[q]

2 km balıkla yürüsem balık soğur mu?

(3) 
Araba ilr değil de yürüyerek gideyim diyorum balık alacağım yere....
[q]

fas tatili?

(6) 
yanlış karar mı verdik ama yıl sonuna doğru gidilecek. avrupa yı çok gezdik ettik....
[q]

Android tabletlerde şöyle bir şey mümkün mü?

(1) 
Diyelim ki x radyo uygulaması indirildiSesli olarak android e android radyoyu aç desek açılsa, andro...
[q]

Ataköy deki seapearl projesi

(3) 
Geçenlerde de sormuştum. Nasıl yapılır arkadaş bu proje diye. Süzer plaza dan bile çirkin değil mi?B...
[q]

birayı fazla kaçırdım son bir haftada?

(5) 
böyle bir vücudu dinlenmeye alayım diyorum. kaç gün içmesem olur?...
[q]

akşam çalışma motivasyonu

(3) 
ya iş hayatında artık 6 sene oldu.önceleri işleri akşamları yetiştirmek için kasardım.şimdi kasamıyo...
[q]

Madem diş taşı temizletmek zararlı değil ayda bir temizletelim?

(9) 
Çok bilmiş diş hekimleri diyor ya zararlı değil diye. O zaman niye 6 ayda bir yapıyoruz? Ayda bir ya...
[q]

Kaslarımı korumak için nasıl çalışayım artık?

(3) 
Boy 181Kilo 74 Göbek az da olsa baklava oldu ve sert Omuzlarım da yine istediğim seviyede Böyle kalm...
[yer]

Portekiz de olup diğer Avrupa şehirlerinde zor bulunan güzel olmayan ne var

(5) 
Şunu Portekiz de yapacaksın yiyeceksin dediğiniz duyduğunuz neler var?...
[q]

Dhl kargo ücreti

(3) 
Lizbon İstanbul sadece belge için 64 usd dediler. Ayrıca 2 gün de ulaşabilir mi?...
[q]

Diş hekimleri de diş taşlarını temizletiyor mu?

(2) 
Yoksa sadece bize mi yapıyorlar? Hep nasıl beyaz? Biz çay kahve içmeye devam edeceksek yaptırmayalım...
[q]

kimler kimler vardı duyuruda?

(24) 
deyince kim aklınaza geldi ilk? ben nickini hatırlayamadım ama bir hemşire vardı ya, ankara da mı ne...
[q]

Lacoste ayakkabı neden alınmıyormuş?

(6) 
Amma gömmüşler ya iki günde açılıyor falan diyeAlamaz mıyız yani? Camper a da aynı şeyler söyleniyor...
[q]

aynı kıyafet ya da ayakkabınızdan iki tane var mı?

(14) 
birisi eskiyince yenisini aldım değil de birisi eskirse diye 2 tane aldım dediğiniz alışveriş oldu m...
[q]

Senede maaşınızın kaçta kaç oranında kıyafet harcıyorsunuzdur?

(11) 
Yani senede 60 k kazanıp bunun 5 k sını kıyafete harcıyor musunuz? Bu oran çok mu?...
[q]

Dondurmanın nesini seviyorsunuz ya?

(11) 
Yahu sürekli iş yerinde ikram ediyorlar falan sokakta herkes yiyiyor bedava değil üstüne para versen...
[q]

Keten ceket ve kırışıklık?

(1) 
Normalde kırışıklık bakımsızlık demek benim için. Yani atletlerimi ütülerim ben o derece.Ama keteni ...
[q]

İrlanda mı portekiz mi?

(4) 
en az 4 yıl çalışma durumunuz olsa hangisini seçerdiniz, neden? ikisi de yazılım işi....
[q]

MÜhürlü zarf olayı?

(6) 
Biraz dışarıdan takip ediyorum ama zarflarda zaten filigram varmış. Yani YSK nın zarfları olduğu isp...
[q]

İrlanda nasıl bi yer?

(3) 
Neden çok fazla yazılım şirketi var ki orada?...
[q]

ağdacılık, manikürcülük çok zor meslekler değil mi?

(3) 
birkaç videoya denk geldim de, rahatsız edici sanki yapan için?hatta ek olarka yaptıran için bile......
[q]

Terapist ve psikolog çok farklı şeyler mi?terapistin faydasını gördünüz mü?

(2) 
yani derdimizi dinleyip, ilaç dışında öneriler mi sunuyor terapistler? yurtdışında bunlara giden var...
[q]

liflenme?

(14) 
haftada kaç gün lifleniyorsunuz? ben bu lifi sırtıma süremiyorum en çok ter de sırtımdan akıyor:(...
[q]

Rte nin hitabeti okuması falan?

(11) 
Basın toplantısında.bir metin okuyor kağıttan bildiğin haber spikeri gibi yahu. Bunun sebebi ne? Nas...
[q]

25 bin dolar swift ücreti ne olur?

(3) 
Tr deki a bankasından b bankasına yapılacak....
[yer]

Lisbon vs. Porto

(3) 
daha yaşanılır, güzel şehir olarak kıyaslama yaparsanız?...
[medikal]

Çürük olmadığı halde dişimde ağrı hissetmek?

(3) 
Doctor çürük yok dedi filme de baktı yani alt çenede iki dişimde ağrı vardı, üsttekiler vuruyor olab...
[q]

Bir konu hakkında beyin fırtınası?

(1) 
Bir firmanın ürünlerinin kullanımını anlatmak için yetkili eğitim merkezi açma planlaması var. Peki ...
[q]

Çok beğendiğim ayakkabı modelinin çok benzerini alsam mı?

(2) 
2 sene önce bi camper almıştım severek giyiyorum eskidi sayılmaz ve şimdi o modelin daha yenisi ve g...
[q]

uzakta olduğunu kişiler ile görüntülü konuşmayı mı tercih ediyorsunuz?

(8) 
yani bana çok yapay geldiği için hiç yapmadım, yapmıyorum. ama özledigim kişileri de o an konuşurken...
[q]

Satış personelllerine temel düzey sorular?

(2) 
Neler sorulabilir? Sertifika sınavları var ama hepsi ücretli bulamadım hiç soru...
[q]

İngilizce Amerika da mı öğrenilir?

(4) 
4 yıldır neredeyse sadece İngilizce konuşuyorum ama Avrupa da. Amerika görmüş kişilerle konuştuğum z...
[q]

Satılık evlerin m2 brüt mü yazılır net mi?

(4) 
Arada 15-20 m2 oynuyor neredeyse. Nedir raconu bunun?...
[q]

Ofis tuvalet ses problemi?

(5) 
8 katlı ofis binasındaki tüm tuvaletler tek kişilik. Yani her katta bir erkek bir kadın tuvaleti var...
[q]

Bayilik sisteminde bayilerin takibi ve satış başarısını arttırma yöntemleri

(2) 
Size gelen demo taleplerini ülkenin çeşitli bölgelerindeki bayilere yönlendiriyorsunuz. Ancak bu kiş...
[q]

Şimdi ben Fatih terim e küfür edemez miyim?

(6) 
Öyle bir hakkım yok mu yani? 4-6-0 ne yahu?...
[q]

sakal ve kıl sorusu?

(5) 
şu görüntü çok mu itici? yani rahatsız ediyor beni ama.:( gögüsten gelenler ile birleşmesi....
[q]

Su fiyatı?

(2) 
32 lik şaşal su alıyorum, 5,10 Euro işte, bir hafta yetiyor bana. Nasıl fiyat?...
[q]

Lazer epilasyon yapanların sakalları niye cetvelle çizilmiş gibi oluyor?

(4) 
çok itici bir görüntü de, sebebi ne ki bunun?...
[q]

Bana proje planı lazım?

(1) 
Şöyle ki, yapılacak işler bunlar ilgili kişi bunlar deadline bunlar vs şeklinde. Elbette ben de hazı...
[q]

Kuru temizleme?

(2) 
Yahu koskoca uçak Nasıl havada duruyor sorusu gibi olacak ama su olmadan yapılan temizlik temizlik m...
[q]

Eksisozluk yazarlığına para veren var mı gerçekten?

(7) 
Yazar olmak çok kolay değil mi?Ben 8 inci nesil yazarım ve 2 tane daha boşta duran hesabım var. Sözl...
[q]

Çamaşır yıkama hk?

(3) 
hello herkese,1) çamaşırlarımı hep karışık yıkıyorum. karışık 30 min diye bir program var ama yıkama...
[q]

Lazer epilasyonda kıllara tek tek mi ışın veriliyor yoksa bölgesel mi?

(2) 
Yani diyelim ki x bölgesine yapılacak orada yüz tane kıl vardır ya. her birine tek tek ışın mı veril...
[ask]

Kadınlar neden bağlanmam dediği halde bağlanıyor?

(3) 
Saçma sapan ilişkiler yaşadım hep ya. En son yok artık dediğim birisine denk geldim ama ne kadar özg...
[q]

Hangi ev arkadaşı?

(5) 
1) çalışan karşı cins, sevgili arkadaş sık gelmesin diyen2) lgbt bireyi, hiçbir fikrim yok nasıl kar...
[q]

Tüm AB ülkelerinde Tr de yapılan sağlık sigortası geçerli olmaz mı?

(3) 
Ülkesine göre mi değişiyor ya da? Axa her yerde geçerliyiz diyordu hiçbir şey çıkmıyor...
[q]

Julia louis hoş bir hatun değil mi?

(6) 
Hı? Hoş ya. Dizideki rolunden mi çekici geliyor...
[q]

Otomatik vites kullanırken nelere dikkat etmeliyim?

(5) 
Sorularım bunlar. Artık Manuel'den otomatik e geçiyorum. Elin yurtdışısında manuel araç yok:)Dururke...
[q]

Bu YouTube daki sarı noktaya ne deniyordu ya?

(1) 
Key point miydi neydi?...
12345   « Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.