[]

karşi cinsten insanlarla tanişma

başlık soruda diye belirteyim. asosyal değilim, ama gene olmuyor. doktora yapıyorum, herhangi bir kursa katılacak vaktim olur mu bir fikrim yok. gittiğim kurslarda, katıldığım eğitimlerde şu vakte kadar hep kadınlar vardı. çalıştığım kurumda da hep kadınlar var. günler geçiyor ve hiçbir şey olmuyor. biraz da yakınma aslında bu...




 
Yemeğe davet et, çaya kahveye davet et. Lüks mekan olsun. Ekonomi kötü.. kadınlar şimdi paraya çok bakıyor.


  • kickboxer  (25.08.20 09:55:34) 
Olması için ne yapıyorsun?
Aktif olarak yemek yeme/bir şeyler içme teklifi ediyor musun kimseye? Yoksa sadece bekliyor musun kendiliginden olsun diye?

  • yarey  (25.08.20 10:18:21) 
"çalıştığım kurumda da hep kadınlar var. günler geçiyor ve hiçbir şey olmuyor."

kadınlarla bir arada olup tanışamamaktan şikayet etmek çok garip.
ya görünüş kimseye hitap etmiyor.
ya çok içine kapanıksın.

edit: yav bacım niye senin de kadın olduğunu yazmadın... kadın olup karşı cinsten biriyle tanışamamak çok rastladığımız bir şey değil :))

kadınlarla samimiyeti ilerletsen sana birilerini bulurlar belki, eş, dost, tanıdık çevresinden..
  • tabudeviren  (25.08.20 11:59:35 ~ 13:06:01) 
Cevap yazanlar senin de kadın olduğunu anlamamış. Ersen martin sevdalısı gibi düşününce benim aklıma yattı valla. Ya da ersen ve dadaşların ersen'i...

Beğendiğin erkeklerin profil olarak takıldığı mekanlara gidip tanışma fırsatı yaratabilirsin. Yalnız git, birinden çakmak iste, saat sor, ufak bir şey için yardım iste, kesiş falan. En zahmetsiz olanları bunlar.
  • Bruce  (25.08.20 12:23:29) 
Her yerde kadın varsa onlarla da samimi olun. Arkadaşları, kardeşleri, oğulları, kuzenleri, yeğenleri vs. illaki biriyle tanışma fırsatı çıkar. Bu devirde herkes modern görücü usulü ile evleniyor, ilişki kuruyor. Herkes biri vasıtasıyla tanışıyor birileriyle.


  • Hallegadola  (25.08.20 12:26:26 ~ 12:26:46) 
kadınlarla flört etsen?


  • snape i başından beri tanırım  (25.08.20 12:33:38) 
güzel cevaplar gelmiş. evet, ben kadınım. erkelerle tanışmayı tercih ediyorum :) çevremdekiler de hep evlenmek isteyen kişiler...bence bana zaten bulmazlar. bir yerde hata yapıyorum ama nerede...kafede vs tanışma nasıl olur ki...tek başıma oturuyorum hep.


  • ersen sevdalisi  (25.08.20 13:08:38) 
duyuruyu oyle bir yazmissin ki okuyan 100 kisiden 100'u de seni erkek sanirdi, ki oyle olmus zaten. "her yer kadin dolu ama karsi cinsten kimseyle tanisamiyorum" dersen millet tabii erkek sanir seni. haha.


  • baldur2  (25.08.20 13:11:45) 
adım attığım her yer kadın dolu...neyse artık, kader sanırım. covid-19 döneminde istanbul'da nasıl sosyalleşebilirim?


  • ersen sevdalisi  (25.08.20 13:15:57) 
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.