[teknik]

Superonlayn müşteri temsilcisine ulasamiyom

(11) 
Kendimi seyapacam ya.. ariyom, kısır döngü içine giriyoz. Müşteri temsilcisine baglanma secenei yok....
[ask]

Hiç böyle afillı cumleler

(19) 
Kurdumuz mu: sen benim içimi savaş alanına çevirdin x.. ben o savaşın icinde seni yine de büyüttüm b...
[q]

Acil-yumurta sorusu :)

(11) 
Dün sabah 2 yumurta haslamistim. Birino yedim digerini biraktim. Suyun içinde duruyordu dünden beri....
[q]

Yoğurt zehirler mi

(2) 
Biliyom zehirliyomus da, asıl sorum şu.. üstü pembelesmisti.. pembe yerini falan aldim. En altlarind...
[q]

fırında karnabaharı ne kadar haşlamak?

(2) 
fırında yoğurtlu karnabahar yapcam ama önce haşlamam gerekiyomuş. yumuşayıncaya kadar falan diyo da ...
[teknik]

şu drone ve mp3

(4) 
şunları neden almamalıyım?1- mp3 https://www.morhipo.com/kampanya/detay/19919086/62978/bludfire-blu...
[q]

kültür mantarı zehirler mi?

(6) 
mantar almıştım 3 gün önce (bugün 3. gün galiba) skt geçmedi. ama dünden beri dışarıda duruyo (hava ...
[q]

şuradaki espriyi anlatır mısınız

(6) 
https://www.birgun.net/haber-detay/haberturk-sunucusu-canli-yayinda-gulme-krizine-girdi-183161.htmlk...
[medikal]

insan anatomisine hakim arklar

(5) 
gözlerin iki birbirine bağlı mıdır? yani atıyorum birini çekip çıkarmak istedik, diğerini de çekişti...
[sarki]

anket- bu şarkı güzel mi

(2) 
seksendört- sen kal ölene kadar https://www.youtube.com/watch?v=CG38cJ4OucMsizce bu şarkı güzel mi?...
[q]

spor salonu sorusu o zaman

(4) 
spora başlıcam çok heycanlıyım... okulun ilk günü gibi...şimdi bugün 3 arkadaş gitcektik spor salonu...
[film]

bi sonbahar sorusu da benden

(15) 
çok süper yağmur yağıyo. hava çok kasvetli sayılmaz. aslında sevmem yağmuru ama. eve geldim. sımsıca...
[q]

Küfür neden kötüdür?

(17) 
"senin annene öyle deseler hoşuna gider mi!!"den farklı bir cevap pls. Kötü olarak algilan...
[ask]

derdimi şeyapalım -acil-

(26) 
şimdi bir oluşum var. etkinlikler düzenliyolar (hopa, yani seçenekler sınırlı). yarınki etkinliğe ka...
[film]

netflix dizi önerisi vol8347

(5) 
arama yaptım ama tatmin olmadım. ne izleyeyim? fargo yok di mi orada, bulamadım çünkü.sevdiklerim ; ...
[q]

ps 3 ne kadar eder sorusu

(5) 
ps 3 alma ihtimalim var param olursa yeterince :') ama herhangi bir sorunu olmayan ps 3 ne kadar ede...
[q]

turkish alibaba kom

(2) 
buradan alınan her şey geçer mi gümrükten? mesela bambu sallanan sandalye alcam, ebat öyle...
[q]

Arkaslar yarın iş var

(14) 
Bugün napsam da çok keyifli vakit gecirsem (evde) yarın da dinlenmis gitsem ise. Evi temizlicem yakl...
[ask]

Bazen çok yalniz

(19) 
Hissediyom :') aslında çok geniş ve güzel bir çevrem var ama sonuçta şu an yalnız yatıyorum :)) zate...
[teknik]

İnternetim seyoldu

(8) 
Wlan ışığı yaniyo (nakil yaptirip baglatali 1 haftayı geçti. Sorunsuz kullaniyodum). İnternet yok. B...
[q]

sigorta teklifi

(2) 
her saatte alınabilir mi? gece falan da mesela? hepsi çıkar mı? çünkü bazen denediğimde normalden az...
[q]

kimyon hangi yemeklerde

(13) 
kullanılır diye aradım. milyon tane şey çıktı ama taze fasulye yok içlerinde. ama ben koymuştum iki ...
[teknik]

Yaziciyi neden kullanamiyom

(4) 
Lenovo yoga 510 bilgisayarim var, Windows 10. Bı de Canon mf4700 yazici var. Ama sürücü kullanilamiy...
[q]

trafik sigortası yaptıracam daa

(5) 
neye dikkat etmeliyim? aynı firmanın 3-5 farklı fiyatı çıkıyo. içeriklerine bakıyorum pek de fark yo...
[q]

yumurta olmadan kafaltı

(14) 
yarın sabah arkadaşım gelicek kafaltı yapıcaz ama yumurtaya alerjisi var. fırınım falan var. neler y...
[film]

Sonbahar filmini izleyen var mi

(5) 
Hadi ben Hopa'da yasadiimdan etkileniyorum. Siz sanatsal olarak hangi kısmını başarılı buluyorsunuz?...
[teknik]

Superonline internet baglantisiyla ilgili bir sey

(6) 
Arkadaslar internrti nakil ettirdim. Bu şekilde bagladim. Kablosuz ağda oturum açın deyip bir sayfay...
[q]

Esrar ticareti yapmak kötü bir şey mi

(25) 
Hayatimda hiç uyusturucu herhangi bir madde kullanmadim. O yüzden ne ne kadar zararlıdır, bilemiyoru...
[q]

Kaskonun arabayı perte cikarmasi

(7) 
Diyelim arabam 40k. Hasar ne kadar olursa perte cikariyorlar? 35k ya cozulcek hasar varsa, perte cik...
[ask]

Eşin ismini söylemek yerine babası/annesi demek

(16) 
Bu ikisi arasında, bu kişilerin ilişkilerine dair ipucu veren bir fark var mı sizce? Mesela bı bebek...
[q]

Arabanız hiç vites attı mi :)))

(8) 
Cidden. Stabilize yolda bı de hayvani fren yaptigimda, 1-2 kez başıma geldi. Mesela 2. vitesteyim, ç...
[q]

Pardon boluyorum ama araba sorum var

(10) 
Hayırlı akşamlar. Boldum ekmeginizi ama....Motor yağını değiştirdim. Shell marka koydular 5-40. İlk ...
[q]

Arabayla ilgili bir soru

(8) 
Şu anda araba hareket halindeyken arka lastigi ötüyor. Fren yapınca zaten ötüyor da frensiz normal g...
[q]

hediye sorusu vol7364

(1) 
eski duyurulara baktım ama genelde sevgiliye ya da anneye sorulmuş. ya da daha spesifik şeyler fln. ...
[q]

Şöyle bir olay var mı gundemde

(1) 
İşte bı makineye ayağını kaptirmis genç biri. Günlerce uğraşılmış ama kurtarılamadı? Şu anda gündem ...
[ask]

İnsan ilişkileri sorusu

(19) 
İnternette aradım biraz ama kadinlarkulubundeki "regl mı yaklaştı" cevaplarini bulabildim ...
[ask]

arkadaş ilişkileri sorusu

(12) 
2 aylık yaz tatili için ailemin yanındayım. çalıştığım yerden ortalama 20 saat uzaklıkta. tatilim re...
[teknik]

Lenovo laptop

(14) 
Bugün bı tane aldım. Beyaz renkte. Medyasi çok iyiymiş. Dokunmatik. Ve katlanıp tablet oluyo. Modele...
[q]

İzmir'de falan HGS olayi

(1) 
Var mı? Bursa Muğla arası herhangi bir civards...
[q]

Dövme sorulari vol 1635637

(11) 
Aslında aşırı saçma buluyorum dövme olayını ama böyle bir istek geldi :')1- üst kol, alt kol, bilek,...
[q]

Otel sorusu

(5) 
Daha önce hiç otelde öğle ve akşam yemeği almadım. Şimdi otelden pek cikmicamiz için akşam yemeği de...
[yer]

Sarimsaklida otel

(1) 
İnternette baktım ama hepsi Yok galiba. Bildiğiniz/kaldiginiz uygun ve temiz otel var mı?...
[medikal]

Hani ağlarken nefesimiz kesiliyor ya

(1) 
O nasıl bir mekanizma? Ne oluyor ki öyle oluyor? Tskler :')...
[q]

Devlet dairelerinde çalışanlar bakabilir mi

(2) 
Spesifik olarak belediye olursa daha da iyi olur. Bugün sistem gitti mi?...
[medikal]

Sinüzit

(7) 
Sinüzit için kocakarı metodu var mı uyguladiginiz? Deniz hariç, onu beceremedim...
[q]

Sakaryadaki kreş olayi

(5) 
İzlediniz mı onu? Ne dusunuyorsunuz?Ben de öğretmenim. İcerideki olayla dışarıdan görünen farklı ola...
[q]

Yat turlarindan korkmamiza gerek var mi

(8) 
Sanki çok fazla insan dolduruyorlar ve binilen o şeyler de çok eski gibi geliyor bana. Multeciler gi...
[q]

Araç üstü çadır - Lada niva

(10) 
Araç üstü çadır kullananiniz var mı? İşlevsel mı? Her arabaya monte edilebiliyor mu? Alsam bir süre ...
[film]

Film onerisi rica

(9) 
Çok süper ötesi mutis bı film önerir misiniz? Komedi olabilirBisiyler ogreticek politik mesajli film...
[sarki]

İmera-emri olur

(1) 
https://m.youtube.com/watch?v=AY002EbA9DIBu şarkı nasıl sizce? Beğenen var.mi...
123456  Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.