[]

ilişiki soruları

2 adet sorum var

1.sevgilinizin eski sevgili ya da flörtüyle hala görüşme duruma nasıl tepki verirdiniz?

2.bir de sevgilim bazen telefonda biriyle mesajlaşıyor gülümseyerek ve bazen gıcık oluyorum :D ama belki arkadaş grubuyla filan komik şeyler konuşuyorlar bilmiyorum. düşününce ben de bazen gülerek mesajlaşıyorum insanlarla. abartıyor muyum?

 
ilk soru benim için kabul edilemez ama sır vereyim mi eskiyi düşünmeyen, iyi-kötü anmayan yok.

ikinci soru için de, sevgilin sırıttığı zaman samimi bir tavır ile gidip çok merak ettim benim sevgilim nelere gülüyor, gösterir misin diye sorabilirsin. o anki tavrı zaten özetler durumu.
  • duster  (18.03.20 12:12:39 ~ 12:12:58) 
1. Ne amaçla görüştüğüne göre değişir. İş açısından zorunlu olarak görüşmesi gerekir, sorun etmem doğrusu. Bir yerde karşılaşır denk gelir ayaküstü sohbet ederler, yine sorun etmem. Ama öyle keyfi olarak görüşmesinden rahatsız olurum.

2. Yerinizde olsam sorardım neye gülüyorsun diye. Söylemiyorsa, yüz hali değişip, bir şey yok diye geçiştiriyorsa rahatsız olurdum.
  • GoodMorningTeacher  (18.03.20 12:14:34) 
1. soruya cevap
ister macoluk de ister kroluk de ister medemiyetsizlik de ne dersen de olmaz kardesim, dogru degil, seninkinin niyetinde birsey yoksa bile karsi tarafin besledigi hissin ne oldugugunu nerden bileceksin, baya fingirdesmedir bu, adinada yok sosyallesme, yok arkadas kalma yok flortlesme yok bilmem ne koymuslar sozum ona medenilesme diye.. bence kabul edilebilir birsey degil, mericligin luzumu yok, seviyoruz diye maymuna cevirmesin kimse artik bizi..
2. soruya gelince..
bu kadar supheci olmaya gerek var mi bilmiyorum, birazda karsi tarafi ne kadar tanidigina bagli, cok flortoz ona buna mavi boncuk esliginde gulucuk dagitan biriyse işkillenmekte haklisin ama ona guveniyosan ondan emiinsen killanmana gerek yok, biraz sana biraz ona bagli yani..
  • alttaraf  (18.03.20 12:17:56) 
@alttaraf ne güzel cevaplamış 1.yi
Kesinlikle kabul edilemez. Dünyada arkadaş mı kalmadı ayol? Bir zamanlar birbirinin çıplak halini görmüş sarılmış insanlar şimdi nasıl arkadaş kalsın allah aşkına, kabul edilebilir mi şu?

2. Neye gülüyosun bakıyımm diye yanına gidip sırnaşırdım ben olsam, veya o anda ben de mesaj atıp yüzünün aldığı şekli izlerdim. Tepkisi, cevabı her şeyi ortaya koyar.
  • megalomaniac  (18.03.20 12:44:05) 
1.izin veremem. Ki zaten hala devam eden bi iletişim varsa o ilişkiye başlamam. Sonradan çıkıyorsa ayrılırım.
2.çok şüpheci biri değilim. Telefonda komik milyonlarca şey var. Ama çok merak ettiysem de sorarım ne bu böyle diye.

  • valarmurgulis  (18.03.20 12:50:30) 
ilk soru yüzünden patladım bi kere, asla izin vermem. devam etmekte ısrar ederse bensiz devam etsin.
2. için bi sorardım neye gülüyon diye kaçamaklı şeyler diyorsa bi şüphelenirdim

  • nahtoderfahrung  (18.03.20 12:54:54) 
1. Soru için eski sevgilim olacak şahsın telefonunu okulda duvara fırlatmak suretiyle dağıttım. 2. Soru içinse insan her şeye gülebilir. Peşin hüküm vermemek lazım. Kıllama seviyeniz arttıysa telefonu ele geçirip bakın. Şunu unutmayın ki her ilişki güvenle ayakta durur. Siz güvenmiyorsanız o iş zaten yaş. Bu durumda da etik değer filan hikaye alın telefonu bakın. Şüphe ile yaşamak gerçekten kötü bir şeydir.


  • Başkalaşım  (18.03.20 13:28:16) 
1- Bu kesinlikle kabul edemeyeceğim kırmızı çizgilerimden bir tanesi.
2- Abartıyorsun.

  • iwasbornonamountainside  (18.03.20 15:58:07) 
1.sevgilim eski sevgiliyse görüşüyor hatta görüşüyoruz.ilişki yıllar evvelinde bitmiş,sonrasında dost kalınmış.onun da güzel devam eden bir ilişkisi var,çift olarak yakın arkadaşlarımız.
2.sorarım, o da bana sorar.iletişim denilen şey böyle bir şey sonuçta.

  • astrid  (18.03.20 16:00:57) 
1-görüşmez net. görüşemez değil, bize olan saygısından dolayı bunu yapmaz. aynısı benim için de geçerli.

2-kadınım yanımdaysa, biz isek.. bir tabur askerin içinde tek başına kalsa bile yanlış bir şey yapmayacağını bilirim. soru bu ise eğer.
  • unabomber  (20.03.20 02:14:17) 
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.