[]

Yetersiz beslenmek mi zararlı şeyler yemek mi daha kötü?

Günlük alması gereken kalori, vitamin vs gibi ihtiyaçlarınızı karşılayamadığınız yetersiz bir beslenmeden bahsediyorum. Hani fakirler der ya kuru soğan-ekmek ile karnımızı doyuruyoruz diye öyle bir eksik beslenme bahsettiğim. Açlık çekiyorsunuz genelde, karnınız gurulduyor.

Zararlı şeyler ise; fast food, bim'den alınan hazır tavuk dönerler, salamlar, sosisler. Midenize her bok giriyor ama giren şeyler gerçekten boktan şeyler. Karnınız hiç acıkmıyor ama, hep tok geziyorsunuz.

Bu iki durumda olan insandan hangisinin sağlığı uzun vadede-kısa vadede daha kötüdür, tehlikelidir?

 
Yetersiz beslenmek bence daha kötü. Öteki en azından iyi-kötü besleniyo. Hiç yememekten iyidir.


  • Delay Fuze  (06.12.18 21:13:14) 
Tabii bünyeden bünyeye farklılık gösterir. Kesin bi şey söylemek mümkün değil. Compumaster yüzünden editleyemedim. Mobildeyim.


  • Delay Fuze  (06.12.18 21:14:00) 
su bir gercek ki aclik vucut icin cok faydali bir olgu, binlerce yil insan ac kalma durumuna gore evrimlesmis, zaten su aralar aralikli oruc cok populer kisaca yetersiz beslenme yari ac gezme ise aksine cok saglikli bir olay.


  • gezegen olan pluton  (06.12.18 21:44:06 ~ 21:45:26) 
vücudun açlığa göre evrimleşmesinin sebebi açlığın faydalı olması değil. Doğada yaşamın zor olması.

Bu aralar instagram da popüler. Ayrıca anket yapılsa şurada aralıklı oruç tutan insan sayısı 5’i geçmez. Yetersiz beslenmek bi insanın kendine yapacağı en büyük kötülüklerden. Çöp yemek de öyle ama kalitesiz besini besinsizliğe tercih ederim.
  • Delay Fuze  (06.12.18 21:59:38 ~ 22:00:38) 
valla hiç o kadar aç olmadım ama "çöp" tüketerek beslenen biri olarak buna bağlı olarak gelişen 50 bin tane sağlık sorunum var. az yediğim ya da sadece karnım çok acıkınca 3-5 bi' şeyler atıştırdığım dönemlerde çok daha sağlıklıydım.

"çöp" yediğinde zaten yine yetersiz besleniyorsun. az yersen en azından sana zarar verecek şeyleri tüketmemiş olursun. çöp yediğinde hem beslenmiyorsun hem de kendini zehirlemiş oluyorsun. salam, sosis, hazır döner, fast food, abur cubur, gazlı içecek vs... hepsi çöp. şunlar yerine kuru ekmekle soğan yemek eminim daha sağlıklıdır.
  • der meister  (06.12.18 22:04:45) 
kötü beslenmek yetersiz beslenmeye göre daha kötü.


  • tabirimekruh  (06.12.18 22:24:48) 
Yetersiz beslenirsen sık sık hasta olabilirsin, yorgunluk, halsizlik falan yaşarsın ama ben yetersiz beslendiği için toplama kampında tutulan yahudi kadar zayıf kimseyi görmedim. Zira karbonhidrat almak veya asgari düzeyde beslenmek için öyle çok para gerekmiyor. Hele Türkiye'de sebze meyve aslında çok ucuz(İstanbul Ankara hariç).

Ama bok gibi yediği için 300 kg olup kapıdan geçemeyen, kalp damar hastalıkları çeken, ölen çok insan gördüm.
  • bos gezenin bos ustasi  (07.12.18 00:18:22) 
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.