[]

Rus Kızlar

eski erkek arkadaşımın yeni sevgilisi rus, gördüğümde bi tık sevindim kız bulgar kırmasına benziyor yani ne ruslar var sonuçta ama moraller bi bozulmadı da değil sdjkl olaya bu kadar sığ bakmak istemezdim ama bakıyorum. daha önce rus kızlarla ilişkisi olan takılan eden bilgisi olan varsa kültürel açıdan ne tarz çatışmalar yaşanabilir nasıldır o kızlar kafa olarak ? anladık efsane sevişiyolar trip atmıyolar pembe sıçıyolar hatta da yok mu yani şu tarz adamlar o kızlarla yapamaz şöyle tuhaf huyları vardır onların gibi su serpicek bilgiler




 
"şu tarz adamlar o kızlarla yapamaz" buna cevap vereyim. Benim bir Rus hocam vardı üniversitede. Kadın sarışın, mavi gözlü, uzun boylu, güler yüzlü ve zeki bir kadındı. Kocası ise premium barzo diyebileceğimiz biriydi. Genelleme yapmak istemiyorum ama camışlardan hoşlanabiliyorlar.


  • dissendium  (02.01.18 02:26:23) 
@ acemi ya onları yapamayan kız kalmamış olabilir inanır mısın skjnd adam eksikliğinde evrilip kendi işimizi görmekten mi bilemicem de ben şunu kastettmiştim hani çok içerler ne biliyim özgürlüklerinden taviz vermeye gelemezler genelde bu sebeple de kıskanç tiplerle olamazlar gibi kjdnk hayallerim bunlar evet skjn


  • Meninasplash  (02.01.18 02:32:46) 
@dissendium hadi ya bu üzdü :(


  • Meninasplash  (02.01.18 02:34:07) 
aldatıyolar


  • follow rivers  (02.01.18 02:43:10) 
ruz kızı diye bir sabit yok. evet slav ırkı birbirine benziyor ama hem rusya büyük bir ülke hem de rus deyince belarus, ukrayna da işin içine giriyor.

genel olarak algım ve gördüğüm. slav kızı bir erkeğe güvenir ve onu severse yanından ayrılmaz. her türlü destek olur.

rahatlık olarak da moskovadan, kievden gelen bir kız ile belarusun ufak bir şehrinden gelen kız aynı olmuyor. hatta tahmin edemeyeceğin kadar tutucu olanları var. açık giyiniyor, alkol alıyor ve rahat davranıyor diye seçici olmadıklarını düşünmek yanlış.
  • orpheus  (02.01.18 02:45:55 ~ 02:56:31) 
@orpheus doğrudur da ben bu kadar stalklayabildim ondan o.

evet türk kadınlarının bazılarında güzel olunca yere göğe sığamama saçmalıkları olmuyor değil malesef haklısın.

"rahatlık olarak da moskovadan, kievden gelen bir kız ile belarusun ufak bir şehrinden gelen kız aynı olmuyor. hatta tahmin edemeyeceğin kadar tutucu olanları var. açık giyiniyor, alkol alıyor ve rahat davranıyor diye seçici olmadıklarını düşünmek yanlış."

burda yanlış anladığın birşey var sanırım ben kızların alkol alıp rahat oldukları için seçici olmadıklarını düşünmüyorum zaten, türk erkekleri genelde bu tarz profili türk kadınlarında kaldıramadığı için kıskanç bi adamsa uzun sürdüremez gibi düşünüyordum ama senin verdiğin ayrıntılardan öğrenmiş olduğum kadarıyla benim bakış açımda yanlış olan bu kavramları ülkeye atfetmek burda yanlış yapıyormuşum gerçekten de bilmiyordum kulaktan dolma rus geyikleriyle doldurulduğum için spesifik düşünemedim sağol.
  • Meninasplash  (02.01.18 02:48:25 ~ 03:46:34) 
trip atmıyorlar derken?

5 yıllık bir ilişkim vardı rus bir hatunla, evlenecektik neredeyse. ama hayatımda böyle ömür törpüsü insan görmedim (tabi ben de ömür törpüsü bir insandım o zamanlar). trip de atarlar, kültür çatışmasını dibine kadar da yaşarlar. ayrıca o kadar rahatlardır ki bi süre sonra o rahat elemana batabilir klasik türk erkeği ise.

ha çok güzel sevişiyorlar ve rüya gibi bir aşk yaşıyorsun, o kısmını kıskanabilirsin. hele hatun kişisi petersburglu ise stalklamayı falan bırak şimdiden.

not: aldatmıyorlar ve tanrıya tapar gibi seviyorlar. ayrılmaları zor.
  • lesmiserables  (02.01.18 03:10:37) 
genelleyemem ama benim de arkadaşım çoğu rus kadınının paragöz olduğunu söyledi. ya da paragöz değilse de bi avrupalı ile evlenip orada yaşamak falan.

ayrıca Türk kadını da sevince ayrılmaz ve de eşine sadıktır. Hatta dayak yer kocasından yine de ayrılmaz. Anca kocası öldürünce falan mezara gitmek zorunda kalır... Hatta kocası aldatır, aldatan kadını suçlar.

elin rusu öyle mi? Baktı ki adamda iş yok, gider kendi aldatır. :) mesela lesmirables aldatmıyolar demiş, benim 3 türk ve 1 yabancı arkadaşım da rus sevgililerinin aldattığını söyledi. :d aha ben de aldatıyolar diyorum. :)

merak etme, o kızlan yapamaz. hee ama sevgilin zengin falansa, bilemem. :((
  • e bana nick birakmamissiniz zalimler  (02.01.18 03:12:30 ~ 03:14:25) 
ayrilmissiniz, niye adami takip ediyorsunuz ki...

"rus kizlar" da acayip genelleme.

bu soru senin icin sorulsa ne hissederdin? "turk kiz. iyi ki, cok guzel degil. bunlar nasil olurlar?"
  • e haliyle  (02.01.18 03:16:06) 
ben kendi tanıdıklarımdaki ortak noktayı söyliyim, mesela sevgilileri nişanlıları var, ama başka şehirdeler-kısa süreli yani yaşamak olarak değil. sanki bekarlarmış gibi ordaki beğendikleri kişilerle flörtleşiyorlar-çıkıyorlar vs.


  • wishmaythşngs  (02.01.18 03:22:23) 
@e haliyle haklısın ya eski sevgilisini stalklayan ilk insanım nesine şaşırdın bu kadar allah aşkına belki ben hala seviyorum belki sadece merak, ben de tecrübesi olanlardan bilgi edinmek istedim ve sorduğum ilişki için en temel ihtiyaçlardan seksi geçersek iletişim olucağı için burda nasıl bi kültür çatışması çıkar ya da çıkmaz mı. acayip genelleme mi ? sivaslı da olsa aynı şekilde sorardım rus olunca hatlar karışıyo diye mi bu agresiflik ?

"bu soru senin icin sorulsa ne hissederdin? "turk kiz. iyi ki, cok guzel degil. bunlar nasil olurlar?" "

iyi ki çok güzel değil avuntusu, ırkından bağımsız konu eski sevgiliyse her insanı tatmin eder tahminimce ki bunun da sığ bi bakış açısı olduğunu sana kalmadan ben söylemişim. Sorunun cevabına gelirsek kızı çok mantıklı bulurdum çünkü türküm ve o benim aksime" iyi ki çok güzel değil" kısmında değil de bunlar nasıl olurlar kısmında avunmuş olurdu kksjn.
  • Meninasplash  (02.01.18 03:23:40 ~ 04:16:07) 
@ e bana nick birakmamissiniz zalimler

ksjhskl doğru söylüyosun yersiz bi sadıklık bile var bizim kadınlarda hatta. yok bu öyle bi kıza benzemiyor ya mütevazi bi tip sanmıyorum öyle para falan yemeye çalışsın da benim tamamen merakım ilişkinin dinamiğiydi onu da lesmiserables güzel özetlemiş, bana şu saatten sonra mutluluklar dilemek düştü :( skbj
  • Meninasplash  (02.01.18 03:33:05) 
@wishmaythşngs' ye +1000. bunu o kadar fazla duydum ki bence doğru :D daha rahatlar, ve istedikleri erkeklerle sevgilileri olmalarına rağmen fingirdeşiyolar valla :D


  • e bana nick birakmamissiniz zalimler  (02.01.18 03:33:16) 
@lesmiserables tam olarak öğrenmek istediklerim bunlardı ya rus-türk farkını belirtmem tamamen kültürel çatışmanın ilişkide ki dinamiği nasıl etkileyebildiği çok sağol.

kız da çirkin değil tabi ki tatlı mütevazi bi kız da beni depresyona sokucak türden bi afetliği yok bi avuntum bu oldu zaten sjhb böyle bulgarda ne biliyim moldovada gördüğüm kızları andırıyor kievdekiler gibi değil ay neyse ya olabiliyosa oldursunlar ne diyim artık dediğin kısımları kıskanarak yoluma bakıyım en iyisi ben :D
  • Meninasplash  (02.01.18 03:38:54 ~ 03:40:00) 
İşin sevgili olmadığınız kültürel kısmı dışında bu durum seni hiç ilgilendirmez ve eski sevgilin bunu bilse seni aciz görürdü benden söylemesi.


  • freetakilir  (02.01.18 09:23:45) 
Soyle soyleyeyim, kulturel acidan hicbir sikinti olmaz diyebilirim. Bosa umitlenme.
Ayni kulturden geldigin bir Turk kizla anlasmaktan daha kolaydir ortalama bir rus kiziyla anlasmak. Ben de olaya bu kadar sig ve stereotip bakis acisiyla bakmak istemezdim ama durum bu.

  • stavro  (02.01.18 10:12:39 ~ 10:13:13) 
arkadaş soru sormuş biliyorsan cevap yaz bilmiyorsan çek arabanı. niye ahlak öğretmeye çalışıyorsunuz birbirinize anlamıyorum.

rus kızlarının tam definitive raporunu istemiyor soruyu soran arkadaş. bildiğini anlat diyor sadece. kendisi de herhalde farkında 300milyonluk bir ırkı genellemeni istemiyor.

ben de amcama sordum. bir rus kız var ciddi düşünüyorum. için rahat edemez her zaman yanında gezdirmek zorunda kalırsın dedi. ilginç bir cevaptı doğrusu. başka nedenlerle kızdan ayrıldım sonra.

not: bence ayrılmazlar.
  • charlotte blanc  (02.01.18 10:26:55 ~ 10:27:20) 
Ömrümde sadece babası çeçen bir rus kızla tanıştım (internette) yüzyüze görüşmedim. Kız tam bir tripkolikti, ilgilenmediğinde tam bir kezbana dönüşüyordu. Genel bilgi olarak da rusya ve yakın sscb den çıkma türki cumhuriyetlerde çalışanlar için

Eğlenmeyi seven, süse püse önem veren, seksi tabu olarak görmeyen (köyleri ve ortodox dindarları hariç) hatta ihtiyaç olarak gören, yerine göre sadık, aldatılınca aldatan, avrupaya pek bir hayran insanlardır. Uzak mesafe ilişkilerinde muhtemel boynuz olabilir. Sahiplenilmesinden hoşlanırlar, ilgiyi severler. Kendi ülkelerinde inşaat işinde dahi çalışırlar, çocuk bakımını üstlenebilecek kapasitedeler. Seks konusu dışında kezban değillerdir demek yersiz bir yorum olur.
  • neysene  (02.01.18 10:56:44) 
Çok güzel anlatacağım şimdi:

Ruslar başta olmak üzere tüm Slav ırkları ve slavizm etkisinde kalmış tüm milletlerin kadınlarında gördüğüm bir ortak özellik olarak aşırı materyalistler. Yani para bunlar için her şey. Onun dışında eğer çok Avrupai, kadın erkek eşitliğini yürekten benimseyen, cinsiyetçi rollere kesinlikle karşı çıkan biri değilse sevgilin, yani biraz daha gelenekselci veya ataerkil yanı var ise çok daha rahat anlaşırlar zira onların da kültürü bu anlamda böyle.

Onun dışında pek bir eksi yok gibi. İlgilenirler, üzerine düşerler falan, o yönden iyiler ama o kadar.
  • skooma  (02.01.18 11:10:52) 
Rus kadınlarla çok tecrübem olmadı ama genel bir ilke olarak aynı kültürden olan insanların birbirlerinin dertlerinden daha iyi anlayacaklarını beraber üzülüp beraber gülebileceklerini düşünüyorum. sanırım lisan olarak değil de his olarak aynı dili konusamamak kötü bir durum. illa çok mutlu olanlar vardı ama ben türk kadınından başkası ile mutlu olabileceğimi sanmıyorum.


  • twelfth  (02.01.18 11:42:38) 
@freetakilir “ sevgili olmadığınız kültürel kısmı dışında “ derken
rica edicem lafı sokabilenlere bırakalım. valla benim öyle komplekslerim yok bence delisin der güler geçerdi rus kızdan ayırma büyüsü kovalamıyoruz burda, insanların öyle keskin matematiği olmuyor bu da benden sana söylemesi.

  • Meninasplash  (02.01.18 15:02:12) 
@charlotte blanc +10000 ya harbiden anlamadım gitti rus u gören çar kesildi nasıl ayırırızı zorluyorum sanki burda, çok sağol. aynen öyle sonuçta hem uzak ilişki olucak olması hem de yabancı olmasının getirdiği ekstra bi güven sorunu doğucaktır çok avrupai olmayan tipler için o sebeple insan tutulabilir ve sürekli yanımda olsun isteyebilir belki ondandır, zor işmiş gerçekten.

edit: notu yeni gördüm, aynen ben de öyle düşünüyorum ayrılmazlar kolay kolay, mutlu mesut olsunlar olabiliyorsa valla artık ne diyim
  • Meninasplash  (02.01.18 15:04:20 ~ 15:36:54) 
@twelfth ya kesinlikle ben de onu merak ediyordum zaten senin gibi düşünüyorum bu konuda, belki hiç yabancı biriyle birlikte olmadığım için öyle geliyor ama ne kadar dil iyi bilinirse bilinsin tahayyül edemiyorum çoğu şeye aynı yerden aynı tatta gülüp hissedebileceğimi, cicim aylarında ki yanlış konuşmalara gülmeler tatlı salaklıklardan sonra ki evrede ben baya zorlanırdım. e onu da iyi tanıdığımı zannederek şaşkınlıkla merak ettim hani nasıl olduruluyo bu diye ama olduran olduruyomuş öğrenmiş oldum :D


  • Meninasplash  (02.01.18 15:09:52) 
eğer rus kızları merak etseydin bunu eski sevgilin ekseninde sormazdın. dediğim gibi bu senin acizliğin. sana laf sokmaya falan çalışmıyorum, sevgilinin gözünden sana baktım, başka bir şey görmüyorum..


  • freetakilir  (03.01.18 07:27:37) 
@freetakilir asla giremeyeceğin eksenlerden bakış açısı zorlamaya çabalamaktan bişey göremiyorsun bence sen, adınla yaşa biraz istersen.

Not: bu arada eski sevgilim mesaj attı, kahve içerken bunu konuşucam, bakalım onunla alakalı meraklarım adına yaptığım bu hareketi , bu gibi küçük şeylerden ego tatminleri yapamıycak kadar komplekssiz ve olgun bi adam olarak o nasıl değerlendirecek :) haberdar ederim.
  • Meninasplash  (03.01.18 17:53:52) 
Ben kusursuz olduklarını düşünmüyorum, her ilişki gibi artıları ve eksileri olacaktır.
Eski sevgiliniz mali olarak stabilse ölse ayrılmaz öyle derler yani, erkekleri idare etmek konusunda iyi oldukları söylenir. Trip de atarlar ama nabza göre, genelde adam kaldırabilecek biriyse, ya da kaldırabileceği ruh halindeyse.
Kendilerine bakarlar, saçı süpürge etmezler ama tatlı dilli olduklarından ve gerektikleri kadar çaba harcadıklarından yaptıkları daha makbule geçer.
Yani aslında kendileri ön plandadır ama ben ben demezler,bunu çaktırmadan yaparlar.

Bence kadınlarımız bu anlamda ders almalı, gerçekten erkeklerin suyuna nasıl gidilir biliyorlar.
Not:Ben de genellemenin dibine vurdum ama çevremde ailemde rusla evli çok kişi var.
mesela bir yenge var türk börek açar eve temizlikçi gelmez, ama kadın bunu pazarlamayı bilmiyor. öbür yenge rus, kırk yılda bir rus mantısı yapar, aman da bu eller mantı mı açarmış agu bugu tepkileriyle alkışlanır, çok becerikli diyorlar, ama evine sürekli kadın geliyor, o sadece evine sahip çıkıyor, her şeyi iyi organize eder.
  • urasil  (04.01.18 11:03:29) 
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.