezzosprite
(21.04.26)
ben kedilere özel olan plastikten yaptırdım onun 1 fazlası metalimsi olan.
pet tül denilen şeyi görüp öyle yaptırın bazıları pet diye normal sineklik dayıyor. ben içeri açılan yaptırdım hiç silmek zor değil, dışarı açılan bir tık daha güvenliksiz kedi olurda tırmanırsa dışarı açılma riski var, bizim yaptırdığımızda 2 tane kilit koydular sürgü kilit pimapene delik açtılar kilit oraya girip kilitleniyor açılması. inanılmaz memnunum verdiğim en iyi karardı kedi sinekliği. daha önceden file deneyimin inanılmaz zordu açması takması çok dert oluyor fileyi. bendede fransız balkon var sürgülü olarak kedi sinekliği yaptı gayette rahat açılıyor, hatta baca olan kısım problem oldu onuda halletti. balkona sürgülü yaptırın kesinlikle bir o yana bir bu yana açılınca korkulukta siliniyor. uzun oda camı için yine içeri açılır yaptırdım korluluk cam sileme sorun olmuyor
+1
eja
(21.04.26)
(4)

çağla tuğaltay olayı ve zaman aşımı

ya ben lan neyse
benim okuduğumda anladığım ama kendimi inandıramadığım bir şey var.bu olayda zamanaşımı söz konusuymuş artık.şimdi birisi çıksa "evet ben yaptım. şöyle şöyle yaptım. bu da ispatım." dese, ve doğru söylediği kesinleşse, bu kişi hiç ceza almayacak mı?bu nasıl bir saçmalık? ben yanlış mı anlıyorum bu z
benim okuduğumda anladığım ama kendimi inandıramadığım bir şey var.

bu olayda zamanaşımı söz konusuymuş artık.

şimdi birisi çıksa "evet ben yaptım. şöyle şöyle yaptım. bu da ispatım." dese, ve doğru söylediği kesinleşse, bu kişi hiç ceza almayacak mı?

bu nasıl bir saçmalık? ben yanlış mı anlıyorum bu zamanaşımı olayını?
0
ya ben lan neyse
(18.04.26)
evet, doğru anlamışsınız. cinayet olayları -çoğunlukla- 20 yıl içinde çözülemezse zaman aşımına uğruyor.
bu arada, çt olayı 2020'de, üzerinden 20 yıl geçmesi sebebiyle zaman aşımına uğrayacaktı ama eksik işlem sebebiyle zaman aşımı süresi 10 yıl uzatıldı; geriye 4 yıl kaldı şimdi.
mesela müge anlı'da bir olay var şu an; evlatlık verilen bir çocuğun kaybıyla ilgili. evlatlık alan babanın, çocuğu -20 küsür yıl önce- öldürüp ortadan kaldırdığı düşünülüyor, ama adam itiraf etmiyor. müge geçen gün, "itiraf et yahu, ne var, nasılsa ceza almayacaksın artık" dedi. acı ama gerçek.
+1
lil siztah
(18.04.26)
30 yil sonunda evet
-1
Purple life
(18.04.26)
Cinayette zaman aşımının mantığı nedir allasen, hukukta en anlam veremediğim şey borç da zaman aşımına uğruyor cinayet de. Nedir yani bu kadar süre yakalanmadın aferin sana al ödülün mü?
+4
ekimoloji
(18.04.26)
buyuk konuşmiim ama bir dilek hakkım olsa şu kızcağızı kim öldürdü öğrenmek ve ailesinin neden böyle garip olduğunu anlamak isterdim.
2 tarafın avukatıda dediğiniz bilgiyi doğruladı, varmış böyle birşey tek taraflı olsa inanmazdımda..
ekşide debe ye girdiğinde haberim oldu konudan ama ailenin donukluğunu gariplikleirni izlediğimden beri konuyu "deli" gibi takip eder oldum.
esra ezmeci diye bir tip şuan yayınlar yapıyor ama inanılmaz vasat bi şekilde sadece reyting için yaptığı çok belli.. aile mahalle ağzı ile konuşan bir avukat tutmuş çok garip ya..
0
eja
(20.04.26)
(5)

Kayisi caglasi yenir mi?

mirafiori
Bahcedeki agactan bi avuc toplayip yedim, gayet guzel. Fakat bir an supheye dustum, pazardaki caglalar badem caglasi mi kayisi caglasi mi? Kayisida siyanur riski oluyor ya bildigim kadariyla caglayi kutur kutur yemek de zararli mi dolayisiyla? yapay zekaya guvenmiyorum bu konuda.
Bahcedeki agactan bi avuc toplayip yedim, gayet guzel. Fakat bir an supheye dustum, pazardaki caglalar badem caglasi mi kayisi caglasi mi? Kayisida siyanur riski oluyor ya bildigim kadariyla caglayi kutur kutur yemek de zararli mi dolayisiyla? yapay zekaya guvenmiyorum bu konuda.
0
mirafiori
(17.04.26)
en fazla cır cır yapar, 1 avuç hep yiyoruz biz, eğer bağırsakta sorun varsa ne bileyim bir yara veya incelme anca o şekilde sorun olur diye biliyorum.
0
eja
(17.04.26)
Pazardakiler badem çağlası. Kayısı çağlası pek satılmaz.

Kayısı çekirdeğinde siyanüre dönüşen amigdalin, kayısı tam olgunlaştığında tehlikeli miktarlara çıkıyor. Yani olgunlaşmış kayısının çekirdeğini kırıp sürekli yersen siyanüre dönüşme riski var. O da her kayısı türünde değil bildiğim kadarıyla. Bir avuç çağla ile zehirlenmezsin.
0
matematisyen
(17.04.26)
Kayısı badem elma vs. Çekirdekleri hep siyanür içeriyor zaten.onu sıkıntı etme.ve evet pazardaki de Kayısı çağlası zaten
+2
denizciman
(17.04.26)
pazardakiler badem çağlası, ben sevmem. kayısı çağlası bulmuşsun ne güzel, göm gitsin.
+1
Improbable
(17.04.26)
Afiyetle yenir. Afiyet olsun.
0
yadigar
(17.04.26)
(3)

Bu parfüme en yakın parfüm nedir?

havadakarada
https://ibb.co/ZR5yKmtWAnnemin eskiden bi parfümü vardı Yves rocher moment de bonheur. Artık onun satışı yokmuş içindeki bir bitkinin parfumlerde kullanimi yasaklandığı icin dediler sorduğumda. Onun yerine aynı isimle yeni parfüm koymuşlar ama kokusu farklıymış. Yukarıda parfümü ve doğruysa koku nok
ibb.co

Annemin eskiden bi parfümü vardı Yves rocher moment de bonheur. Artık onun satışı yokmuş içindeki bir bitkinin parfumlerde kullanimi yasaklandığı icin dediler sorduğumda. Onun yerine aynı isimle yeni parfüm koymuşlar ama kokusu farklıymış.

Yukarıda parfümü ve doğruysa koku noktalarını paylaştım. Buna en yakın koku ne olabilir fikri olan varsa sevinirim hediye alayım anneme. 60 yaşında kadın parfümün kutusunu atmamış bir ihtimal aynısını buluruz diye.
0
havadakarada
(17.04.26)
genelde bargello kokuları tutuyor, yakında varsa gidip deneyip alınabilir, bende eski bir avon parffum bulmuştum burda bu şekilde.
Yves Rocher Moment de Bonheur (Gül kokulu/Yeşil Gül) parfümünün Bargello'daki en yakın muadili Bargello 460 kodlu parfümdür. Gül, şakayık ve taze notalarıyla Moment de Bonheur'ün ferah çiçeksi yapısını yansıtan bu parfüm, Bargello mağazalarında veya online platformlarda bulunabilir.
0
eja
(17.04.26)
ona en yakın budur: www.google.com
0
cptxxx
(17.04.26)
www.fragrantica.com

altta benzerlerini içeren bir kısım göreceksiniz.
0
late viper
(17.04.26)
(4)

Hemoroid anal fissür

liberalhippi
Önceki duyurumda da bahsetmiştim doktora anlattığıma göre görmeden etmeden ameliyat demişti benim mabad için. ben de ameliyatı biraz abartı bulup çokca tavsiyelerle daflon isimli tableti günde 2 adet şeklimde kullanmaya başladım. şuan ilacın 3. Günü ağrıda azalma yok çoğalma var. Bir de sanki 1 meme
Önceki duyurumda da bahsetmiştim doktora anlattığıma göre görmeden etmeden ameliyat demişti benim mabad için. ben de ameliyatı biraz abartı bulup çokca tavsiyelerle daflon isimli tableti günde 2 adet şeklimde kullanmaya başladım. şuan ilacın 3. Günü ağrıda azalma yok çoğalma var. Bir de sanki 1 meme daha fazladan çıktı sivilceden büyük ve sert. Kullanmış olan varsa? Sorum odur ki bu daflonun etkisi ne zaman hissedilir daha erken midir. Not: Diyetlere uyuluyor, oturma banyoları yapılıyor. Ağrım tuvaletten sonra 3 saat sürüyor ve gece rahat uyuyorum
0
liberalhippi
(16.04.26)
Geçmiş olsun. Meme yapması kanın oradaki damarlarda göllenip birikip pıhtılaşmasıyla oluyod. Onun ağrısı çok fena olur, daflon vb çözmez o ağrıyı. Genelde müdahale ile rahatlar meme.
0
abbabaabbaababbabaababbaabbabaab
(16.04.26)
ankara'da bir doktor var, sizi o net çözer. ankara götçü doktor diye aratınca güncel bilgisi çıkar.
+2
klassno
(16.04.26)
Kabızlık durumu, ıkınma, ıkınarak hacet görme durumları yok. Değil mi?

Otururken sıkıntı varsa şundanın olsa iyi olur.

(bkz: oturma simidi)
0
Mirket
(17.04.26)
çok oturuncada iyileşmez simit yastık alman lazım yatman lazım sadece daflonla değil bir kremide var ama 1 haftadan önce acısı geçmez, yumuşak dışkılama yapmak lazım bunun içinde mushil tarzı ilaç almak lazım
bir doktora daha gidin olmadı meme yapmamıştı annemde 2 haftada yatmakla geçmişti ilk defa ve az olduğu halde.
0
eja
(17.04.26)
(3)

HGS Dolandırıcılığı

nwnd
az önce isimle hitab ederek garanti bankası şubeden aradıklarını söylediler. "bankamızdan HGS si bulundan ..... plakalı aracınızı aktif olarak kullanıyor musunuz?" diye sordular, boş bulundum konu nedir ne alaka diye sormadan evet dedim ve telefonu suratıma kapattı.numarayı geri aradım tabii ki hata
az önce isimle hitab ederek garanti bankası şubeden aradıklarını söylediler.
"bankamızdan HGS si bulundan ..... plakalı aracınızı aktif olarak kullanıyor musunuz?" diye sordular, boş bulundum konu nedir ne alaka diye sormadan evet dedim ve telefonu suratıma kapattı.
numarayı geri aradım tabii ki hatalı numara dedi. Bankayı aradım durumu anlattım, finansal bilgilerinize ulaşılmış gibi duruyor dedi müşteri hizmetlerindeki çalışan, her şeyi bloke ettik. HGS-kredi kartı-hesaplar vs.

kafama takılan şu, plakasını sahibini vs bildiği HGS den ne gibi bir işlem yapabilir ki? içindeki 300-500 bulunan bakiyeyi mi alacaklar?

numarayı da buraya bırakıyorum
+90 50544400333 (evet 1 hane fazla numarada)
+1
nwnd
(16.04.26)
HGS'den değil de sizin "evet" dediğiniz kısmı başka bir ".... onaylıyor musunuz?" sorusuna cevap olarak kullanmış olabilirler mi?
0
matematisyen
(16.04.26)
aynısı başıma geldi, kredilerinede dikkat et, asla webden kredi kullanmasın diye ara bankayı kaydı kalsın, kredi çekmeyede bloke koydur.
kontrol et sürekli banka app i üzerinden hazır kredi çıkartıyor banka sana bunu kolayca kullanabiliyorlar, ben şubeyede gidip ayrıca arayıp söyledim kredi çıkmasın ben şubeye bizzat gitmeden kullanılmasın diye.
bankalardaki günlük eft limitlerini fln app üzerinden düşür ne olur ne olmaz

ps. sonradan bişey olmadı bana umarım sizede öyle olur
0
eja
(16.04.26)
konu HGS değil oradaki, evet yanıtını sesli olarak alıp kaydedip başka bir amaç için kullanabilirler. gerçi artık yapay zeka ile herkesin sesi taklit edilebilir kıvama geldi bir değeri de kalmadı.

diğer bir olasılık o konuşma başka bir sebep ile kesildi dolandırıcılık yarım kaldı.
+2
orpheus
(16.04.26)
(8)

Kedi tuvaleti tavsiyesi

yedigimiztavuk
8 yıllık düz kedi tuvaletimin opak kapısını tuvalete bağlı tutan minik çıkıntılardan biri kırıldı. Parçayı da yapıştırmayı deneyecektim ama kaybettim. Yeni bir kedi tuvaleti almak istiyorum. Tavsiyelerinizi rica ederim. Kedim 5,5 kilo, 8 yaşında.
8 yıllık düz kedi tuvaletimin opak kapısını tuvalete bağlı tutan minik çıkıntılardan biri kırıldı. Parçayı da yapıştırmayı deneyecektim ama kaybettim. Yeni bir kedi tuvaleti almak istiyorum. Tavsiyelerinizi rica ederim. Kedim 5,5 kilo, 8 yaşında.
0
yedigimiztavuk
(13.04.26)
www.amazon.com.tr
Şu modelden çok memnunuz biz. Biri 5,5 kilo 11 yaşında, biri 8 kilo 6 yaşında iki kedimiz de rahat kullanıyor.
0
kobuzchu kiz
(13.04.26)
bence çok büyük olanlar iyi değil ya. çünkü çok büyük olduğunda kum derinliğini ayarlamak çok zor. bissürü kum koymak gerekiyo en az 7 cm olması için. xxl değil de orta boy bişey almak daha iyi gibi geliyo bana.
0
Sadece soruyorum
(14.04.26)
Geçen hafta aynı sorunu yaşadım ve plastik cırt kelepçe ile sorunu çözdüm. opak kapının kırılan parçasına yakın köşesinden bir delik açın ve plastik kelepçeyi içinden geçirip kapının rahatça sallanabileceği şekilde boşluk vererek sıkıştırın. Ta taaam, küçücük bir plastik parça için yenisini almaktan kurtuldunuz.
+1
thracia
(14.04.26)
yeni çıkan şu açık tuvaletlerden aldım ben. aşırı memnun kaldım. kum dağılması resmen azaldı etrafı yüksek ve girişi yandan olduğu için. hem de kum tozutsa da bebeler çok solumamış oluyor.
www.hepsiburada.com
+1
bxgx
(14.04.26)
@thracia nasıl delebilirim? kesin kırarım ben onu delerken ya. bir de o plastik kelepçe nereden alınır? herhalde tavsiye ettiğin şekilde olanı trendyolda vs vardır. pek bilmediğim bir eşya.
0
🌸yedigimiztavuk
(15.04.26)
@yedigimiztavuk en kolay yolu, ince bir yıldız tornavidanın ya da benzeri bir tornavidanın ucunu ocakta ısıtın, plastiğe bastırdığınızda kırmadan hemen eritip delecektir. Plastik kelepçe (cırt kelepçe diye de geçer) hemen her yerde bulabilirsiniz, koçtaşta, ya da herhangi bir internet sitesinde vs.
0
thracia
(15.04.26)
@thracia 'nın dediği parçayı evin etrafındaki bir milyoncu veya nalburda bulabilirsiniz çok basit bi şey.

bu arada kırıldı dediğiniz kısım kedi tuvaletinin ileri geri sallanan kapısı di mi ya? benim dana kedim onu nasıl yaptı anlamadım ama çıkarıp atmıştı bi kenara. ben de bi daha hiç takmadım. bizimkinin kapısı yok öyle kullanıyoruz. önünde delikli paspas var, biraz kum çıkıyo ama günlük veya 2 günde 1 etrafını süpürüyorum idare ediyoruz. hiç takmasanız bile idare edersiniz aslında.
0
Sadece soruyorum
(15.04.26)
www.trendyol.com

şundan çok memnunum veterinerim üzeri açık al dedi kumların tozu astım yapıyor çocukları vakalar arttı dedi.. bunu hiç kazımıyorum 2 yandan kaldırınca herşey açığa çıkıyor kazımadan direk çöpe atıyorum

koku oluyor diyorsan karbon kedi tuvalet koku hapsedici kullanabilirsin active clean carbonlar var
0
eja
(15.04.26)
(7)

cilt bakım işlemleri

dfn4
neler yaptırıyorsunuz? mezoterapi botoks gençlik aşıları vs memnun kaldığınız düzenli yaptırıyorum dediğiniz işlemler var mı
neler yaptırıyorsunuz? mezoterapi botoks gençlik aşıları vs memnun kaldığınız düzenli yaptırıyorum dediğiniz işlemler var mı
0
dfn4
(13.04.26)
Karbon peeling lazer. Yaptirinca cok iyi.
Mezoterapi yaptirmadim ama yaptiranar cok memnun.
K30
0
Purple life
(13.04.26)
www.eksiduyuru.com

ankette de isaretledim ama duzenli yaptirdigim ve en memnun oldugum islem bbl hero ve botoks. ilkini anti aging icin de oneririm.
0
eileengray
(13.04.26)
Nemlendirici.(CeraVe) Temizleyici (the purest solution)bazen de güneş kremi kullanıyorum. (Garnier c)
Cevapları merak ediyorum (:
0
anon1m
(13.04.26)
hatanede doktor kontrollü işlemler hariç diğer işlemlere güvenmiyorum ben, kullanılan cihazlar önemli çok önemli doktor yönlendirmesi ile olmalı, güzellik merkezleri bana yalan dolan geliyor.. fiyat olarakta pek bi fark yok artık bunlarda
0
eja
(13.04.26)
Twitter mı Facebook mu bi' yerde benzer soruya " Sağ çorabımı sol ayağımla çıkartıyorum." yazmıştı biri o aklıma geldi, sinirim bozuldu yine gülmekten :)
-3
kumandanim
(13.04.26)
Cildim lazer epilasyona tepki verip günlerce bacaklarımın her tarafı kabarık ve kıpkırmızı gezdikten sonra hiçbir şey yaptırmıyorum. Lazere alerjisi olan bünyem botoksla karşılaşırsa kim bilir ne tepki verir diye korkuyorum.

Sadece ara sıra (senede en fazla bir kez) peelingsiz falan düz cilt bakımı yaptırıyorum, onun da bir işe yaradığından emin değilim ama buhar, kremler falan keyifli geliyor.
0
kobuzchu kiz
(13.04.26)
Ben de Cerave'nin yüz temizleyicisini ve nemlendiricisini kullanıyorum. Ha, bir de güneş kremi olarak da La Roche Posay Anthelios 50+ kullanıyorum. Cilt bakımına dair tek yaptığım şey bu.
0
Amaranta ursula
(13.04.26)
(8)

Bankanın yatırılan paraya eft zaman sınırı koyması

duster
Bugün Ziraat Bankası şubesine gittim bir arkadaş ile. Araba alacağı için hesabına 1.5 milyon yatırıp parayı firmaya yollayacaktı. Şubedeki gişeci arkadaş yüklü miktar para yatırılınca 3 gün eft yapamazsınız dedi. Sakin birisiyim ama gerildim "Ne alaka arkadaşım, ticaretime engel mi olacaksın, böyle
Bugün Ziraat Bankası şubesine gittim bir arkadaş ile. Araba alacağı için hesabına 1.5 milyon yatırıp parayı firmaya yollayacaktı. Şubedeki gişeci arkadaş yüklü miktar para yatırılınca 3 gün eft yapamazsınız dedi. Sakin birisiyim ama gerildim "Ne alaka arkadaşım, ticaretime engel mi olacaksın, böyle bir hakkınız olduğunu düşünmüyorum" diye yükseldim ama sorunu çıkartan kendisi olmadığı için de fazla ileri gitmedim. "Yüklü miktar dediğin ne kadar, mesela kaç para yatırsam bu limite takılmayacaktım?" diye sordum kemküm etti. Ardından özel bir bankayı aradım, gel yatır sonra atarsın parayı nereye istiyorsan dedi.

Konu bana aşırı saçma geldi, bana böyle dangalakça sınırlar konmasını hazmedemiyorum. Bankacı arkadaşlar varsa lütfen açıklama getirebilirler mi?
0
duster
(13.04.26)
ticari faaliyetin yoksa ve şahıs olarak bu para hareketin olağan bir durum değilse parayı araştırmak isteyebilir ama önceliği bunun beyandır ve 1,5 milyon için bu uygulama anlamlı değil.
çok yüksek rakamlarda bunu uyguladıklarını biliyoruz ancak onda da böyle esir almak gibi değil. özel bankalarla işinizi çözebilirsiniz.
+1
erty_ksk
(13.04.26)
ziraat bankası gayet normal. allah kimsenin işini düşürmesin.
+1
yazar yazmaz yazan yazar
(13.04.26)
İşbankasında, buna benzer bir başka durum için, hesabı kasa gibi kullanamazsın demişti gişedeki lavuk. (Maaşım yattığı gibi işbankasına yollayıp çekip, fiziksel euro alıp işbankasına geri yatırıyordum. Maaşın yattığı bankayı firma belirlemişti ve lalelideki döviz bürolarına en yakını işbanktı ama euro makasları çok açıktı. Neyse, o parayı çekme kısımlarını görüp dövizleri yatırmamışım gibi davranınca çektim tüm parayı teb’e yatırdım. Halbuki peyderpey yatırılan o döviz uzun vadede işbankasında duruyordu ve duracaktı)

Maalesef devlet ortaklı bankalarda müşteri memnuniyeti umurlarında değil. Memurlar zaten.
0
filipis
(13.04.26)
soracağın 2. soru eft limiti olsun, uygulamadan bak ne kadar eft limiti var günlük , şubeden arttırıyor çoğu banka birde şuna emin ol yuksek para gönderince süpheli işlem diye app erişimini kapatıyorlar
+1
eja
(13.04.26)
Rezalet iş. Geçmiş olsun.

Burgan Bank'ta bile gün içinde 2 milyon döndürdüm. Sıfır sıkıntı
+1
HellKeePer
(13.04.26)
bu sınırlar çoğunlukla "aşılabilen" ve aslında keyfekeder bazı sınırlarmış gibime geliyor benim.
+1
co2s2
(13.04.26)
Bildiğim bir konu değil ama Twitter’da okumuştum.
Banka şubeleri bunu engellemek istiyormuş çünkü mesela siz oraya bir milyon tl kağıt para verdiğinizde onları saymakla, depolamakla, akşam zırhlı araçla merkezdeki kasaya göndrmekle, o paranın sigortasıyla uğraşacaklar ama parayı bir gece bile kullanamamış olacaklar. Yani şubeye tamamen zarar veriyor bu işlem. O yüzden engellemeye, taş koymaya, sorun çıkarmaya, kural uydurmaya kalkıyorlarmış.
+3
michael_knight
(13.04.26)
michael_knight +1

Devlet bankalarında da aynı hesap var mı bimiyorum ama mesela özel bankalarda her şubenin kâr - zararı ayrı tutulur. Şube nakit tuttuğunda da genel müdürlük belli bir faiz oranı üzerinden ona zarar yazar, o yüzden de şubeler yüklü miktarda nakit tutmak istemezler. Şubedeki kişi "Madem bu nakitle uğraşacağız, bari 3 gün şubeye kâr yazsın, zararı çıksın" d,ye düşünmüş olabilir.
+2
salihdt
(13.04.26)
(5)

İyi kabak çekirdeği

mbond
İyi kabak çekirdeğini nereden buluruz. Tadım'ın ki yıllardır aynı ve bence epey güzel ama belki daha uygun fiyatlı alternatifleri de vardır diye sormak istedim.Bir diğer soru da yer fıstığı olabilir. Yerli ve milli yer fıstığı, gene Tadım'da var sanırım ama tam da emin değilim, kabuklu kırmızı paket
İyi kabak çekirdeğini nereden buluruz. Tadım'ın ki yıllardır aynı ve bence epey güzel ama belki daha uygun fiyatlı alternatifleri de vardır diye sormak istedim.

Bir diğer soru da yer fıstığı olabilir. Yerli ve milli yer fıstığı, gene Tadım'da var sanırım ama tam da emin değilim, kabuklu kırmızı paketteki. Var mıdır bunun da alternatifi?
+1
mbond
(12.04.26)
en iyi kabak çekirdeği nevşehir ürgüpte yetişir sütle kavrulur satışa sunulur yerli üreticilerin sitesinden temin edebilirsin googledan aratın
+1
baknedicem
(13.04.26)
Nevşehir +1
Tatbak'ınki fena değildi bozmadıysa. Uzun zamandır almadım.
0
auroraaurora
(13.04.26)
ürgüp +1

sütlü kabak favorimdir.
0
gercekdunya
(13.04.26)
file marketteki harras tadımla bence aynı kalite düzeyinde, çok niş olanlara göre daha ulaşılabilir
0
eja
(13.04.26)
pazarlarda kuruyemişçilerde hemen her türü bulunuyor. bol bol tadım da yaparak alabilirsiniz.
0
ground
(13.04.26)
(5)

telefon iade etmeli miyim

asap raki
dün bir telefon aldım, bugün teslim edildi. ben alır almaz 1700 lira indirime girmiş. sizce iade etme süreciyle uğraşıp tekrar aynı telefondan almalı mıyım?
dün bir telefon aldım, bugün teslim edildi. ben alır almaz 1700 lira indirime girmiş. sizce iade etme süreciyle uğraşıp tekrar aynı telefondan almalı mıyım?
0
asap raki
(08.04.26)
1700 lirayı neye vermiyoruz diye düşünüyorum ama bir yandan da bununla uğraşmalı mıyım diyorum.
0
🌸asap raki
(08.04.26)
kutusunu açmadıysan iade etmelisin
0
devilone
(08.04.26)
Hangi platform? Hepsiburada mesela kupon tanımlıyor böyle durumlarda, aynı satıcı olması lazım ama. Onun dışında ben iade ederdim evet
0
mezzosprite
(08.04.26)
onlar inceleyip kabul edene kadar indirim bitiyor, belki kabul etmezler diye beklemek lazım yoksa 2 telefonu ne yapacaksın her türlü çamura yatıyorlar
0
eja
(08.04.26)
mezzosprite+1

yakın zamanda bir telefon siparişi verdim, ertesi gün baktığımda telefonun indirime girdiğini gördüm. iletişime yazdım, indirim kadar kupon tanımladılar.

böyle bişey olmasa iadeyle filan uğraşmazdım ama ben.
0
tepedeki psychedelic adam
(08.04.26)
(11)

Çay tozu

rakicandir
Günaydın.Bu çay tozunu ne yapıyorsunuz dostlar? Önceden eliyor musunuz, yoksa öylece bırakıyor musunuz?Teşekkür ederim.
Günaydın.

Bu çay tozunu ne yapıyorsunuz dostlar? Önceden eliyor musunuz, yoksa öylece bırakıyor musunuz?

Teşekkür ederim.
-1
rakicandir
(08.04.26)
bırakıyoruz çay tozu elemek için hayat çok kısa ya, ince elekle 3 saat falan sürer onu elemek.. kaliteli tozsuz çay almaya çalışıyoruz
+3
eja
(08.04.26)
elek altı çay alırsan böyle bir sorunun olmaz. buna da niye elek altı çay demişler anlamıyorum. mantıklı olan elek üstü çay denmesi. sonuçta eleğin üstünde kalan çayı içiyoruz.
+6
yazar yazmaz yazan yazar
(08.04.26)
üşenmeden eliyorum. 3 saat falan sürmüyor bu arada 15-20 dk en fazla. çayın tadını çok etkilemese de rengini ve berraklığını güzel oluyor.
0
ground
(08.04.26)
Bu çay tozu dediğiniz şey de çayın kendisi zaten. Bu aralar her yerde karşıma çıkıyor sanki dışardan toz ekleniyor. Ne tadı değişiyor ne bir şey oluyor. Çayın kilosu olmuş kaç para zaten. Çok mu canınız sıkılıyor anlamadım ki.
-1
sadakatsiz
(08.04.26)
Siz çayı yıkamadan mı demliyorsunuz?
Yanlış yapıyorsunuz.
Çay elenmez, yıkanır.
0
Mirket
(08.04.26)
ahmad tea alıyorum. sıfır toz, sıfır eleme, maksimum lezzet.
+2
thracia
(08.04.26)
seylon çay alabilirsiniz.
0
biravekahve
(08.04.26)
ahmad tea, englısh breakfast efektıf ve lezzetlı. toz vs yok tertemız, bır tatlı kasıgı ıle 7,8 bardak cay cıkar. special blend olanı damak tadıma uymadı. diğer tum cayları denedım, cay kur altınbas bıle tozlu tuhaf cıktı.
0
deepness
(08.04.26)
ahmad tea alıyoruz ama onu bile yıkıyorum açıkçası.
0
eileengray
(08.04.26)
ahmad tea +1. earl gray olani epey guzel, direkt demliyorum. bazen icine kakule de atiyorum.
0
taurina
(08.04.26)
varlığı bile fark edilmiyor, demliğe giriyor. kaşık kaşık toz varsa çöpe gider.
0
Karim iceride uyuyor ben seni dusunuyorum
(09.04.26)
(5)

Kedi Teli/Filesi

crinix
Merhaba, kedim balkondan bakınmayı seviyor ama kuşlara atlayacak diye korkuyorum.Bunun için kiracı olduğum evin balkonuna file/tel yaptırmak istiyorum.Balkonum şuradaki gibi: https://hizliresim.com/110dmcgL şeklinde 190x190. Tırabzandan tavana yüksekliği 165 cm.Bunun için opsiyonlarım ve fiyat aralı
Merhaba, kedim balkondan bakınmayı seviyor ama kuşlara atlayacak diye korkuyorum.

Bunun için kiracı olduğum evin balkonuna file/tel yaptırmak istiyorum.
Balkonum şuradaki gibi: hizliresim.com
L şeklinde 190x190. Tırabzandan tavana yüksekliği 165 cm.

Bunun için opsiyonlarım ve fiyat aralıkları neler bilmiyorum.
Sürgülü/açılır-kapanır olması da gerekmiyor. Kedi olur da kuşlara atlamaya çalışırsa, düşmesini engelleyecek bir şey yeterli olur.
Dolayısıyla güvenlikten ödün vermeden basit ve ekonomik bir çözüm arıyorum.

Ne önerirsiniz? Yaklaşık ne kadar tutar?

Teşekkürler.
0
crinix
(07.04.26)
matkabın var mı? kullanabiliyormusun, toplamda 500 liralık şeyi 3 bin 4 bine yapıyorlar.
trendyoldan kedi filesi al ama şuna dikkat etmen lazım bazıları incecik oluyor yamuk yumuk gönderiyorlar.
şunu 480 tl ye almışım 2023 yılında şimdi 2k olmuş :/ demekki 5-6k civarına takarlar. (resimde dikkat edersen fileler kalın, ince olanlar ip gibi oluyor sağlam olsada takmak çok zor oluyor)
www.trendyol.com

birde şundan alıcaksın ; duvar delip dübelle bunu takıp fileye geçireceksin.
www.trendyol.com

filenin kenarlarındanda aradan kaçmasın diye plastik çamaşır ipleri gibi halat ip geçireceksinki kancaların araları mesafeli olduğu için gergin dursun.

emin ol çok kolay yaparsın erkek gücü olmadan bile kolayca yapılıyor.

geçen gün bizimki cama kuş gelmiş asla atlama huyu yoktur bi baktım laps diye kendini sama vurdu göya kuşu yakalicak camda tel file olmasaydı düşünemiyorum ne olurdu :/

eğer dersen ben bunu yapamam parası neyse vereyim yaptırayım hem fileci hemde pimapenci numarası verebilirim kendi yaptırdığım. pimapenli birşey yaptıracaksan plastik kedi sinekliğinden yaptır baya sağlam bişey
0
eja
(07.04.26)
www.instagram.com

tüm pencerelerime ve balkon kapıma buraya yaptırmıştım. 3-4 yıl oldu hala sağlamlar.

fiyat çok değişmiştir siz bir sorun. hatırlamıyorum zaten.
0
art cat chocolate
(07.04.26)
Bildiğim kadarıyla balkon için en ekonomiği kedi filesi oluyor. Kendin yapabilir misin bilmiyorum ama profesyonellere bu işi bırakırsan onlar çok iyi ve gergin yapacaklardır. Fiyat konusunda bilgim yok. Sadece şunu belirteyim; mümkünse siyah ya da koyu renkli bir iple yapılmış file öneririm. Beyaz olunca özellikle üzerine güneş/ışık vs. düşünce dışarıyı göremiyorsun. siyah filede bu sorun olmuyor.

Bahsettiğim şey şu videoda daha iyi görülüyor: www.instagram.com
0
himmet dayi
(07.04.26)
www.instagram.com

4 sene önce buraya yaptırdım. Hem sizinki gibi bi balkona, hem de birkaç pencereye. Koca adamlar fileye asılıp test ediyorlar zaten gayet sağlam. Hiç de yıpranmadı. Çok memnunum. Balkon için o zaman 1300 TL ödemişim.

Kedi sahibi herkes için kamu spotu: Lütfen file yaptırın, benim kedim sakin, atlamaz falan demeyin. Veterinerler düşme vakaları gelmeye başladı diyor şimdiden.
0
bxgx
(07.04.26)
buradan yaptırdım ben de bugün.

cevap veren herkese teşekkürler.
0
🌸crinix
(16.04.26)
(8)

Monster bilgisayar yaygınlığı

prole
Bir üniversite kütüphanesine geldim, öğrencilerin çok büyük bir bölümünde Monster marka bilgisayar var. Bayağı da büyük, kalın bilgisayarlar. Bu bilgisayar neden tercih ediliyor? Ben ömrüm boyunca pek kaliteli olmadığını düşündüğümden almadım ama bunun bu kadar yaygın tercih edilme sebebi nedir?
Bir üniversite kütüphanesine geldim, öğrencilerin çok büyük bir bölümünde Monster marka bilgisayar var. Bayağı da büyük, kalın bilgisayarlar. Bu bilgisayar neden tercih ediliyor? Ben ömrüm boyunca pek kaliteli olmadığını düşündüğümden almadım ama bunun bu kadar yaygın tercih edilme sebebi nedir?
0
prole
(07.04.26)
F/P birde bence az öz bilgisayar sunması hp ye bakınca binbir tane model özellik var burda paket şeklinde al geç. son 15 senedir kullanıyorum çok sövsemde yine alırım
0
eja
(07.04.26)
Gaming laptop. Oyun oynuyorlardır
0
runaway
(07.04.26)
rakiplere göre ucuz ve taksit sunuyor
0
duyurukullanıcısı
(07.04.26)
neden kaliteli olmadığı düşünülüyor bilmiyorum ama Türkiye'deki en kaliteli servise sahip marka monster. ayrıca bilgisayarlar da muadillerine göre uygun fiyatlı.
+1
duyuruuser
(07.04.26)
3 seneden fazladır monster kullanıyorum, zamanına göre iyi makinaydı, muadilleri 1.5 kat fiyata sahipti. Haliyle aynı özelliklere çok daha ucuz bir şekilde ulaşabiliyorsanız tercih edersiniz.

Ben tekrar almam, sebepleri :

Klavye rgb aydınlatması ilk sene bozuldu, garantiye götürüp bilgisayarı bırakmaya fırsatım olmadı, hala o şekilde.

Touch pad üstündeki kaplama soyuldu

Klavyede sık kullanılan tuşlar soyuldu

Bios pili bitti, açılışı yavaşlattı, kendim değiştirdim.

Ses sürücülerinde saçma bir sıkıntı var, thx uygulamasını açmayınca ses kısık çıkıyor.

Böyle ufak ufak sıkıntıları var, bir kez alan bütçesi yeterliyse işi bitince tekrar monster almaz bence.
0
kimlanbu
(07.04.26)
oyun bilgisayarı çünkü.
işlem gücü yüksek.
şekli şemali bana çok çirkin gelse de gençler seviyor. fiyat-performans ürünü ayrıca.

öküz gibi ve çirkin ama iş görüyor.

oyun ya da mühendislik programları için kullanmasalar çoğunda macbook air olurdu.
0
biseysorcaktim
(07.04.26)
bir özelliği de garantisi bitse bile bakım ve temizlik hizmetinin ömür boyu ücretsiz olması. arkadaşım izmir’e her geldiğinde macun değişimi ve genel temizlik için bilgisayarını monster şubesine götürüyor.Atıyorum hp veya lenovo marka laptobu götürebileceğiniz bir yer yok, kendiniz yapmayı bilmiyorsanız parayla yaptırırsınız ki resmi olmayan serviste alacağınız hizmet kalitesi şaibeli.
0
phoarbix
(07.04.26)
ucuz ve teknik destek
0
koela
(07.04.26)
(6)

kullanımı çok kolay bir video düzenleme programı

mezzosprite
var mı? chatgpt capcut önerdi ama onu da kullanamadım ya. elimde 4 tane video var bunlardan kesitler alıp birleştirerek komik bi video yapmak istiyorum. benim için çocuk oyuncağı yolla bana diyecek olan varsa da çok sevinirim ya :)
var mı? chatgpt capcut önerdi ama onu da kullanamadım ya. elimde 4 tane video var bunlardan kesitler alıp birleştirerek komik bi video yapmak istiyorum. benim için çocuk oyuncağı yolla bana diyecek olan varsa da çok sevinirim ya :)
0
mezzosprite
(06.04.26)
galiba videoları çoğaltıp manuel olarak kırpıp numaralandırıp arka arkaya birleştireceğim, zaman alsa da en kolay yöntem bu gibi geldi şimdi
0
🌸mezzosprite
(06.04.26)
Ben canva kullanıyorum.
0
truf
(06.04.26)
İnshot kullanıyorum. Capcut aynı özellikleri var.
0
ground
(06.04.26)
kdenlive.
0
Karim iceride uyuyor ben seni dusunuyorum
(06.04.26)
capcut ben kullanamıyorum kesme işinde çoğu videoyu kesmiyor veya uzun video ise kuçuk bir yerini kesmek saniyelik ayar yapmak zor oluyor
0
eja
(07.04.26)
+1 Inshot telefondan
0
gadlemler
(08.04.26)
(4)

Bonus kart kullananlara bir soru

namandigurai
Garanti bankası kredi kartından yıllık üyelik ücreti kesmeden önceki ekstrede bilgi veriyor mu?
Garanti bankası kredi kartından yıllık üyelik ücreti kesmeden önceki ekstrede bilgi veriyor mu?
0
namandigurai
(04.04.26)
Hayır
+1
artıküyeolmakistiyorum
(04.04.26)
vermiyor. kestiği ücreti para olarak geri yüklüyor ama şartı tam kart ücreti alacağı güne kadar kullanman.
+1
mikahakkinen
(04.04.26)
alırsada kapatın dersen ve ısrarlı olursan geri iade ediyorlar
0
eja
(04.04.26)
bu arada eskisi gibi iade edilmiyor. ya size şartlı olarak iade ediyorlar (kartı kapatmanız durumda ödersiniz) ya da hiç.

yeni kartları alırken aidat ödemeyi bastıra bastıra söylüyorlar, eskisi gibi iade olmuyor yani. sanırım bddk çözemediği konulardan biriymiş bu.
0
klardtt
(04.04.26)
(2)

Tuvtürk randevuya en erken ne zaman gidebilirim?

osssy
Uzun yıllardır işim düşmemişti ama son tecrübelerime göre randevu saatine riayet etmeden orada tekrar sıraya sokuyorlardı. Saati 15.00 olan randevuya en erken kaçta gidersem sorunsuz işleme alırlar?
Uzun yıllardır işim düşmemişti ama son tecrübelerime göre randevu saatine riayet etmeden orada tekrar sıraya sokuyorlardı. Saati 15.00 olan randevuya en erken kaçta gidersem sorunsuz işleme alırlar?
0
osssy
(03.04.26)
Hocam sistem şöyle çalışıyor: Senin 15'te randevun varsa 15'te gişede ol, o 15 muayene değil gişe randevusu, gişede ödemeni kılını yününü halleddikten sonra seni muayene alanına yönlendiriyorlar, yani 15'te gişede olacak şekilde git daha erken gitmen bi şey ifade etmez seni yine 15'te alırlar, numaratör senin randevu saatine göre çalışıyor.
0
kizil karga
(03.04.26)
erken gitsemde önümde benden erken alan kayıtlı araçlar olduğu için hepsini beklemiştim, araç yoksa alırlar ama varsa bekliyorsun
0
eja
(04.04.26)
(6)

70+ üstü babaya ayakkabı önerisi

sweetoffice
arkadaş çevresinden görüp/duyup saçma sapan ayakkabılar alıyor. rahat edebileceği, tabanı güzel ve günlük kullanıma uygun ne marka/model önerirsiniz acaba ?
arkadaş çevresinden görüp/duyup saçma sapan ayakkabılar alıyor. rahat edebileceği, tabanı güzel ve günlük kullanıma uygun ne marka/model önerirsiniz acaba ?
0
sweetoffice
(02.04.26)
Babam forelli kullanıyor, rahat olduğunu söylüyor. Spor olarak NB, sketchers tercih ediyor, memnun.
0
iustitia omnibus
(02.04.26)
artık babalar spor ayakkabı giyiyor, burun ucu küt olmayan skechers tarzı olanları dedemde giyiyor artık
0
eja
(02.04.26)
forelli +1
0
mantık
(02.04.26)
kifidis'e uğrayabilirsiniz, bu yaşa yönelik bir sürü marka var.
0
eileengray
(02.04.26)
çok teşekkürler, tikler geç geldi; kusura bakmayın :)
0
🌸sweetoffice
(11.04.26)
(9)

Koltuk takımımızı nerden aldınız? İstanbul

rebecca
Ya böyle istikbal ikea dısında mobilyacılar çarşısı gibi bi yerden bakayım diyorum anadolu yakasındayım. Dudullu tarafında varmıs henüz gitmedim ve gidince neye göre seçmeliyim bilmiyorum. - Sizin bildiğiniz güvendiğiniz yer var mı istanbulda?-siz nerden aldınız/memnun musunuz?-ikea alanlar memnun
Ya böyle istikbal ikea dısında mobilyacılar çarşısı gibi bi yerden bakayım diyorum anadolu yakasındayım. Dudullu tarafında varmıs henüz gitmedim ve gidince neye göre seçmeliyim bilmiyorum.
- Sizin bildiğiniz güvendiğiniz yer var mı istanbulda?
-siz nerden aldınız/memnun musunuz?
-ikea alanlar memnun mu?

Şöyle geniş uzanma yeri olan modern görünümlü L köşe koltuk istiyorum. Rahat kaliteli sağlam bi şey.
Her türlü öneriye açığım.
0
rebecca
(02.04.26)
eskidji, beylikdüzü.
+1
Karim iceride uyuyor ben seni dusunuyorum
(02.04.26)
normod güzel ama L için pek iyi seçenekler yok
normod ile aynı binada blend+r var biz buradan aldık ancak çok geç teslim ediyorlar, müşteri ilişkileri berbat memnun klamadık.
Ikea bence en iyi seçenek yani bir koltuktan 20 yıl performans da beklenmemeli hatta bence 5-6 sene sonra insan aynı şeyi görmekten de sıkılır
0
croswell
(02.04.26)
Ikea modellerini beğeniyordum ancak çok şikayet olunca soğumuştum, vivense de keza öyle çok şikayet var kartaldaki şubesine gitmiştik ofisteki çalışanlar da bir tuhaftı marka satmamak için elinden geleni yapıyor.
En son ider ve kargılıya bakıp kargılıda karar kıldık. Spor füme tonlarınla salon takımı aldık memnunuz ama tayinciyiz diye aşırı kaliteli olmasına gerek duymadığımız için ordan aldık yerleşik olsak ideri tercih ederdik bence orası daha kaliteliydi fiyatlara da yansımıştı zaten. Maltepe e5 üstündeki mağazasından aldık bu arada.
0
ekimoloji
(02.04.26)
tepe home melman vardı bende eski evimde.
0
gabe h coud
(02.04.26)
ilk başta bi mağazaların web sitelerine gir bak takımlara daha az yorucu oluyor sonra beğendiklerini not al git incele, hemen hemen artık her yerde benzer tarzda şeyler var
ikeada yorumlara bakarak al kimisii çok sorunlu çıkıyor hemen tüylenen veya rahatsız olan

eskidji haramidere tavsiye etmem ya, hep eski model var ve alanları küçük olduğundan çok seçenek yok. 1-2 firma gözüme çarpmıştı farklı modelleri olan
0
eja
(02.04.26)
Dudullu tarafı dediğiniz modoko sanırım, orada büyük ve küçük her türlü firma var. Markalı, markasız gezmeniz aslında en iyisi... Ben Alfemo'dan almıştım, hala sağlamlar (2018 falan alım yılı) ama ne bileyim bacak kırıldı, kumaş yırtıldı gibi süreç takibinde berbatlar.
0
charbiel
(02.04.26)
Eskidiji bazaar haramidere. Çok fazla ürün var. Çok kalite farkı olan ürün var. Dene öyle al.
0
jackyr
(02.04.26)
modoko da 1000 tane dükkan var seçim yapmak çok zor. ama bi git yinede.
+1
jamswety
(02.04.26)
ikea'dan şaşmam. çok memnunum. kurumsal görünümlü esnafla da uğraşmam, dilim yandı daha önce.
0
eileengray
(02.04.26)
(6)

Samsung Galaxy S25 FE telefon 20 wattlık şarj aletiyle şarj edilir mi?

anaphylacticshock
Merhaba, Samsung Galaxy S25 FE telefon aldım ama kutuya şarj adaptörü koymuyorlarmış artık. Elimde Spigen marka 20 wattlık bir adaptör var. Şu linktekinden: https://amzn.eu/d/00qjuqW9 Bu telefonu bu adatörle şarj etsem sorun olur mu? İlk defa bu kadar pahalı bir telefon aldım. Zarar veririm diye çek
Merhaba,

Samsung Galaxy S25 FE telefon aldım ama kutuya şarj adaptörü koymuyorlarmış artık.

Elimde Spigen marka 20 wattlık bir adaptör var.
Şu linktekinden: amzn.eu

Bu telefonu bu adatörle şarj etsem sorun olur mu?

İlk defa bu kadar pahalı bir telefon aldım. Zarar veririm diye çekindim açıkçası.

Bilenler yazabilirse çok makbule geçer.
0
anaphylacticshock
(01.04.26)
Bir şey olmaz, voltaj tuttuktan sonra (ki tutar) amperin önemi yok. Adaptör telefonun kapasitesinden güçlü ise telefon ihtiyacı kadar güç çeker. Adaptör daha güçsüz ise adaptörün kapasitesi kadar güç alır.
0
orient blue
(01.04.26)
İşte ben de adaptör yeterince güçlü değilse diye korktum. Adaptörün değerleri düşük gelirse telefon zarar görür mü?
0
🌸anaphylacticshock
(01.04.26)
telefon zarar görmez ama 1 saatte şarj olacakken 3 saatte şarj olur.
+1
kibritsuyu
(01.04.26)
Görmez, tersine daha az ısınacağı için daha iyi ama yavaş şarj olur.
0
orient blue
(01.04.26)
tamamen uyumlu. yeni nesil telefonlar yeni tip adaptörlerle şarj olurken haberleşiyor. adaptörün gücüne ve çıkış voltajlarına göre uygun akım-gerilim profilini belirliyor.
denildiği gibi yarım hızda şarj olacaktır ama pil ömrünü uzatması açısından faydası var.

uzak durulması gereken şarj cihazları yan sanayi, kalitesiz-markasız çin malı olanlar.
+1
orpheus
(01.04.26)
bugun bende olurda yeni telefon alırsam uyumlu olsun diye sanal zekaya sordum dediki 25w kafi hızlı şarj için ama 2.0 usb ise 45w almak gerek s25 plus ve ultra modeli için
en mantıklısı şu geldi bana
www.mediamarkt.com.tr
0
eja
(02.04.26)
(1)

işcep'te ileri tarihli para gönderme

estranged
bu işlemi standart para aktarma menüsünden yapamıyor olup, illa ki para aktarma talimatı verme menüsüne girip yapıyor olmak aşşşşşşırı derecede saçma değil mi? diğer bankalarda para gönderirken gönderim tarihi girilebiliyorken bu mallar neden böyle?
bu işlemi standart para aktarma menüsünden yapamıyor olup, illa ki para aktarma talimatı verme menüsüne girip yapıyor olmak aşşşşşşırı derecede saçma değil mi? diğer bankalarda para gönderirken gönderim tarihi girilebiliyorken bu mallar neden böyle?
0
estranged
(30.03.26)
garanti ve akbanktada duzenli talimat verme ekranından ayrıca yapılıyor, kaç ay devam edileceği seççiliyor vs. mantığı aynı olmadığı için aynı ekranda değil sanırım, direk eft ekranında olsa yanlış bir işlem yapılma ihtimali olabilir diye yapmışlar sanki bilemedim ben kullanırımda yaşlı biri hepsini seçer falan güçler ayrılığı yapmışlar işte
0
eja
(31.03.26)
(5)

Bodrum tatil

arbre
Merhaba. Bodrum tatil için iyi mi? Bu yaz için seçeneklerden biri olarak düşünüyorum. Benim için önemli olan denizin güzel olması. Bodrum'u bilenler anlatabilir mi? Teşekkür ederim.
Merhaba. Bodrum tatil için iyi mi? Bu yaz için seçeneklerden biri olarak düşünüyorum. Benim için önemli olan denizin güzel olması. Bodrum'u bilenler anlatabilir mi? Teşekkür ederim.
-10
arbre
(30.03.26)
sizin güzel denizden ne istediğinize bağlı. bodrum'da kumsal sahil çok az, varsa bile taşlı-kumlu falan. onun dışında çoğu yere de iskeleden giriliyor ve genellikle çok rüzgarlı olduğu için sezonun toplasanız belki 3 haftası falan deniz durgun ve dalgasız. bu da borum yarımada olduğu için her yerde değişik. kuzeyde bir yerler ayarlarsanız deniz çok keyifsiz olur. güneyde merkeze yakın yerlerde güzel olur ama çok kalabalık olur falan...
0
malheiros
(30.03.26)
bodrum denizi çok soğuktur. hep temmuzda gittim soğuk hep soğuk. deniz güzel bölgesine göre taşlı, gittiğiniz yerdeki yorumlara bakarak kummu taşmı ayrımı yapabilirsiniz. deniz mis gibi temiz berrak dalgasız ama soğuk.
izmirde ağustos ortasına göre hep dalgalıdır mesela, ılıcada dalga varsa diğer plajlara falan gidilir dalgasız rüzgara göre plaj aramak gerekir.
0
eja
(30.03.26)
Cok fazla sahili plaji olan bir ilce degil Bodrum. Denizi guzel olan koylar oteller ve beachler tarafindan cevrilmis durumda. Ya da gunluk tekne turlariyla gidiliyor. Bitez, gumusluk, akyarlar vs plaj olan ve ucretsiz ya da daha ekonomik (ekonomik derken Bodrum ortalamasina gore) erisimi olan sahillerin denizi de super degil, yine guzel ama o kadar degil.

Kendi iskelesi olan falan bir otelde kalacaksaniz Turkbuku, golturkbuku kisimlarinda guzel yerler var..

Zaten biz kendi koyu olan 5* resortta kalacaktik derseniz o zaman zaten iyi, ama o paraya Cote d'azur, sardegna falan gidebilirsiniz.

Benim tecrubem bu sekilde
0
mirafiori
(30.03.26)
İskeleden nefret ederim. Kıyıdan girmek istiyorum. Sığ olmasın. Derinleşmesi için 50 metre gitmek zorunda kalmayayım. Taş olması daha iyi. Kum batırıyor kıyafetleri. Soğuk denizi de hiç sevmem. Bana göre değil o zaman. Bu kadar insan neden gidiyor.
-7
🌸arbre
(30.03.26)
bir yer hakkında hiç bu kadar yanlış yorum görmemiştim :D
Bodrum'un torba , gündoğan ve turgutreis gümüşlük tarafları hariç deniz her zaman sakindir.
Torba, gündoğan ve turgutreis tarafları da zaten tatil için pek güzel seçenek değil.

Akyarlar bodrum'un en güzel yeri denizi soğuktur tabii kıyıdan girebilirsin, oteller daha uygundur fiyatlıdır.
Bitez tarafı yine bodrum'da kıyıdan denize girilebilecek bir yer otel sayısı azdır genelde bodrum'un yerlisi buradadır.
Gümbet zaten uzak durulması gereken yer her şey dahil leş oteller bu bölgede bulunur ucuz gece hayatı için gidilir.
Yalıçiftlik tarafı bana göre bodrum'un en güzel denizi burada merkeze de 15-20dk uzaklıkta sakin bir tatil için en tercih edilebilir bölge burası.
Göltürkbükü yine deniz güzel ancak genel olarak Bodrum'un güneyinde deniz daha güzeldir. Burada oteller pahalıdır.

bodrum'da tatil her zaman keyiflidir her bütçeye göre de tatil imkanı var. Boşuna dünyada fenomen bir destinasyon olmadı :)
+2
croswell
(30.03.26)
(4)

muzik grubu tshirt/merchleri satan site

mirafiori
yabanci site de olur, guncel ve eski gruplara ait merch alabilecegim site ariyorum, fan art veya eski tshirtleri de olur, 2016 avrupa turu tshirtu de olur, hatta daha iyi, genelde baski kalitesi daha iyi oluyor. cunku mesela atiyorum khruangbin merch olarak arayinca karsima hep yeni ve pahali seyler
yabanci site de olur, guncel ve eski gruplara ait merch alabilecegim site ariyorum, fan art veya eski tshirtleri de olur, 2016 avrupa turu tshirtu de olur, hatta daha iyi, genelde baski kalitesi daha iyi oluyor. cunku mesela atiyorum khruangbin merch olarak arayinca karsima hep yeni ve pahali seyler cikiyor, her zaman guzel de olmuyorlar, ya da kendi sitelerinden almak istedigimde amerikadan gonderdikleri icin bir tshirtten fazla kargo parasi cikiyor. kaldi ki aradigim gruplar aktif gruplar ya da merch satan artistler olmayabiliyor her zaman (belki eskiler, olduler, ya da fazla bagimsizlar). vinted,ebay gibi platformlarda aradigimi bulmak zor oluyor ve yine uygun degil. boyle bir sepet yapip 10 tane falan tshirt almak istiyorum. var mi boyle siteler?
0
mirafiori
(27.03.26)
eski grupların çeşit çeşit merch'ini barındırıp, bir de uygun fiyattan satan tek bir yer olması fikri zor geldi bana; rast da gelmedim. takip ettiğim bir kaç eski ya da dağılmış grubun (savatage, fates warning, sentenced aklıma gelenler) fan gruplarında, eski tişört bulup foto paylaşanlar hep ebay'den iyi paralar verip aldıklarından söz ediyorlar. fiziksel olarak da thrift şop ya da good will'den falan uygun düşürdüklerini duydum; o da oralarda anlayanı olmadığı için. ne yazık ki internet satıcıları son 10 yılda tutulduğunu azıcık anladıkları bir şeyi on katına satmayı meslek kuralı haline getirdiler.

ben son yıllarda grup tişörtlerini konserlerde spor olsun diye alıyorum açıkçası. konser dışında ise neredeyse hiç giymiyorum; çünkü dediğiniz gibi son derece kalitesiz, cayır cayır naylon oluyorlar genelde. en verim aldıklarım, h&m gibi giyim firmalarının ürettiği pamuklu tişört üzerine baskılar oluyor. ancak bunlar da sadece çok genel geçer (metalika, kiss, maiden gibi) grupların tişörtlerini yapıyorlar çoğunlukla.
+1
lil siztah
(27.03.26)
istanbul kadıköy akmar pasajına git zebille var tshrtlerden
0
jamswety
(27.03.26)
trendyoldan aldığım baskı tshirtlerden hiç problem yaşamadım ben ya 5-6 tane aldım çoğunun 3 senesi doldu bozulmadılar, bahsettiğin terimlerden firmalardan zerre haberim yok tshirt gurusuna trendyol demek istemem ama ben sorun yaşamadım.

ps. çoğu %100 pamuk aldıklarımın amerikan bezi gibi, avm lerden aldığım tshirtlerden kaliteli diye alır oldum ben bunları fazlaca
0
eja
(27.03.26)
kadıköy, sakız gülü sokak’ta metal giyim var. web siteleri de şurası;

www.metalgiyim.com
0
gregory
(31.03.26)
(5)

Ev interneti var mı yok mu nasıl anlarım

plastic_angel
Türk Telekom binaya fiber altyapı çekmiş gibi görünüyor. Binanın girişinde açıkta duran ince sarı kablolar var, muhtemelen her daire için ayrı ayrı çekilmiş ve bir noktada toplanmışlar.İnternetten altyapı sorguladığımda da fiber görünüyor. Ayrıca Türk Telekom’u arayıp teyit ettirdim, onlar da adresi
Türk Telekom binaya fiber altyapı çekmiş gibi görünüyor. Binanın girişinde açıkta duran ince sarı kablolar var, muhtemelen her daire için ayrı ayrı çekilmiş ve bir noktada toplanmışlar.

İnternetten altyapı sorguladığımda da fiber görünüyor. Ayrıca Türk Telekom’u arayıp teyit ettirdim, onlar da adresimde fiber altyapı olduğunu söylüyor.

Ancak yine de emin olamıyorum çünkü apartman içinde bir fiber dağıtım kutusu yok (olması gerekiyor mu onu da bilmiyorum). Sadece 5-10 adet ince sarı kablo açıkta duruyor.

Bu durumda ne yapmam gerektiğinden emin değilim.
0
plastic_angel
(25.03.26)
o boşta duran kablolar daire adedi kadardır. bir kutu koyup onları oraya toplayacaklar. o kutudan da her evin içine kadar kablo çekilecek. sana bir fiber giriş modülü bir de modem verecekler. evin içine çekilen o sarı kablo önce küçük modüle girecek. küçük modülden çıkan kablo da modemine girecek.

muhtemelen kablolama kısmı bitti. ya daire içi kablolama kısmı kaldı ya da o da bittiyse dıştaki kutuyu koyma işi kalmış olabilir.

şu an fiber internetten beslenmiyor olman gerek diye anlıyorum.
0
Filinta61
(25.03.26)
Telekom'un sisteminde abonelik alınıyor olarak görünüyorsa hizmet alabilirsiniz yani sinyal vardır. sarı ince kablolar varsa zaten onun öncesinde bir noktada dağıtım kutusu da vardır, yani fiber bölünmüştür. sadece kuruluma geldiklerinde o sarı kabloları daireye taşımaları gerekecek. edit: kablolar daireye kadar yetişecek uzunluktaysa tabii, kısa ise dağıtım kutusu ve ek kablo gerekir tabii

eski binalarda merdiven boşluğundan ya da varsa uygun bir şafttan katlara çıkarıp uygun bir yerden daireye sokarlar, en azından seneler önce superonline bize öyle yapmıştı. yeni binalarda zaten kablo kanalları hazır oluyor, sıva altından daireye gidiyor, belki hazırdır, dairedeki bir prize kadar boş kanal bile olabilir. telefon hattı varsa bakır kabloların gittiği kanallardan da daireye kadar çıkarılabilir.

bence öncelikle fiziken telekom'a gidip abone olmayı deneyin, sistem ilerliyorsa yani izin veriyorsa bağlantı meselesini sorarsınız. ona göre eğer gerekiyorsa önceden bir elektrikçi vasıtasıyla o kablolardan birini daireye çektirirsiniz.
0
orient blue
(25.03.26)
bizim fiber kutumuz var telekomun ama içine bildiğin bakır telefon kablosu girip çıkıyor, bahsettiğin gibi sarı kablo değiller, kullandığım modemde vdsl modem. yani fiber diyor ama dediği şey aslında vdsl. evede fiber kutusundan telefon kablosu ile geliyor internetim.
0
eja
(25.03.26)
büyük ihtimalle fiber internetiniz var. önce elektrikçi çağırıp o sarı kabloyu eve çektirmeniz lazım, sonrasında Türk telekomdan kuruluma gelecekler.

Eviniz yeniyse kanal içersinden o sarı kabloyu çekebiliyorsunuz, elektrikçiler yapar.
0
false pretension
(25.03.26)
fiber var, türk telekom geldi yeni yapti bizde de ayni dediginiz sekildeydi.
0
sweetoffice
(25.03.26)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.