[]

0 rh pozitif kan araniyor

Yarın (14.08.2018) sabah 8.30 ile öğlen 12 arasında Baypas Ameliyatı olacak (Hayri Yiğit) hastamıza 7 ünite 0rh + (pozitif) kan gerekmektedir. Kan SİYAMİ ERSEK KALP HASTANES inde verilecek İrtibat 0535 898 59 98 özcan cebeci




 
[]

Akşamları nası daha sıcak oluyo

Güneş değil mi bu sıcağı yapan. E gidiyo yok işte amk. Saat 7 civarı hafif serin hafif esen hava. Bak saat 12.30 nefes alınmıyo. Yanıyo istanbul. Neden böyle.




 
[]

Kısa süreli internet aboneliği

Merhaba,
Bilgisayar ve tabletten internete bağlanabileceğim 2 ya da 3 aylık abonelik almak istiyorum. Modem ücreti ödemek zorunda mıyım? Elimde bir modem zaten mevcut. Bir öneriniz var mı?



 
[]

Böyle bir video nasıl hazırlarım?

Slayt olacak ama arkadan ben konuşacağım. Slayta ses nasıl eklerim?




 
[]

En çok değer kazanan döviz

Merhaba

Hani şimdi TL son bir iki haftada çok değer kaybetti, dolar yükseldi falan diyoruz ya. Mesela bakınca 1 usdye karşılık gelen isveç kronu da arttı. İsveç kronu da tl ye karşı arttı. Buradan sonuç tl değer kaybetti tamam ama dolar da değer kazanmış.

Teknik adını bilmiyorum dolar endeksi midir nedir, kısaca bir para biriminin diğer tüm para birimlerine karşı kazandığı değerleri görmek/kıyaslamak için mereye bakmak gerekir? Adı nedir? veya bildiğiniz bir websitesinden şu grafikler tablolar şeklinde söyleyebilirseniz sevinirim.

Teşekkürler

 
econ.st

Bugun The Economist dunyada Pound karsisinda parasi degersizlesen tek ulkelerin Venezuela ve Turkiye oldugunu yazdi.
  • Traveller  (14.08.18 23:11:45) 
  • rusyalı kozmonot  (14.08.18 23:24:42) 
[]

Yavru kedi bakımı

1 hafta önce başka bir platformda , 5 adet yavru kedi ve annelerinin bir otobüs durağında yaşadıkları ve kalacak yere ihtiyaç duydukları çağrısına uyup, kedileri aldık ve bahçemize koyduk . 2 gün herşey yolundaydı ancak 3. gün bir yavru ve anne kedi kayboldu. anne kediyi çok bekledik ama geri dönmedi. Bizde yavruları eve aldık yaklaşık 1 haftadır evde gayet güzel şekilde baktık. Çok çabuk büyüyorlar ve şahane şeyler, biberon ile yavru kedi sütü veriyoruz hatta kendi tuvalet ihtiyaçlarını gidermeye başladılar, biraz yaygara yapıyorlar ama o kadar olur. şimdi sorun şu 22 ağustosta çok önceden planlanmış 10 günlük bir tatile gideceğiz. Bu sürede kedilere iyi bakabilecek bir tanıdığımız yok. Bu sürede bize yardım edebilecek birileri var mı?




 
lokasyon belirtirseniz daha iyi olur hocam, sevimlilerle mutluluklar.


  • a darkness coming  (14.08.18 23:18:09) 
[]

1,000 Lira Civarı Kamerası En İyi Telefon

hangisidir?




 
samsung galaxy j7, bulabilirseniz tabii.


  • tabirimekruh  (14.08.18 22:53:05) 
1299 tlye motorola z. Daha iyisini bulamazsın o fiyata.


  • karacigerim vur kadehlere  (14.08.18 23:13:45) 
tabirimekruh +1


  • baldan kaymak  (14.08.18 23:18:49) 
[]

Konut kredisini %0,98'e indiren bankalar yine indirir mi dersiniz?

Geçen mayıs ayında konut kredileri Ziraat,Vakıf, Halkbank gibi bankalarda bayağı indirilmişti.

Şimdi bir bakayım dedim: Tekrar yukselmiş, hem de bayağı. Ziraat'te 1,67.

Önümüzdeki aylarda durum ne olur?

 
2yi geçer.


  • valentinov  (14.08.18 22:49:36) 
mümkün değil. seçim rüşvetiydi o.

imar barışı ile aynı zamanda bitecek söylentisiyle resmi gazetede yayınlandı ama seçimden üç gün sonra kaldırıldı.
  • Söyük  (14.08.18 22:54:47 ~ 22:55:05) 
bugün konutta yeni bir kampanya olacak diye haber vardı, bloomberg'te


  • niye ama  (14.08.18 23:13:58) 
[]

Kombi Problemi (Yoğuşma İçerir)

Selam. Apartmanımız bireysel ısınmaya geçiyor. Alttan ısıtmalı sistem var.

Bugün bizim eve yoğuşmasız kombi takıldı. Sonra bir komşu bunun artık yasak olduğunu ve yoğuşmalıya göre daha fazla yaktığını iddia etti. Usta da yasak olmadığını ve daha az yakacağını söylüyor. Benim tanıdığım babam bu gece düşünmekten uyuyamaz :(

Ne yapalım, bilgisi olanlardan öneri beklemekteyim. Teşekkürler.

 
yoğuşmasız üretmek yasaklandı, artık hep yoğuşmalı olacak. eldekiler bitince seçim hakkın kalmayacak yani.
bir de evin çok büyükse yoğuşmalı takman zorunlu.

komşu bunu anlatmaya çalışmış.

verim olayı da yalan, tam bir dış mihrak oyunu. almanlar satıyor bunları, %3 verim için tonla para ödüyorsun
  • acemi  (14.08.18 22:55:57 ~ 23:03:45) 
igdaş normal kombiye izin vermiyor diye duydum.


  • sutlu nescafe  (14.08.18 23:11:10) 
[]

Türkiye'de evlilik kurumu neden bu kadar büyütülüyor?

Bu kadar takılmasına rağmen sik gibi evliliklerle dolu ortalık. İnsanları evlendirince ne geçiyor ellerine?




 
anne babalar "evladımız evlensin de bir yuvası olsun, kimseye muhtaç olmasın, düzgün/düzenli bir yaşamı olsun" kafasındalar, özellikle de biz kızlar için ne yazık ki. onlar da kendi çaplarında haklılar aslında.


  • tabirimekruh  (14.08.18 22:52:10) 
Özgürce sevişebilmek için.
Anne-babayla beraber yaşamak artık zor geldiği için. Ekonomik özgürlük de hala ele alınamamışsa, tek başına yaşamaya cesaret yoksa evlenmek en mantıklı çözüm oluyor.
Mahalle baskısı. "Ne zaman evleneceksin?" sorularından gına geldiği için.
Sizin de dediğiniz gibi evlilik bir zorunlulukmuş gibi görüldüğü için.
  • black holes in the sky  (14.08.18 22:59:00) 
sevismek icin belediyeden neden izin aliniyor, ben de anlamiyorum.


  • Leonardo~Da~Vinci  (14.08.18 23:02:05) 
biz bireysel bir toplum değiliz, aile/boy/soy ile tanımlıyoruz kendimizi. türk töresi (tek eşlilik, boşanmamak vb.) bu olduğu gibi müslümanlıkta da evlenmek önemli duble oluyor yani. çok fena bir kombomuz var. hem modern dünya gereklerine uy pırlanta al, hem müslüman kültürüne uy çocuk yap, evlendir, hem türk töresine uy 3 gün 3 gece düğün yap, boşanmak ayıp...işimiz iş hakketen.

ayrıca hindistanda filan da çok önemli evlilik. bir biz değiliz.
  • niye ama  (14.08.18 23:03:03) 
çift maaş girsin diye.
hiç bekar olup ev alabilen görmedim.

  • acemi  (14.08.18 23:04:45) 
Kultur cocunlukta. Cocuklarin beynine oku, is bul, evlen, cocuk yap, emekli ol, ol dogrusal cizgisi yerlestiriliyor. Bu zinciri kirabilmek icin, toplumdan cok daha yuksek bir egitim-kultur sahip anlayisina sahip olmak gerek, ancak o sekilde toplumlari kulturleri bir biliminsaninin bir karinca kolonisini incelemesi gibi gorebiliriz. Bir karinca hayatini sorgulamaz ve etrafinda gordugu diger karincalari takip eder. Insanlar da boyle, etrafindaki kisileri takip eder. Yuksek egitim ve kultur aktarimi yapildiginda "Ben kimim?, Neden kendi isteklerim toplum tarafindan baskilaniyor?, Bunu ben mi istiyorum toplum mu benden istiyor?" sekilinde sorgulamalara yonelir.


  • Traveller  (14.08.18 23:06:37) 
Çift maaş için evlenmeye gerek yok ki,beraber yaşarsın oldu bitti


  • kreatin  (14.08.18 23:12:19) 
beraber yaşamak bizim hukukumuzda geçerli değil
hatta aynı evde yaşıyorsanız, hukuken sizin ev sahibi (veya evde asıl kiracı) olan kişiye kira ödemeniz, onun da elde ettiği kirayı gelir olarak bildirmesi vb. gerekiyor

hadi bunlar teferruat da
çocuk yapsanız, piç olarak görülür
hastanaye düşse, sizin söz hakkınız olmaz
ölse mirasçısı olmazsınız
vb.

aileler içinse
kaç tanemizin ailesi evlenmeden sevişen (hadi oğluna neyse de) kızına, "oooh kızım seviş tabi, hayırlı orgazmların olsun", diyecek tıynette? öyle bir hayal dünyamız yok toplumda %99luk kısım için. kalan %1'le de toplum şekillenmiyor. evlendirince işte, "namussuz" işler yapmama garantisi geçiyor ellerine. ve bu çooook önemli bir şey.

o çift maaş olayı birlikte yaşamak gibi olmuyor, evlenince imzayla birlikte sorumluluk alır- diye düşünülüyor, alır almaz orası ayrı konu. sen ailesin, sorumluluk sahibi çocuk yetiştiremiyorsun ama imza atınca sorumluluk yüklenir diye bakıyorsun, böyle de bir bakış işte.
yani kapıyı vurup çekip gidemez. ha çekti gitti nafaka, tazminat uğraşır.

benim kırsalıktan ölen yengelerim filan büyük dert ediyor mesela benim evlenmememi (kadınım) onlar için ellerine ne geçiyor: evlenen kız sınıf atlıyor. gezemez, tatile bile gidemez, ev bark sahibi olamazken, it abileri, serseri dayılarıyla filan uğraşırken. evlenince kocasıyla istediğini yapıyor, yapabiliyor. çalışmasa da kocası bakıyor misler gibi. üstüne çocuk sahibi oluyor. ki bu kısım doğru onu evlenmeden yapmak yürek ister burada.
  • niye ama  (14.08.18 23:24:23) 
Benim için anne baba baskısı. Çocuğum bir yuva kursun muhabbeti. Yoksa haklısın gerçekten iğrenç evlilikler ve bundan doğan mallarla dolu dünya


  • giovanne  (14.08.18 23:25:15) 
[]

Kedi sahiplendirme

Merhaba,
Bu sene mezun olacağım için sahiplendirmek istiyorum kedimi. Yanında tuvalet kabı, box ve kalan mamayı vereceğim. Takip şartı ile güvenilir birine vermek istiyorum. Ekstra olarak, iç, dış parazit yapıldı. Kuduz aşısı da var. Dişi 7 aylık. Kendini sevdirmeye bayılıyor, ayrıca yuvarlanmış kağıt ile saatlerce oynayabilir. Sadece kısırlaştırılması gerekiyor.
İstanbul/üsküdar
spackinq@gmail.com
Küçüklüğünde bana geldiği hali ve şimdiki hallerinin fotoğrafı var.
(git: eksiup.com
eksiup.com
eksiup.com
eksiup.com
eksiup.com
eksiup.com)

 
mezun olmanızla kedinizine bakmanızın alakası nedir acaba?


  • anksiyetik pia  (14.08.18 22:43:32) 
[]

ictiginiz en iyi cay markasi?

nedir acaba?




 
ben çaydan çok anlamam ve sevmem ama twinings earl grey'i içince "oha bu güzelmiş" demiştim.


  • Bruce  (14.08.18 22:41:48 ~ 23:06:05) 
Tetley


  • old possum  (14.08.18 22:53:11) 
çaykur organik


  • ya ben lan neyse  (14.08.18 22:54:41) 
twinings :(

oda arkadaşımın abisi ingiltere'den bi sürü çeşidini getirmişti, bi sürü abidik gubidik berry'ler vardı.
  • nice tnetennba  (14.08.18 22:56:39 ~ 22:57:21) 
Caykur


  • baldan kaymak  (14.08.18 23:09:19) 
kıbrısta tetley, twinings gibi çaylardan içtim. en iyisi yine bizim (bkz: tirebolu 42) ayrıca lipton earl grey (yani bergamotlu) ile karıştırılınca güzel oluyor.


  • pseudologia fantastica  (14.08.18 23:10:37 ~ 23:11:23) 
cay icmeyi cok seviyorum. almanlarda bira, bende cay. o derece.

urun.n11.com

kibrista iken aliyordum hep bundan. tadi bana cok guzel gelmisti. turkiye'deyim, pahali almiyorum.

bunun yerine lipton early grey iciyorum. fena degil. www.lipton.com

dogadan'in da sunu seviyorum: www.hepsiburada.com
  • Leonardo~Da~Vinci  (14.08.18 23:11:25) 
www.ambercay.com.tr

İçtiğim en güzel çay bu olabilir.
  • bego  (14.08.18 23:22:24) 
[]

LG Android telefonda tek bir kişiyi sessize almak

Telefon adresimdeki bir kişiyi engellemeden sürekli sessize almak istiyorum. Bu durumu nasıl yaparım bilemedim. Yapabilen var mı?

WhattsApp'ta böyle bir özellik var mesela, kişiyi sessize alabiliyorsunuz. Aynısını bir kişiye telefon adres defteri üzerinden de yapmak istiyorum.

İşletim sistemi: Android 6

 
sessiz bir dosya indir telefonuna.
örnek: www.zedge.net

bunu o kişinin zil ve bildirim sesi yap.
  • işimdeyim gücümdeyim  (14.08.18 23:10:20) 
[]

İstanbul'da Yeşil Çay

iyisi nerden alınır? iyinin iyi olduğu nasıl anlaşılır?




 
[]

berat albayrak - yapısal reform

şu video her yerde 5 sn 'lik uzunu var mı ?

www.youtube.com


 
  • ocanal  (14.08.18 22:39:15 ~ 22:39:46) 
[]

sertab’a şaşırdım

bu akşamki liam gallagher konserinden önce, sırasıyla evrencan gündüz, adamlar, mor ve ötesi, starsailor’dan önce sahne almış ve toplasan 20 kişiye şarkı söylemiş. neden böyle bir isim bunu kabul eder ki? solisti olduğu bu grup yani oceans of noise “amatör” havasında bir grup mu yoksa?

foto ekledim.


 
hayali olan bir tarzda proje olduğu için olabilir. tamamen sallıyorum.


  • proletarier aller lander vereinigt euch  (14.08.18 22:34:34) 
Sertab ereneri severek dinlerim yalnız oceans of noise u sanırım ilk defa burada şimdi gördüm. Hatta 2015te kurulmuş diyor google, sertab erenerin böyle bir grupta olduğundan hiç haberim bile yok.

Yani 20 kişi olmasına şaşırdıysan eğer bence birçok insan bilmiyordur, tanıtımı iyi yapılmamış olabilir.


O niye o kadar erken çıktı diyorsan,
Grubu bilmediğim gibi şarkılarını da bilmiyorum. Sertabı severim ama belki grubu sevmem dinlersem. Bu durumda olan insanlar olabilir. Bireysel konseri değil grup konseri olduğu için de erken çıkmayı kabul etmiştir.
  • senolll  (14.08.18 23:15:43) 
[]

wordpress sayfamı google search console ekleme?

sb. internette görsellli anlatımlar eski wordpress dizaynına göre. nasıl sayfamı google'a eklerim?




 
[]

maaş ev kirası oranınız nasıl

4 bucuk- 5 bin maaş alan birinin 1600 lira kirası olan bi yere çıkması ve faturalarla ev işine aylık 2 bin vermesi çok mu?

bi süredir arkadaş grubumuzla bu konu üzerinde laflıyoruz ben diyorum ki bekar olsa da insan niye başkalarıyla yaşamak zorunda kalsın. evet belki 2 kişi olsa 800 lirası cebine kalıcak ama kalmaması o kadar da kötü değil kazandığının yanında diyorum.


 
mümkünse aileyle yaşayıp gider gelirin max 1/4ü iken ayrılmak benim düşüncem, böyle yapmayı planlıyorum


  • blacksky  (14.08.18 22:09:07) 
1/7. 2000 çok.

Edit: Soruya tekrar bakınca oranın 7/1 olması gerekiyormuş.
  • j r r tolkien hayrani  (14.08.18 22:12:58 ~ 22:18:19) 
bana çok gelir bu oran. ama çoğu kişi bunu dert etmiyor. maaşının yarısını kiraya verenler bile var.

açıkçası haksız da bulmuyorum onları. parametreler çok değişken ve şartlar bunu ya da daha fazlasını gerektirebiliyor. istanbul için konuşursak, evlerin şartları, yaşadığın yerin konumu, işine ya da sevdiğin yerlere olan uzaklığı gibi kriterleri devreye koyunca ister istemez kira/gelir oranını arttırmak gerekiyor.

söz gelimi maaşının 4te birini ayıracak olsa, 1000-1200 liraya nasıl bir ev bulabilir? paylaşımlı bir ev bulmak zorunda. ev arkadaşı aramak ya da ev arkadaşı arayan birinin yanına çıkmaktansa maaşının yarısını vermeyi tercih edebilir.

ben kendi adıma şanslıydım. 7de birini veriyorum neredeyse faturalarla beraber. memnunum da. herkes bu şansı elde edemeyebiliyor.
  • dahinnotha  (14.08.18 22:20:42) 
belki bu rakamlara gore bir tik pahali gibi ama rahati yerindeyse cokta saaapmamak lazim.
bence %30'u gecirmemeye calismali kira+aidati

  • jedilance  (14.08.18 22:21:47) 
1/10


  • fasulyek  (14.08.18 22:32:45) 
hayatının çoğunu geçirdiğin yere vermeyeceksen kazandığın parayı nereye vereceksin? aç kalmana ya da temel ihtiyaçlarını karşılayamamana sebep olmuyorsa ver. sırf bu orana takılarak cehennemin dibinde saçma salak bir evde yaşamaktansa işine yakın ve/veya büyük bir evde yaşamayı tercih etmen gayet mantıklı.


  • Bruce  (14.08.18 22:45:57) 
[]

Dolar 7'yi gördüğünde 7'den alım yapan yer gördünüz mü?

satışta 7'yi geçen yerler de oldu.

alımda en fazla kaç gördünüz?


 
6.94 mu ne gordum isbankasinda. 7.70ye yakindi satis kuru da


  • jedilance  (14.08.18 22:22:54) 
[]

ilginc tatil teklifi

selam, samimi arkadasim sordu ve biraz sert yaklastim galiba olaya ama durum soyle
bu arkadasima birlikte is yaptiklari baska bi firmanin patronu tatile cikmayi teklif ediyor, her seyi ben karsilicam diyor. bizimki de biraz galiba buna tavlanıyor. adam evlenip boşanmış bunda sıkıntı yok ama kızn sevgilisi var. her seyi gectim iki uc gecelik bi sey olacagi belli. ben kendimi yerine koyuo asiri tepki verdim dusunmedine bile sinirlendim ama biraz haksizlik ettim galibax siz ne yapardınız bu teklif karşısında? bence cinsel birliktelik de olacak cünkü.. açık açık konuşmamışlar.



 
siz haklısınız.


  • tabirimekruh  (14.08.18 21:57:51) 
Bu bildiğin planlı aldatma. Ben böyle bir arkadaşım olsun istemezdim. Ne yaparsan yap derdim.


  • dissendium  (14.08.18 22:00:05) 
e samimi arkadasınsa sor? eksın olacak evet derse yazıklar olsun sana verdigim emeklere dersin.


  • imnotsureabout  (14.08.18 22:04:47) 
neyi sorayım :) kız açıkla anlattı bana akıl da sormadı bu arada ben parladım. galiba böyle anlık aldatma durumları insanları heyecanlandırıyor bana öyle geliyor. üç günlükl bir eşy sonra herkes hayatına bakacak gibi bi düşünce hakim benim arkadaşta da .


  • blacksky  (14.08.18 22:07:17) 
"her seyi ben karsilicam diyor."

arkadaslar baya kibar cevaplamis, benim literaturumde bu meslegin adi baska.
  • brkylmz  (14.08.18 22:08:24) 
Arkadaşın, sevgilisini gözden çıkarmış da sevgilisi buna bir şey demiyor mu ? haberi yoksa daha büyük bir sıkıntı.


  • biravekahve  (14.08.18 22:08:26) 
haberi tabii ki yok.. @brkylmz işte ben de onu dedim
ama sanırım sevgilisi ılmasa ve adam aynı yeklifi yapsa kız da kabup etse o kadar anormal gelmezdi

  • blacksky  (14.08.18 22:15:48) 
planlı aldatma yokki ortada, arkadaşın metres olmuş :)
işte bunlar hep instagram yüzünden bozulan toplum.

  • acemi  (14.08.18 22:16:18 ~ 22:22:50) 
aksi fikir çıkacak mı merak ediyorum


  • blacksky  (14.08.18 22:17:31) 
Arkadaşının sevgilisine ifşa et durumu. Arkadaşının sevgilisiyle 2-3 günlük tatile çık. Cinsel birliktelik olmasın aranızda ama arkadaşın intikam zannetsin.


  • etki  (14.08.18 22:20:16) 
Olay çirkin. Iki insan napiyorsa yapsın ama bir insan aldatılıyorsa orada baska bir çirkinlik daha var. Ama Sizin tepki vermeniz gereksiz. Mesafe koyarsiniz, boyle bir insanla arkadaslik etmezsiniz ama sert tepki vermek size düşmez.


  • aquarium  (14.08.18 22:21:20) 
Arkadaşının boyu 170 üzerinde ve bmi 23ün altındayda hem masrafları karşılıyor, hem de dönüşte 500 dolar veriyorum. Yeterince yakışıklı bir o kadar kaslıyım.


  • valentinov  (14.08.18 22:26:42) 
Karışma karşında yetişkin bir birey var ve ne istediğine karar verebilir. Eğer birini yargılayacaksa. Inunla yakın arkadaş olma.


  • fasulyek  (14.08.18 22:36:53) 
ford escort az yakıyor diyorlar.
senin arkadaşa bu arabayı tavsiye et o anlar.

  • işimdeyim gücümdeyim  (14.08.18 23:14:00) 
kimin eli kimin cebinde çarpık çurpuk ilişkiler. sevgilisine yazık..


  • Neill  (14.08.18 23:22:23) 
[]

ben bunları iyi fiyata kapattım mı acaba?

merhaba sevgili duyuru severler,

29 eylülde evleniyorum. gidip dükkanlara bakmayı, satış danışmanları ile uğraşmayı sevmediğimden çok fazla gelinlikçi gezmedim. birkaç arkadaşım bir butikte gelinlik tasarlatmamı önerdi ama çok fazla hayal gücü sahibi olmadığımdan ve sürekli provaya gitmek istemediğimden o fikri de kafamdan çıkardım. gelinlik işini oldukça öteledim :(

artık daha fazla kaçamayacağım için bugün evimin dibinde oleg cassini var diye içeri girdim. 6000 tl ve üzeri alışverişlere 1500 tl indirim yapıyorlarmış, üstüne de yüzde 10 indirim uyguluyorlarmış. ben de gittim şu (www.olegcassini.com.tr) gelinliği aldım. (daha ucuz gelinlikleri de denedim ama bir şeyler hep yanlış gözüküyordu, ne bileyim)

erkek arkadaşım da geldi "almışken her şeyi al" dedi, içimdeki küçük üşengeç de hayır demedi. bunların yanında bir duvak, bir çiçek bir de saçıma takmak için taç tarzı bir şey aldım. tamamı yaklaşık 4300'e geldi. dükkandan çıktıktan sonra da içime bir sıkıntı çöktü. ulan resmen üşengeçlikten savurganlık mı yaptım acaba dedim khkdjhsajh

ya biliyorum artık aldım ve kimse bana bir şey demedi bunlar hakkında ama ben bu ekonomik krizden dolayı kendi kendime tribe girdim galiba :(

teselli de edebilirsiniz, salak da diyebilirsiniz. yorumlarınızı bekliyorum :(

 
4300 gayet normal, hatta iyi bile sayılabilir.


  • tabirimekruh  (14.08.18 21:48:19) 
gule gule giy, aklına geldikce tekrar tekrar giy:) mutluluklar


  • imnotsureabout  (14.08.18 21:58:10) 
iyi fiyat. Hayırlısı olsun.


  • ırene adler  (14.08.18 21:58:36) 
kendi kendine tribe girmen normal, makul her insan 4300 lira verince -maliyetinin o olmadığını bildiği her ürün için -kendini kötü hisseder. bu durum sağlıklı bir ruh halin olduğuna dalalet bence.
düğün 29 eylül, oleg cassini değil de butik bir yere veya işhanı gelinlikçilerine gitsen zaten sana
neeeee 29 eylül müüüüüüü hayatta olmazzzzzz şimdiye kadar nerdeydinnnnnnn diyecek, sen x isterken ısrarla y model gösterecek boya küpü satıcılar filan 4300 liralık sıkıntı yaşatacaktı. 6 önce gezmeye başlasan her ay randevuya filan gidecektin buna rağmen istediğin kumaş olmayacaktı. bin türlü terane. ha kafanda illa bir şey olsa onu yaptırmaya değerdi, o da yokmuş zaten. kaybettiğin bir şey yok.
yani sadece 1 tane ürün ve 3 tane aksesuar aldım diye bakma, bir süreci satın aldım diye bak. mahalle arası yerlerde veya sıra sıra gelinlikçi olan yerlerde bile fiyatlar uçmuş zaten.
  • niye ama  (14.08.18 22:10:21) 
bence sırf bunu düşünüp dert edip buraya bile yazdıysan savurganlık yapmış sayılmazsın pek. savurgan dediğin insan şakkadanak harcar arkasına da bakmaz.

mutluluklar.
  • ocanal  (14.08.18 22:19:47) 
Çok hoş. Hayirli olsun.


  • japon askeri  (14.08.18 22:20:38) 
öncelikle iyi dilekleriniz çok teşekkür ederim :) içime su serpildi valla, gelinliği ve aksesuarlarını mümkün olduğunca ucuza kapatmaya çalışıyordum, çünkü içimde gizli bir donanımhaber ölücüsü var. bir kere "gelinlik 2000 tl" yazan bir yere girdim ama gelinlikler hiç hoş durmadı üstümde. başka yerler de düzgün gelinliklere 6-7 bin fiyat çekiyor, bir de ağız tadıyla gelinlik baktırmıyorlar diye salmıştım iyice. içim rahatladı açıkçası.


  • loveless  (14.08.18 22:27:15) 
Hepsi 4300 çok iyi ben sırf gelinliği 4000 e yaptırıyorum:/


  • anksiyetik pia  (14.08.18 22:48:37) 
[]

Bağdat Caddesine yakın ev arıyorum

Arkadaşlar 3-4 keredir gelip bakınıyorum ama henüz bulamadım. Bağdat caddesine yakın 2200 max ev arıyorum. Eğer gözünüze çarpan evini boşaltan olursa bana iletebilir mi ?


Yardımlarınız için çok teşekkürler.


imza güvenilir kiracı

 
caddeye yakın o fiyata zor


  • jamswety  (14.08.18 23:01:42) 
[]

ikinci üniversite okumak boş iş mi?

Aslında okumak istiyorum ama bu saatten sonra sınıfta ders dinlemek korkunç geliyor. Tercih süresi dolarken tercih yapayım mı yapmayım mı karar veremedim. Sizce de devam zorunluluğu sıkıntılı değil mi?




 
Zaman ve para sorunu yoksa kesinlikle yapılması gerekiyor. Tabi tutku düzeyinde seviliyorsa. Ders dinlemek korkunç geliyorsa istemeyebilirsiniz. Ama uzaktan eğitim seviyorsanız öyle tercihler yapın. Onun içeriğini, ilgilenmediğim için, tam bilmiyorum. Ama tercih yapmakla bir şey kaybetmezsiniz.


  • everything has changed  (14.08.18 21:47:43) 
Sana katacağı bir şey var mı? Bitirince para getirisi, zevk sefa getirisi, mesleğinde uzmanlaşma, hobi, entelektüellik adına vb. getiriler. İhtiyacına göre kişi kendi karar vermeli diye düşünüyorum.


  • ecel ol koynuna sar beni  (14.08.18 21:52:56) 
30+ isen daha genç hissettirir


  • ssiradanbirigibi  (14.08.18 21:55:11) 
Ne okuyacaksınız? Ben Web tasarım, program gibi bir şey okumayı düşünüyorum. Çünkü hobi olarak uğraşıyorum zaten.


  • cemiyetin ünlü siması  (14.08.18 22:33:22) 
[]

Kredi kartıyla aldığım ürünü iptal ettim, bankada ne zaman gözükür?

Arkadaşım az önce mağazadan bir ürün aldı. Şu an yurtdışındayız.
Banka hesabını kontrol ettiğinde 9,2 Euro kurundan çekmiş. Anında kasada iptal ettirdik ama internet bankacılığında provizyonda gözüküyor hala, iptalle ilgili bir şey gözükmüyor.

İki hafta sonra Türkiye’ye döneceğimizden para gider diye korkuyoruz. Elimizde iade fişi var.
Sıkıntı yaşar mıyız? Teşekkür ederim.

 
iadesi bankadan bankaya değişir. genelde 3 ila 7 gün içinde iade oluyor. kur farkından dolayı kazancınız veya kaybınız olabilir 1-2 lira.


  • mr.goodcat  (14.08.18 21:45:47) 
Bankaya göre değişiyor sanırım. Banka müşteri hizmetlerini ararsanız tahmini bir zaman aralığı verir.


  • everything has changed  (14.08.18 21:50:28) 
[]

ev alma hakkinda.

www.sahibinden.com

Soyle bir ev var, annemin elinde 75000 tl var geri kalani kredi cekecek. kardesimle beraber su an. Kardesim ilerde evlenirse (26 yas) annemin tek yasiyacagi bir ev.

Fazla bir beklentimiz yok acikcasi alma taraftariyiz siz ne dusunurdunz bu durumda ? ( tapu kat irtifaki dedi ama sorun olur mu bilemedik )

Semt olarak demetevler olacak baska bir yer dusunmuyor.(es dost orda)
Iyi aksamlar.

 
bence çok güzel. hayırlı olsun.


  • işimdeyim gücümdeyim  (14.08.18 22:35:28) 
[]

celine dion'un ses efekti

youtu.be

"This much is true" derken (01.12'de) "true"yu değişik bir şekilde söylüyor.
bu bir yöntem mi ve adı var mı? yoksa kelimenin ingilizcede söylenmesiyle alakalı bir şey mi?

 
  • dedim dedim de kime dedim  (14.08.18 21:22:40) 
[]

Yazı dilinde/ mesajlaşırken hangi gülme efektini ifadesini kullanıyorsunuz?

Random kullanıyor musunuz? Yoksa sadece :) ya da :D bunlar mı?
Başka var mı?



 
:D çok kullanirdim azalttım
:Dagahdhsha gülerken
ajwkekfkcjansn
bazen de öyle
:) bu piç gülüşüm, imalı bir emoji bence
  • Coyote  (14.08.18 21:17:21) 
sanırım hepsini -> :), :d, :D, asfaggs, bazen xD, lol da kullanıyorum nadiren...


  • e bana nick birakmamissiniz zalimler  (14.08.18 21:17:49) 
Genelde bu :D, dalga geciyorsam bu :d, kahkaha attiysam bu ahhahaa, cok gulduysem bu kskdjsjsjjsjshnsksjshaj. Bir de tabii su var, :). Bunun icin soyle bir sey gormustum, cok dogru; “I love this emoji. Is it happy? Is it lowkey mad? Is it planning to kill you? Is it tired of your shit? You never know”


  • yuzır  (14.08.18 21:19:09) 
Hiç random kullanmıyorum. Bilmiyorum sebepsizce itici buluyorum nedense kullananlardan da itiliyorum. Yüzde 70-80 bu: ":)" çok komikse ve kahkaha attıysam ahahah yazıyorum.


  • Amaranta ursula  (14.08.18 21:23:14) 
Valla neredeyse sadece :D bunu kullanıyorum.


  • j r r tolkien hayrani  (14.08.18 21:24:56) 
şu: gdsgdaGSgd
hatta şu var: gafayayygsdhgfa (arada gafaya yazısı kaçıyor:D)
klavyeden yazıyorsam bu: :D
çok samimiyetim yoksa kibar gülmek lazımsa: :)
gülme değil mutluluk ise bu: ^^
  • playing star again  (14.08.18 21:27:55) 
:) ve :d en sık kullandıklarım. Bazen de xd.


  • dissendium  (14.08.18 21:32:54) 
:D ile :)

Random gülme bana çok saçma geliyor. Yani random harflere basıyorsun da, karşı taraf random gülünce ben tebessüm edemiyorum ya da gerçekten güldüğünü hissedemiyorum.
  • Cesario  (14.08.18 21:33:13) 
(*v*).
cok güldüysem (*w*).
normalim duruşum bu (*-*).
  • velvetmorning  (14.08.18 21:35:04) 
:D ya da gülerken gözünden yaş gelen emoji.

çok eğlendiysem random gülüyorum.
  • tabirimekruh  (14.08.18 21:40:49) 
:) =) ^^ :D =D (iki nokta D'yi artık sevmiyorum), haha, hahah,

random gülemiyorum.
  • dahinnotha  (14.08.18 21:43:18) 
En cok :D kullaniyorum. Random kullandigim da oluyor


  • aquarium  (14.08.18 21:47:46) 
random + :D


  • theseachange  (14.08.18 21:48:16) 
Kişiye göre değişiyor. Samimi olduklarıma random atıyorum. Daha resmi kişilere :) ya da emoji. Ahahahaha yazarım bir de onun için kişi ayırt etmem.


  • black holes in the sky  (14.08.18 23:01:01) 
[]

Dikili

Burda ne yapılır? Var mı burda olan?




 
Soruna tam cevap olmayacak ama bir gece kalacak şekilde kafa dinlemeye kaçıp, gündüz halk plajında denize girip çarşısında ara sokaklarında gezip foto çekip akşam da rakı-balık yapma planım var Dikili'de (iki senedir; bu sene yapacağımı umuyorum). Neyse kafa dinlersin işte. Dikili'de bilmiyorum da Çandarlı'da gözüme kestirdiğim uygun fiyatlı rakı balıkçılar vardı. Belki bir gün Çandarlı'ya gidebilirsin. Araba yoksa belediye otobüsleri de var.
Bademli köyü de çok güzelmiş diyorlar, araba varsa oraya bir uğrayabilirsin.

  • pati  (14.08.18 21:29:14 ~ 21:32:12) 
bir agac dikelebilir.


  • Leonardo~Da~Vinci  (14.08.18 21:41:04) 
[]

Iki hafta önceye göre fiyatları çok artan ürünler görüyor musunuz?

Sb




 
Apple ürünleri


  • levent bilgen  (14.08.18 21:03:34) 
hepsiburada'da hemen hemen tüm ürünler.
xiaomi gözetliyorum aylardır. eski modeller ucuzlayacağına artıyor.

  • aydogank  (14.08.18 21:07:32) 
vatan stoktaki eski teknoloji ürününe -yenisi gelmiyordu birkaç mağazada stoktaydı. takip ediyordum- anında zam yaptı. 390 gibiydi 535'e çıktı

hatta stokta olmayan, benim 2013'de 450 civarına aldığım ekran kartı 1200 küsür görünüyor: www.vatanbilgisayar.com

şöyle yazıyor: "1 USD = 6,65 TL, 1 EURO = 7,55 TL olarak hesaplanmıştır. Fiyatlarımıza KDV dahildir."
  • ya ben lan neyse  (14.08.18 21:07:32 ~ 21:08:07) 
  • acemi  (14.08.18 21:15:48) 
Reebok ayakkabı bakmıştım 350 ya da 360 liraydı. 400 lira olmuş.


  • sec guard  (14.08.18 21:17:56) 
Bose kulaklık alacaktım 2200 falandı. üşendim almaya şimdi 3800 olmuş bu paraya hiç almam zaten amazon'da 1900 TL bu çılgın dolar kuruna rağmen.


  • catch the arrow  (14.08.18 21:19:49) 
En çok gözüme çarpanlar teknolojik cihazlar. Çok sağlam arttı fiyatları.


  • j r r tolkien hayrani  (14.08.18 21:22:35) 
Kedi mamaları ve kumları...


  • mutlusismankedi2015  (14.08.18 22:16:00) 
teknolojik aletler. İndirimle 5000 e düşen MSI hazır bilgisayarın şu an fiyatı 9000+ üst model ekran kartları da çok zamlandı. Yakında Iphone lara hem zam hem de ek vergi gelebilir onlar da çok artacaktır.


  • yüzyıllık yalnızlık  (14.08.18 22:21:23) 
Muz


  • datnet  (14.08.18 22:48:39) 
evet. brother marka yaziciyi 2 hafta once vatan'da 480 liraya almistim. bugun baktim aldigim yazici 840 liraya yaklasmis. kendimi iyi mi hissetsem, kotu mu hissetsem.. bilemiyorum.

yazici da bu: www.vatanbilgisayar.com
  • Leonardo~Da~Vinci  (14.08.18 22:57:46 ~ 23:00:45) 
[]

Ampül Tipleri

Bildiğim ampul çeşitleri şunlar:

Halojen ampul
sc01.alicdn.com
www.turkcebilgi.com
Enerji tasarruflu ampul
images.philips.com
Floresan ampul
n11scdn.akamaized.net
Led ampul
productimages.hepsiburada.net
Akkor ampul
www.bilim.org

Ben bunlardan enerji tasarruflu ve floresanlardan ölesiye nefret ediyorum. Akkor’a bayılıyorum. Salondaki 2 apliği akkor yapacağım. Ana avizeleri falan led yapmak istiyorum ama halojen ampulün sarı aydınlığını bulamamaktan korkuyorum. Ne aramam lazım bu ledlerde ki normal eski tip sarı renkli 100 mumluk güçlü aydınlığı bulabileyim?

 
sarı ışık olanları almanız lazım. beyaz ışık veya cool light yazanlar floresan ışığı gibi oluyor. sarı ışık veya warm light doğru olan. hatta geçen hafta bimden aldığım sarı ışıklı tasarruflu ampullerin aydınlığı ve rengi gayet tatmin edici.


  • curukturpkokusu  (14.08.18 21:25:59) 
Ne yaparsan yap avizeyle tepe lambasıyla o istediğin ışığı yakalayamazsın. Tek noktadan güçlü ışık çok hoş bir şey değil. Bu nedenle sağa sola abajurlu lambalar koymak gerekiyor. O gavurların cozy dediği ambiyans da aynen o şekilde yakalanıyor.

i.pinimg.com

Hatta buna mum ve mum lambaları da eklemek güzel oluyor veya seri lambalar kablo üstünde, perdelerin üzerine vs. Tabi biz burda bunu kışın karanlıkta yapıyoruz yazın zaten 24 saat aydınlık.
  • bos gezenin bos ustasi  (14.08.18 22:12:58) 
[]

Airbnb nasıl kullanılıyor (bilale anlatır gibi olsun lutfen)

Şimdi ankarada 2 gece kalıcam sınav için. Nasıl kullancam airbnb yi. Karşı taraf güvenilir mi nasıl emin olucaz... yardımcı olursanız sevinirim...




 
airbnb'ye giriyorsun. kayit ol. mail yaziyosun. profilini.. tamam hizlandirayim: gevmis yorumlara vs bak. fotograflari iyi incele. son yorum tarihlerine bak. aralik ve yildiz ortalamasina bak. refund vs meselelerine bakabilirsin. that is it.


  • baldan kaymak  (14.08.18 21:06:47) 
Bi de şey var son dakika iptal etme durumu var mı karşı tarafın...?


  • tociess  (14.08.18 21:08:49) 
Var. Airbnb'nin dandik bir musteri hizmetleri var boyle acil durumlar icin. Ama gene de uzun ugraslar sonucu yardimci oluyorlar. Baska bir yer buluyorlar. Birazcik daha pahaliysa eskisinden onu karsiliyorlar vs.


  • sen de başını alıp gitme ne olur  (14.08.18 21:48:53) 
kaynak yapayım izin varsa: nasıl rahat ediyorsunuz abi. Besleme gibi hissederim ben kendimi. Tamam parasını veriyoruz ama başkasının evi sonuçta. Ev sahibi ile aynı çatı altında kalınıyor. Adam belki yarın sabah işe gidecek. Yok gece ses yaptın, tuvaleti, mutfağı pis bıraktın, fazla kullandın bilmemne insan rahat edemez abi


  • speedy  (14.08.18 22:04:50 ~ 22:05:50) 
[]

rahip brunson

birakilir mi sizce?




 
"aslında ekonomi iyiydi, abd rahip yüzünden kriz çıkardı, bu bir vatan savaşı" demek için rahip çok işlevsel. o yüzden bir süre daha burada kalacak gibi görünüyor.

fatih yaşlı
twitter.com
  • tabudeviren  (14.08.18 21:44:27) 
[]

Güneş Alerjisi

Parmaklarımn arasında içi sulu alerjiler çıktı, sürekli kaşınıyor. bir de dirseklerimin iç kısmında güneş yüzünden alerji oluştu tatilde. Lamiderm kullanıyorum ama geçirmedi günlerdir. gece uyku sersemi kaşıdığımda iyice kabarıyor nasıl bir krem kullanmam lazım, görselleri paylaşıyorum.




 
Dirsek içinizi bilemiyorum ama parmaklarınızda olan şey bende de oluyor. Özellikle bulaşık yıkadığım zaman. Egzama diyorlar doktora gittiğimde. Kortizonlu krem+nemlendirici ikilisi ile çözülüyor. Yanlış yönlendirmemek adına ilaç ismi vermeyeyim. Ama daha da ilerlemeden muhakkak doktora gidin, sonra dayanılmaz oluyor.


  • irene  (14.08.18 21:04:01) 
Zona

Doktor degilim. Acilen gidin. Zona ise ilk 72 saatte antiviralle kurtulmak mumkun. Sonra etkinligi azaliyor
  • darkrocq  (14.08.18 21:07:39) 
evet güneş alerjisi. benimde diz kapaklarımda falan oluyor. acayip kaşınır. antihistaminik bir şeyler kullanman gerek en azıdan kaşıntı geçer. fenistil jel diyorum ama doktora kesinlikle git.


  • delidir yakalayin  (14.08.18 21:19:35) 
Bende de bu tarz kabarcıklar olmuştu ben de alerji sanmıştım ama zona çıktı. belki sizinki değildir ama eğer zonaysa çok zor iyileşiyor acilen doktora gidin riske atmayın.


  • anksiyetik pia  (14.08.18 23:07:53) 
geçmiş olsun cilt hastalıkları çok illet bir şey. bende de liken diye kimsenin neden kaynaklandığını bilmediği bir hastalık var. stres ve sıcak azdırıyor. momecon, elecon, cutivate gibi kortizonlu kremler kullandım bir dönem geçirmedi. keten tohumu yağı aldım. cilt hastalıkları için iyi geliyor. bende de sıcağın etkisiyle, sulu ve kaşıntılı olduğu zaman sürüyorum hemen kurutup kesiyor. deneyebilirsin keten tohumu yağını ama sen yine de bir cildiyeciye git.


  • pseudologia fantastica  (14.08.18 23:20:40 ~ 23:24:34) 
[]

Check up ve alkol

Arkadaslar selam, yarin sabah check up yaptiracaktim, randevu alirken kadin iki gun oncesinden itibaren alkol almayin demisti. Ama unuttum ve 33’luk bira ictim bir saat once filan. Sorun olur mu acaba?

Tesekkurler.


 
olur, şekerin falan yanlış çıkar.


  • acemi  (14.08.18 20:55:49) 
@acemi samimiyetimize guvenip salliyor musun yoksa gercek mi bu skdjj


  • yuzır  (14.08.18 21:08:56) 
valla gerçek, tıp bilgim iyidir. hemsirelik myo terkim


  • acemi  (14.08.18 21:17:18) 
Karaciğer fonksiyon testlerini etkiler, alkol karaciğeri yorduğu için.

Fakat bir bira etkilemez.
  • old possum  (14.08.18 22:57:19) 
[]

kadın-erkek evlenmeden önce aynı soyadına sahip olursa?

diyelim ki ikisi de kaya

kadın isterse -trolmuş kadın- "ayşe kaya kaya" olur mu?

kadına yine kocasının soyadını alma hakkı verip bunu da kayıtlara "kocasının soyadını aldı." diye geçiriyorlar mı?

ya da sadece kendi soyadını kullanmak istese "kadın kendi soyadını kullandı." diye kayıtlara geçiriyorlar mı?

 
benim hatırladığım kadarıyla;
kadın kendi soyismini kullanmak istiyorsa belirtmesi gerekiyor ayrıca, yoksa olduğu gibi kocanın soyadı geliyor. muhtemelen hala aynıdır yani talebe göre dilekçe doldurup imzalarsınız, hallederler.

  • aydogank  (14.08.18 20:46:03) 
[]

Donemeclerde vitesi dusurmeyi unutursak ne olur?

Soru basliktaki gibi, dalginligimiza geldi diyelim. 3 (veya dusuk hizda 2) ile donmeye kalktik ve arabanin titremesini fark etmedik. tam donerken araba iyice titremeye basladi ama vitesi kucultmek istemiyoruz direksiyon hakimiyetini kaybetmemek icin. Bu durumda ne yapilir? Donus esnasinda debriyaja basip (motorla baglantiyi kesmek icin) donus tamamlandiktan sonra 1e mi almaliyiz?




 
evet doğrusu motoru şanzımandan ayırmak(debriyaj) aksi halde motor deviri arabanın yavaşlamanasını engelleyecek frene basmaya devam edersen motor durup(stop edip) direksiyonun kitlenebilecektir frenler şişip frensiz kalabilirsin buda ayrı bir senaryo.


  • basond  (14.08.18 20:44:23) 
Vites değiştirirken de direksiyon hakimiyetini kaybetmezsin.


  • bos gezenin bos ustasi  (14.08.18 20:47:35) 
Mahalle arasindaki donusleri kastettim. Hafif virajli yolu degil.


  • s0phiesw0rld  (14.08.18 20:48:49) 
Debriyaja basarsan araç boşa düşer daha da hızlanır (Newton'un Hareket Yasaları Madde 1) Ben o durumda kalsam, biraz mesafe varsa, vitesi küçültebilirsem küçültürüm, küçültemezsem ne bileyim arkamda araç yoksa dururum ya da debriyaj+fren yapıp yavaşlarım, araç varsa o şekilde yola devam ederim ama tek başına debriyaja basmam. Debriyaj, dediğim gibi, tek başına aracı yavaşlatmaz, motor zaten devrini aldığı için aynı şekilde ya da daha hızlı bir şekilde devam eder araç.


  • angelus  (14.08.18 20:49:08 ~ 20:53:34) 
Mahalle arasındaki dönüşlerde de kaybetmezsin. Otomobil çift elle sürülmesi elzem bir şey değil. F1 kullanmıyorsun, önerilen çift eldir yüksek hızda kontra yapabilmek için. Yoksa direksiyon tek elle çok daha rahat çevrilir.


  • bos gezenin bos ustasi  (14.08.18 20:50:55) 
mahalle arası yada değil eğer vites değiştirirken kontrolü kaybedeceksen araba kullanmayı daha iyi öğrenmek lazım.


  • biergarten  (14.08.18 21:02:47) 
Valla 90 derece donuslerde donus esnasinda vitesi degistirmek zor geliyor. Bana gore en mantiklisi debriyaj ile frene basmak ve yavascana donmek eger donemec oncesinde vitesi kucultecek zaman yoksa veya arabayi durdurup vitesi kucultecek pozisyonda degilsem arkadan gelen arabadan dolayi.


  • s0phiesw0rld  (14.08.18 21:07:54) 
@angelus

Bu arada debriyaja basmayi soylememin nedeni arac yavaslasin diye degil titremesin ve stop etmesind diyeydi. Onerileriniz guzel
  • s0phiesw0rld  (14.08.18 21:12:06) 
Ben dönüşlerde neredeyse her zaman debriyaja tam basarım. Her an ani duruş yapmam gerekebilir. Tavsiye ediyorum. Döndükten sonra da vitesi 2 ya da 1'e alıp devam edersin.


  • dieis  (14.08.18 21:17:22 ~ 21:19:42) 
arkadaş şaka yaptık, tiklemişsin. deneme sakın benim dediğimi, maazallah kaza yaparsın.


  • killerbee  (14.08.18 21:28:00 ~ 21:49:42) 
otm. araba al.


  • nuisance  (14.08.18 21:37:26) 
surucu kursuna git.

"vitesi kucultmek istemiyoruz direksiyon hakimiyetini kaybetmemek icin", "vites degistirmek zor geliyor". eger bu cumleleri kuruyorsan kusura bakma ama henuz yeterince tecruben ve direksiyon hakimiyetin yok demektir. nsa'da trafige cikman hem senin icin hem diger soforler icin tehlikeli. vites degistirmenin ve debriyaja basmanin nefes alip vermekten farki olmamasi lazim.
  • crucio  (14.08.18 21:48:45) 
@dieis

evet debriyaja her turlu basmak iyidir, durmaya hazirlik saglar
  • s0phiesw0rld  (14.08.18 21:49:50) 
[]

Arapca clublarda calan sarki ariyorum

Genelde radyolarda apaci arabalarda caliyor arapca mi tam emin degilim.Nakaratta fi fi fi fi fi fanah falan diyor adam sanki




 
www.youtube.com
bu ara bu çalıyor her yerde başka arapça hatırlamıyorum. remixi falan vardır muhtemelen.

  • aydogank  (14.08.18 20:47:43) 
bu değil ya rap gibi bişey adam söylüyor


  • adventchant  (14.08.18 21:34:57) 
te ma etmaje olmasın?


  • Tears of Devil  (14.08.18 21:41:07) 
o da değil yeni bi şarkı olması lazım


  • adventchant  (14.08.18 23:08:18) 
[]

sözlüğü kim modere ediyor

eskiden gönüllü işiydi, şimdi para alıyorlar sanırım. nickleri belli mi?




 
Şirketin çalışanları modere ediyor, "Şu hesaplar" şeklinde değil. Yani illa sözlük hesapları vardır ama sözlük hesaplarıyla yapmıyorlar.


  • angelus  (14.08.18 20:38:25) 
sözlük moderasyonu artık sadece hukuksal konularda olduğu için kanzuk'un şirketindeki avukatlar ilgileniyordu. ama artık öyle değildir muhtemelen sözlüğün kendi şirketine kaymıştır moderasyon olayı, özellikle kanzuk sözlüğün başına geçtiğinden beri.


  • rotten head  (14.08.18 20:59:44 ~ 21:00:53) 
[]

3402 Sayılı Kanunun Ek 1 inci maddesi uygulamasına tabidir.

sb.

bu ne anlama geliyor E-devletten tapu üzerinde haciz yada şerh var mı diye sorgulattığım zaman çıkmıyor ama üst kısımda böyle bir yazı var.


 
bu maddeyi acip okudun mu?


  • crucio  (14.08.18 21:50:26) 
[]

Hastane ameliyat ücreti

Instagram'da gezinirken Ukraynalı bir arkadaşımın paylaşımını gördüm. arkadaşı kansermiş, tedavisi acıbadem'de yapılabilirmiş. hikayesini ve acıbadem hastanesi'nden bir evrak da paylaşmış. Ameliyat, nakil durumları filan bu kadar pahalı mı cidden? 135 bin dolar denilmiş de. yakın zamanda patronum çocuğunu kaybetmişti. evini filan satmıştı ama bu kadar değildi herhalde tutarı. yoksa bu yabancılar için bir meblağ mı?

s1.eksiup.com

s1.eksiup.com

 
başka hastanede yapmıyorlar mı bu işlemi. belki bilmiyorlardır, ucuz özel hastane önerin derim.


  • kamile necaset  (14.08.18 20:33:38) 
Bir yönetmelik veya kararname vardı. Oturma izni olmayan yabancılardan ve turistlerden normal ücretin 5 katına kadar alınabileceğine dair. Sağlık turizmi diye lanse edilen şey bu sanırım.


  • curukturpkokusu  (14.08.18 20:33:58) 
Ukrayna’lıya bu fiyat normal bedava olacak hali yok. Kemoterapiye 20bin usd yazmışlar. Vatandaşlara özel devlet farketmez kemoterapi ücretsiz.


  • goodman  (14.08.18 20:37:03) 
[]

Booking rezervasyon iptali

Iyi aksamlar,
Yaklasik 1 ay once bookingden otel rezervasyonu yaptim. Tesiste odeme secenekli ve ucretsiz iptal icin yarin son gun. Kredi karti olarak kullanmadigim icinde para olmayan bi sanal kart girdim. Asla da para yuklemeyecegim icine.
Simdi kur durumlara malumunuz. Otele gitmekte kararsizim. Rezervasyonu iptal etmesem fakat 2 gum kala vazgecsem benden para alabilme sanslari var mi? Daha once boyle bir sey yasayanlarim yardimina ihtiyacim var.


 
rezervasyonu yaparken kabul ettiğiniz sözleşmeyi okudunuz mu?


  • ardacan  (14.08.18 20:35:22) 
İptal edip neden bitir miyorsunuz ısı ? Benim basıma gelmişti benzer bir durum uzun bir hikaye kredi kartını iptal etmiştim hiçbir şey de alamadılar


  • monkey  (14.08.18 20:39:18) 
[]

Anfiden müzik dinleme

Yazlığa geldim. Şöyle bir amfi varmış bizimkilerde de ben spotifydan telefondan müzik dinlemek istesem nasıl bir aparatla bağlarım teli bu alete?




 
Şu kabloyla files.cablewholesale.com

cd girişine bağlıyorsun.
  • idexo  (14.08.18 20:13:31) 
  • killerbee  (14.08.18 20:14:54) 
[]

istanbul üniversitesi

şu uzaktan olan dersler ne? örgün öğretim. internet üzerinden mi takip ediyor öğrenciler?




 
uzaktan evet, auzefin sayfasından dersleri izleyebiliyorsun. tarih ve türkçe böyle.

türkçe zorlayıcı, tarih kolay.

Sorular sınavdan bir hafta önce dolaşır.
  • binder dandet  (14.08.18 19:56:38) 
örgün öğretimde değil mi? sorular neden dolaşıyor? sadece bu dersler için dolaşıyor değil mi basit olduğu için? bu konuları bilen biri takip etmek zorunda değil o zaman değil mi? yani o an bilgisayar başında olmak zorunda değiliz.


  • nick bulamadim  (14.08.18 20:02:52) 
sorular her sene aynı soruları sordukları için dolaşıyor. ha birde güzel sanatlar var onda da final ödevi olarak müze gezip selfi cekıyorsun müzeyle asd.

konuları takıp etmek zorunda degilsin, bilgisayar basında olmak zorunda değilsin kimse takip etmiyor.

asıl derslerin yanında atıştıracağın çerez olarak düşün bunları.

bir de..... ''geçmiş olsun, nasıl düştün ist üniye anlat kardeş..:('' demek isterim.
  • binder dandet  (14.08.18 20:06:20 ~ 20:07:24) 
daha düşmedim. son dakikalar tercihlerde öyle bir bakıyorum. :D son anlarda ufak değişilikliler olabilir. son dakika golü olarak sorayım. yıldız teknik iktisat mı, istanbul iü iktisat mı, marmara iktisat mı, hacettepe iktisat mı?


  • nick bulamadim  (14.08.18 20:17:12) 
ytü iyidir. iü'ye gelirsen odağın dağılır, iktisatçı yerine ya manitacı ya da gömünüst ya da faşik olursun.


  • binder dandet  (14.08.18 20:19:43) 
hacettepe-ytü-iü-marmara şeklinde sıraladım.

maddi olarak hangisinin bulunduğu semt daha az yorar? ankara daha ucuz olduğu için hacettepe önde.
  • nick bulamadim  (14.08.18 20:30:55) 
[]

LinkedIn ağ sorusu

Farklı sektörlerden gelen davetleri kabul ediyor musunuz? Mühendis olan birinin ağında doktorların olması gereksiz değil mi? Ya da bir inşaat mühendisinin ağında bilgisayar mühendislerinin olması saçma değil mi? Ne kadar geniş ağ o kadar çok fırsat mı demek? Hangisi tercih edilmeli? Az ama öz mesleki çevre mi yoksa her çevreden önemli kişiler mi?




 
Facebook gibi biraz, çok çevrede networkune katıyorsun ama konuşmuyorsun bile. bir işine yaramıyor. o yüzden kabul etmiyorum, kendi sektorumden bile tanımadıklarımı kabul etmiyorum. herkes iyi niyetli değil, adam görür bir yerde müşterine olta atmaya çalışır.


  • binder dandet  (14.08.18 19:55:03 ~ 19:57:19) 
benim arkadaş en azından +200 bağlantı olsun dedi o yüzden tanıdığım çevremden farklı bir sektörde olsa bile ekliyorum şu an. doktor, avukat, vs.


  • hayley williams ile evlenecek genc  (14.08.18 20:23:06) 
tanımadığımın isteğini kabul etmiyorum, hele 500+ İK'cıları asla.

ama iş çevremde de selamım olanı ekliyorum diyebilirim.

linkedin'in bağlantı kavramı hep yanlış anlaşıldı, hala da düzelmiyor.
  • celeron 300a  (14.08.18 22:52:48 ~ 22:53:52) 
[]

Türkiye'de Çin Yuan'ı alabilir miyiz?

Çin'e gideceğim ve orada otel ücretiyle birlikte 5-6 bin Yuan harcamam gerekecek.

Türkiye'de döviz bürolarında satılıyor mu?

Nereden almak uygun olur?

Veya ödemeler için en uygun yol nedir? Kredi veya banka kartı? Belki ICBC bankasından hesap falan açılabilir?

 
[]

Aselsan'ı izleyen var mı?

27.12 ile günü yüzde 7 lik artışla kapatan aselsan bilançosunu da saat 19 sularında açıkladı. Beklenenden 3 kat fazla kar görünüyor... beklenen 300----reel 900.

Bu hisseyi izleyen eden varsa konuşmak ister ''Bu bilançoyla yarın ne yapar'' diye sorumu da sormak isterim.

Saygılarımla.

 
O 300 çeyreklik kar tahminidir ilk çeyrek 350 kar etti zaten nasıl 300 olsun. Beklenti 300 gerçekleşen 600 yani. Ama beklenti 300 mü gerçekten bilmiyorum şayet öyleyse tavan açar.


  • Mcfly  (14.08.18 20:04:32) 
Borsada bilanco aciklanmasi gibi seyler hisseyi etkilemez. Gercek oyuncular o sirketin bilancosunu sirketten daha iyi bilip aylar onceden alip satmistir zaten.

Mynet yorumlarinda takilan senin gibi(benim gibi) adamlar boyle seylerden etkilenip girer cikar. O da kucuk seviyelerde olur.
  • acemi  (14.08.18 20:10:58) 
@acemi, petkim'de bilanço açıklandığında iki gün ard arda 10 prim yaptı, bunu nasıl açıklayacaksın?


  • binder dandet  (14.08.18 20:12:22) 
hisse özelinde konuşmayı hiç sevmem, borsayı da bırakalı 1 yıl oldu zaten. ben sana genel bi durumdan bahsettim.

sen deyince baktım bugun %8 çakılmış. hep böyle olur zaten, çıkarıp kucuk yatırımcının eline verirler.
  • acemi  (14.08.18 20:29:27) 
[]

acestream sizde çalışıyor mu?

bende bir süredir açılmıyor da..




 
[]

İmar barışından bina toplu mu yararlanır?

İmar'ı olmayan bir binada oturuyoruz.
Şimdi imar barışından söz ediliyor.

Acaba her daire tek tek mi başvuracak, yoksa tüm bina için ortak mı olacak?

 
Tek daire malikinin basvurmasi yeterli ama bina icin belirlenecek olan paranin tamamini basvuranin ödemesi gerekiyor. Daha sonra diger daire sahiplerinden almak üzere.


  • aquarium  (14.08.18 19:46:04) 
[]

hacıosman metro ya da beşiktaş civarlarında kiralık oda

Boğaziçi üniversitesi yüksek lisans öğrencisi, 25 yaşında bir erkeğim. Isteğim ev içinde sigara içilmemesi ve odanın eşyalı olması. Eylülden itibaren kalmaya başlayacağım. Kira konusunda anlaşabiliriz.




 
[]

Sigorta başlangıcı

selamlar. dün işe başladım ancak edevlette sigortam henüz görünmüyor. ne zaman görünmeye başlar?




 
ağustos ayı boyunca kesinlikle görünmez.

1 eylül'den sonra görülme ihtimali var. tamamen işyerinin sgk bildirgesinin veridiği tarihle ilgili. bildirge verilince görülmeye başlar.

23 eylül'den (pazar olduğu için 24 eylül'den) sonra kesinlikle görünür. çünkü bildirgeyi vermenin son günü 23 eylül'dür.
  • kibritsuyu  (14.08.18 19:33:58) 
dur bismillah dün başlamışsın. sen eylül sonu gibi tekrar bak.


  • catch the arrow  (14.08.18 19:34:08) 
işe girerken size işe giriş bildirgenizi imzalatmaları gerekiyor. onu gördüyseniz sıkıntı olmaz.


  • anksiyetik pia  (14.08.18 22:37:22) 
[]

reklam

bu alana reklam gelebilir.

Bu tip duyurunun adı mavi duyuru.

Haftalık/aylık olarak bağış karşılığı yayımlanabilecek mavi duyuru, genellikle host masraflarını karşılamaya, arada sırada da arkadaşları toplayıp (mesela ssg) yemeğe çıkmaya yönelik kullanılacaktır.

Çok kişisel duyuruların öncelikli kategorisine konması yasak olduğundan, burada yayımlanması bir seçenek olabilir.

Mavi duyuru, bugün ve Her Bir Şey sayfalarının en altında veya en üstünde mavi işaret ile yer alır. Her türlü kategoriye sahip olabilir. Duyurular, her zaman sözlük ve internet kullanıcılarının görebileceği şekilde yayımlanır.

iletişim için,
compumaster: scr.im
veya sozlukten mesaj atınız.

 
1234  Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.