[]

Kendimi beğenmiyorum

Hayatımın hiçbir döneminde kendimi -dış görünüşümü kastediyorum- beğenmediğimi farkettim. Bu da sürekli mutsuz olmama sebep oluyor. Çirkin olduğumu düşünmüyorum hatta bazen sevimli buluyorum kendimi ama yine de kendimle barışık değilim. Fotoğraflarda bulunmaktan kaçınıyorum mesela.

E o zaman beğenmediğin şeyleri değiştir diyeceksiniz. Sorun şurada başlıyor: yapılabilecek değişiklikleri yapmak isteyen biri değilim. Örneğin makyaj yapmıyorum yaparsam da mutsuz edeceğini biliyorum. Burnumu profilden pek beğenmiyorum ama ameliyat olmam söz konusu degil. Güzel kıyafetler al iyi giyin derseniz her şey çok pahalı ve ben henüz çalışan değilim.

Farkettigimde uzuldugum şeylerden biri de "Instagram arkadaşı" olmamam. Arkadaşlarım benimle fotoğraf çekilip paylaşmak istemezler ama diğer arkadaşlarıyla yaparlar bunu. Yani o çıtı pıtı, sürekli guzel pozlar verebilen, alışveriş manyağı, el üstünde tutulan kızlardan biri değilim. Dümdüz birisiyim o da yetmezmiş gibi damacanayi tek hamlede sebile yerlestiriyorum :(

Sizin hiç bu durumu yaşadığınız bir dönem oldu mu? Bu sorundan/ruh halinden kurtulmam icin verebileceğiniz tavsiyeler var mı?

 
Çok normal ve güzel birisin bence, o olamadıklarının aslında çok matah şeyler olmadığını bilmeni isterim. Reelde pek karşılığı yok belki bu halinin ama inan bu zamanda böyle hakiki biri olabilmek imkansız. Bence öz farkındalığını kaybetmeden hafiften özenebilirsin ama abartmadan. Bu seni daha da güçlü kılar. Bence hayatta en güzel şey arada bir yerde olmak.


  • olaylar olaylar  (28.09.19 23:51:10) 
Ben de senin erkek versiyonunum, hayatımda hiç bi zaman tipimi beğenmedim. Ama kabullendim. Dünyaya bi kere gelicem ve aynaya bakmazsam sorun yok :)

Bedeninle uğraşma, bilgini, kültürünü genişletmeye bak. Güzel olmaktan çok daha fazla özgüven verir, ve sana instagram arkadaşlarındansa gerçek arkadaş kazandırır.
  • antihero  (28.09.19 23:55:47) 
uzunca bir dönem yaşadım bunu, hem de neredeyse tamamen aynı şeylerdi yaşadıklarım. bir süredir kendimi sevmeye çalışıyorum ve başardığımı düşünüyorum, hem de çok yoğun bir şekilde. umut ediyorum ayrıca. sohbetimle, eğlenceli oluşumla da etkileyebileceğim erkekler olduğunu fark ettim mesela ve aynı şekilde insanların içindeki güzellikleri de görmeye başladığımı hissediyorum. muhtemelen benzer yaşlardsayızdır. ben de alamıyorum öyle istediğim güzel kıyafetleri, istediğim operasyonu yaptıramıyorum. ama mutlu olmaya çalışıyorum, enerjimi yüksek tutmaya çalışıyorum. emin ol çekim yasası diye bir şey var ve sen nasılsan, kendine ne çekeceğini, başına ne geleceğini düşünüyorsan onu yaşıyorsun ve onu çekiyorsun. enerjini pozitif tuttukça güzel şeyleri çekeceksin ve bunlar olurken kimse senin dış görünüşünü önemsemeyecek bile.


  • deryassa  (28.09.19 23:56:16) 
Güzel olmak için makyaj gerekmiyo ama burnunu yaptirmalisin. Oradan basla. Kesinlikle.. herkes yaptırsın falan demiyorum ama sen bunu önemseyen birisin. Bı adım atmak zorundasin


  • üğpoıuy  (29.09.19 02:50:51) 
Adim atmiyorsan devam o zaman boyle kardesim, aglama ama bu sekilde. Sorunun belli cozumun belli. Keyfine keder.


  • Deathrow  (29.09.19 09:48:29) 
@üğpoıuy, burnumu beğenmiyorum ama o kadar da takilmiyorum gargamel burnu gibi değil, operasyon isteğim yok yani misal olarak verdim o durumu. Daha iyi goruneyim diye yapılabilecek bazı şeyler beni daha da mutsuz eder bunu biliyorum. Ille de güzel olayim demiyorum sadece kendimle bir sorunum olmamasını istiyorum. Sadece fiziksel bir durum değil diğerlerinden farklı bir yapıda olmam da besliyor sanırım sorunumu.

Değerli yorumlarınız için içten teşekkür ederim, daha iyi hissettirdiniz sevgiler.
  • sparky  (29.09.19 11:51:00) 
İçinde bir yanın instagirl olmak istiyor gibi geldi:) Muhteşem photoshop programları var onları kullanabilirsin, danlabilic estetik yaptırmadan önce öyle kullanıyordu.Hevesin varsa da sonra geçer belki, bıçak altına yatmamış olursun.


  • ashleybon  (29.09.19 22:17:40) 
@ashleybon asla öyle bir isteğim yok hatta instagrami sadece yabancı arkadaşlarımla iletişimde kalabilmek için açık tutuyorum yoksa sosyal medya platformlarından (Facebook, Instagram, Twitter ve dahi WhatsApp) hoşlanmıyorum. Instagram arkadaşı örneğini hemcinslerimin genelinden farklı bir karakterde olduğumu belirtmek için vermiştim. Derdimi iyi anlatamamis olabilirim belki.

Isteyen kullansın ama shop olayi benim yapacağım bir şey değil.
  • sparky  (29.09.19 23:45:43) 
ben de çirkinim ve iyi giyinemiyorum, bununla barışığım. spor yapmak beni iyi hissettiriyor. vücudum haftada 1 gün sporla düzelecek gibi değil ama hormonları düzeltiyor :D çirkinliğimin öne çıkacağı ortamlara girmiyorum. beni böyle de seven insanlarla takılıyorum. karşı cins sevmiyor ama ona da yapacak bi şey yok.


  • inekadam  (01.10.19 19:57:28) 
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.