[]

37 ile 45 saniyeler arası hangi şarkıya benziyor?

www.youtube.com




 
www.youtube.com

goodbye my lover?
  • proletarier aller lander vereinigt euch  (19.05.18 21:45:18 ~ 21:45:25) 
@pro
büyük ihtimalle dediğin şarkı, teşekkürler.

başka tahmini olan varsa yazabilir yine.
  • ali159  (19.05.18 21:47:25) 
  • gozu acik sevisen yahudi  (19.05.18 22:01:16) 
[]

Satılık 23 Mayıs Camel konserine bilet

3. kategorinin iyi bir yerinde. orkestra katı, W sırasının ortalarında. bir kişilik bilet. satış fiyatı olan 170 liradan satılıktır.




 
[]

böyle bi başlık arıyorum sözlükte?

Şiirlerini son anda beğenmeyen şair kimdir?
Ömer hayy-am....

Homeros'un yazdığı roman oyun havası nedir?
İlyada roman olsun

Gibi espiriler in olduğu bi başlık var mı?
(base 42, soğuk savaş esprileri)

 
  • devilred  (20.05.18 19:44:20) 
[]

Vâkıf üniversitesi ile özel üniversite aynı şey değil mi?

Ben aynı diye biliyorum, kuzenim farklı diye iddia ediyor da




 
Aynı. Kağıt üstünde özel üniversite diye bir şey yok zaten bizim uydurduğumuz bir şey. Vakıf üniversitesi veya devlet üniversitesi var. Jimmy Üniversitecilik Eğitim Sanayi Turizm Enerji Ltd şti diye bir şey olmuyor. Jimmy Vakfı Teknoloji Üniversitesi oluyor olursa.


  • Jimmy McNulty  (19.05.18 21:24:43) 
Özel Üniversite Türkiye'de olmuyor. Özel diyince kar amacı güden demek olurken, üniversite'ler için kar amacı yasak. Yani sadece vakıf üniversitesi kurulabilir, para vakfa girer, okul için harcanır. Zaten özellikle başarılı diyebileceğimiz vakıf üniversiteleri öğrenciler'den aldığı parayla geçinemiyor olmalı. Bağlı oldukları vakıf tarafından desteklenir, mesela koç üniversitesinin arkasında koç holding'in olması, kadir has üniversite'sinde akbank hisselerinin olması gibi ek gelirler vardır.

Peki kar amacıyla kullanılabilir mi? Haliç Üniversitesi başlığı okunabilir bunun için, aklımda kalan, son mütevelli heyeti başkanı üniversite kaynağı ile sahibi olduğu gazeteye reklam verdirerek kaynak aktarımı yapmıştır mesela. Ama zaten iflas etmişti en son sanırım.
  • atom karincanin torunu  (19.05.18 21:35:34) 
Ozel universite adi konamiyor cunku anayasaya aykiri. Sadece ozel yerine vakif deniyor iste. Yoksa elbette kar ediyolar. Bildigin ozel universite iste.


  • baldur2  (20.05.18 00:26:07) 
Galatasaray üniversitesi farklı bir konumda mı peki? Tam olarak devlet üniversitesi mi yoksa özel bir statüsü var mı?


  • Fusha  (20.05.18 13:20:43) 
Galatasaray Üniversitesi, İstanbul'un Beşiktaş ilçesi Ortaköy semtinde bulunan ve eğitim dili Fransızca olan bir devlet üniversitesi


  • atom karincanin torunu  (20.05.18 14:32:42) 
GSU tamamen devlet üniversitesi fakat özel bir durumu var; Fransa ve Türkiye Cumhuriyeti arasında yapılan bir anlaşma ile kuruluyor. Kontenjanlarının %25'i GS Lisesi'nde okuyan öğrencilere bir %25'i de Fransızca öğretim yapan liselere ayrılmıştır. Aynı durum Türk - Alman Üniversitesinde de var, aklıma geldi söylim dedim.


  • apdulera  (20.05.18 18:25:19) 
[]

Ribery, şahane pazar'da penaltı attı mı?

Bir arkadaş böyle bir şeyin yaşandığını ısrar ile iddia ediyor. Fakat internette bir izine rastlayamadık. Var mı boyle bir şeye denk gelmiş olan?




 
Ribery Galatasarayda bile penaltı atmadı be. Kaçtı gitti


  • Nature Works  (19.05.18 21:33:50) 
Acayip ribery hayraniydim zamanında. Hiç öyle bir şey hatırlamıyorum. Olsaydı izlerdim bence.


  • westblack  (19.05.18 21:35:34) 
ben raslamadım şahsen ama olabilir gibi geliyor, gs ekonomik sıkıntılar yaşıyordu gene o yıllarda, (hangi yıl yaşamadılar ki, napıyorlarsa artık kazandıklarını) halkın takımıyız, en çok türk biz oynatıyoruz bilmemne, halkla ilişkiler için konsomatris gibi kim çağırdıysa gitmiştir koşa koşa. Zaten o yıllarda Adnan Polat çıktı az çok demeyelim gsımıza yardım edelim canlı yayında kampanya falan başlatmıştı. Ribery de zaten adamın maaşını yatıramadıkları için kaçırmışlardı


  • freedonia  (19.05.18 23:12:47) 
Ribery Türkiye'ye 2005'in başında geldi, 6 ay oynayıp gitti. Şahane Pazar 2004'te bitmiş.

Yani böyle bir şeyin olmasına imkan yok.
  • efreet sultan  (20.05.18 00:15:31) 
hayır atmadı, arkadaşın başka biri ile karıştırıyor.


  • gezegen olan pluton  (20.05.18 01:15:35) 
Hagi Beyaz Show'da şut çekiyordu belki onunla karıştırmıştır


  • taktikmaktikyokbambambam  (20.05.18 11:32:48) 
[]

neşeli ama acı dolu şarkı

kendi neşeli olup acı sözlerden, hastalıklardan, kazalardan vs. bahseden yabancı şarkı arıyorum.




 
Beirut- Napolen On The Bellerophon: youtu.be
www.google.com.tr


Edit: ekleme
Sanırım birçok Beirut şarkısı bu kategoriye giriyor.

Beirut - Rhineland: m.youtube.com

Beirut - Sunday Smile : m.youtube.com

Beirut- Gulag orkestar: m.youtube.com
  • Amaranta ursula  (19.05.18 21:08:07 ~ 21:27:43) 
Ederlezi Avela

youtu.be
  • i m cool with that  (19.05.18 21:13:52 ~ 21:19:17) 
Fastball- the way
youtu.be

Hikayesi
eksisozluk.com
Daha trajik şarkılar vardır tabii.
  • uyusam iyi olur  (19.05.18 21:15:13) 
  • crown  (19.05.18 21:16:47) 
Yeliz - Bu Ne Dunya Kardesim

www.youtube.com
  • robokot  (19.05.18 21:31:16) 
Ankara'nın bağları


  • westblack  (19.05.18 21:32:30) 
Pardon yabancı demissiniz. Mobil olduğumdan


eksisozluk.com
  • westblack  (19.05.18 21:39:13) 
  • washe  (19.05.18 21:49:18) 
10 yıllık bir duyuru klasiği:

www.youtube.com
  • kibritsuyu  (19.05.18 21:51:00) 
Özdemir Erdoğan-Gurbet


  • taktikmaktikyokbambambam  (20.05.18 11:35:40) 
[]

Ankara ev arkadaşı v3

Merhaba bozkirin tezeneleri,

Ankarada yanina tasinabilecegim bir ev arkadasi ariyorum.

- konum olarak metro/ankaray guzergahi ya da cok uzak olmayan herhangi bi yer uygun benim icin
- kira olarak maks. 500 faturalar dahil 600-650 odemek istiyorum
- evden beklentim temiz ve cok eski olmamasi
- sigara/ alkol konusunda sosyal iciciyim kurallara uyarim
- hayvanlari cok seviyorum ancak kedi / kopek alerjim var
- ben kamuda calisiyorum 26/e/terazi

Aydinlik dusunceli laik insanlari mesaj kutuma bekliyorum, sevgilerle

 
[]

Work and Travel

Sevdiğim bir hocam dönemin son dersinde mutlaka yurt dışında çalışın, farklı işler yapın dedi. Bahsettiği şey tamamen kendi başına ayakta kalabilme becerisi. Şimdi hoca gaza getirince ben de bu konu üzerinde biraz düşündüm ve Work and Travel konusu ilgimi çekti. YouTube'da çok güzel videolara denk geldim ve hevesim daha da arttı. Sorun şu ki, ben 4. sınıfı bitirmiş bulunmaktayım. Bir dönem uzadı okulum. Eğer gitmek istersem yüksek lisansın ilk yılında gidebilirim. O zaman da şöyle bir düşünce oluşuyor kafamda. Olm o kadar okuyup mühendis oldun, ABD'ye gidip Starbucks'ta mı çalışacaksın... Ama bu bile benim ilgimi çekiyor aslında. Böyle her şeyden uzak bir şekilde bir süre çalışılabilir. Yani bence her insan en az bir kere böyle şeyler denemeli hayatında. Benim durumum için Work and Travel önerir misiniz? Yoksa "olm git kendi işine bak, yüksek lisansını bitir, macera arama" mı dersiniz?




 
Bence çok faydalı bir tecrübe. Orada geçireceğin 3 ay sana çok şey katar. Bence kaçırma.


  • ovungec zeus  (19.05.18 20:52:05) 
dedem illa böyle bir şey yapacaksan bence workaway düşün. sen de slav-balkan ülkelerini seviyorsun. abd'de amelelik yapmak için 5 bin lira para vereceğine git arnavutluk'ta koyun güt, ukrayna'da çocuklara ders ver, sibirya köylerinde ayılara "houuu houuu get dı fak of" diye bağır.

wat yapan insana "niye yaptın" diye sormam; bi' arkadaşım vermont'ta nasıl yaptıysa iki işte birden çalışıp 2-3 yılda anca bitirebildiği bir parayla geri dönmüştü, gezip gördüğü yerler de cabası ama ben abd'de neredeyse hiçbir vasfımın olmadığı bir işte çalışmak için 2-3 bin lira para harcamayı KENDİ ADIMA saçma buluyorum.

evet yurtdışında çalışmak bambaşka bir deneyim ama bunun için bir şirkete 3 bin lira para verdikten sonra abd'de garsonluk yapmak şart mı, bilmiyorum. aynı paraya saydığım yerlerde belki bi' sene çalışır/yaşarsın.

ha "ulan arnavutluk'ta koyun gütmekle abd'de çalışmak aynı şey mi dangalak" diyenler çıkacaktır ama sen abd'de de mühendislikle ilgili bir şey yapmayacaksın sonuçta. şişirilmiş bir ülkede üç ay boyunca karın tokluğuna çalışıp üç tane şehir gördüm, abd'ye gittim, dolarla para kazandım, 2-3 hanım emikledim diyeceksin. evet bunlar süper deneyimler ama başka yerlerde daha ucuza da edinilebilecek şeyler bence.

şahsen üstüne para verseler wat yapmam ben. banka falan soymadıysan sen de alternatifleri düşün bence, sadece gidişi bile deli gibi pahalı çünkü.
  • der meister  (19.05.18 21:07:29) 
ortalama bir şirket için yaklaşık 3k dolar veriyorsun. dolar sen gidene kadar 5 olur.


  • yuz kiloluk bir zenci  (19.05.18 22:09:04) 
[]

duyurunun çalışanları: iş hayatı mı daha iyi öğrencilik mi?

bu zamana kadar iki görüşü de savunan çok sayıda hocam oldu. kimisi "ulan yapacağınız üç sayfa şey okuyup sınava girmek, ekmek elden su gölden, bunu bile yapmıyosanız 3-5 sene sonra ne yapacaksınız" derken kimisi "şimdi aç biilaç gariban gariban okuyonuz lan yazık, merak etmeyin çalışmaya başladığınızda daha kolay olacak" diyor ama tabii bu insanların hepsinin mevcut statüsü, maaşı, öğrencilik ve çalışma geçmişi vs. farklı tabii...

sizin bu konudaki görüşünüz nedir? üniversite öğrencisiyken daha mı mutluydunuz yoksa şimdi daha mı iyisiniz genel olarak? yaşam kalitesi açısından soruyorum. tabii ki üniversitedeki özgürlük ve ortam daha iyidir ama şu an o günlere, o statüye, o gelir düzeyine gideceksin deseler gider misiniz mesela?

yaşla birlikte belirtirseniz sevinirim. ben açıkçası öğrenci olmayı bayağı seviyorum ama daima fakir olmak, schengen vizesinin hayal bile olmaması falan gibi şeyler sinir bozucu geliyor mesela.

 
Benim düşüncem iş hayatı. İnsan para kazandığı vakit özgür oluyor. O his güzel.

28
  • false pretension  (19.05.18 20:51:05 ~ 20:52:49) 
iş hayatı.
öğrencilikte daha esnek saatler iyi ama iş hayatında para kazanıyorsun ve akşam mesain bitince, işi düşünmek zorunda değilsin. Haftasonun sana kalıyor. Halbuki bir öğrenci her zaman yapacağı işi düşünüyor.

  • konusma ben konusuyorum daha bitirmedim  (19.05.18 20:56:43) 
İş hayatı.


  • i m cool with that  (19.05.18 20:57:24) 
İki taraf da haklı. Parasal sıkıntın yoksa, tabii ki öğrencilik hayatı bin basar. Derstir, elbet geçilir ve biter. Diğer taraftan, maddi sıkıntılar içerisindeysen, bir an önce bitse de gitsem dersin.

Düzgün bir iş bulup iyi miktarda para kazanmaya başlayınca yaşam kalitesi mutlaka artıyor ama mutluluk dediğin şey diğer şeylere de bağlı. Ben üniversite öğrencisiyken daha mutluydum diyebilir miyim? Emin değilim. Sadece 1 dönem, her anlamda bayağı iyi geçmişti o kadar. O bir dönem için de geri gitmek ister miyim, bilmiyorum. Üniversite hayatı kötü geçmiş birisinin daha sonraki kısımlarda mutlu olabilmesi için biraz şanslı olması gerektiğini düşünüyorum. Yani, şu hayatınızın altın yılları diyen amk çocukları aslında bir bakıma çok haklılar. Ama sadece haklılar, bilmem anlatabildim mi...
  • skooma  (19.05.18 21:05:11 ~ 21:06:50) 
Ben kesinlikle öğrenciliği tercih ederdim.

1 seneyi biraz geçti iş hayatına girişim ve ilk 11 ayı falan gerçekten hayatımın en kötü günleriydi. 2017 hayatımın kayıp senesi gibi mesela, düşününe güzel olan hiçbir şey gelmiyor aklıma o seneye dair. Öğrenciliği özlemekle, enayi yerine koyulmakla ve iş hayatında saçma sapan insanlarla muhatap olmak zorunda kalmakla geçti sanırım benim için.

Şimdi işler biraz yoluna girdi ama yine de öğrenciliği tercih ederim. Hiçbir şey olmasa okula gitmeme lüksü var bir kere. Cebime giren birkaç bin lira fazla paraya değişmem şahsen bunu.

25 yaşındayım.
  • ms brownstone  (19.05.18 21:19:57) 
Öğrenci hayatım maddi olarak çok rahat olmasam da çok iyi geçti. Mesela sabah alarm çalınca dilersen uyanmamak paha biçilemez. Arkadaşlıklar sosyal hayat çok güzel. Ağır bi bölümde bile olsan kendine çok daha fazla vakit kalıyor. Ama iş hayatına başlayınca da hayat standartın çok artıyor en basitinden araba aldıktan sonra çok daha özgür ve rahat hissediyorum. Bir de kendi kendini geçindirmesin verdiği bir gurur ve güven de oluyor. İşe ilk başladığımda her gün gitmek zorunda olmaktan çok mutsuzdum her şeye rağmen öğrencilik daha güzeldi diye üzülüyodum ama sonra ona da alıştım. Şu an diğer arkadaşlar gibi düşünüyorum eğer maddi olarak rahatsan öğrencilik dünyanın en güzel şeyi. Yoksa sevdiğin işi yapmak kaydıyla iş hayatı daha güzel.


  • pastörizesüt  (19.05.18 21:26:13) 
İnsani şartları olan bir iş bulunca öğrencilik özlenmiyor. Ben öğrenciliğin sefaletinden memnun kalmayıp part time çalışmaya başlamıştım, galiba en ideali o zamanlardı; kimse senden binlerce lira kazanmanı beklemiyor, az çalışıyor az kazanıyorsun, yetiyor.

3 senedir ideal çalışma koşullarında çalıştığım için iş hayatından şikayetçi değilim, bundan sonraki işlerimi de ona göre seçeceğim. Tabii ki kimse zevkinden zor şartlarda çalışmıyor ama biraz da seçici olabilmek lazım.
  • Bruce  (19.05.18 21:29:33) 
Öğrencilik çok daha iyiydi.

Yaş 27.
  • j r r tolkien hayrani  (19.05.18 21:31:51) 
Öğrencilik +1
Ben zamanın okul hayatımda döngüye girmesine isterdim. Ölene dek de o döngüden çıkmazdım üstelik. Çok mu mükemmel okul hayatım vardı? Hayır. Ekonomik yönden çok mu iyiydim? Hayır. Sorumluluk da vardı ama omuzlarıma o dönem şu berbat hayatın yüklediği sorumlulukların çok çok azı yüklendiği için özgür de sayılabilirdim.

O dönem de tam anlamıyla mutlu değildim belki ama şimdi çok daha mutsuzum. Monoton halde sürekli aynı şeyleri tekrar tekrar yaşamak, hayatın en güzel zamanlarını bir maaş için harcamak çok ağır bir şey.
  • m e b  (19.05.18 21:34:52) 
şu an part time çalışıyorum, böyle olmasına rağmen kazandığım miktar çok iyi, ancak bir ömür böyle geçmez, öğrencilik de var şu an, iş olunca saldım biraz açıkçası okulu, çok da mühim değil. ama iş yerinde daha çok eğlendiğimi ve kaale alındığımı hissediyorum. okul sadece hocaların ego kastığı bi yer halini almaya başladı benim için bu sene. bana kattığı hiç bir şey yok. tam salla başı al maaşı olayı. uzmanı olduğu eseri işliyip duruyor kendince herkes, 100-200 sayfa okuyun gelin konuşalım diyor. yorum yapıyosun beğenmiyor. ben de anlamadım. durumum olsa kesinlikle öğrencilik daha zevkli olurdu.


  • aydogank  (19.05.18 21:35:55) 
Öğrenciyken para sıkıntım yoktu. Arabam da vardı. Şehir dışındaydım, tek başıma kalıyordum. Baya rahattı. Hem dersimi çalıştım hem gezdim. Yeri geldi dersten kaytardım, yeri geldi arkadaşlarla sabahladık ders çalıştık.

3 yıldır çalışıyorum. Evlendim. Her şey bana bakıyor. Eş, ev, iş. Hiçbirini keyfine göre aksatamıyorsun. Çok daha zor.. ama statü olarak farklı bir konsepte giriyorsun ki bu da güzel. Artık insanlara sana farklı gözle bakıyor, ağırlığın artıyor, sözün geçmeye başlıyor. Ben hepsi zamanında güzel diyorum.
  • xephyr  (19.05.18 21:36:24) 
Okula meslege bakmak lazim.
Isletme okumak is hayatindan bin kat iyidir.

Muhendislik okumak is hayatindan 100 kat kotu. Okulda proje yetistirmekten yaslanmistim.
  • acemi  (19.05.18 21:39:14) 
25-26'dan önce öğrencilik sonrasında iş hayatı.


  • washe  (19.05.18 21:43:09) 
Kesinlikle is hayati diyorum. Para kazanmak onu gonlunce harcamak hic bir seye benzemiyor. Param bitti para gonderir misin demek birine eziyet gibi bence. Simdi en azindan eline gecen parayi uc asagi bes yukari tahmin ediyosun ona gore harcamalarini ozgurce yapiyosun. Daha konforlu seyahatler edebiliyosun. Ogrenciyken en ucuzu hangisiyse onunla gideyim derken simdi daha ust segmetlerden secim yapabiliyosun. Gezip gormek istedigim yerleri planlayip butcemi de duzenleyip gidip goruyorum.

Ha tabi bu dediklerim benim gibi ortalama gelirli bi ailenin cocugu icin gecerli. Ustte bi arkadas bahsetmis ogrenciyken baska sehirde yalniz yasiyordum arabam da vardi diye. Oyle bi sansim olsaydi kesinlikle ogrencilik derdim tabiki. Statu falan umrumda olmazdi. Onemli olan ozgur olabilmek, rahatlik ve yasam standardin. Tabi bunlarin yaninda da huzur.
  • dedim ben sana  (20.05.18 08:51:04) 
hiçbiri. paraya bakar. bir çok insan öğrenciyken bile çalışan bir çok insandan daha fazla para harcayabiliyor. fakir için ikisi de zordur zengin için ikisi de kolay. mesela bir çok zengin insanın çalışma hayatı zor olmamasına rağmen bok gibi para kazanıyor. belki hayatı senin benim öğrencilik hayatımızdan daha rahattır.


  • nick bulamadim  (20.05.18 09:08:39) 
şimdiki kafa yapımla öğrenci olmak derim. ama herhalde o zamanlar maddi olarak bir yerlere bağımlı olmak zorunda kaldığım için yine bir şey değişmezdi. bir askerlik bir öğrencilik unutulmaz bence. öğrencilikte yurt hayatı, sonra arkadaşlarla eve çıkma farklı deneyim. cebimde 25 kuruş olmadığı için kaç kilometre yürümüştüm. güzel günlerdi yahu :) yaş 37


  • burya  (20.05.18 09:35:32) 
ben de iş hayatı diyorum. kendi paranı kazanmak gerçekten çok güzel lan. ben bir de yaşlanmayı seviyorum sanırım o yüzden öğrencilik yıllarıma dönmeyi ekstra istemezdim.


  • peki madem  (20.05.18 11:41:48) 
Para icin zamanimi satma fikri igrenc geliyor. Bilincaltimi kendimden level olarak dusuk insanlarin gundemleriyle doldurmamaya calisirim. Zaman benim icin paradan daha onemli bir nosyon.

Sevdigin bir isi yapiyorsan please go on.
  • perfectum  (20.05.18 11:46:24 ~ 11:47:09) 
Bak bu sorunun cevabi yok. Kim ne cevap verirse versin farketmez. Bu sorunun cevabi yok cunku it depends.
Okul bittikten sonraki hayatin ne? Nasil bir hayat bekliyor seni? Ne is yapacaksin, nasil bir ortamda calisacaksin, ne kadar kazanacaksin, nasil bir sosyal hayatin olacak ve daha bir suru sorunun cevabi belirsiz. Tum bunlarin bilesimine gore degisir is hayati mi okul mu sorusunun cevabi.
Hayat dedigin sey tek bir yol degil ki, 8 milyar farkli hayat. Bazilarinin hayati kolay, bazilari icin hayat cok cok kolay, bazisi icin ve bazisi icin bildigin iskence. Dolayisiyla bu sorunun cevabi okuldan sonraki hayatina bagli ve sen okulu bitirip is hayatina atilana dek bu sorunun cevabi yok.

En fazla kendi hayatimiz icin cevaplari bu soruyu ki bu da direkt oznel. Muhtemelen bunlarin farkindasin zaten ve istatistikimsi bilgi icin soruyorsun ama ben yine de soyleyeyim cevaplarin hic bir onemi olmadigini.

Kendim icin cevaplayacak olursam is hayati. Ilk cevaptaki arkadasin dedigi gibi en onemlisi ozgurluk. Ve sahsen benim icin ozgurluk ekonomik ozgurluktur. Ekonominin elverdigi kadar ozgursun. Tabii evliysen ozgurlugunu kisitlayan baska seyler de var ama bekar icin konusuyorum.
Is hayatina atilinca da bir seviyede ekonomik ozgurlugunu kazaniyorsun. Tabi is bulabildigini ve iyi kotu para kazandigini farzediyoruz. Kopek gibi calisip karin tokluguna yasayan da var, burada ozgurluk falan yok tabii.
Su an ogrenci olup harclikla gecinmeyi istemezdim sahsen. He o yaslara geri donebilsem daha iyi bir hayat kurmak adina cok iyi olurdu ama ogrencilik hayati ozelinde konusacak olursak o hayati istemem. Bana o kadar da ozgur gelmiyor, su an kendimi bir ogrenciden daha ozgur hissediyorum. Ogrenciden ogrenciye de fark var tabii. Yeditepe burssuz okuyup partilemekten uyumaya vakit bulamayan ogrenci de var.
Ama schengen vizesi bile alamayan ogrenciyi baz alirsak (yanlis anlama lutfen) ben daha ozgurum, kafama esip hemen bu hafta sonu atlayip bir yere gidebilirim mesela. He cok para gider belki ama dunyanin sonu degil benim icin.

"ulan yapacağınız üç sayfa şey okuyup sınava girmek, ekmek elden su gölden, bunu bile yapmıyosanız 3-5 sene sonra ne yapacaksınız" Duz mantikla bu dogru ama oyle olmuyor. Ogrenciyken savsaklarsin ama is basa dusunce kicin tutusunca istesen de istemesen de gayret gosterirsin.

Yalniz her sey bir tarafa, daha genis acidan bakarsak haftanin 5-6 gunu aksama kadar ayni yerde ayni sekilde calisip 14 gun yillik izne cikmak zaten ozgurluk falan degil. Kaldi ki yasadigin ulkede zaten ozgurluk yok hicbir acidan. Ama kiyaslama yapiyoruz burada.
  • stavro  (20.05.18 14:21:55) 
insancıl ve güçlü bir kültüre sahip bir firmada iş hayatı daha iyidir ancak ülkemizdeki firmaların %99.9'u çalışanını köle olarak gördüğü için maalesef öğrencilik daha huzurlu gelebilir.


  • renegade  (20.05.18 14:27:44) 
[]

reklam

bu alana reklam gelebilir.

Bu tip duyurunun adı mavi duyuru.

Haftalık/aylık olarak bağış karşılığı yayımlanabilecek mavi duyuru, genellikle host masraflarını karşılamaya, arada sırada da arkadaşları toplayıp (mesela ssg) yemeğe çıkmaya yönelik kullanılacaktır.

Çok kişisel duyuruların öncelikli kategorisine konması yasak olduğundan, burada yayımlanması bir seçenek olabilir.

Mavi duyuru, bugün ve Her Bir Şey sayfalarının en altında veya en üstünde mavi işaret ile yer alır. Her türlü kategoriye sahip olabilir. Duyurular, her zaman sözlük ve internet kullanıcılarının görebileceği şekilde yayımlanır.

iletişim için,
compumaster: scr.im
veya sozlukten mesaj atınız.

 
1234   « Önceki Sonraki
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.